Şimdi Ara

2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz (4064. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir - 5 Masaüstü
5 sn
88.285
Cevap
298
Favori
4.431.902
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
20 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 40624063406440654066
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • siderya kullanıcısına yanıt
    isim yazmamıştım ama mesaj hedefini bulmuş.....
    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz
  • tufan34 T kullanıcısına yanıt
    Eğer arabada dolu veya başka bir nedenle hasar yoksa hiç düşünmeden alın.
  • Teşekkürler arkadaşlar, araç beyaz evet. Dolu hasarı konusunu yada başka bir sorunu olup olmadıgını soracagım fakat Istanbulda bir diger bayide aynı fiyatlara verebiliyor, 5 ay önce faturalanmış araçlar oldugu için kur artışından etkilenmemiş son araçlar olarak açıklıyorlar fiyat farkını.
  • ben siyah premium eco olanını 67.500 e almıştım. şu anda liste fiyatı 77800. 15 gün oldu alalı ama ağustos fiyatıydı 67500. sana verdikleri fiyat da ağustos fiyatı, şu andaki liste fiyatına göre iyi olsa da normal bir fiyat gibi. ancak tüp taktıracaksan ECO olan modelleri de araştırmanı öneririm. sana verdikleri fiyata göre ECO sorarsan eğer ellerinde varsa (elegance olduğu için) 70bin civarı fiyat isteyeceklerdir. Benzinli hele istanbulda şehir içi çok yakacaktır. zaten tüp taktıracaksan direkt ECO olan modellerini araştır derim. dolar düşmeye başladı sene sonu kapmanyalarında da sanırım en fazla bu aldığın fiyatı alırsın zaten.
  • drlevent kullanıcısına yanıt
    Levent bey teşekkürler yorum için , evde 2 tane dizel aracımız var bu sebepten tüp taktırmayı düşünmüyorum. Döviz de düşüş olsada bu tamamen USA kaynaklı verilerden yani iç piyasada herhangi bir olumlu durum yok ki seçimlerden sonra tekrar ciddi bir yükseliş olacagı kanaatindeyim açıkçası. Liste fiyatları tamamen kandırmaca o sebepten liste fiyatından indirim benim için bir anlam ifade etmiyor, fiyatlarda aynı sınıftaki rakip marka/modele göre kıyaslamak daha mantıklı bence ki bu araçta beni cezbeden de fiyatının muadillerine göre daha uygun olması.
  • tufan34 T kullanıcısına yanıt
    İstanbul'un neresinde bineceksiniz trafiğin durumu önemli tabi ama benzinli otomatik araçlar yoğun trafikte 12-15 litre tüketime çıkabilir. Bunu markadan bağımsız olarak söylüyorum. Diğer markalarda bu kadar tüketime çıkabilir. Eğer çok yoğun trafikte kullanacaksanız eco modeli alın. Daha rahat akan ve dur kalk fazla yapılmayan bir yolda kullanacaksanız benzinli kullanma seçeneğini o zaman değerlendirin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Acil Stop

    İstanbul'un neresinde bineceksiniz trafiğin durumu önemli tabi ama benzinli otomatik araçlar yoğun trafikte 12-15 litre tüketime çıkabilir. Bunu markadan bağımsız olarak söylüyorum. Diğer markalarda bu kadar tüketime çıkabilir. Eğer çok yoğun trafikte kullanacaksanız eco modeli alın. Daha rahat akan ve dur kalk fazla yapılmayan bir yolda kullanacaksanız benzinli kullanma seçeneğini o zaman değerlendirin.

    Ataşehirdeyim, evimle iş yerimin arası 1.2 Km, zaten yogun trafigin oldugu güzergahlara girmek zorunda oldugumda önceligim her zaman toplu taşımadır, araçla gitme mecburiyetim olursa ki her zaman son tercihimdir, dizel araçlardan biriyle giderim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tufan34


    Levent bey teşekkürler yorum için , evde 2 tane dizel aracımız var bu sebepten tüp taktırmayı düşünmüyorum. Döviz de düşüş olsada bu tamamen USA kaynaklı verilerden yani iç piyasada herhangi bir olumlu durum yok ki seçimlerden sonra tekrar ciddi bir yükseliş olacagı kanaatindeyim açıkçası. Liste fiyatları tamamen kandırmaca o sebepten liste fiyatından indirim benim için bir anlam ifade etmiyor, fiyatlarda aynı sınıftaki rakip marka/modele göre kıyaslamak daha mantıklı bence ki bu araçta beni cezbeden de fiyatının muadillerine göre daha uygun olması.



    Haklisiniz...ben de muadilleri ile karsilastirmistim.
    Bu donanimda hem de otomatik vites icin gercekten de mantikli bir secim...ben alirken opelin 1.6 benzinlisi 55bin liraya geliyordu tup taktirinca 57 - 58 e maloluyotdu..hem de donanimi yoktu en baz modeliydi(sadece cruzecontrol vardi) ve otomatik degildi...ev de iki dizel var demissiniz ..daha once honda kullandiniz mi bilmiyorum ama cok keyifli bir surusu var..memnun kalirsijiz bence



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi drlevent -- 7 Ekim 2015; 12:48:57 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • O zaman sorun yok uygun fiyata bulmuşken kaçırmayın. 3. dünya savaşının eşiğine gelinen bu belirsiz ortamda bekledikçe araba fiyatları artacaktır.
  • LPG Primium Otomatik 67 yada 68 bin TL demişti.
    LPG Elegance Otomatik için 71 bin TL diyor.

    Elegance için sadece metalik renk seçeneği var dedi, daha önceden zamsız fiyata aldığı araç olduğunu söyledi. Ben de sıfırı bu rakamlara oluyorsa ikinci elini ona göre uygun alırım diye düşünmüştüm. Demek ki sıfır fiyatını çok iyi söylemişler.... Bakalım zorlayıp sıfır almaya çalışalım, gücümüz yeterse...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrasedan


    quote:

    Orijinalden alıntı: lahosmania


    quote:

    Orijinalden alıntı: astrasedan

    Forum sakinleri bayramınızı kutlarım

    Aracım 50bin e dayandı ve kronik su kapı ici cam açma düğmelerinin etrafındaki siyah kısım soyulmaya basladi. Aracım 2012 sonradan LPG montajı oldugu ıcın 3 yıllık garantisi doldu zaten son bakımını da dışarıda ozel bı serviste yaptırdım. Bu Soyulan kısım ıcın mat siyah kaplama yaptırmayı düşünüyorum araç konsol rengi gri de olabılır henüz karar veremedim. Fikirlerinizi almak istıyorum.

    Satin almak isterseniz tanesi 85 tl .

