Şimdi Ara

2008 megane 1.5 dci (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
2.668
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Megane ile mercedesin fren güvenligi tartılıyor ya hiç gülecegim yoktu hani.
    Megane'da frene biraz sert bastın mı insanı camdan dısarı atacak gibi napıyım öyle 35 metrede durmayı.
    Ayrıyeten birde kaporta sacı ince sanırım, yan çamurluklarda bagaritmiymiş neymiş.
    E-classın kaportasına vurdugumdaki ses ile megane'ın kaportasından cıkan ses arasında fark bariz hani.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bianconera

    Megane ile mercedesin fren güvenligi tartılıyor ya hiç gülecegim yoktu hani.
    Megane'da frene biraz sert bastın mı insanı camdan dısarı atacak gibi napıyım öyle 35 metrede durmayı.
    Ayrıyeten birde kaporta sacı ince sanırım, yan çamurluklarda bagaritmiymiş neymiş.
    E-classın kaportasına vurdugumdaki ses ile megane'ın kaportasından cıkan ses arasında fark bariz hani.

    çokmu bilgili olduğunu sanıyorsun kimsenin mercedese laf ettiği yok başından oku öyle konuş kulaktan dolma bilgilerlede gelip burda çamur atma arabalara megane II nin çamurlukları carbon fiber plastik karışımıdır yapılmasındaki amaç kaza esnasında enerji emilimi sağlamak küçük kazalarda pratiklik sağlamaktır bn bunu sana anlatmam belliki bi arkadaşın sana la bu megane cürük camurlugu plastik demiş snde burda onu söylüyorsun gider aratırsın forumda bunla iligili bi çok açıklama var ayrıeten o beğenmediğin frenlere herkes hayran kalıyor kullanınca 35 mtrede cama yapıştırmadan nası durdurmasını bekliyorsun yani cama yapışmaman için cama yastık sünger fln mı döşesinler
    gelelim asıl konuya konu megane mercedes konusu deil önce bunu anla konu 190 la giderken yapılan frende araçların savrulmadan durup duramayacağı konusu bizde megane gibi araçların o hızlardaki frenlerde savruldugunu daha büyük ve ii araçların örenk s serisi gibi daa güvenle durduğu söyledik bi arkadaşta s serisi daa kısa mesefade durur dedi ve bnde ona karşılık olarak 100-0 mtre örnkelerini verdim snn anlıcaın şekilde söliim bi megane mercedes e serisi karşılaştırması yok anlıomusun ki olabilir de nie çünkü bu forumda şahinle megane da karşılaştırıldı




  • quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    kaç tane S serisi kullandın
    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZi�-_|

    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    190 ile giderken ani frenle hiç bir araba ile güvenli duramazsın. Yol koşulları ve durma mesafene göre güvenli durup duramayacağın değişir.
    Mercedes S serisi ile 100 mt de durursan, megan ile de 150-160 mt de durursun.
    Zaten bu hızlara yol boş, düz ve geniş ise çıkarsın. Kırmızı ışığa bu hızla elbette yaklaşamazsın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    Brembo değil mi frenleri

    190'la giderken ani frenle güvenli bir şekilde durabileceğini düşünüyor musun sen bununla ?

    Dikkat et ayrıca bu gibi araçlar dedim





    s serisi megane dan kısa mesafede ve sürede durmaz sadece daha güvenli şekilde durur





    şimdi buda mercedes i karıştıranın aklından şüphe ederim konuşulan araç performans ve konfordan yoksun bi araç




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bescherelle

    gıy gıy gıy da gıy gıy gıy





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 1 Şubat 2008; 21:06:09 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under

    quote:

    Orjinalden alıntı: Bescherelle

    gıy gıy gıy da gıy gıy gıy






    Megane ve mercedes s class vay bee... ikiside aynı segment olmasına rağmen megane daha iyi gözüküyor şu koşullarda

