Şimdi Ara

2000 model 1,6 Bora manuel vites tüp önerileri...

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
0
Favori
973
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    2000 1,6 comfortline manuel vites Bora'ya hangi marka tüp önerirsiniz? Fiyatları tahmini olarak ne kadardır?
    Teşekkür ederim...



  • quote:

    Orijinalden alıntı: ForzAras

    Merhaba arkadaşlar,
    2000 1,6 comfortline manuel vites Bora'ya hangi marka tüp önerirsiniz? Fiyatları tahmini olarak ne kadardır?
    Teşekkür ederim...

    markadan önce montajı yapacak düzgün bir usta bulmanız gerekiyor,benim size tavsiyem atiker yada brc,atiker heryerde 10 taksit 990 tl,brc de 10 taksit 1600 tl
  • iyigünler atiker safe fast OBDli bizim size önerimiz

     2000 model 1,6 Bora manuel vites tüp önerileri...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinsayotogaz

    iyigünler atiker safe fast OBDli bizim size önerimiz

     2000 model 1,6 Bora manuel vites tüp önerileri...



    OBD-II'nin avrupa uyarlaması olan EOBD, avrupa satılan benzinli araçlarda 01.01.2001'de standart haline geldi. 2000 model bir araca nerden nasıl OBD bağlantısı yapmayı planlıyorsunuz?
    bir yolu varsa bende 1999 model 1.8T'm için OBD'li bir kit istiyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: truvaelektronik



    OBD-II'nin avrupa uyarlaması olan EOBD, avrupa satılan benzinli araçlarda 01.01.2001'de standart haline geldi. 2000 model bir araca nerden nasıl OBD bağlantısı yapmayı planlıyorsunuz?
    bir yolu varsa bende 1999 model 1.8T'm için OBD'li bir kit istiyorum

    Sizin paylaştığınız AEB 2001NC technical instructions da 12. sayfada sanki göstermişler.

    Bir de Bora ve Passat A.B.D. piyasasında sattığı için 1995ten itibaren OBD II uyumludur diye düşünüyorum...

    Safefast programının fazla bır ayar özelliği yok ama otomatik kalibrasyon ve OBD bağlantısı ile ayar düzeltebiliyor. Farklı enjektörleri kullanmak için yeterli seçenekler sunmuyor, sadece Atikerin enjektörleri. Valtek dense de, yerli RailSpa IG1 ve IG3 herhalde. En büyük problem farklı silindirlere giden selonoy sinyalinin uzunluğu aynı kalıyor. Benzin sistemi farklı benzin enjektör sinyali verse bile ilk enjektör sinyalini kopyalıyor. Aynı railin üstünde farklı selonoy valfleri farklı miktarda gaz basacağından bazı silindirler fakir karışıma girecek vsç



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi c4zf6 -- 29 Ocak 2013; 17:25:37 >




  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.