    Siz mi satiyorsunuz yoksa servis fiyati mi soylediginiz

    Servis fiyatı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • drlevent kullanıcısına yanıt
    Daha önce hiç Honda kullanmadım, sürüş zevki konusunda genelde olumlu şeyler duydum bende. Yardımlarınıza teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Acil Stop kullanıcısına yanıt
    Ne yazık ki bende canım ülkemdeki durumdan tedirginim. Düzelmesini ümid ederken her gün başka bir kaos çıkıyor. Allah sonumuzu hayır etsin. Sizede paylaştıgınız fikirleriniz için teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese tekrar merhaba...
    2012 model ikinci el fb7 kasa civic aracım, BRC LPG'li, fakat araç yol katettikçe
    benzin eksildiğini sanıp benzin göstergesi
    'benzin bitiyor' uyarısı verip duruyor. Aracı tekrar çalıştırdığımda da ibre eski haline gelmiyor.
    Menzil hep ^^ 0 KM ^^ .Arabaya deposunda benzin olduğunu hatırlatmanın tek yolu 30 TL'lik benzin almak, ki
    bu da beni sinir ediyor...
    Aynı sıkıntıyı yaşayan veya çözüm yolu önerebilecek var mı acaba???
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Herkese tekrar merhaba...
    2012 model ikinci el fb7 kasa civic aracım, BRC LPG'li, fakat araç yol katettikçe
    benzin eksildiğini sanıp benzin göstergesi
    'benzin bitiyor' uyarısı verip duruyor. Aracı tekrar çalıştırdığımda da ibre eski haline gelmiyor.
    Menzil hep ^^ 0 KM ^^ .Arabaya deposunda benzin olduğunu hatırlatmanın tek yolu 30 TL'lik benzin almak, ki
    bu da beni sinir ediyor...
    Aynı sıkıntıyı yaşayan veya çözüm yolu önerebilecek var mı acaba???


    Aracı alalı 2 ay kadar oldu. Bende aynı sorunu farkettim. Biraz araştırdım. Bayiden verilen BRC LPG tanıtım broşüründe konudan bahsediyor. Yol bilgisayarı lpg tüketimini ölçemediğinden katettiğin yola orantılı benzinde azalma olduğunu algılıyor. Kontağı kapatıp açtıktan sonra normale dönüyor. Servise de danıştığımda araç için durumun normal olduğunu söylediler. Sizinki eski halini almıyor demişsiniz (sonradan farkettim) Daha farklı bir durum var gibi.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pritt01 -- 8 Ekim 2015; 20:12:50 >




  • buklamania kullanıcısına yanıt
    hocam 71.000 fiyatını hangi bayii verdi. bilgi verirseniz sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: pritt01

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Herkese tekrar merhaba...
    2012 model ikinci el fb7 kasa civic aracım, BRC LPG'li, fakat araç yol katettikçe
    benzin eksildiğini sanıp benzin göstergesi
    'benzin bitiyor' uyarısı verip duruyor. Aracı tekrar çalıştırdığımda da ibre eski haline gelmiyor.
    Menzil hep ^^ 0 KM ^^ .Arabaya deposunda benzin olduğunu hatırlatmanın tek yolu 30 TL'lik benzin almak, ki
    bu da beni sinir ediyor...
    Aynı sıkıntıyı yaşayan veya çözüm yolu önerebilecek var mı acaba???


    Aracı alalı 2 ay kadar oldu. Bende aynı sorunu farkettim. Biraz araştırdım. Bayiden verilen BRC LPG tanıtım broşüründe konudan bahsediyor. Yol bilgisayarı lpg tüketimini ölçemediğinden katettiğin yola orantılı benzinde azalma olduğunu algılıyor. Kontağı kapatıp açtıktan sonra normale dönüyor. Servise de danıştığımda araç için durumun normal olduğunu söylediler. Sizinki eski halini almıyor demişsiniz (sonradan farkettim) Daha farklı bir durum var gibi.

    Evet aynen öyle durum, aracı tekrar çalıştırdığımda da düzelmiyor benzin göstergesi.Ve,
    günler boyu araçta ne kadar benzin olduğunu bilmeden gezmek canımı sıkıyor

    Ne dersiniz, yetkili BRC bayii'ne mi gitmeliyim önce? Var mıdır aparatı filan?
    Ya da Bursa'da önerebileceğiniz bir özel japon servisi?




  • siderya kullanıcısına yanıt
    İNSANLAR NEDEN HONDA YI SEVİYOR ALIYOR YORUM YAPIYOR BEĞENİYOR ELEŞTİRİYOR MODİFİYE EDİYOR BİNLERCE MESAJ ATIYOR OKUYOR KENDİ AĞIZLARINDAN.....

    Sağlam ve sorunsuz özellikle vtec motorlarıyla gençlerin gönlünü fetetti

    Trafikteki hippilere kurs vermek için, kükreyip yanından geçmek için, çoğu arabada bulamayacağın sürüş zevki için, dış görsel tasarım güzelliği için, vtec i-vtec motor sesi için, benzin parası ödemek istiyorum cayır cayır demek için, ben servise uğramak istemiyorum demeki için, evet canavar gibi 5000 devir çevireyim ama usta tanımıyayım demek için...

    Sorunsuz, modifiyeye yatkın, atak araçlar.

    Hiç unutmam 14 yaşımda falanım. Peder beyin vteci kaçırdım.Hiz yapmaktan da korkuyorum ve cçocuk akliyla vites yukseltmezsem hızlanmam diye düşünüyorum. 1 ve 2. Viteslerde bi güzel devir cevirttiriyorum arabaya. Vtec devreye girdiğinde sese hayran kalmıştım. Öyle tanıştım vtecle. Hala daha vtec araç kullandığım zaman o ses için gazliyorum.

    Ayrıca bazı arabalar 5bin devir üstünde resmen birak beni ölucem artık diye yalvarirken, vtec daha da bas diyor.

    Fanboyluğa çok müsait bi marka.

    Öncelikle Japon ve atmosferik motor duruşu var.Modifiye camiasının top 3'ündedir sürekli.

    Sorunsuz otomatik şanzıman, 6 yıl garanti, servis garantili ve lpg'ye tam uyumlu motor, bilhassa Türk insanına hitap eden şık sedan tasarım. Hiç Honda sahibi olmadım ama severim Honda'yı
    C sınıfında honda kadar atak arabaları bi say bakalım saydıktan sonrada 160 km h den sonra tıkanmayanlarıda say.

    Sorunsuz,tasarımları iyi.
    hepimiz maserati kullanıyoruz zaten bakkala giderken ne yapıcaz ki Honda'yı
    sorunsuzluk.
    sıradışı kokpit tasarımı.
    lpg uyumu.
    ve en önemlisi esnaf arabası,2. eli sağlam
    Hondanın motorları efsanedir ve de efsane kalacak adamlar 90lı yıllarda yaptılar bugünkü atmosferik arabalar hala yanına yaklaşamıyorlar

    sanayide ki sahtekar fırsatçı sözüm ona ustalarla muhattap olmamak için,
    kaç km de olursa olsun gözün kapalı uzun yola çıkabilmek için,
    sıfır arabanın yağ eksiltmesi gibi bir fiyasko ile karşılaşmamak için,
    acil nakit lazım olduğunda düşünmeden satışa çıkarabilmek için,
    otomatik vites ne zaman patlayacak, motor hararet yapacak mı, arabanın garantisi ne zaman bitecek gibi sorulardan arınıp sürüş keyfinin tadına varabilmek için honda..

