Şimdi Ara

14 soruda kendi arabanızın kısa incelemesi.(OBJEKTİF)217 araç incelendi (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
466
Cevap
15
Favori
89.068
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1) Opel Astra
    2) 1.6 Benzinli Ecotec motor. Makyajsız kasa; 105 beygir.
    3) Ş.i 'nde 7-7.5 arasında gidip geliyor normal sakin kullanımda. Sürekli limitte dolanırsanız sonu yok, boyundan fazla yakar. Şehirlerarasında ise radarların da yardımı ile hızlı seyretmediğinizde (90-110) 5.5, 6 ' ya kadar düşüyor.
    4) Performans konusunda, araçtan size sunamyacağı kadar beklentiniz olmadığında yani ne bekleyeceğinizi biliyorsanız fazlasıyla yeterli. Hafif sayılamayacak bir kasa için 1.6 atmosferik bir motora göre normal bir performansı var. Çekişi gayet iyi. 0-100 hızlanması kötü görünüyor ancak ara hızlanmaları daha başarılı.
    5) Malzeme kalitesi olarak bu sınıftaki araçlar arasında en iyilerden biri. İç mekan tasarımı bana hitab ediyor. Fazla süsten uzak, kaliteli. İşçilik üst düzey. Cosmo donanım aracım; kapı içleri vs. deri kaplama olduğundan kaliteyi ayrıca arttırıyor. Düşük donanım seviyelerinde Cosmo' daki kadar iyi bulmuyorum kalite hissini vs. Tek şikayetim küçük eşyalar için pek eşya gözü olmaması.
    6) Konfor olarak pek iyi değil. Amortisörler sert. Konfordan verdiği ödün ile daha rafine, daha güven veren bir sürüş sunuyor. Tipik Alman modeli. hb. bir araç; iç mekan kalabalık yolculuklar için dar. Ha, bana fazla bile.
    7) Frenlemesi mükemmel bana göre. Araç dediğim gibi sert sürüşü olan, kemikli bir araba rakiplerine göre. Çok dengeli yavaşlıyor. Zaten bilimum aktif güvenlik ekipmanı var aracın. Frenlerin dozajlaması kolay. Fren mesafesi çok iyi.
    -Araç easytronic vites. (otomotik kontrollü, düz şanzımanlardan) Vites değiştirme süresi normal bir sürücü ile eşdeğer. Bir miktar daha hızlı denebilir. Fakat dsg gibi sistemlerle boy ölçüşemez. Düz şanzumanlara göre düşünürsek; öncelikle debriyaj olmaması ve ek olarak manuel kullanım imkanı sunması elbette konforlu. Fakat klasik tork konvertörlülere göre düşünürsek pek konforlu bir sistem de değil. Vites geçişlerini ne kadar alışırsanız alışın bazı durumlarda önüne geçemiyorsunuz; fazlasıyla hissettiriyor.
    8) Ses yalıtımı iyi. Kusuru, belirli bir sürati geçince (+ - 120 ) rüzgar sesi oluşması. Muhtemelen hız belirli bir seviyenin üstüne çıktığında belirli bir noktada çok fazla hava sürtünmesi oluşuyor ve yalıtım sesin kabine gelmesini engelleyemiyor.
    9) Servislerden memnun değilim. Servisin tavırlarından memnun değilim. Girmeyeyim en iyisi.
    10) Sık karşılaştığım sorunu neyse ki olmadı. Bir kere yolda bırakan büyük sorun yaşadım; Easytronic şanzuman arızası. Elektronik kontrol ünitesi, hidrolik sistem ve birinci vites dişlisi aşınmış. 6 gün serviste kaldı. bunun ilk iki gününde sıranın gelmesini bekledik ! (ameliyat için gün saydık anlayacağınız. saçma sapan bir durum. opel servislerinin hali... biz de mi servis açsak, müşteri bol.. ) Unutmadan, maliyet; iki bin tl. Bu sorun araç 65 bindeyken oldu. 60 bin bakımına girdikten 4 bin km. kadar sonra. Sinir bozucu.
    11) Aracı tavsiye ederim. Fakat easytronic şanzumandan da çekinmiyor değilim. Tekrar arızalanma korkusu var. Kronik sorunlu diye düşünüyorum. uzun ömürlü gibi gözükmüyor. Easytronic vites tavsiye etmem bu yüzden.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kalsiyum 17 -- 10 Temmuz 2009; 23:45:56 >




