Şimdi Ara

Astra K Kompakt Segmenti Domine Edebilir(Görseller eklendi) (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
740
Cevap
9
Favori
31.817
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: C E B R A I L


    Eskiden G.koreliler arak yapardı arkadan önden, işler değişti

    Arka tarafı görünce direk i30 dedim ama Tasarım olarak yine muazzam görünüyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Basligi begendim. Cok sofistike bisi olmus.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi kadir_yilmaz -- 19 Nisan 2015; 14:17:55 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Türkiye'de domine edebilme ihtimali pek gerçekçi değil açıkçası.

    Yurtdışı baz alınarak yapılmışsa haber orası ayrı tabi.
  • 150kg verse rakiplerden yine agir kaliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunus88

    150kg verse rakiplerden yine agir kaliyor

    Hangi rakiplerinden ağır kalıyor. Peugeot 308 dışında?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Opelin fiyat politikası garip olabilir ama corsa bu ay iyi satmış her zamanki gibi. Onun dışında opel iyi yolda. Corsa gayet kaliteli sınıfında. Astra yine üst sıralarda. Insignianın da bu sınıfta passatla birlikte premiuma yakın olduğunu düşünüyorum. En azından öyle bir his veriyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • valla ben kullanmaya başlayalı 8-9 gün oldu
    1600km kadar yol yaptım iyice fikir edindim
    bence bu araba geçekten ( J , 136 ) çok güzel
    şu ana kadar 3 kişi bindi yanıma üçü de çok beğendi
    bir kere focus dan kesinlikle daha alınası

    ağır tamam da ne oluyor ağır olunca ? alınmamaya neden mi abartılacak kadar ?
    Ben her gün arabanın üstündeyim hiç de bir numara görmedim aktarmaymış , ağırlıkmış
    araba gayet güzel yürüyor
    temde hiç hırlamadan 180 i rahatça görüyor
    devir 1500 ü geçtikten sonra fişek gibi atılıyor
    e böyle olduktan sonra isterse 1700 kg olsun banane

    hepiniz mi otomotiv mühendisisiniz , bakın keyfinize , araba 10 numara
    acaba kiralama süresi dolmadan atıyorum 1 sene kala J yi verip K alabilirmiyiz
    eğer arabanın önü yukarıda ki gibi olursa fena , çok orjinal duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Belenenses -- 19 Nisan 2015; 18:57:43 >




  • Markalar için "asla yapamaz" inancından uzak bir otomobilsever ve Astra J ile Golf 7 sahibi olmuş biri olarak yeni Astra nın Golf ü zorlaması imkansız değil.

    Hatırlıyorum, 80 lerin sonu - 90 ların ortalarına kadar Opel halkın ya da fanatiklerin bugün dillerine doladıkları "Opel e Almanya da köylüler biniyor" "Opel Almanya nın Tofaşı" vs vs nin aksine çeşitli modelleriyle oldukça başarılı bir imaja sahipti. Markanın bu tecrübelere sahip geçmişi ve şase/yürüyen aksam mühendisliği ile yeni nesillerindeki başarılı tasarımları mantıklı motor/aktarma ve fiyat/donanım ile buluştuğunda gelecek için daha yüksek başarı vadediyor bence..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    valla ben kullanmaya başlayalı 8-9 gün oldu
    1600km kadar yol yaptım iyice fikir edindim
    bence bu araba geçekten ( J , 136 ) çok güzel
    şu ana kadar 3 kişi bindi yanıma üçü de çok beğendi
    bir kere focus dan kesinlikle daha alınası

    ağır tamam da ne oluyor ağır olunca ? alınmamaya neden mi abartılacak kadar ?
    Ben her gün arabanın üstündeyim hiç de bir numara görmedim aktarmaymış , ağırlıkmış
    araba gayet güzel yürüyor
    temde hiç hırlamadan 180 i rahatça görüyor
    devir 1500 ü geçtikten sonra fişek gibi atılıyor
    e böyle olduktan sonra isterse 1700 kg olsun banane

    hepiniz mi otomotiv mühendisisiniz , bakın keyfinize , araba 10 numara
    acaba kiralama süresi dolmadan atıyorum 1 sene kala J yi verip K alabilirmiyiz
    eğer arabanın önü yukarıda ki gibi olursa fena , çok orjinal duruyor