    Hondanın otomatik vitesleri sorunsuzluk üzerinedir performansa dayalı otomatik vites yapmaz.

    Hele bir gün honda o motorlara turbo eklerse komple ömrünüzü kutlicam.

    Honda mesaj vermez, 5500 den sonra mesajı iletir.

    Küçük arabalara göre 0-100 hondaya göre 150-200 arası önemlidir.

    Şimdi bakınca şu videoya golf dsg mi bilmiyorum.

    Dsg + turbo avantajına ragmen atmosferik motorla honda bu aracı öpüyorsa başımın tacıdır. Benım için her zaman C sınıfının ağa babası olarak kalacaktır.

    Neden Honda..? Böyle tasarımlar ve böyle motorlar yapabilen tek firma olduğu için..

    Hala daha onun üstüne atmosferik, deli devir çeviren, uzun ömürlü ve yüksek güçlü efsane motor yapamadıkları için....

    Bmw 1.16 i 2011 model 1.6 motor 11 sanıye 0-100

    Bmw 3.18i 2011 model 0-100 11.2 sanıye

    Bmw 3.16 2009 model 0-100 11.3 saniye

    Bmw 3.18 d 2009 model 0-100 10.9 sanıye

    Honda Civic 9.7...

    Tencereyi göndereyımmı yoksa sadece kapak yeterlımı ?

    Araba cahılısın dedım alınma ama gerçek bu yoksa her halukarda kardeşiz.

    Bunuda hayatında hiç vtec yahut i-vtec sürmemene baglıyorum


    Torkmuş tork dediğin anca sana kendını ıyı hıssettırır sen 240 nm torkla uçuyorum sanarsın honda 2. vites 6000 7000 devirde kükreyerek senı o rampada madara eder.

    0-100 un hondadan dusuk olmadıgı muddetce isterse torkun 500nm olsun farketmez senın torkuna devriyle zaten fazlasıyla cevap verir eğer yarıs varsa ortada.

    Ha yok 100 200 arasına gireceksen ona hiç girme C sınıfının yüzde 95 nın hondayla 100-200 arası kapışmaya çapı yetmez.

    Eğer C sınıfı 1-2 araç hariç civicle ona buna geçilen varsa ya bırakım oda mutlu olsun demıstır yahut amcam yasında adamdır sana deli gözüyle bakan yarısmıyordur sen yarısıyor sanarsın.

    O eralardan birisini silivri yolunda önünde slalom çizerek shake that ass girl yapmıştım en son sağa sinyal vermişti sankı hıc yarısmamıs gibi

    1.5 sene kullandım makınayı civic azdırılmaya gelmez

    Yazdıklarımda gayet samimi olacağım ve abartmayacağım öncelikle bunu belirteyim.

    96 yılında 7 serisi BMW almıştı babam. 2001 yılında satıp o zamanın yeni kasası Civic aldı.

    O zamanlar 14-15 yaşlarında falandım ve ailecek tatile çıktığımızda babam izmit otobanında virajlarda bmwleri dağıtıyordu.
    valla dostum 22 yaşındayım 20 den beri honda civic kullanıyorum 2009'da almıştık biz bu civici yalan söylemiyorum dediginiz gibi hic korku olmuyor viraja girerken. Çalıştıgım iş yerinde patronun 520d'si var. Virajda arkasını savuruyor diyordu bana. Performans olarak 2009 kasasında büyük bi kalkış beklenmeyebilir ama uzun yolda aglatıyor diyebilirim

    Eger bundan önceki VTEC kasalarına bakarsanız zaten asıl performansı orda yaşatmış Honda camiası ozaman fenomen olmuş diyebilirim. Hondanın tek şikayet ettigim tarafı Gaz koymuşlar Freni sorunlu onuda yaptırırsak iyidir. Bide body kit mi dersiniz ne dersiniz. O araca yaptırdıgınız herşey yakışıyor gavura bu yüzden honda diyorum ben şahsen 180 bin kilometreyi gördü aracım bi kere bile benı yarı yolda bırakmadı 2009 model olmasına ragmen 180 bine geldi kilometresi.

    Ben hastaneye gitmedim onu bakıma götürdüm valla
    Honda hayat onda :) Şaka bi yana Jazz ımı yeni aldım. şikayet edeceğim hiç bir konu yok.Çok memnunum iyi ki almışım.
    Ama şunu herkes bilsin ki 1 yıl 2007 model Corolla kullandım . Bu Jazz'ın içi ondan daha geniş ! Focus'u megane 2 yi falan yazmıyorum bile. Jazz'ın bu kadar ferah ve geniş olacağını hiç düşünmemiştim
    benim için honda sabah koltuğa oturduğumda bugün de hiç sorun çıkarmayacağını bilmek ve o müthiş motor sesiyle beni mest etmesini beklemek

    Honda civic millet beğenmesede tasarım olarak çok başarılı hem dış hem iç, fakat bu aracın motor handikabı var dizeli olsa direkt alırdım. Bu ülkede dizelden sonra ağa babası olsa benzinli araca binmem, benim için almak değil yürütmek dert oluyor
    VW kullandığı Turbo ve Supercharger desteği ile eski teknoloji atmosferik Honda motoruyla ancak yürüyebiliyor.

    Şartları eşitleyip Turbo ve Superchargeri Hondayada ekleyelim bakalım sonuç ne olacak?

    Aslında merakınızı gidermek çok kolay youtube açıp Turbolu Civicler neler yapıyor izleyebilirsiniz.

    Konu bitmiştir, dağılabilirsiniz.

    210bin km dir neredeyse hiçbir arıza vermediği için uzun yolda 5 litre benz,in tukettiği halde 9 saniyede 100 km hıza ulaştığı için gaz pedalına dokunduğum an keyif verdiği için 3 saniye lag olmadığı için, 12 yaşındaki aracımı yıkattıktan sonra bazılarının araba yeni mi diye sordukları için? :)



    F1 motorları haricinde, 6000 - 7000 devir aralığında bir saat süresince kullanıp da motoru dağıtmayan tek araç Honda dır...Ve bu devir aralığında motor sesi çok özel bir melodi gibi gelen tek araç yine Hondadır...

    Sorunsuzluğunu zaten her kes biliyor...