  • 1-Hangi marka araç kullanıyorsunuz.
    =>Renault megane II
    2-Motoru kaç.
    => 1.5 dcı 100 hp
    3-Ş.i Yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz.
    => şehir içi performanslı 6.2 ama ben bu ara 5.5 yakmayı başardım eurodizel opet gtl bizim burda yok.
    4-Performansından memnunmusunuz?
    =>ekonomik bi araç performansı beni tatmin ediyor
    5-Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl?
    => genelde 10 üzerinden 8 veririm iç kapı kolları soyulmuştu garantiden degiştik
    6-Konfor olarak nasıl?
    => ön düzen sanki biraz tık tık vuruyor onun dışında şehir içi şehir dışı Çok konforlu. Özellikle süspansiyon sistemi çok güzel. Darbe emişi yeterli çok güzel konforu var.
    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?
    aniden aracı yere yapıştırmasına alışmam zor oldu isteklerimi karşıladı
    8-Ses yatılımı nasıl?
    => Motor sesi pek yok. .motor sogukken biraz geliyor, ancak lastiklerim goodyear eagle denen lanet. Eğer Michelin olsaydı sanırım lastik sesi diye birşeyde kalmayacak.
    9-yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz?
    memnunum işi ehliler yedek parça sıkıntısı yok ama servis çok kalabalık
    11-Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?
    49.800 km deyim.
    Ve Tavsiye edermisiniz?

    ekonomik araç isteyen birazda piyasacı kişilere tavsiye ederim ama öyle kıl kuyruk adamın arabası degil.

    edit : yazım hatası.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi triger -- 10 Temmuz 2009; 23:44:54 >




  • ABS NİN ÇOK ERKEN DEVREYE GİRMESİ, LASTİKLERİN ESKİYİP SERTLEŞMESİ VEYA AMORTİSÖRLERİN BOZUK OLMASINDAN KAYNAKLANABİLİR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: son_samuray
    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz? ABS çok çabuk devreye giriyor/ Otomatik
  • triger nickli arkadaşın incelemesine yorumsal bir ek yapayım;

    3.5 yıllık megane ii sedan 1.5 dci kullanıcısı olarak en önemli derdim artık her yerde herkeste var.

    normal şehiriçi kullanımda 6.9un altına düşüremiyorum klima kapalı olduğu halde. uyuz ankara trafiği yüzünden sürekli ara hızlanma yapmak zorunda kalıyorum malum viteslerin kısa devir aralıkları..

    ben 100bin kilometreye yetişmek üzre biri olarak binip gitmek istiyolarsa çok tavsiye ederim. ancak şurasından ses geldi yok direksiyon son turunda tık etti yok önden ses gelio diyenlere tavsiye etmem. 3 aydır önden dangul dungul sesler geliyor müziği açıp unutuyorum
    aracı yine 2 aydır yıkatmadığım gibi o sesi de takmıorm kafaya. dünya malı dünyada kalır aracımın sol tarafında her yeri çizik ama boyatmıyorum kafaya takmıyorum

    bana göre gayet performanslı ve sorunsuz bir araç.

    dediğim gibi megane. bin git. çok kurcalama

    her gün kıyafet seçmek için 15 dakika kıvranan bi adamsan megane sana göre değil demektir




