Şimdi Ara

Düşük Devirde Tekleme

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
2
Favori
157.702
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 2. vites ve üzerindeki viteslerde, 2000 devrin altında hızlanmak için gaza bastığımda yaklaşık 2200 devire gelene kadar tekleme sorunu oluyor. Bu bazen çok belirgin ve 2200 devrin üstüne çıkana kadar peş peşe oluyor, bazen de tek bir kere hafifçe sallıyor. Ama bunu istisnasız yapıyor. Benzinde böyle bir sorun yok.

    Araba kullanırken 2000 devrin altına düşmüşlüğüm çok nadirdir ama düştüğüm zaman da bu sarsıntı rahatsız edici oluyor. Neden olur bu?

    Bir de arada sırada, özellikle 2. ve 3. viteste gaza sonuna kadar yüklendiğimde yüksek devirlere tırmanırken motor sanki gaz yemiyormuş gibi kendi kendine güç kesiyor, hemen ardından tekrar veriyor, bu arka arkaya böylece devam ediyor.

    Ustalardan yardım alabilirsem sevinirim.

    Bu arada LPG kiti Atiker.







  • Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.
    EGK göstergeli, gaz ayar programı kullanan bir ustaya git.

    aracı cihaza bağlat.

    çok yavaş bir şekilde (saniyede 100 dd arttırarak) rölantiden 3.000 dd ya çık.

    Bu esnada, egk görüntüsü deve hörgücü yapıyorsa (yani önce fakire düşü sonra normalleşiyorsa)




    Motorda devire bağlı, hava debi sorunu vardır.

    Her halukarda sen bir ustaya görün...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Delifisek.Tux

    EGK göstergeli, gaz ayar programı kullanan bir ustaya git.

    aracı cihaza bağlat.

    çok yavaş bir şekilde (saniyede 100 dd arttırarak) rölantiden 3.000 dd ya çık.

    Bu esnada, egk görüntüsü deve hörgücü yapıyorsa (yani önce fakire düşü sonra normalleşiyorsa)




    Motorda devire bağlı, hava debi sorunu vardır.

    Her halukarda sen bir ustaya görün...

    Alıntıları Göster
    kötü bir dondurmaya denk gelmişsin sanırım.
    askerlik yaptıysan harbi çekmek diye bir şey yapartık silahlarımıza
    harbi çek düzelir.
    servis ustasınada sor tabi harbi iyi gelirmi diye tarif eder sana nasıl yapılacağını.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    2. vites ve üzerindeki viteslerde, 2000 devrin altında hızlanmak için gaza bastığımda yaklaşık 2200 devire gelene kadar tekleme sorunu oluyor. Bu bazen çok belirgin ve 2200 devrin üstüne çıkana kadar peş peşe oluyor, bazen de tek bir kere hafifçe sallıyor. Ama bunu istisnasız yapıyor. Benzinde böyle bir sorun yok.

    Araba kullanırken 2000 devrin altına düşmüşlüğüm çok nadirdir ama düştüğüm zaman da bu sarsıntı rahatsız edici oluyor. Neden olur bu?

    Bir de arada sırada, özellikle 2. ve 3. viteste gaza sonuna kadar yüklendiğimde yüksek devirlere tırmanırken motor sanki gaz yemiyormuş gibi kendi kendine güç kesiyor, hemen ardından tekrar veriyor, bu arka arkaya böylece devam ediyor.

    Ustalardan yardım alabilirsem sevinirim.

    Bu arada LPG kiti Atiker.

    1- Ayar sorunu,
    2- Nozul sorunu,
    3- ateşleme sorunu.
    Bu faktörleri kontrol ettir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.

    Bencede ustanıza bir görünün :)