    Otabanda 150 km.hızdan sonra tork alan c sınıfı tek araç yine hondadır.( biraz iddalı oldu ama tork grafikleri böyle söylüyor.)
    Eskiden Hondalar üzerlerinde taşıdıkları dikiş makinesine göre zıpkın gibi giden araçlardı. 2005'de değişen ve manda gibi olan kasaya kadar durum buydu. Sebebi ise basit: araç 1050kg idi! Vtec falan derken iyi gidiyordu hakkını yemeyeyim. Kendi dönemi kendi sınıfı araçların tüm donanım ve konfor unsurlarına sahip, ek olarak da canlı ve az yakan araçlardı. Şimdi işin rengi biraz değişti.

    Şimdi Emisyon muhabbetlerinden motora çok zulmettiler. Diğer markalarda gelişen güvenlik önemlerine ayak uydurmak için düzenlemeler yaptılar, kapı kalınlıkları şişti, araba ağırlaştı. Dünya'nın her yerine kanser gibi yayılmış "bigger is better!" konseptine uyum sağladılar ve üstüne balina gibi arabalar yaptılar. Bu yeni konseptte rekabet için farklılık olarak içine çok özen gösterdiler. Ucuz ama çok kaliteli görünen iç dizaynlar yaptılar, uzay gemisi gibi konsollar, göstergeler... C sınıfında Artizliğin dibine vurdular. Yeni kasada geri vites kamerası önde monitör falan var. Ama gel gör ki, 3 eski kasanın keyfi yok arkadaş.

    Sinir oluyorum "Bigger is better" mantığına. Takoz takoz keyifsiz arabalar. Arabadan keyif almak için illaha servet dökmek gerekiyor artık.

    -Sorunsuz motor ve aksam
    -Güvenli ve huzurlu uzun yol sürüş keyfi
    -Başarılı fiyat-performans-donanım üçgeni
    -6 yıl ve 150.000 km servis Garantisi
    -Fabrika çıkışlı olarak garantiyi bozmadan LPG'li alabilme ve sorunsuz LPG uyumluluğu (fiyatı üzerine yalnızca 3.000 TL vererek çok ekonomik bir araca sahip oluyorsunuz)
    -Modifiye için birebir bir araç olması


    Konuyu dağıtarak Civic yerine Golf'ü yazanlar olmuş ve sözde üstünlük kurmuşlar. Körü körüne inanmak bu olsa gerek! Hızlanma istiyorsan otomatik almazsın, manuel Civic hızlanma 0-100 km/h için 9.7 sn. Yakıt tüketimi LPG'li versiyon olan ECO Civic'te sorunsuz. Golf'ün donanımı fos ve araç içi Civic'le kıyaslanamayacak kadar rahatsız. Civic'e binip ister öne ister arkaya oturun, sonra da Golf'e binin. Bunu yapmak evinizin salonundan kalkıp tuvalate gitmek gibi Ayrıca Golf'te olmasını istediğiniz her yeni donanım için bir sürü para ödemek zorundasınız. Tasarım olarak Civic (sedanı diyelim) bence her açıdan üstün, ancak zevk meselesi tabii.
    2011 honda civic otm elegance 2,5 yıl kullandım. geçen kaza yaptım pert oldu. honda sorunsuz bi araba 2,5 yıl 30 bin km yaptım hiç bir sorun yaşamadım. bi kere stop farı ampülü patlamıştı. bi de bi kere akü bitmişti. ama akü benim hatamdı. şu anda i30 aldım tavandan ses geliyor ufak tefek can sıkan şeyler var. benim görüşüm honda civic yeni kasayla ileri gitmedi geri gitti. 58 bin liraya tipi bozulan doğru dürüsüt donanım eklenmemiş bir araba alacağıma i30 tercih ettim. 5 bin tl daha ucuza. otomatik viteste civic süperdi ama 4 ileri artık kesmiyor i30 un otoamtiğini görünce
    İyi de yeni kasa Civic 5 ileri otomatik şanzımana sahip. Direksiyondan F1 vites kumanda özelliği de cabası :) Yeterince araştırmadıysanız yazık olmuş. Peki i30'da otomatik olarak ne gibi artılar var acaba? Tsi motorların 170 km den sonraki hallerini bilmeyen yok zaten. Dakikada 6000 bin devri boşuna çevirmiyor honda :)

    arzum robot mikseri değil o dakikada 6000 devir, sen o tsi golfle bilmem neyle anca mutfakta hıyar doğrarsın :) turbo+dsg olmasına rağmen

    Hondayla yarıştığın yarışacağın maksimum 10 km olur ondan sonra turboyu yeni doğmuş gibi kucağına alır oğlum diye mutluluktan ağlarsın.


    İddasına varsanız alın turbolu golfünüzü 190 km bandında edirneye gidelim. Ben dondurma yemeye giderim sen servise gidersin aa ıslık sesi geliyor diye

    2002 Model 124 binde bir jazz almaya niyetlendim, aracı almadan önce teste soktum, aracın motor gücü %93 çıktı, yani 11 yıl kullanılan ve 124 bin km yapılan arabanın motorundan sadece %7 gitmiş. Afalladım tabii beklemiyordum. Sahibinin söylemediği yerlerde de boya çıktı, almaktan vazgeçtim. O günden sonra hep jazz aradım,başka arabalara bakmadım taki şimdiki arabamı alana kadar (2005 düz vites jazz).
    Özetle sürücüsüne güven veren, zırt pırt arızalanmayan, düzgün kullanılıp bakımları zamanında yapıldığında saat gibi çalışan bir araçtan daha ne bekleyebilirim ki?

    Biraz marka fanatikliği yapayım Teneke değil Honda alıyorsunuz, bu sebeple bir aynası 400 TL

    Konuyla çok alakalı değil ama şahsi gözlemlerime göre. Bu ülkede doğru düzgün araç yokken japonlar bu ülkeye almanlardan önce önem verdi, özellikle 90 lı yıllar japonların bu ülkede altın yıllarıydı (nissan-toyota-mazda-honda) sonra ne olduysa 2000 li yıllarda opel, ford,vw çok ciddi atak yaptı.Yine filocular ve rent piyasasının oluşması ve dizel motor farkıyla makas iyice arttı. Ama tutarlılık anlamında civic sanki her modelde bir öncekine göre tasarım olarak daha bir ileri gitmiştir. Ama japonları bu ülkede bitiren en önemli faktör dizel olmuştur, corolla bile geç getirdiği şuanda beğenilmeyen dizel motoru sayesinde toparlandı bence.Şahsen C sınıfında en beğendiğim sedan oto civic sedandır, gel gelelim motor dan yemekte benden.

    WW yi severim ama hondanın yanında ww nin esamesi okunmaz. Honda halka hitap etmez halk hondaya hitap eder. Alçak ve sportif sürüş isteyen kişilerin tercihidir.