  • 1- Hangi marka araç kullanıyorsunuz.
    1993 Toyota Corolla GLi
    2- Motoru kaç.
    1.6 114 HP
    3- Ş.i Yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz.
    lpg ile şehir içi 9 civarı, şehir dışı 8. (iki tüketimde yüksek devirli kullanımda)
    4- Performansından memnunmusunuz?
    fazlasıyla memnunum. kalkışlarda ve ara hızlanmalarda kralı tozumu yutar.
    5- Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl?
    malzeme kalitesi olarak memnunum yumuşak sayılabilecek düzeyde bir kaplaması var. yalnız biraz hassas. işcilik aracımın yaşına rağmen senelerce sorunsuz hizmet edebilecek şekilde halen sapasağlam tek bir dökük yanı, kendini bırakmış yırtık döşemeleri yok.
    6- Konfor olarak nasıl?
    Konfor olarak beni tatmin ediyor arka bağımsız süspansiyonlarında bunda etkisi fazla. klasik japon aracı pek fazlasınıda beklememek lazım :D
    7- Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?
    açık söylemek gerekirse frenleri pek iyi sayılmaz bu aracın kesinlikle abs'lisi daha uygun olur. Manuel vites
    8- Ses yatılımı nasıl?
    Ses yalıtımı olarak rüzgar sesi alıyor biraz. motorunda 4-5 bin devirlerde iyice sesi duyuluyor.
    9- yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz?
    yetkili servisle işim olmaz. şuana kadar kaç araba değiştirmemize rağmen hiçbirşey başımıza gelmedi allaha şükür gelirsede sanayiye giderim bakım falanda yaptırmadım daha yağını suyunu koy yeter başka birşeye gerek duymuyor bu araçlar
    10- En önemlisi Sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir?Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?
    hiçbir sorunla karşılaşmadım şu ana kadar. bu aracın efsaneliğide burdan geliyor.
    11- Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?
    şuan aracım 95.600 küsurda.
    Ve Tavsiye edermisiniz?
    tam bir ekonomik aile aracı. ve kullanışıda insana haz veriyor. kalkışlarda adeta şaha kalkan bir araç.
    ve yıllık vergisi sadece 76 ytl ne kadar ekonomik dimi 2005 model araca 470 ytl vermekten iyidir satmak isteseniz 1 saatte alıcıyı bulur satarsınız. öyle alıcıları vardırki pazarlarda herkesi aradığı bir araç.
    12- Fiyat ve kac yıldır aracın sızde oldugu?
    aracı alalı 10 ay oldu 12.500'e satın aldım. şuan satsam 14e alıcı bulurum. ( bu kadar eminim çünkü bir sefer ilana koydum 15'e, ne teklifler geldi
    13- Hiç yolda bıraktımı
    bırakmadı ve daha da bırakmayacağından eminim.
    14- Bir daha aynısını veya bir üst modelini tercih edermisiniz.
    Eğer birdaha Corolla alırsam ( ki bu çok zor bir olasılık ), alıcağım araç yine bu kasası olur ..

     14 soruda kendi arabanızın kısa incelemesi.(OBJEKTİF)217 araç incelendi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sodömizer -- 13 Temmuz 2009; 19:22:22 >





  • 1-) Peugeot 307 1.4 HDI
    2-) 1398cc 70hp 160nm
    3-) Şehiriçi klima ile ortalama 5-6 lt arası, şehirler arası 80-90-100 gidildiğinde 3.5-4.5 lt arası tüketiyor. 130+ hızlarda şehiriçi tüketimi geçebiliyor... Yakıt olarak hep eurodiesel kullanıyorum.
    4-) 4 kişi ve bagaj ile klima açıkken sollamalarda gerçekten ter döktürüyor...
    5-) Malzeme kalitesi gayet güzel ancak aracım ilk çıkan 307lerden (2003 model) olduğu için bazı işçilik hataları mevcut.
    6-) Süspansiyonu sert ve bozuk yollarda bir miktar sesli çalışıyor, onun dışında son aldığım michelin lastiklerle gayet sessiz ve konforlu.
    7-) Frenleri gerçekten muhteşem diyebilirim, vites olarak 5 ileri düz vites kullanıyorum.
    8-) Ses yalıtımı gerçekten tatminkar, michelin lastiklerle birlikte yol sesi yok oldu diyebilirim.
    9-) Aracımı 69.000de ikinci el olarak aldım, yetkili serviste hiç bakıma girmedim.Rutin 10.000 bakımında özel bir Peugeot servisinde yağ, yağ filtresi ve hava filtresi değiştiriyorum 120 tl civarı bir ücret ödüyorum ekstradan bişey çıkmazsa. Komple triger setini de işçilik dahil 320 liraya değiştirmiştim 9 ay önce...
    10-) Ön takım çok çabuk boşluk yapıyor ve parçaları hassas. Dikkat etmediğiniz taktirde her 10.000de bir ayar yaptırmak gerekebiliyor.
    11-) Aracım 119.000e merdiven dayadı, şimdiye kadar 1 kez silecek motorum yandı, 1 kez servis hatası yüzünden motor yıkanırken hararet müşürüm yandı geçtiğimiz günlerde de kaloriferin rölesi bozuldu. Aracımdan kesinlikle memnunum ikinci elde diğer C sınıfı dizellere göre uygun fiyatından dolayı performans yönünden beklentiniz çok değilse kesinlikle tavsiye ederim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aarmaganozturk -- 11 Temmuz 2009; 0:39:21 >




