Şimdi Ara

ACCENT MILENYUM / 2000 - 2003 (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
7 Misafir (2 Mobil) - 5 Masaüstü2 Mobil
5 sn
918
Cevap
15
Favori
176.359
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • orta kalite bir LPG taktırıp muayenesi falan hesaplanınca 1200-1300 TL civarı masraf çıkıyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saksoy

    bu cumartesi aracımdan gelen sesler ve 150000km bakımı için sanayiye gittim arkadaşlar

    10 yıldır kullandığım ve beni hiç üzmeyen aracım 840tl masraf çıkardı

    direksiyon kutusu, direksiyon yağı, aks başları, rot başları, yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişti

    ilk defa böyle bir masraf yaptığım için şok yaşadım neyseki yanımda kredi kartı vardı.

    sizce böyle masraflar çıkarmaya devam edermi yani satmalımıyım aracımı?


    O parçaların değişmesi için makineyi bayağı kötü koşullarda kullanmışsın demektir. :(



    150.000 km dir elazığda kullanıyorum hocam bir gün yolun düşerse beklerim. yollarda dev çukurların olduğu bir memlekette yaşıyorum. ama çevremde başka markaların hiç birisinde böyle bir arıza çıkmadı

    birde çıksa bile çoğu markanın hidrolik direksiyon kutusunun tamir kiti ile tamir edilebildiğini duydum
    malesef hyundai direksiyon kutusu tamie edilemiyormuş.


    sonuç olarak böyle kötü şartlarda yakın gelecekte beni nasıl arızalar bekliyor bunu öğrenmek istiyorum




  • selam arkadaşlart ben yeni katıldım aranıza hyundai accent 1.3 milenyum kasa arabam en yakın zamanda resmini yüklerim paylaşımlarınız güzel cok begendigim icin katılmak istedim bende arabadan cok anlarım sanayideyim bütün gün yardım edebilecegim bir konu olursa her zaman yardımım olur arabamın bütün heryerini söktüm komple boyaya soktum o zaman bile döşemesi motoru alt takım aksamına varana kadar cok parçayıda yenilemek zorunda kaldım ilkı baştan
  • hocam sen benzini iyice bitirmişsin ve sonrasında ilk benzin atımında hemen lpg ye gecmemiş uzun bir zaman benzinle arabayı yürütmüşsün bunun sonucunda dibindeki tortu aracının enjektörlerine dolmuş bunu uzun bir süre cekersin devamının gelmemesi icin depoyu komple söktürecek veya enjektörlerini temizleteceksin aynı sorundan cok araba geliyor sanayiye
  • atiker kullanmayın bir türk yapımıdır dikkat ederseniz boşta iken tin tin ses yapar bu tek atikerde vardır ve direk lpg ye gecmesini ide saglar o atiker olan arklar denesin tuşa çalışmadan önce basılı tutun ve ardından marşa basın araba benzine gecmeden drek lpg ile çalışacaktır bu sonucunda pompaya zarar verir bunu göze alarak yapılmış atiker
  • accentlerde otomatik fites hiç konforlu degil tavsiye etmem full modifiyeli leri bile 12 bin tl die gidiyor hele atikerse daha ucuz eder
  • quote:

    Orijinalden alıntı: saksoy

    bu cumartesi aracımdan gelen sesler ve 150000km bakımı için sanayiye gittim arkadaşlar

    10 yıldır kullandığım ve beni hiç üzmeyen aracım 840tl masraf çıkardı

    direksiyon kutusu, direksiyon yağı, aks başları, rot başları, yağ, yağ filtresi, hava filtresi değişti

    ilk defa böyle bir masraf yaptığım için şok yaşadım neyseki yanımda kredi kartı vardı.

    sizce böyle masraflar çıkarmaya devam edermi yani satmalımıyım aracımı?

    selam arkadaşım sen iyi bir ustaya catmışsın hepsini kabul etmek zornuda degildin sanırım az korkutmuşlar ama bunlar arabanın en önemlileri sayılır artık satmana gerek yok bir 10 yıl daha gidersin sanırım :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    yani vites geçişlerinde debriyajdan ayağımı çekip gaza basınca bir pat pat diye bir ses çıkıyor ve bu ses dışardanda çok dikkat çekici bi şekilde duyuluyor...daha sonra araba tekliyor yani durur gibi yapıp kendini ileri atıyor elektrik kesilip anında gelmesi gibi birşey artık ogün hocam inan vites geçişlerinde korkuyorum aracım ha kendini attı atacak diye...bayağı sanki stop edip sonra kendini atıyor...