    Bir gün civic bir gün golf sürersen aradaki farkı çok bariz anlarsın. Aradaki fiyat kazığına donanım şaklabanlıklarına sorunsuzluğa sürüş zevkine girmem bile.

    Golfün civiğe tek artısı yalıtımıdır baska hiç bir artısı yok.

    Hele hele honda o sedan fd6 ya 1.6 dizel koysa idi bugün golf ün g sini göremezdin yolda
    Haklısınız honda biraz pahalı olabilir kimine göre. Ama hondanın motoruna verimsiz demenize çok şaşırdım. Şuana kadar 200 bin km yaptıgım araçtan bi tık sesi dahi gelmedi. Hiç kullandınız mı bilmiyorum hocam

    Amacım kesinlikle sizinle laf dalaşına girmek degildir yanlış anlama dostum.

    Hondadan başka araçlarada bindim ama beni asıl etkileyen motordur + konforu. Çogu kişi bilmeden yorum yapar ben bu makinayı tanıdıgımdan yorum yapıyorum

    Neden Honda : Donanım + sorunsuzluk + fiyat/performans

    Bazı arkadaşlar VW ile kıyaslamış. Bence bu bile güzel. VW bizim ülkede çok madah bir araçmış gibi bir izlenim oluşturdu.
    VW dediğin iPhone gibi bir araç. İçi tırt ama çok güzel satıyor.

    Hep şunu söylerim, önemli olan başkalarının zevkine göre değil kendi zevkinize göre araç almaktır. Tabi eğer kendi zevkiniz Varsa.

    Sakin sakin sürüş yapan bir adamın 0-100'le işi olmaz. Başkalarının sidik yarışlarına göre de araba seçilmez

    sevgili vag severlere ve honda tutkunlarına belirtmek isterim ki cidden golf den iyi arabadır.

    deneysel olarak ispatlanmış gerçekler var.

    1 - civic artık kötü yol tutmuyor. özellikle hb modeli sınıfında zirveye oynar. hatta en iyisi. neden?adamlar dana gibi gazlı amortisörü koymuşlar. araba konforsuz fakat çok iyi yol tutuyor. nette bir çok video var. civic sedan bile yol tutuşta c4 ile kafa kafaya gidiyor ki hb ile sedanın alakası yok.

    2 hb modeli spor versiyonu ile motor hariç tamamen aynı. frenler aynı. amortisörler nerdeyse aynı. dolayısı ile 1.4 veya 1.8 motorlusunu da alsanız type r karizmasına kavuşuyorsunuz. aynı zamanda sürüş keyfi de aile aracı için üst seviyede bir araç. golf 1.4 tsi 122 ile golf r için aynı şeyler zor. amortisöründen direksiyon kutusuna kadar farklı. bu arada golf e bok attığım sanılmasın saygı duyduğum kalbur üstü araçtır.

    3 zannedildiği gibi yakıtı fazla değildir. özellikle manuel vites 1.8 hb için konuşursak emin olun aynı kategoride birçok 1.4 motordan az yakıyor. ( 4,5 litre şehir dışı tükettiğim oldu. aynı yolu sürekli 130 140 ile gidersem 6,5 litre yakıyor en çok , şehiriçi artık allah ne verdiyse köprü trafiğinde 12 litre de oluyor, yollar sakin çıkarsam avcılardan mecidiye köye 6 litre ortalama ille gittiğim de oldu)

    4 motoru eski teknoloji değildir. ecoboost 1.0 motorlarda ki yeni diye sunulan teknolojilerin bir çoğu zaten vardır ki r serisi motorlar 2006 senesinden beri türkiyede var. nedir bunlar derseniz en basitinden emme manifoldunun üst kapağa monte edilmesi ve yağlamalı sübap zamanlama sistemi. ( ki ecoboost motorlar yağlamalı kayış kullanır r serisi zincir kullanır ) değişken sübap zamanlamasını saymıyorum bile ecoboostlar öncesinde illa ki ford kullanmıştır. ancak vtec denen hikaye honda da çeyrek asır gibi zamandır var. emme manifoldu ile ilgili detaylara girmeyelim. daha piyasa da 100 bin yapmış ve kapak açılmamış ecoboost ve tsi pek bulunmadığı için diğer kıyaslara girmeyelim.
    kaldı ki turbo denen nane 100 yıllık teknoloji.

    5 sürekli anlatılan down-sizing muhabbetine gelirsek. bunu ilk akıl eden almanlar di mi? japonlar yıllarca 1.3 atmosferik ve turbo üretmeyi akıl edemediler sanki. 2.0 motorlu vw ve diğer avrupalılar 120 130 hp üretilirken 1.6 motorlu 185 hp civic 195 hp nissan pulsar sattılar. 1998 senesinden bahsediyoruz.

    6 emisyon konusu. dünyada genel olarak emisyon ölçümlerinde belli kriterler var. ve bu kriterlere göre dizel araçlar benzinlilere göre daha ekolojik araçlar. bunu birde bisiklet ile herhangi bir dizel aracın arkasından gitmeyi denesinler. bakalım citroen reklamında ki gibi her yer günlük güneşlik mi yoksa kafanın güzelleşip aydınlatma direğine vurunca mı daha keyifli oluyor şu dünya. civic hb de çeşitli alkol bazlı yakıtlar kullanmış biri olarak çevreci bir araçtır diyebilirim. (bkz: civic flex) depoda etil alkol varken çalışan civic eksozuna burnu dayayınca kafa yapmıyor malesef. çıkan şey su buharı. kısacası emisyon filan aldatmaca. derdi emisyon olan bir ülke olsak şeker fabrikalarını kapatmayıp etil alkol üretirdik. brezilya gibi bio yakıt zengini olurduk. filan uzar gider.

    7 accord : fiyatı ülkemizde mecburen uçtu gitti. ancak safkan kalite bir araç. r20 motorlu olanlar yerine k20 olsa daha da başka bişey istemem. belki ilerde k24 alıp manuel şanzıman ile sürmek kısmet olur.
    nasılsa parçası zebil bir marka. ve bir çok motor internali birbirine uyuyor. all motor projects

    son olarak civic 1.6 ies olarak tanınan arabalar harbi apaçi arabası olmuş durumdadır. tadı hala damağımdadır fakat 18 bin lira gibi para verip alanları duyunca hayret ediyorum


    zaman zaman hatta asırı sıklıkla 5000-5000 devir üstü çevirdim gaza gelip kısa mesafelerde manuel civic hiç 9.5 litrenin üstüne çıkmadı.

    Kaldıki trafiksiz 3 km yol bulsun anında tüketimi düsüren bir motor.

    Adapazarınagittim full yüklü yani senin anlicağın dilde lpg ile km 180 kurus yaktı .

    Şehir içi trafikli hali 270 kurus sıkıstırılmıs hali lpg ile 290 kurus.