    Megane : 0-100 = 1dk max speed = 160




  • quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZi€-_|
    çokmu bilgili olduğunu sanıyorsun kimsenin mercedese laf ettiği yok başından oku öyle konuş kulaktan dolma bilgilerlede gelip burda çamur atma arabalara megane II nin çamurlukları carbon fiber plastik karışımıdır yapılmasındaki amaç kaza esnasında enerji emilimi sağlamak küçük kazalarda pratiklik sağlamaktır bn bunu sana anlatmam belliki bi arkadaşın sana la bu megane cürük camurlugu plastik demiş snde burda onu söylüyorsun gider aratırsın forumda bunla iligili bi çok açıklama var ayrıeten o beğenmediğin frenlere herkes hayran kalıyor kullanınca 35 mtrede cama yapıştırmadan nası durdurmasını bekliyorsun yani cama yapışmaman için cama yastık sünger fln mı döşesinler
    gelelim asıl konuya konu megane mercedes konusu deil önce bunu anla konu 190 la giderken yapılan frende araçların savrulmadan durup duramayacağı konusu bizde megane gibi araçların o hızlardaki frenlerde savruldugunu daha büyük ve ii araçların örenk s serisi gibi daa güvenle durduğu söyledik bi arkadaşta s serisi daa kısa mesefade durur dedi ve bnde ona karşılık olarak 100-0 mtre örnkelerini verdim snn anlıcaın şekilde söliim bi megane mercedes e serisi karşılaştırması yok anlıomusun ki olabilir de nie çünkü bu forumda şahinle megane da karşılaştırıldı

    Sanki bana kendi bilginle ahkam kesiyorsun;Deneyip test mi ettin fibet plastik karşımının faydasını.Senın bilgilerinin kaynagı nerden geliyor.Ordan burdan okuyarak,duyarak başka ney.O senin dedigin kaporta renoya göre hadi mercedes'i geçtim niye vectrada passatta audi'de yok o karışımdan.
    İki araca da sahip oldugumuz, kullandıgım icin yazıyorum anlatabiliyor muyum.Kulaktan dolma okuyarak felan degil direk deneyerek kullanarak yani.Göz var, nizam var ..




  • o kadar hız o araçlarla yapmak güvenli mi yha dikkatli kullanın bari
  • quote:

    Orjinalden alıntı: felmali

    cok surat yapmak isteyen birisi
    niye 80bg diesel araba alir ??


    sürat yapmak değil amaç ne kadar basıyor onu merak ettim ama konu uçmuş
  • üst sınıf araçlarda bile 160ı geçince araçta bir güvensizlik oluyor direksiyonda oturan kişi bunu kolaylıkla anlayabiliyor..
    Megane gibi bir aracın nesine güvenipte 170-180 basabiliyorsunuzki..
    Ya sizin canınız çok değersiz yada megane mercedes e sınıfı kalitesinde bir araç
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Eswod

    üst sınıf araçlarda bile 160ı geçince araçta bir güvensizlik oluyor direksiyonda oturan kişi bunu kolaylıkla anlayabiliyor..



    Emin misin ???

    Hiç mercedes, bmw, vw, audi v.b. üst sınıf araçla yüksek hızda seyahat etmedin mi ?
  • Arkadaşım mesele o değil ki?
    Söylemek istediğim yüksek hızlarda her aracın ani frende durma mesafesi, daha yavaş hıza göre uzar. Mercedesin de, Meganın da, Şahinin de...
    Buna itirazın yok sanırım.

    Soruna gelince, Mercedes S serisi kullanmadım hiç.
    Ama 7.45D BMW kullanıyorum ara sıra. 2007 model. Gece görüş sistemi, elektrikli tek dokunuşla kapanan kapılar, araca yaklaşınca çalışan motor ve açılan kapılar vs. var. Görmek istersen.... Ankarada isen...

    quote:

    Orjinalden alıntı: enoman

    kaç tane S serisi kullandın
    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZi€-_|

    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    190 ile giderken ani frenle hiç bir araba ile güvenli duramazsın. Yol koşulları ve durma mesafene göre güvenli durup duramayacağın değişir.
    Mercedes S serisi ile 100 mt de durursan, megan ile de 150-160 mt de durursun.
    Zaten bu hızlara yol boş, düz ve geniş ise çıkarsın. Kırmızı ışığa bu hızla elbette yaklaşamazsın.

    quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    Brembo değil mi frenleri

    190'la giderken ani frenle güvenli bir şekilde durabileceğini düşünüyor musun sen bununla ?