    merhabalar arkadaşım ben az yardımcı olmak isterim arabanın benzin deposunda pislik varmış sende iyice benzini bitirmişsin sonra benzin atm ışsın o benzinle hemen arabayı ilerletmişsin kısa sürede lpg ye gecmemiş ve o tortulu benzini enjektörlere pompalamış ve tıkanmaya yol acmış senin bu durumda ya depoyu komple temizleteceksin veya benzin katkısı alarak temizlemeye calışacaksın veya enjektörleri temizleteceksin hemen olsun diosan bu cileden kurtulayım diosan arabanı git temizlet derim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalassos


    quote:

    Orijinalden alıntı: yalchin28

    yani vites geçişlerinde debriyajdan ayağımı çekip gaza basınca bir pat pat diye bir ses çıkıyor ve bu ses dışardanda çok dikkat çekici bi şekilde duyuluyor...daha sonra araba tekliyor yani durur gibi yapıp kendini ileri atıyor elektrik kesilip anında gelmesi gibi birşey artık ogün hocam inan vites geçişlerinde korkuyorum aracım ha kendini attı atacak diye...bayağı sanki stop edip sonra kendini atıyor...

    merhabalar arkadaşım ben az yardımcı olmak isterim arabanın benzin deposunda pislik varmış sende iyice benzini bitirmişsin sonra benzin atm ışsın o benzinle hemen arabayı ilerletmişsin kısa sürede lpg ye gecmemiş ve o tortulu benzini enjektörlere pompalamış ve tıkanmaya yol acmış senin bu durumda ya depoyu komple temizleteceksin veya benzin katkısı alarak temizlemeye calışacaksın veya enjektörleri temizleteceksin hemen olsun diosan bu cileden kurtulayım diosan arabanı git temizlet derim


    Sorun pislikle ilgili olsa rölantide araç çalışırkende dengesiz çalışması gerekiyor diye düşünüyorum.

    Ayrıca LPG enjektörleri ile Benzin enjektörleri ayrıdır.
    Yani benzinde pislik var ise LPG de bunu yapmaması gerekir.

    Diğer tartaftan Bazu LPG montajcıları Enjeksiyonlu araçlara ucuz olsun diye Sıralı yerine Düz sistem takabiliyor. Bu da manifolt u patlatabiliyor.
    Bu da işin en kötü boyutu.

    Burada en belirgin arıza türü buji + KAblo sorunu diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalassos

    selam arkadaşlart ben yeni katıldım aranıza hyundai accent 1.3 milenyum kasa arabam en yakın zamanda resmini yüklerim paylaşımlarınız güzel cok begendigim icin katılmak istedim bende arabadan cok anlarım sanayideyim bütün gün yardım edebilecegim bir konu olursa her zaman yardımım olur arabamın bütün heryerini söktüm komple boyaya soktum o zaman bile döşemesi motoru alt takım aksamına varana kadar cok parçayıda yenilemek zorunda kaldım ilkı baştan


    Hayırlı olsun. Güle güle kullanın.
  • slm arkadaşlar benim 2003 1,5 gls accentim var ama bana bazı sorunlar yaşatıyor
    1- araba rampalarda çekişten baya düşüyor...gaz ayarlarına yeni baktırdıgım halde en ufak rampada 1 hatta 2 vites düşmek zorunda kalıyoruım..

    2-1, vitesle kaldıktan sonra 2 ye gecerken veya vites düşürdükten sonra ayagımı gazdan cektikten sonra araba bi irkiliyor ondan sonra topluyor...

    3-arabanın hızlanması cok gec oluyor....
    neden olabilir ustaya götürüyorum kullan gitsin diyor.....
  • birde arkadaşlar arabanız özellikle 1,5 gls dohc motorlular kaç lira yakıyor...benim araba fazla yakıyor galiba ....ş.arası 195-200 yakıyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: benkadir05

    slm arkadaşlar benim 2003 1,5 gls accentim var ama bana bazı sorunlar yaşatıyor
    1- araba rampalarda çekişten baya düşüyor...gaz ayarlarına yeni baktırdıgım halde en ufak rampada 1 hatta 2 vites düşmek zorunda kalıyoruım..

    2-1, vitesle kaldıktan sonra 2 ye gecerken veya vites düşürdükten sonra ayagımı gazdan cektikten sonra araba bi irkiliyor ondan sonra topluyor...