    Civic devir çevirmek için var 4. vites 190-150 yle gittiğimi bilirim zevk için 5-10 dakka korkma bisi olmaz :)
    2.4 accordu, s2000 i, 160 VTI lari bilmeyen biri, komsusunun honda jazzini goren biri, bunu bilemez.

    1.8 Ivtec motorlari 1.6 ya indirgeyip satiyorlar bize, biz de aliyoruz. LPG takiyoruz, km de 22 kr ortalama yakiyoruz, bu haliyle bile, 3. vitese almis bir ivtec varsa, altinizdakine guvenmiyorsaniz, macera aramayin. nefesi kesilmez, 174e kadar 4. vitese atmaz.

    250 lik s2000 leri soylemiyorum bile.


    benim icin de
    rehberimde cekici numarasi,
    ruhsat arka sayfasinda servis danismani,
    sanayide tanidigim bir usta,
    olmamasidir.

    Honda Türkiye yılda 12 000 araç satmayı plan yapmış, diğer üretimlerini yurtdışına pazarlıyor..Reklam bile vermiyor...Planladığını bir şekilde satıyor zaten...

    Oldum olası bir araba markası veya inşaat şirketi reklam yaptığında hep huylanmışımdır..Bunlar ellerindeki malı satamıyorlar diye..

    hondayı kullananların yorumları dikkate alınsa keşke....
    toplam 7 sene iki ayrı modelini kullandım, sıfır sorun, sıfır pişmanlık
    13 bine 98 otomatik ies aldım 2 sene önce 16 ya sattim. Sattigim eleman 18 veren var diyo hepsi 4 senede oldu. Otomatik şanzımani taş gibidir. Hararet yapmaz yolda kalmaz tamirciler onu hiç sevmez. Şimdi Allah izin verirse yeni kasa alacağım.

    HONDA'NIN İNGİLTERE BAŞARISI
    İngiltere’nin ünlü otomobil dergisi “What Car?” ve uzatılmış garanti sağlayıcısı “Warranty Direct” şirketinin 38 farklı otomobil markasına ait, 50,000 uzatılmış garantili 3 ile 8 yaş arasındaki otomobil sahibi ile yapılan araştırma, otomobillerin lüks olup olmamasının güvenilirliği etkilemediğini ortaya koydu.

    Güvenilirlik indeksi ortalaması 100 olan araştırmada 39 alarak (Güvenilirlik İndeksi düşük ise güvenilirlik daha fazla) İngiltere’nin 8 yıldır en güvenilir ikinci el otomobillerinin üreticisi olan Honda, İngilizlerin güvenini kazandığını kanıtladı. 38 markanın yer aldığı listede en güvenilir ilk 10 otomobilden 8’i Asyalı otomobil üreticilerine ait olurken, 7. Sırayı Chevrolet, 9. Sırayı ise Ford aldı.

    What Car? Şef Editörü Chas Hallet: “Honda’nın 8 yıldır süre gelen bu başarısı düşük arıza oranına bağlı. Arıza durumunda tamiratının kolay ve düşük maliyetli olması da Japon üreticiyi 8 yıldır ilk sırada tutuyor.” dedi.

    Güvenilirlik indeksi 482 olan İngiliz üretici Bentley ve 325 olan İngiliz üretici Land Rover ise İngiltere’nin en az güvendiği otomobil oluyor.

    En az güvenilen iki İngiliz otomobil üreticisinin Japon üreticilerden örnek alması gerektiğini ekleyen Hallet, “Model bazında bakacak olursak bakım ve tamir maliyeti minimum seviyede olan Mitsubishi Lancer ve Opel Agila, en güvenilir modeller.”

    En az güvenilir modeller ise ciddi bir arıza durumunda küçük bir servet ödeyerek tamir ettirebileceğiniz Audi RS6 ve Porsche 911 oluyor. Bu iki modelin ortalama tamir maliyeti £1,157 (3,420 TL). İkinci el otomobillerde en çok rastlanan arızalar ise elektrik arızları oluyor. Aks ve süspansiyon arızaları ise ikinci sırada geliyor.

    ya bırakın honda monda

    binin gitsin, ne arabaymış arkadaş

    Daha geçen günü konuştuk, tamirci bir arkadaşım 25 senelik meslek hayatında şimdiye kadar iki sefer Honda şanzımanı tamir etmiş. Varın sağlamlığını siz düşünün.
    Başlıkta Honda'nın özellikle bir modeli belirtilmediğine göre (Jazz, Civic, Accord, vs.) ve özellikle başka bir araça göre kıyaslama yapılmadığına göre, başlığı genel manada cevaplamak Uygun olur.

    Genel olarak Honda tercih edilirken bence aşağıdakiler ön plana çıkıyordur;

    1- Sorunsuzluk (http://www.autocar.co.uk/car-news/motoring/honda-tops-uk-reliability-survey) @falconetti 'de belirtmiş aynısını

    2- Performans (Modele Segment'e göre çok derin bir konu, genel olarak tatminkardır)

    3- Donanım (Fiyatına göre sunduğu donanım oldukça fazladır)

    4- Tasarım/Kullanışlılık (Bu görece ve kişinin zevkine göre değişecek bir madde. Örneğin: Düz sade bir konsol/iç mekan yerine daha futuristik arayışı olanlara Honda daha çekici gelecektir.)



    1.Kendine has,özgün tasarıma sahip araçlar yapması.Yani bu gün yollara çıktığınızda az çok bütün araçlar birbirine benziyor.Aynı,sıkıcı tasarımlar.Fakat bir Hb civice bakın.Ne kadar özgün,ne kadar güzel bir tasarımı var.Mükemmel detaylara sahip bir araç.Ayrıca herkeste gördüğüm bir araca sahip olmak benim çok hoşuma gitmiyor nedense.
    2.Sorunsuz diyebileceğimiz araçlar yapıyor.Kullandığı otomatik şanzıman da,motor da sorunsuz.Sizi kesinlikle yarı yolda bırakacak araçlar üretmiyor honda.Yanlış hatırlamıyorsam 2007,2008 model honda city'im vardı,Van'a giderkenöyle yollardan geçtim ki anlatamam.daha doğrusu yol olmayan yerler vardı.Binlerce km böyle bozuk yollarda gittim geldim;bir kere bile beni yarı yolda bırakmadı ve ayrıca City çok da ekonomik bir araçtı.Daha sonra City'i satıp Civic aldım;aynı bozuk yollarda yine binlerce km gittim geldim;bir kere arıza vermedi.Bir kere bile.Ha sadece araç çok yere yakındı altı yere değiyordu.Ama bu aracın kusuru sayılmaz zaten.
    3.Güvende hissettirmesi,güzel yol tutuşu,iç tasarımındaki bazı güzel detaylar.
    Daha çok sayarım da diğerlerini de arkadaşlar saysın

    5-6 arkadaşım 10-12 senedir hondaya biniyor ( araçlarını sıfır almışlardı ) periyodik bakım haricinde servise yada sanayiye hiç gitmemişler, ben bu yüzden aldım. Eski arabalarım ( reno, Ford , kia, Fiat ) her model için en az tane sanayici arkadaş edinmek zorunda kalmıştım, şimdilerde yolum düştükte sadece çaylarını içmeye gidiyorum , hepsi de bana kötü yaptın Honda almakla diyorlar GÖRÜŞEMİYOZ artık diyorlar

    misal tam gaz kalkış yaptınız ve deviri sonuna kadar çevirdiniz, bir üst vitese geçtiniz. aaa bir de baktınız ki devir 5000 seviyesinde. yani eksantirik hâla ikinci kademede, hayvani güç modunda. sonra yine sonuna kadar devir çevirdiniz, bir daha vites büyüttünüz. tekrar aynı senaryo, hayvani güç modu. böylece siz de roket gibi hızlanmaya devam ediyorsunuz.

