Şimdi Ara

ASUS VG259 QM - Monitör THH Süreci - Kimi Şikayet Etmeliyim ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
571
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar,


    Kasım 2020'de QP Bilişim üzerinden Asus VG259QM monitör satın aldım. Aldıktan 1 ay sonra açıp kullanmaya başladım ve kullanmaya başladığımda fark ettim ki, cihaz üzerinde bir ölü piksel (renksiz) bir de stuck pixel (kırmızı) hatası var.


    Buna istinaden gerekli prosedürleri tamamlayabilmek adına ilk önce servise (SMS INFOCOMM) gönderdim, servis sadece bir ölü piksel olduğunu ve değişim için yeterli olmadığını servis raporu ile iletti. Ben de Asus'a değiştirmeleri için tekrar yazdım fakat değiştirmeyeceklerini ilettiler.


    Ben de buna istinaden bir THH süreci başlattım ve servis firması olan SMS INFOCOMM firmasını şikayet ettim. Sonuçta geçersiz bir standarta atıfta bulunarak ürünü değiştirmeyen onlar diye düşündüm. Fakat 3 ay sonra gelen cevap, ben eklediğime emin olsam da, başvuruda fatura bulunmadığı için inceleme yapılamadığı şeklindeydi. Mahkemeye 15 gün içinde itiraz edebileceğimi belirten bir karar dönüşü yapmışlar. Hastalık kaynaklı bu sürece de itiraz edemediğim için ortada kaldım.


    :imdi tekrar başvuruda bulunmak istiyorum ama aklımda bir soru var; Hangi firmayı şikayet etmeliyim ?


    1. Distribütör - Asus Türkiye
    2. Ürünü aldığım yer - QP Bilişim
    3. Servis - SMS INFOCOMM


    QP'de bir arkadaş vasıtısyla birisiyle görüştüm ve diyor ki, ürünü ancak servisten onay gelirse değiştirebileceğimiz için bizi şikayet etseniz bile biz savunma yapıp haklı çıkabiliyoruz. Servisin bu konuda bize talep ile gelmesi lazım. Bana bir yönden mantıklı geldi ama sonuçta ürünü aldığım yer de QP olduğu için orayı mı şikayet etmem gerekiyor anlayamadım.


    Bu konuda buna benzer süreci yaşayan birileri varsa kimi şikayet etmem gerektiği konusunda bana yardımcı olabilecek kimse var mı ?








  • Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek kimse ? Daha önce bu şekilde tecrübe yaşamış biri ?

  • Hocam cevap yazdığınız mesajın içinde zaten eğer qp bilişim servis raporu


    istiyorsa servisi şikayet edeceksiniz ki size değişim kararı versinler.

  • Hocam firmalar normalde 5 adet ölü pikselde değişim yapıyorlar. İnternet üzerinden değilde mağazadan alımlarda test edip o şekilde alınabiliniyor. Sizin durum aldıktan hemen sonra olsa idi 15 gün iade hakkınız bulunuyordu internet alışverişlerinde işiniz daha kolay olurdu. Sizde birde süreden dolayı sıkıntıya düşüyor.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: dweller

    Arkadaşlar yok mu yardımcı olabilecek kimse ? Daha önce bu şekilde tecrübe yaşamış biri ?

    Nereden aldıysanız orayı şikayet edin.

    Örnek veriyorum amazon 100 tane monitör alır. Baştan anlaşır iade gelenleri sende alacaksın diye. Ondan biraz pahalıya alır satıcıdan. Öyle anlaşırlar.


    Senin aldıgın yerde bir anlaşma yapmıştır. Servis falan seni ilgilendirmez. Aldıgın yer ile senin problemin. Ama ilk 15 gün geçmiş. 15 gün içinde begenmeyip iade etme hakkın vardı. Tüm yerleri şikayet edebilirsin. Kanunlarımız belli. 1 ölü pixel bile artık garanti kapsamında.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harunefetr -- 17 Nisan 2021; 16:59:42 >
  • harunefetr kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,


    Aldıktan 1 ay sonra kullanma imkanına sahip olabildim. Yoksa direk iade ederdim zaten.


    Bu sefer açarken QP'yi şikayet edecek şekilde açayım. Gerçi THH ile bir şekilde anlaşamıyorum, hep bir sıkıntı...


    Teşekkürler.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.