    3-arabanın hızlanması cok gec oluyor....
    neden olabilir ustaya götürüyorum kullan gitsin diyor.....


    Aracınzıı bir süre benzinde test edin. Aynı sorun Benzinde de oluyorsa
    1. Aracınızın buji ve kablolarını , oksijen seneörünü kontrol ettirin.

    Sorun LPG de ise ve Sorun devam ediyor ise
    2. Benzin ve LPG filtrelerini değiştirin.

    Sorun devam ediyor ise
    3.Akşam Akünüzün Kutup başlarını çıkarak sabaha kadar araçte 12V DC akımı kesin.
    SAbah Akünüzü devreye alıp marşa bastıktan sornaki gelişmeler farklı olursa
    LPG ayarını yapan ustanızın CANINI OKUYUN




  • benzinli aracımızın çok yaktığını düşünüyorsak ne yapmalıyız ?
  • öncelikle herkese merabalar.arkadaşlar 2000 model 1.5 accent im var sorunum sabahları ilk çalışmada araç geç çalışıyor 7 8 marştan sonra çalışıyor ve çalışınca da patlatma yapıyor daha sonra gün içinde böyle bir sorunu göstermiyor ancak araba beş altı saat bekledikten sonra yine aynı sorunu gösteriyor gitmediğim tamirci yapmadığım bakım değişmediğim parça kalmadı.artık arabadan nefret ettim nerdeyse benzin döküp yakacam.bu konuyla ilgili yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşk.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: techsen

    benzinli aracımızın çok yaktığını düşünüyorsak ne yapmalıyız ?


    Ateşleme sistemini + Oksijen sensörünü kontrol ettirirn.
    LPG sistemi ise Enjektör ve LPG ayarlarınzıı düzenli kontrol ettirin.

    Hava filtreniz ve yakıkt filtreniz temiz olsun.

    lastik havalarınız uygun basınçta olsun.

    Mümkün mertebe aracın yorulmayacağı yüksek vites, düşük motor devri ile seyretmeye gayret edin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mame84

    öncelikle herkese merabalar.arkadaşlar 2000 model 1.5 accent im var sorunum sabahları ilk çalışmada araç geç çalışıyor 7 8 marştan sonra çalışıyor ve çalışınca da patlatma yapıyor daha sonra gün içinde böyle bir sorunu göstermiyor ancak araba beş altı saat bekledikten sonra yine aynı sorunu gösteriyor gitmediğim tamirci yapmadığım bakım değişmediğim parça kalmadı.artık arabadan nefret ettim nerdeyse benzin döküp yakacam.bu konuyla ilgili yardımlarınızı bekliyorum şimdiden tşk.


    Buji kabloları ve bujileri Orijinal mi ?

    Forum içinde kullanabileceği buji marka ve modellerini paylaşmıştım.

    LPG li ise LPG ayarlarını tekrar kontrol ettir.
    Doğru yapılmayan lpg ayarı malesef aracın hem performansını hemde çalışma ve çalıştırmasını bozuyor.

    Krank pozisyon sensörü + MAP sensörünü + kontrol ettir.

    Ayrıca söküp parçalayıp yakmana gerek yok. Aracını yapamayan usta varken aracın neden suçu olsun ki?

    Aracımın egzantrik zinciri kendini salmış ses yapıyordu.
    Usta bana PİSTON ETEKLERİ VURUYOR dedi. ne yapayım 2500 TL verip yarım motor mu attırsaydım

    Arızayı araştırıp buldum. Değiştirttim . O kadar.




  • Ustalar "Renault Brodway R9 Rni" mi yoksa "Hyundai Accent 1.3 LX" mü

    Tercih Peşindeyiz..
  • REno 9 hyundai accent milenyum LX KESİNLİKLE aynı terazide değildir!

    Milenyum 1.3 LX , Reno 9 dan çok daha iyidir.

    yakıt konfor parça , yol tutuş , motor dayanıklılığı yönünden 1 adım öndedir.

    Kısaca milenyum 1.3 lx Reno 9 u yatırır kaldırır üstüne 2 de don diker.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ozan_kaya1

    Ustalar "Renault Brodway R9 Rni" mi yoksa "Hyundai Accent 1.3 LX" mü

    Tercih Peşindeyiz..



    Tabi ki Hyundai Accent 1.3 LX. Ama 1.3 değil de 1.5 alırsanız daha memnun kalırsınız.
  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.