    9.5500 devirden sonra farklı bir motor açılmış gibi hissiyat uyandıran, dc ile beslendiğinde ve 60'lık düz boru egzos ile desteklendiğinde allahım yarabbim " diye afallattıran bir makina. araba değil makina.
    uzadığı zaman kulakların pasını silerek insanı bir hoş ediyor namussuz.
    en kötü tarafı ise araç fiyatının sittin sene düşmemesi. 96-99 model fiyat aralığı 18500 den başlayıp 35000 'e kadar çıkmakta.


    10.ben bu arabayı geçen yıllarda abimle paylaşıyordum. dc headers, simota filitre ile oldukça mutluydum. aradan zaman geçince ikimizde bu aracı paylaşamaz olduk. hani böyle focus gibi değil, anahtarı çevir bas gaza tarzı. aracı paylaşamayınca bende gittim bir tane aldım. dc heaers, aem v2, hondata kpro s 300, aem wideband ile piyasa'da plaka yaptım. halen kullanıyorum ve oldukça'da mutluyum.
    araç 5500 devri geçtikten sonra yer yarılıyor gibi ses çıkıyor. hele bir dc egzos varsa tadından yenmez
    Loss Minute:
    Daha önce konuşuldu mu bilmiyorum ama Honda nın bu kadar fanı olduğunu seveni olduğunu ilk defa bu sitede gördüm. Eksikleri ile artıları ile otomobillerini objektif bir sekilde anlatan, herhangi bir sorun karşısında değişik alternatiflerin hızlı bir sekilde sunulduğu ve otomobil ile alakalı sorunların bir sekilde çözüme ulaştığı bir site burası. Daha henüz katilamasam da üyelerin toplandığı sadece sanal alemde değil gercek hayatta da samimi bir sekilde görüşüp kaynaştığı bir site burası.
    Bu, marka bağımlılığı veya fanatikligi değil buradaki ortam. Diğer markaların böyle ortamlar olusturabildigini sanmıyorum. Honda marka bir otomobile sahip olmak bir ayrıcalık veya bir üst sınıfa dahil olmak değil çok daha farklı bir şey artık bence. Çünkü bunu hissedebiliyorum. İnsanların gözünde Honda ayrı bir dünya. Eksikleri bazı sorunları olsada o direksiyona geçip ortasındaki H logosunu görünce insana değişik bir duygu veriyor.
    İlk kullandığım Honda 2.4 Accord oldu. O kadar büyük arabayı nasıl kullanırım diye düşünürken, direksiyona oturduğum zaman bana yaşattığı duyguyu anlatamam. Gaza bastığımda ise çok farklıydı. Sen ne istersen ben onu yaparım diyordu araç. Sakın olursan ben de sakinim ama sinirliysen ben senden daha sinirliyim diye hissedebiliyordum. Şimdiki aracıda da öyle (2011 civic Elegance). Gercekten bir Honda sahibi olmak çok farklı bir duygu. Ki bunu diğer insanlarla birlikte burada paylaşmak ve aynı seyleri hissetmek apayrı birsey.
    Her forum üyesinin bence bu bilinçte olması cok daha güzel birsey.
    Umarım anlatmak istediğimi anlatabilmisimdir arkadaslar.
    Hepinize iyi forumlar, kazasiz belasiz sürüşler.


    Merhaba , çok güzel yazmışsınız gerçekten , tebrik ederim.
    Çok üzülerek söylüyorumki şuanda bir Hondam yok ve şuana kadarda hiç olmadı.İnşallah Allah kısmet ederse çok istiyorum şöyle 2004-2005 model üzeri bir civic'im olsun.(Herhangi bir kasası)

    Diyeceksiniz ki "kardeşim hondan olmamış , hondaya binmemişsin , peki neden buradasın yada nasıl seviyorsun hondayı ?"
    İnanın bunun nedenini bende bilmiyorum.Sanıyorum Honda'da birşeyler bana farklı geliyor , ondan elektrik alıyorum vs. vs.Honda aşkı bende uzun süredir var.İlk zamanlar belki hevestir diyordum ama heveste bir yere kadar.Artık benimkisi hevesten çıktı resmen tutku oldu :) Şuanda sınırları korkunç derecede zorluyorum inşallah en yakın zamanda bu hasret sona erecek :)
    Dışarda onlarca markanın çeşit çeşit araçları var fakat sanki Honda çok anormal bir araçmış gibi anında gözüme takılıyor.Gördüğüm anda sanki hayatımda ilk kez görüyormuşum gibi gözlerimi alamıyorum nedense.Diğer hiçbir markanın hiçbir modeli bu denli dikkatimi çekmiyor ne BMW ne Mercedes ne Audi vs. vs. hiç birisi...Yalnızca Honda !

    Evden işe gidip gelirken 40 km yol katediyorum ve inanın yol üzerindeki Hondaları sanki kendim elimle koymuşum gibi "köşeyi dönünce beyaz elegance var , ilerde sağda füme vtec var , rampayı tırmanınca solda 1.8 hb var" diye içimden geçiriyorum.İşte bendeki Honda hastalığı bu boyutta. :)

    2 farklı araca sahip oldum şuana kadar ama yok hiçbirisi Hondanın hasretini bastıramadı.İnşallah bir an evvel istediğim araca kavuşurum diyorum...
    bugün lpg smart paketini test ettiğim jap.

    öncesinde dizel otomatik bir araç denedim.
    sonra geldim buna kuruldum. fabrikada revize edip lpgli hale getirmişler. stepne yok, tamir kiti var, idare edilir. tam otomatik. sürücünün önünde gördüğü panel şahane, kafayı hafif sağa çevirdiğinizde tam bir japon işi ile karşılaşıyorsunuz, smart diye bir ekran var, iphone ile tam uyumlu (pioneer galiba), albenisi sıfır. koltuklar deri yapılırsa on numara oluyor, tüketim ş içinde 30 kuruşu aşmaz sanırım. gaza dokunup honda motorunu 5 bin devirlere ittirdiğinizde dizel otomatik ne aq diyor insan. lpg ile de benzin ile de performans üstlerde. 58-59 civarına deri döşeme ile alınır tahmin ediyorum.

    sonrasında heçbek modelin dizeli gelmiş, otomatiği yok.
    1,6 lt 300nm tork. muazzam. fiyat biraz yüksek, full 64tl. ama yok böyle bir dizel.