    Dikkat et ayrıca bu gibi araçlar dedim





    s serisi megane dan kısa mesafede ve sürede durmaz sadece daha güvenli şekilde durur






  • daha önceki arabam megane dizel di babamdada 95 c serisi mercedez vardı onunla girdiğim gibi bi kaç kez ışıklara yaklaşmaya calıştım bir cok kaza tehlikesi atlattım,acıkcası meganenin frenleri ilk kullana birine yukarda kavradığı için iyi gibi gelebilr ama hiçde iyi frenleri cok arba cabuk kayıyor ve abs zamansız devreye giriyor
  • quote:

    Orjinalden alıntı: felmali

    cok surat yapmak isteyen birisi
    niye 80bg diesel araba alir ??


    +1461
  • Eyvallah, sözümüz yok ona. tartışma frenlerin güvenli olup olmamasından değil de, yüksek hızda ani durma gerektiğinde her araçta sıkıntı yaşanabilir. Sen Mercedes'in ile 150 km hız ile giderken 50 mt. de durabilirken, Megan ile 80-100 mt de durusun. 35-40 mt de durman gerekirse sen de sorun yaşarsın. benim söylemek istediğim bu idi. Yoksa elbette iki aracı kıyaslama değil.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    Eyvallah, sözümüz yok ona. tartışma frenlerin güvenli olup olmamasından değil de, yüksek hızda ani durma gerektiğinde her araçta sıkıntı yaşanabilir. Sen Mercedes'in ile 150 km hız ile giderken 50 mt. de durabilirken, Megan ile 80-100 mt de durusun. 35-40 mt de durman gerekirse sen de sorun yaşarsın. benim söylemek istediğim bu idi. Yoksa elbette iki aracı kıyaslama değil.


    Yahu boşversenize

    Sonuç olarak meganın frenleri diğer bu sınıftaki araçların çoğu gibi yüksek hızda başarısız, ani frenlerde kaydırıyor

    Üst sınıf araçlarda ise bu olay yaşanmıyor hem daha çabuk duruyorlar hem de daha güvenli düz çizgülerini koruyarak

    Olay budur uzatmanın alemi yok
  • nerdeeen nereye :D
  • Renault megane yapılan tüm testlerde sınıfının en iyi frenlerine sahip olduğunu gösterdi

    100kmh hızda panik frende 36 metrede duruyor


    Edıt:BMW Z4 te 36 metrede duruyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MINERVAL -- 2 Şubat 2008; 0:11:44 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: bianconera


    quote:

    Orjinalden alıntı: |_-0zZi€-_|
    çokmu bilgili olduğunu sanıyorsun kimsenin mercedese laf ettiği yok başından oku öyle konuş kulaktan dolma bilgilerlede gelip burda çamur atma arabalara megane II nin çamurlukları carbon fiber plastik karışımıdır yapılmasındaki amaç kaza esnasında enerji emilimi sağlamak küçük kazalarda pratiklik sağlamaktır bn bunu sana anlatmam belliki bi arkadaşın sana la bu megane cürük camurlugu plastik demiş snde burda onu söylüyorsun gider aratırsın forumda bunla iligili bi çok açıklama var ayrıeten o beğenmediğin frenlere herkes hayran kalıyor kullanınca 35 mtrede cama yapıştırmadan nası durdurmasını bekliyorsun yani cama yapışmaman için cama yastık sünger fln mı döşesinler
    gelelim asıl konuya konu megane mercedes konusu deil önce bunu anla konu 190 la giderken yapılan frende araçların savrulmadan durup duramayacağı konusu bizde megane gibi araçların o hızlardaki frenlerde savruldugunu daha büyük ve ii araçların örenk s serisi gibi daa güvenle durduğu söyledik bi arkadaşta s serisi daa kısa mesefade durur dedi ve bnde ona karşılık olarak 100-0 mtre örnkelerini verdim snn anlıcaın şekilde söliim bi megane mercedes e serisi karşılaştırması yok anlıomusun ki olabilir de nie çünkü bu forumda şahinle megane da karşılaştırıldı