  • Selamlar bende de benzer sorun var. 2006 opel astra h arabama 2 sene once landi taktirdim opel bayinde. Her 15 binde filtrelerini degistirttim ihmal etmedim. Toplam 50.000 km yaptim. Sadecr bir kere gazi tahliye etme sorunu yasadim. Bir parcayi mekanik tamr ettiler duzeldi. Son bir aydir arac.dusuk devirlerde inanilmaz silkeleme yapiyor. Bazen stop ediyor. Ozelikle rolanti devri bir asagi bir yukari oynuyor. Opel servis lpgden dedi. Olguna goturdum iki kere yazilimla oynadilar bir gelisme olmadi. Son zamanlarda araba ara ara egzos gazi hatasi veriyor. Simdi ne yapacam, yardimci olabilecek veya fikri olan var mi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    Selamlar bende de benzer sorun var. 2006 opel astra h arabama 2 sene once landi taktirdim opel bayinde. Her 15 binde filtrelerini degistirttim ihmal etmedim. Toplam 50.000 km yaptim. Sadecr bir kere gazi tahliye etme sorunu yasadim. Bir parcayi mekanik tamr ettiler duzeldi. Son bir aydir arac.dusuk devirlerde inanilmaz silkeleme yapiyor. Bazen stop ediyor. Ozelikle rolanti devri bir asagi bir yukari oynuyor. Opel servis lpgden dedi. Olguna goturdum iki kere yazilimla oynadilar bir gelisme olmadi. Son zamanlarda araba ara ara egzos gazi hatasi veriyor. Simdi ne yapacam, yardimci olabilecek veya fikri olan var mi
    Benim arabanın rolantisinde hiçbir sorun yok. 800 devirde resmen takılı kalıyor rolanti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.

    biri sıcak biri soğuk oldumu be bozdun attın koca sistemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    2. vites ve üzerindeki viteslerde, 2000 devrin altında hızlanmak için gaza bastığımda yaklaşık 2200 devire gelene kadar tekleme sorunu oluyor. Bu bazen çok belirgin ve 2200 devrin üstüne çıkana kadar peş peşe oluyor, bazen de tek bir kere hafifçe sallıyor. Ama bunu istisnasız yapıyor. Benzinde böyle bir sorun yok.

    Araba kullanırken 2000 devrin altına düşmüşlüğüm çok nadirdir ama düştüğüm zaman da bu sarsıntı rahatsız edici oluyor. Neden olur bu?

    Bir de arada sırada, özellikle 2. ve 3. viteste gaza sonuna kadar yüklendiğimde yüksek devirlere tırmanırken motor sanki gaz yemiyormuş gibi kendi kendine güç kesiyor, hemen ardından tekrar veriyor, bu arka arkaya böylece devam ediyor.

    Ustalardan yardım alabilirsem sevinirim.

    Bu arada LPG kiti Atiker.

    şiddetle sana öncelikle şunu yapmanı tavsiye ederim aracın eğer benzinden de düşük devirde teklemiyorsa, BENZİNDE SORUNSUZSA : lpg enjektörleri ile manifota giriş arasında kullanılan 4 lpg enjektörüne bağlı olan hortumların hepsinin de aşağı yukarı aynı uzunlukta olup olmadığını kontrol ettirmeni istiyorum. ayrıca lpg enjektörlerin ile manifot arasında kullanılan bu hortumları mümkün olduğunca kısaltttır. yani lpg enjektörlerini en uygun pozisyona montaj yaptır ki hortumlar kısa olsun. benim arabamda da düşük devirde tekleme vardı buraları çok okudum bobin diyen de gördüm buji diyen de. defalarca ince ayar çektirdim olmadı. lpg ustaları herşeyi ayarda arıyorlar. EN SON KENDİM ARABAMIN enjektörlerini en yakın noktaya kendim montaj yaptım. hortumları söktüm 4 hortumdan 1. sinden 1 cm 2. sinden 2 cm 3. sünden 3 santim ve 4. enjektör hortumundan da yarım santim kadar kesip yeeniden taktım görüldüğü üzre bütün hortumlar uzunluğu farklıymış..... hortumlar eşitlendi ve kısaldı hortumların kelepçelerini güzelce taktım. arabam DÜZELDİ gittim en son tekrar ince ayara girdim ŞU ANDA HİÇBİR SORUN KALMADI.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi captainzed -- 24 Haziran 2012; 15:09:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.

    Bu sorun için honda 2 mühendis+bir pratisyen hekim göndermedimi japonyadan tu kalıbına hondanın



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi comanchee -- 26 Haziran 2012; 12:38:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: comanchee

    quote:

    Orijinalden alıntı: aanil

    Cuma gunu kentparka gittim. Assagi otoparka dogru inerken bos yer olmadigini gorup en alta kadar indim. Aracimida kalabaliktan dolayi uzaga parketmek zorunda kaldim.

    Neyse biraz yuruyup merdiven ciktiktan sonra canim dondurma cekti. Kentparktaki meshur dondurmacidan 2 top dondurma alip isimi hallettim ve arabaya dondum. Mars'a bastim tek seferde aldi rolantide falan sarsintisiz calisiyor.

    Sonra eve geldim aksam oldu. Bi baktim evde otururken rolantide tekliyorum. Bogazlar hafif agrimaya baslamis , oksurme , tiksirma gibibelirtiler var.