    Honda Civic, Grade Logic Sistemi ve sorunsuz otomatik şanzımanı ile yıllardır Türkiye'de, segmentinde en çok satan otomatik vitesli otomobil. Yine Civic Sedan modelini, segmentteki rakipleri ile ikinci el değerleri karşılaştırıldığında marka algısı, sorunsuzluk, 6 yıl 150.000 km garanti ve yüksek kalitede yerli üretim faktörleri ile bir adım öne çıkıyor.

    Honda Civic: Japonlardan Almanlara güvenlik dersi!

    Alttaki asıl teste girmeden Civic'in destan yazdığı testleri görmenizi isterim.

    Tavan sağlamlığında dördüncü sırada : Roof strength evaluations: Small cars Altında ne arabalar saymaya değmez bakın...

    Karşıdan 5 yıldız: IIHS-HLDI: Honda Civic 4-door

    Yandan 5 yıldız: IIHS-HLDI: Honda Civic 4-door

    Asıl yeni test ise aşağıda...

    ***

    Bildiğiniz gibi Euroncap'ten artık 5 almak moda oldu.

    Bilenler bilir IIHS yi...

    İşte IIHS Small Overlap Testleri. Diğer testlerde herkes yıldızlı 5ler almış çalıştığı için...

    İŞTE HEPSİNİ AYIRAN TEST... Sadece videolara aldanmayın Google translate ile çevirebilirsiniz yazıları.

    Sadece Euroncap'e göre araç üretenlerle her koşulu göz önüne alanların arasındaki fark!

    Aracı tam ortalayarak kaza yapacak değilsiniz ya... Hadi darbe kısmen geldi çamurluktan daldınız engelden kaçarken... Japonlar bunu düşünmüş Volvo XC90 ile bu kategoride aynı başarıya imza atmış!

    Hava yastıklarını süs diye koymamış. Açılış şeklini düşünmüş. Garibim Jetta beklemediği darbeyle ön hava yastıgı gezintiye çıkmış balon gibi...

    Ama olur mu bizim halkımız anlamaz WW tanktır tank! Çok sağlam araba abi kaporta taş gibi, kapı kapanınca bir ses geliyor sorma içim eriyor :D Zaten bu testler de yalan dolan... DERLER

    Honda Civic 2012-2013 yeni kasa 5 yıldız (Good)

    IIHS-HLDI: Honda Civic 4-door

    onu vazgeçilmez yapan 1 sebep değil , birden fazla sebep olması , işte diğer araçlardan ayıranda.. o birden fazla sebepler. yani tek kelimeyle özetleyemeyiz.
    Koltuga oturdugunda bir arabaya degilde bir MAKİNEYE Bindigini hissettirmesidir !

    Oturcan onun sadce motor sesini dinlicen

    bundan iyisi şam'da kayısı

    beyler, bu donanıma, sorunsuzluğa ve bu fiyata başka hangi araç var söyleyin alalım. o övdüğünüz avrupalı turbo motorlu otomatik vites araçlar sürekli arıza yapıyor. üstelik iihs güvenlik testlerinde passat'tan bile daha yüksek puan aldı. ben 3 yıldır kullanıyorum. çok memnunum.


    geçmişe yolculuk geleceğe tanıklık.....sessiz kalıp sadece seviyorum deme hakları da var insanların bunu sorgulamak kimseye düşmez kaldı ki artılar fazla rakiplerin dümenlerine karşı japonların onurları çalışkanlıları ve sorunsuz motorları onu milyonlarca insanı kendisine aşık etmeyi başarmış....eleştrileri sabırla dinleriz saldırıları bilgi ve teknolojiyle bloke ederiz

    2012-15 Honda Civic Sedan İlk Mesajı Okuyunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    quote:

    Orijinalden alıntı: pritt01

    quote:

    Orijinalden alıntı: alfazeki

    Herkese tekrar merhaba...
    2012 model ikinci el fb7 kasa civic aracım, BRC LPG'li, fakat araç yol katettikçe
    benzin eksildiğini sanıp benzin göstergesi
    'benzin bitiyor' uyarısı verip duruyor. Aracı tekrar çalıştırdığımda da ibre eski haline gelmiyor.
    Menzil hep ^^ 0 KM ^^ .Arabaya deposunda benzin olduğunu hatırlatmanın tek yolu 30 TL'lik benzin almak, ki
    bu da beni sinir ediyor...
    Aynı sıkıntıyı yaşayan veya çözüm yolu önerebilecek var mı acaba???


    Aracı alalı 2 ay kadar oldu. Bende aynı sorunu farkettim. Biraz araştırdım. Bayiden verilen BRC LPG tanıtım broşüründe konudan bahsediyor. Yol bilgisayarı lpg tüketimini ölçemediğinden katettiğin yola orantılı benzinde azalma olduğunu algılıyor. Kontağı kapatıp açtıktan sonra normale dönüyor. Servise de danıştığımda araç için durumun normal olduğunu söylediler. Sizinki eski halini almıyor demişsiniz (sonradan farkettim) Daha farklı bir durum var gibi.

    Evet aynen öyle durum, aracı tekrar çalıştırdığımda da düzelmiyor benzin göstergesi.Ve,
    günler boyu araçta ne kadar benzin olduğunu bilmeden gezmek canımı sıkıyor

    Ne dersiniz, yetkili BRC bayii'ne mi gitmeliyim önce? Var mıdır aparatı filan?
    Ya da Bursa'da önerebileceğiniz bir özel japon servisi?

    adapazarında bir firma kit geliştirmiş. 150 tl ye mi ne takıyordu araca. lpg yi benzin göstergesinden gösteriyor, benzin düşme sorunu olmuyordu. isterseniz araştırın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Beyttatar

    Eğer araç beyazsa fiyat gayet uygun kaçırmayın derim.

    Aracın beyaz renkli olması aslında değerini azaltmıyor mu? Beyaz renk genelde opak oluyor, hatta genelde sadece metalikten daha ucuz olduğu için şirketlerin toplu kiralamaları için tercih ediliyor.


    Sadece Honda alırken beyaz renk-diğer renkler ayrımı olmadığını, beyazın da metalik olduğunu iletmişlerdi. Bu sebeple fiyat farkı da olmadığını iletmişlerdi.

    Diğer markalar genelde beyaz renk için diğer renklere göre çok daha uygun fiyat veriyorlardı.
  • 
Sayfa: önceki 40624063406440654066
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.