    Araba 1.6 136 bg için ağır değildir ama selefi arabalara göre 100-150 kg daha ağırdır şimdi bu araba 1300 kg olsa tadından yenmez. Ayrıca arabanın kilosu artınca performansının düşeceğini bilmek için mühendis olmaya gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Blyss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    valla ben kullanmaya başlayalı 8-9 gün oldu
    1600km kadar yol yaptım iyice fikir edindim
    bence bu araba geçekten ( J , 136 ) çok güzel
    şu ana kadar 3 kişi bindi yanıma üçü de çok beğendi
    bir kere focus dan kesinlikle daha alınası

    ağır tamam da ne oluyor ağır olunca ? alınmamaya neden mi abartılacak kadar ?
    Ben her gün arabanın üstündeyim hiç de bir numara görmedim aktarmaymış , ağırlıkmış
    araba gayet güzel yürüyor
    temde hiç hırlamadan 180 i rahatça görüyor
    devir 1500 ü geçtikten sonra fişek gibi atılıyor
    e böyle olduktan sonra isterse 1700 kg olsun banane

    hepiniz mi otomotiv mühendisisiniz , bakın keyfinize , araba 10 numara
    acaba kiralama süresi dolmadan atıyorum 1 sene kala J yi verip K alabilirmiyiz
    eğer arabanın önü yukarıda ki gibi olursa fena , çok orjinal duruyor


    Araba 1.6 136 bg için ağır değildir ama selefi arabalara göre 100-150 kg daha ağırdır şimdi bu araba 1300 kg olsa tadından yenmez. Ayrıca arabanın kilosu artınca performansının düşeceğini bilmek için mühendis olmaya gerek yok

    iyi de ben farklı bir şey söylemedim ki :)
    bu şekli , bu yalıtımı , bu kalitesi ile gönül ister ki 1200 kg olsun
    adamların malı bu , motor belli , ağırlık belli bunlar bilinmeyen şeyler değil
    şunu derseniz anlarım , bu araba bu ağırlık ile 1.3 95 olacak iş değil tamam kabul
    ama şu an için öyle bir durum hiç söz konusu değil

    dün çok sevdiğim bir tanıdığım şunu söyledi
    hb 1.3 95hp astra J 4.vitesde 170 ile giderken frene basıp 100 lere falan düştükten sonra tekrar gaza yüklenince kafayı kaldırıyormuş
    o derece memnun performansından
    e dedim bende ki arabanın bi kanadı eksin desene :))
    bana hiç inandırıcı gelmedi




  • Peki bu ağırlığın asıl sebepleri neler.
    Ağırlığı azaltınca acaba kaportada incelme hafifletme mi olacak.
    Hafifletilerek bişeylerden ödün verilemesi gerekiyor doğru olarak,ödün verilmeden yapılırsada buda aşırı maliyet getirir..

    Birde.

    Bu arabanın kilosunu bilmeyen kişi. 136 bg. Binince bu araba ağır der mi.....?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    quote:

    Orijinalden alıntı: Blyss

    quote:

    Orijinalden alıntı: Belenenses

    valla ben kullanmaya başlayalı 8-9 gün oldu
    1600km kadar yol yaptım iyice fikir edindim
    bence bu araba geçekten ( J , 136 ) çok güzel
    şu ana kadar 3 kişi bindi yanıma üçü de çok beğendi
    bir kere focus dan kesinlikle daha alınası

    ağır tamam da ne oluyor ağır olunca ? alınmamaya neden mi abartılacak kadar ?
    Ben her gün arabanın üstündeyim hiç de bir numara görmedim aktarmaymış , ağırlıkmış
    araba gayet güzel yürüyor
    temde hiç hırlamadan 180 i rahatça görüyor
    devir 1500 ü geçtikten sonra fişek gibi atılıyor
    e böyle olduktan sonra isterse 1700 kg olsun banane

    hepiniz mi otomotiv mühendisisiniz , bakın keyfinize , araba 10 numara
    acaba kiralama süresi dolmadan atıyorum 1 sene kala J yi verip K alabilirmiyiz
    eğer arabanın önü yukarıda ki gibi olursa fena , çok orjinal duruyor


    Araba 1.6 136 bg için ağır değildir ama selefi arabalara göre 100-150 kg daha ağırdır şimdi bu araba 1300 kg olsa tadından yenmez. Ayrıca arabanın kilosu artınca performansının düşeceğini bilmek için mühendis olmaya gerek yok

    iyi de ben farklı bir şey söylemedim ki :)
    bu şekli , bu yalıtımı , bu kalitesi ile gönül ister ki 1200 kg olsun
    adamların malı bu , motor belli , ağırlık belli bunlar bilinmeyen şeyler değil
    şunu derseniz anlarım , bu araba bu ağırlık ile 1.3 95 olacak iş değil tamam kabul
    ama şu an için öyle bir durum hiç söz konusu değil

    dün çok sevdiğim bir tanıdığım şunu söyledi
    hb 1.3 95hp astra J 4.vitesde 170 ile giderken frene basıp 100 lere falan düştükten sonra tekrar gaza yüklenince kafayı kaldırıyormuş
    o derece memnun performansından
    e dedim bende ki arabanın bi kanadı eksin desene :))
    bana hiç inandırıcı gelmedi

    Seat leon, pejo 308vs gibi hafifleticez diye soyulmuş soğana döndürceklerse hafiflemesin daha iyi arkadaş.

    Astrayı biz böyle sevdik, etine dolgun, tok, sıkı ve sert haliyle. Varsın biraz ağır oluversin. Camız gibi yayılsın şöyle bi yola, yeni gelin gibi durmasın asfaltta.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 19 Nisan 2015; 19:50:35 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: attci

    Peki bu ağırlığın asıl sebepleri neler.
    Ağırlığı azaltınca acaba kaportada incelme hafifletme mi olacak.
    Hafifletilerek bişeylerden ödün verilemesi gerekiyor doğru olarak,ödün verilmeden yapılırsada buda aşırı maliyet getirir..

    Birde.

    Bu arabanın kilosunu bilmeyen kişi. 136 bg. Binince bu araba ağır der mi.....?

    şehir içinde belki , düşük devirler de belki
    ama devir yükselince birden hızlanıyor
    ayrıca uzun yolda atıyorum tem de falan kimse demez

    bence arabayı hafifletmeye çalışacaklarına yüksek süratlerde direksiyonun vaziyetini düzeltsinler
    çarşıda 2. vites de gider gibi gidiyorsun 180 ile , bu büyük eksi bana göre
  • Dsg değil bütün sorun bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu resimlerdeki tasarım degil gelecek olan astra k...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Golf 7 1.2 TSI comfort, Astra j 1.4T cosmo sahibiyim her iki modelin kendine göre artıları ve eksileri var. Fiyat/Performans oranına dizel seçeneklerde bakarsak astra j ezici üstün.

    136 cdti benzinli gibi sessiz ve torku ile astra'nın ağırlığını unutturuyor. 1.6 TDI performans konusunda eline su dökemez. Yeni dizeller çok iyi geldi j kasaya ama aracın karoserinde birçok eksik var golfe göre.

