Şimdi Ara

Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
4
Cevap
1
Favori
221
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Konunun özeti ;yetkili bayiden parasını ödeyerek aldığım sıfır ürünün, Edirne'deki tek yetkili servis tarafından ürün depolarımızda kayboldu denilerek ürünümün üzerine yatması olayı arkadaşlar. Üstelik asıl trajikomik olan da Arçelik genel merkezi de herhangi bir çözüm bulamıyor y da kesten bulmuyor. Edirne'deki servise yaptırım gücü yok, sonuç parasını ödediğim ürün hiç edildi.


    25 Haziran'da internet üzerinden yenilikdemek.com (Erhan Gülener- Erol Ticaret) İstanbul Arçelik yetkili satıcısından aldığım Arçelik P183 s Aspiratörü 4 Temmuz saat 14:39 Edirne Servisi depolarında kargodan Öykü b. İsimli çalışan hepsijet kargodan teslim almış, ancak ürünü depoda kaybetmişler, depoda kayıpmış bulamıyorlarmış.(bu beni ilgilendiren bir durum değil) Ancak bulunca bana bilgi verilip montaj yapacaklarmış. Üstelik bunu ben, en sonunda dayanamayıp servise giderek öğreniyorum. 14 gündür çağrı merkezi ve servis tarafından çeşitli yalanlar söylenilerek bizleri oyalıyorlar. Parasını ödediğimiz ürünü hiç ettiler, getirmiyorlar.


    Cuma 11,00 - 13,00 arası randevum olmasına rağmen müşteri ziyaret edildi, evde bulunamadı yalanı söylenerek yine bizleri evde beklettiler ve randevu sonlandırıldı.


    Cumartesi 444 0 888 i aradım Cuma onlara da Edirne Arçelik servisi ürünün depoda bulunduğu yalanını söylemişler ardından 15 Temmuz tarihinde 15:00-17:00 saatleri arasında ürünün montajı olacağına dair SMS geldi. Saat 17,00 ı geçince ise ürün depoda yok, (bu müşteriyi ilgilendiren bir durum değil ki sen aynı ürünü bulup kuracaksın) Elif hanım ın bilgisi var bulunduğunda tekrar servise konulsun diye bir fiş iletildi SMS yoluyla ve randevu sonlandırıldı. Üstelik fişte kurulmayan ürünün garantisinin de 15 Temmuz da başladığı yazıyor. (resimlerde ekledim)


    Pazartesi öğreniyorum ki alışveriş yaptığım satıcıya da ürün bulundu, cumartesi kurulum yapılacak yalanını atmışlar. Firma yetkilisiyle bugün telefonda görüşünce, "sizin ürün kurulmadı mı , nasıl olur Cuma ürünü bulduklarını Cumartesi ürünü takacaklarını söylediler bana da" dedi.


    15 Temmuz da da gerek sikayetvar, gerek sosyal medyadan sayısız şikayetlerime istinaden Pazartesi günü (bugün) saat 09:00 -11:00 arasında ürünümün kurulacağına dair yine bir SMS geldi ama bugün yine müşteri ziyaret edildi bulunamadı yalanı ile randevu sonlandırıldı.


    Edit : 19 Temmuz saat 13:00 - 15:00 arasına yeni bir randevu oluşturmuşlar, büyük ihtimal müşteri ziyaret edildi evde bulunamadı palavrası ile iptal edecekler. Bunu hukuki bir yaptırımdan kaçmak için yapıyorlar sanıyorum ama yan tarafta evimin önünü 24 saat kaydeden güvenlik kamerası mevcut komşumun.


    Sayısız telefon görüşmesi ve çözüm arayışı çabam yüzünden bütün zamanımı ve sinir sistemimi felç ettiler son 6 günden beridir. Nereden tutarsan elinde kalacak sorumsuzluğun dibe vurduğu bir durumu hala süreç olarak yaşıyorum. Çözüm bulamadılar yetersiz kaldılar. Devamlı ilgileneceğiz, takipçisi olacağız tipinde otomatik geri dönüş telefonları ve mesajlar geliyor sonuçta bu kadar basit bir konuyu bile çözemiyorlar.


    Anladığım kadarıyla Edirne'deki tek yetkili servis olduğu için bunlar istedikleri gibi at koşturuyorlar koskoca Koç Holding bünyesinde bulunan Arçelik genel merkezi bile sorunuma çare bulamıyor. (bu acziyet göstergesi) Üstelikte bu durumu ürünü satın alan müşteriye ahlaksızlık yaparak ödetiyorlar. Ürünü, hem de en iyisini satın aldığımız için cezalandırılıyoruz Arçelik yetkili servisi tarafından, ben böyle bir şey daha önce yaşamadım. Eklere gerekli evrakları ekliyorum. Sizlerden konunun çözümü için destek olmanızı rica ediyorum.


    Bu ürünümü hiç eden Edirne Arçelik Servisinin iletişim bilgileri ve adresi


    https://www.google.com/maps/place/Ar%C3%A7elik+Yetkili+Servis/@41.6718671,26.564417,15z/data=!4m16!1m9!3m8!1s0x14b32f9cdbc0af4b:0xad10527f496ef46a!2sAr%C3%A7elik+Yetkili+Servis!8m2!3d41.6718671!4d26.564417!9m1!1b1!16s%2Fg%2F11c0x8wmpc!3m5!1s0x14b32f9cdbc0af4b:0xad10527f496ef46a!8m2!3d41.6718671!4d26.564417!16s%2Fg%2F11c0x8wmpc?entry=ttu


    Telefon: 0284 213 13 13




    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti


    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti


    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti


    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti


    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti


    Arçelik'in Sıfır Ürünümün Üzerine Yatması Rezaleti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BigFella -- 18 Temmuz 2023; 15:31:57 >







  • Ekşi sözlüğe açmalısın bu başlığı. Hesabın yoksa, bilgileri bana at ben açayım (entry yaz beni uğraştırma).

  • tamam atıyorum özelden teşekkür ederim


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.