Şimdi Ara

Apple Zorlu Center kusursuz telefonumu Kozmetik Hasarlı telefon ile değiştirdi

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
759
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Selam arkadaşlar.

    iPhone 6S cihazında batarya sorunum vardı. %100 deyken bile kapanan bir telefonum vardı. Telefon kutudan çıktığı gibi böyleydi fakat düzelir, yazılımsaldır filan diyerek geçiştirdim ve en sonunda 18 şubatta telefonu zorlu center'a bıraktım. Telefonun onarım kağıdına üstte ve altta hafif kozmetik kusurlar vardır yazıldı. Telefonu 22 şubatta geri almaya gittiğimde ise telefonun arkasında nokta nokta çizikler, telefonun altında ise iğne ucu büyüklüğünde bir delik mevcuttu.

    Apple'a gittim, zorlu center. Dahası yok diyerek telefonun kanıt niteliğindeki fotoğraflarını çekmedim. Fakat elimdeki onarım kağıdının büyük bir kanıt oldugunu düşünüyorum.

    Buna rağmen mağazada çalışanlar bu bizim hatamız değil, aşağıda çalışan ekip çok titiz çalışıyor, bu çizikleri yapmış olamaz dedi. Gerçekten önemli boyutta çizikler değil fakat enayi yerine konmak sinir bozucu bi durum.

    AppleCare'i aradığımda, bana haklı olduğumu ve telefonun hasarlı bölgelerinin değişmesi gerektiği, hasarın boyutuna göre telefonun değişmesi gerektiği iletildi fakat zorlu center'da çalışan MAĞAZA MÜDÜRLERİ dahil hiçkimse sorumluluk almıyor.

    Sizin başınıza gelse ne yaparsınız? Sizce haksız mıyım?







  • Benim telefonda da ufak bir çizik vardı servisten aldığımda bana da serviste çok titiz çalıştıklarını söylediler iki saat konuşup ikna ettiler lanet olsun dedim aldım telefonu peşine de düşmedim

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • En başta telefonu teslim etmeden önce detaylıca fotoğrafını çekecektin, sonra da teslim alırken inceleyecektin. Sorunlu olduğunu görüp fotoğrafları gösterecektin ben bu cihazı böyle mi teslim ettim diye. Çamura yatacak durumları olmazdı, olsaydı sen de sesini yükseltirdin. Artık teslim almışsın, ispat edeceğin bir şey kalmamış geriye.
  • Kusursuz olduğunu düşünüyorsanız not olarak kozmetik kusurlar var yazan kağıdı imzalamadan kabul etmeseydiniz.
  • Fotoğraf paylaşabiilir misiniz? (çiziklerle ve delikle ilgili)
  • kusursuz ise keşke kağıda o şekilde not düşürseydiniz, ayrıca garantiye vermeden telefonunuzu detaylıca fotograflayın
  • Sana inanıyorum zira, daha 1 aylık bilgisayarımda ekran arızası çıkınca istemeye istemeye ekran değişimini kabul ettim. Eve geldiğimde fark ettim ki kasada 2 adet çizik bırakmışlar. Macbook kasasını bilen bilir, bazen ışık altında kusurları belli etmiyor. Bir süre kullanınca fark ettim ki taktıkları ekranda da problem var, gittim götürdüm değişim yapmak zorunda kaldılar.

    Istanbul'daki Apple mağazaları, sıradan teknik servisleri gibi epey sorunlu hizmet veriyor.
  • bence gayet haklısınız aynı sorun benimde başıma gelmişti apple tarafından ekranı değişti cihazın ışık altında bakılınca fark edilen bi çizik bırakmış servis normalde kafaya takılmaz ama o kadar para verip bu şekilde hizmet görmek insanı enayi gibi hissettiriyor sonrasında apple kıdemli biri ile görüşüp sırf çizik için telefonu değiştirdim bence sizde üzerinde durmalısınız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arda İnci -- 23 Şubat 2017; 23:39:35 >
  • Cihazı teslim alırken kontrol etmediniz mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.