Şimdi Ara

Apple Store - Genpa Garanti Hakkında Yaşadıklarım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
1.146
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhabalar

    Şubat 2015'te aldığım iphone 6 plus telefonumun yamulduğunu farkettim . Telefonu İzmir Teknosa'dan almıştım . Hiçbir düşme zorlama vs olmadı bu arada .

    Teknosa teknik servise gittim . Dedikleri ya bize verin ya Genpa ya götürün . Bize verseniz biz de Genpa ya göndericez . Ben de bu telefonu Apple Store a götürsem değişim yapacaklar sizin daha önce başınıza geldi mi diye sordum bilgileri yoktu . Genpa teknik servise ulaştım canlı destek hattından . Prosedür gereği eğilme bükülme kullanıcı hatası . Apple in bize verdiği yetki prosedür bu . Ben de birçok forumda gördüm okudum bu telefonu Apple garantı kapsamında değiştiriyor dedim . O zaman siz apple a götürün böyle bir yetkimiz yok dediler . Apple canlı destek ile görüştüm bundan sonra . Bana İzmir deki teknik servisleri ilettiler siz oraya götürün ve bu ürünün Apple incelemesine alınmasını istiyorum diyin dediler . Şimdi bu telefonu ben İzmir de Apple in yönlendirdiği teknik servise götürücem . Teknik servis apple ile bağlantılı olarak işlem uygulayacak . Forumda da gördüğüm bir konuda aynı benim durumdaki vatandaşa apple store kullanıcı hatası demiş , arkadaş biraz sesini yükseltince müdürle konuşunca değişim yapmışlar . Ben değişim için neler yapmalıyım? İstanbul dışında olup böyle bir olayla karşılaşan var mı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.