    Dondurma filtrelere zarar vermis.

    Butun hafta sonu filtreleri tikali ve rolantide titreyerek gecirdim.

    Ustalar yardimci olursa sevinirim.

    Bu sorun için honda 2 mühendis+bir pratisyen hekim göndermedimi japonyadan tu kalıbına hondanın

    Alıntıları Göster
    Bujileri ve buji kablolarını değiştirdim, sorun kalmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bujileri ve buji kablolarını değiştirdim, sorun kalmadı.

    Bende 2 antibiotik çaktım sorun kalmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HondAta

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    Bujileri ve buji kablolarını değiştirdim, sorun kalmadı.

    Bende 2 antibiotik çaktım sorun kalmadı.

    Alıntıları Göster
    Bizim arkadaşın lpgsiz Focus'unda da aynı sorun var. Biz de mi öyle yapsak.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gorkemuse

    Bizim arkadaşın lpgsiz Focus'unda da aynı sorun var. Biz de mi öyle yapsak.

    Biraz girişimci olun. Kendi sorununuzu kendiniz çözün. Ankara'dasın zaten.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    2. vites ve üzerindeki viteslerde, 2000 devrin altında hızlanmak için gaza bastığımda yaklaşık 2200 devire gelene kadar tekleme sorunu oluyor. Bu bazen çok belirgin ve 2200 devrin üstüne çıkana kadar peş peşe oluyor, bazen de tek bir kere hafifçe sallıyor. Ama bunu istisnasız yapıyor. Benzinde böyle bir sorun yok.

    Araba kullanırken 2000 devrin altına düşmüşlüğüm çok nadirdir ama düştüğüm zaman da bu sarsıntı rahatsız edici oluyor. Neden olur bu?

    Bir de arada sırada, özellikle 2. ve 3. viteste gaza sonuna kadar yüklendiğimde yüksek devirlere tırmanırken motor sanki gaz yemiyormuş gibi kendi kendine güç kesiyor, hemen ardından tekrar veriyor, bu arka arkaya böylece devam ediyor.

    Ustalardan yardım alabilirsem sevinirim.

    Bu arada LPG kiti Atiker.

    bendede aynı problem var ama benzindede yapıyor,nasıl çözmüştün acaba bu sorunu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness187

    quote:

    Orijinalden alıntı: Utku

    2. vites ve üzerindeki viteslerde, 2000 devrin altında hızlanmak için gaza bastığımda yaklaşık 2200 devire gelene kadar tekleme sorunu oluyor. Bu bazen çok belirgin ve 2200 devrin üstüne çıkana kadar peş peşe oluyor, bazen de tek bir kere hafifçe sallıyor. Ama bunu istisnasız yapıyor. Benzinde böyle bir sorun yok.

    Araba kullanırken 2000 devrin altına düşmüşlüğüm çok nadirdir ama düştüğüm zaman da bu sarsıntı rahatsız edici oluyor. Neden olur bu?

    Bir de arada sırada, özellikle 2. ve 3. viteste gaza sonuna kadar yüklendiğimde yüksek devirlere tırmanırken motor sanki gaz yemiyormuş gibi kendi kendine güç kesiyor, hemen ardından tekrar veriyor, bu arka arkaya böylece devam ediyor.

    Ustalardan yardım alabilirsem sevinirim.

    Bu arada LPG kiti Atiker.

    bendede aynı problem var ama benzindede yapıyor,nasıl çözmüştün acaba bu sorunu
    benim bu sorun ateşleme bobini değişimi ile çözüldü. bujilerle beraber.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    benim bu sorun ateşleme bobini değişimi ile çözüldü. bujilerle beraber.

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar aynı sorun benim arabada da var. Düşük devirlerde tekleme yapıyor. Bazen stop edecek gibi bazen de hafif bir gaz kesilmesi şeklinde. Ne yapmalıyım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    benim bu sorun ateşleme bobini değişimi ile çözüldü. bujilerle beraber.

    masraf nedir ve araç ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: darkness187

    quote:

    Orijinalden alıntı: iron_man

    benim bu sorun ateşleme bobini değişimi ile çözüldü. bujilerle beraber.

    masraf nedir ve araç ?

    Alıntıları Göster
    Sorun genelde ateşleme kaynaklı oluyor.

    Önce bujileriniz değiştirip kontrol edin. Geçmezse buji kablolarını değiştirin. Yine geçmezse bobin.

    Buji ve buji kabloları pek para tutmuyor zaten.




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.