  • 1-Hangi marka araç kullanıyorsunuz::: FORD FOCUS SEDAN TDCİ...
    2-Motoru kaç::: 1560 CC 109 BG...
    3-Ş.i yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz::: Ş.İ. 7,5 LT - Ş.D. HENÜZ ÖLÇEMEDİM. YAKINDA 3500 KM YOL YAPMAYI DÜŞÜNÜYORUM. OPET EURO DİZEL...
    4-performansından memnunmusunuz? MEMNUNUM.
    5-Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl? MEMNUNUM, DAHA İYİSİ DE OLABİLİRDİ...
    6-Konfor olarak nasıl? KONFOR YETERLİ...
    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz? OLDUKÇA İYİ, DÜZ VİTES...
    8-ses yatılımı nasıl? RÖLANTİDE MOTOR SESİ, YÜKSEK HIZLARDA İSE ÖZELLİKLE PÜTÜRLÜ ASFALTTA LASTİK SESİNDEN RAHATSIZIM...
    9-yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz? SERVİSE HENÜZ GİTMEDİM. EN SON YAĞ(MAGNATEC 5W30 60 TL), YAĞ FİLTRESİ(ORJİNAL 10 TL), MAZOT FİLTRESİ(55 TL) , POLEN FİLTRESİ(YAN SANAYİ 10 TL), HAVA FİLTRESİNİ(ORJ 20 TL) AKSARAY DAN ALARAK KENDİM DEĞİŞTİRDİM...
    10-En önemlisi Sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir?Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız? ŞU ANA KADAR SORUN YOK...
    11-Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir? ARACI 2. EL OLARAK ALDIM. ŞU AN 74 BİNDE. YAKIN ZAMANDA DEBRİYAJ BASKI BALATA DEĞİŞTİRMEM LAZIM... DIŞARDA TAKIM OLARAK 380 TL(SACHS MARKA BASKI BALATA+FORD BİLYA)...
    ve Tavsiye edermisiniz? BEN ARACI SEVDİM. TAVSİYE EDERİM.
    EN ÇOK NESİNİ SEVDİM: KLİMA ÇOK İYİ SOĞUTUYOR, MOTOR PERFORMANSI, YAKIT EKONOMİSİ, DİREKSİYONU (YÜKSEK HIZLARDA SERTLEŞEREK GÜVEN VERİYOR)...
    DİZELİN SESİNİ SEVEMEDİM VE ALIŞAMADIM... AMA POMPAYA YANAŞIP 160-170 TL YERİNE, 90-100 TL VERMEK ÇOK HOŞ...
    NOT: BU ARAÇ BENİM 10. ARACIM...




  • quote:

    Orjinalden alıntı: deserthawk

    1)VW Passat
    2)1.6 FSI
    3)97 oktan kullanıyorum,şehir içi çok değişken 8 litre yaktığım da oldu,13 litre de.Ortalama olarak 9.2 lt/100 km şehiriçin tüketimim var.Şehir dışında ise denemelerimde 5.viteste 75-80 km/h hıza sabitlersem 6 lt/100 km,6.viteste 90 km/h hıza sabitlersem 6.2 lt/100 km tüketimi oluyor.
    4)Performansından memnunum,daha doğrusu bana yetiyor.Şehiriçinde kullanıyorum zaten,Passat'ın hangi motoru olursa olsun yeter zaten.Sadece yakıt tüketimi farkeder.Şehir dışında da bana yetiyor;ama bazıları performansını düşük bulabilir.Aslında bu arabanın hakkı 2.0 motor;ama vergi ve yakıt yüzünden düşük hacime mahkumuz.
    5)İşçilik iyi,malzeme kalitesi konusunda 1-2 ufak eksiklik var.Konsol sert plastikten yapılmış,aslında sert olması kalitesiz olduğu anlamına gelmiyor;ama daha yumuşak bir görünüm olsa daha iyi olabilirdi.Kolların dayandığı yerin malzeme kalitesi sınıfına göre biraz yetersiz.1 kolda birazcık renk atması var bende.D segmentinde olmamalı,gerçi araba 110 binde.
    6)Sert süspansiyon kullanılmış,fakat yol tutuşu konfora tercih ederim.Bence süspansiyonlar iyi.
    7)Frenleri iyi,düz vites kullanıyorum.
    8)Yalıtım iyi;ama 3000 d/d'nin üstünde motor sesi duyulmaya başlıyor,FSI'larda olağan bir durum.TSI'da durum ne bilmiyorum.
    9)Yetkili servisle işim olmaz Ama pahalıdır kesin.
    10)Sorun yok.
    11)Dediğim gibi 110 bin km.de aracım.