    Sanki bana kendi bilginle ahkam kesiyorsun;Deneyip test mi ettin fibet plastik karşımının faydasını.Senın bilgilerinin kaynagı nerden geliyor.Ordan burdan okuyarak,duyarak başka ney.O senin dedigin kaporta renoya göre hadi mercedes'i geçtim niye vectrada passatta audi'de yok o karışımdan.
    İki araca da sahip oldugumuz, kullandıgım icin yazıyorum anlatabiliyor muyum.Kulaktan dolma okuyarak felan degil direk deneyerek kullanarak yani.Göz var, nizam var ..






    canım galiba snn imzayı okuma gibi bi yeteneğin yok bn o beğenmediğin plastikler sayesinde kaç kez boyadan vs de kurtuldum haberin varmı snn banane passat kullanmıo die passat geri görüş kam. kullanmıo şimdi millet almasınmı geri görüş kameralı araç bakış açın passat işte o kadar yani test etmişmiyim onu soruo bana hergün sürdüğüm arabayı meganeII hakkında ki her yorumum test edilmiştir kimseden duyma değildir s serisi aynı şekilde ayrıeten bi ark. 0-100 1dk demişte kardeş sn burada harcanıosun o arabayı baya ii çıkarmışsın 1 dk da 100 e millet 2 dk da çıkamıo sni test pilotu olarak alsa aslında firmalar ii olur sanki kendi arabası 7 8 saniede çıkıoda kendi arabanda 13 14 saniede çıkıo 100 e nie küçümsüosunki hem 10 dk da çıksa nolur başka bi ark. performans bekleyen adam 80 bg almaz demiş konumuz performans mı snce kim ne kadar yapmış onu yazıyor ve fren mesafesi tartışılıyor zaten okursan dedik bu araçlarla o hızlar güvenli deil die




  • quote:

    Orjinalden alıntı: over and under


    quote:

    Orjinalden alıntı: unsal28

    Eyvallah, sözümüz yok ona. tartışma frenlerin güvenli olup olmamasından değil de, yüksek hızda ani durma gerektiğinde her araçta sıkıntı yaşanabilir. Sen Mercedes'in ile 150 km hız ile giderken 50 mt. de durabilirken, Megan ile 80-100 mt de durusun. 35-40 mt de durman gerekirse sen de sorun yaşarsın. benim söylemek istediğim bu idi. Yoksa elbette iki aracı kıyaslama değil.


    Yahu boşversenize

    Sonuç olarak meganın frenleri diğer bu sınıftaki araçların çoğu gibi yüksek hızda başarısız, ani frenlerde kaydırıyor

    Üst sınıf araçlarda ise bu olay yaşanmıyor hem daha çabuk duruyorlar hem de daha güvenli düz çizgülerini koruyarak

    Olay budur uzatmanın alemi yok

    değilmi over snle bunu tartışıyorduk konuyu nerelere saptırdılar üst sınıf olarak örnek s serisi dedik mercedesle megane karşılaştırılıyor dedilerdediğin doğru itiraz edenmi var




  • quote:

    Orjinalden alıntı: AuToBaN

    Renault megane yapılan tüm testlerde sınıfının en iyi frenlerine sahip olduğunu gösterdi

    100kmh hızda panik frende 36 metrede duruyor


    Edıt:BMW Z4 te 36 metrede duruyor



    Sen 190'la giderken bir kökle bakalım pratik biraz farklı

    Z4 M3 coupe var arkadaşımda güldürmeyin beni lütfen çünkü iyice komedi oldu bu forum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi over and under -- 2 Şubat 2008; 15:18:39 >
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.