    Golf'e göre Astra j eksileri

    -Sert ve sesli çalışan süspansiyonlar
    -Düşük yalıtım
    -Arka genişlik
    -Yaşam alanın dar olması
    -Ağırlık
    -Ses sistemi

    Astra j artıları
    + Yol tutuş Golften açık ara daha iyi
    + Dış tasarım (oto parkta her iki araç yan yana golf çok basit görünüyor gözüme)
    + İç mekan tasarımı (Vites altı led, kapı kollarındaki led iç ambiyans aydınlatmaları gece muhteşem)
    + Frenler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Golf 7 1.2 TSI comfort, Astra j 1.4T cosmo sahibiyim her iki modelin kendine göre artıları ve eksileri var. Fiyat/Performans oranına dizel seçeneklerde bakarsak astra j ezici üstün.

    136 cdti benzinli gibi sessiz ve torku ile astra'nın ağırlığını unutturuyor. 1.6 TDI performans konusunda eline su dökemez. Yeni dizeller çok iyi geldi j kasaya ama aracın karoserinde birçok eksik var golfe göre.

    Golf'e göre Astra j eksileri

    -Sert ve sesli çalışan süspansiyonlar
    -Düşük yalıtım
    -Arka genişlik
    -Yaşam alanın dar olması
    -Ağırlık
    -Ses sistemi

    Astra j artıları
    + Yol tutuş Golften açık ara daha iyi
    + Dış tasarım (oto parkta her iki araç yan yana golf çok basit görünüyor gözüme)
    + İç mekan tasarımı (Vites altı led, kapı kollarındaki led iç ambiyans aydınlatmaları gece muhteşem)
    + Frenler

    daha objektif bir yorum yapılamazdı.Teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Golf 7 1.2 TSI comfort, Astra j 1.4T cosmo sahibiyim her iki modelin kendine göre artıları ve eksileri var. Fiyat/Performans oranına dizel seçeneklerde bakarsak astra j ezici üstün.

    136 cdti benzinli gibi sessiz ve torku ile astra'nın ağırlığını unutturuyor. 1.6 TDI performans konusunda eline su dökemez. Yeni dizeller çok iyi geldi j kasaya ama aracın karoserinde birçok eksik var golfe göre.

    Golf'e göre Astra j eksileri

    -Sert ve sesli çalışan süspansiyonlar
    -Düşük yalıtım
    -Arka genişlik
    -Yaşam alanın dar olması
    -Ağırlık
    -Ses sistemi

    Astra j artıları
    + Yol tutuş Golften açık ara daha iyi
    + Dış tasarım (oto parkta her iki araç yan yana golf çok basit görünüyor gözüme)
    + İç mekan tasarımı (Vites altı led, kapı kollarındaki led iç ambiyans aydınlatmaları gece muhteşem)
    + Frenler

    Gayet objektif olmuş, ben de aynı iki araç arasında artılar eksiler konusunda tamamiyle katılıyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: madmax50

    Golf 7 1.2 TSI comfort, Astra j 1.4T cosmo sahibiyim her iki modelin kendine göre artıları ve eksileri var. Fiyat/Performans oranına dizel seçeneklerde bakarsak astra j ezici üstün.

    136 cdti benzinli gibi sessiz ve torku ile astra'nın ağırlığını unutturuyor. 1.6 TDI performans konusunda eline su dökemez. Yeni dizeller çok iyi geldi j kasaya ama aracın karoserinde birçok eksik var golfe göre.

    Golf'e göre Astra j eksileri

    -Sert ve sesli çalışan süspansiyonlar
    -Düşük yalıtım
    -Arka genişlik
    -Yaşam alanın dar olması
    -Ağırlık
    -Ses sistemi

    Astra j artıları
    + Yol tutuş Golften açık ara daha iyi
    + Dış tasarım (oto parkta her iki araç yan yana golf çok basit görünüyor gözüme)
    + İç mekan tasarımı (Vites altı led, kapı kollarındaki led iç ambiyans aydınlatmaları gece muhteşem)
    + Frenler

    +1...




  • astra cok satıyorki zaten türkiyede kim diyor satmıyor diye son ay mart ayında 2000 adet astra satılmış.golfle aynı satıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi leftercan1907 -- 20 Nisan 2015; 9:59:16 >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.