    Kesinlikle tavsiye ederim.PASSAT,kendini ispatlamış bir model zaten.Alman malı ne de olsa.




    passatta sert suspansiyon mu var yapmayın arkadaslar yumusak suspansiyon kullanılmıs yoksa o kadar konfor veremez o arac..passatın suspansiyonları gayet gsl ve yumusaktır ve benim de bu hosuma gidiyor..




  • 1-Megane II dynamic tecno+exe
    2-1.6 16v 115hp
    3-Kurşunsuz benzin 5.7-6.2 7.5- 8.5 Şehir içi performanslı 9-10
    4-Performansı iyi kasayı rahat taşıyor.
    5- Malzeme kalitesi yeterli düzeyde, işçilik kalitesi kötü
    6-Kullanımı kolay ,darbe emişi başarılı
    7-Arabam hakkında en iddaalı olacağım konulardan biri,dozlamasına alışmak lazım,manuel
    8-Ses yalıtımı sınıfına göre başarılı.Otobanda 5.vites 3 devir sonrası motor sesi alıyor 6.vites olmalıydı.120 km sonrası rüzgar seside hissedilir şekilde artıyor sınıfındaki tüm araçlarda olduğu gibi.
    9-Yetkili serviste bakım yaptırmıyorum.Tanıdığım sanayimdeki ustam yetiyor.
    10- Sıklıkla karşılaştığım sorun bozuk yollardaki tıkırtılar.Bir çoğunu kendim hallettim.Bazı bölümlerindeki özensiz işçilik en önemli sebep bence.(ön konsol ve kapı içleri gibi)
    11-65000 km de ateşleme bobinleri kronik.75000 kmde baskı balata 15 -20 bin km daha gider dediler ama keyfe keder değiştirdim.Çok üstte kavrıyordu vites geçişleride sarsıntılı olmaya başlamıştı.
    Tavsiye edermisinize gelince .Dizayn ve donanım olarak bence sınıfında üstüne yok.Marka takıntısı olmayan ve ne istediğini bilen biri için tavsiye ederim.Kötü yönleri ise kronik bir kaç problemi olması ve yer yer kalitesiz parça ve işçilik.




  • mükemmel bir başlık.

    sorulara fiyat ve kac yıldır aracın sızde oldugu gıbı sorularda eklense super olur

    ayrıca benım bu mesajım dahıl aradakıler temızlenırse cok ama cok faydalı bır topıc olur gorusundeyım
  • 1-Hangi marka araç kullanıyorsunuz.

    2009 model yenı ford fiesta

    2-Motoru kaç.


    1.25i 82ps 114 tork

    3-Ş.i Yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz.

    ilk baslarda 240-260 arası yakıyodu su an 5000 km ve sehırıcı 200-220 kurus yakıyo....95 oktan kullanıyorum...

    4-Performansından memnunmusunuz?

    1.2 den performans beklemek yanlıs olur ama yınede gorecelı bana gore cok yeterlı ozellıkle sehırıcı ıcın bundan once 2.0 156 hp lık arac olmasına ragmen artık bu bıle yeterlı gelıyo tamamen beklentıyle alakalı ve tahmın ettıgınızden falza performans verdıgını soyleyebılrım tavsıye edılır.....

    5-Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl?

    işçilik olarak sınıfının bana gore en ıyılerınden tabı eksıklerı var yok demek yanlıs olur koltuklarda kumas kabarması her aracda olmasada ama ıc mekan tasarımı kullanılan malzeme dıs tasarımı olsun bence cok cok ıyı bı arac....su anda 4 tane hb b sınıfı arac kullanma sansım var sureklıde kullanıyorum hepsını ayrı ayrı ama yenı fıesta farklı dıyebılırım....

    6-Konfor olarak nasıl?

    bundada mutevazı davranmıcam aracım ıcın cunku sınıfının ustunde konfor sunuyo koltuk kumasında sorunlar olsada koltuk malzemesı cok ıyı ınsanı sarıyo ve kesınlıkle saatlerce yolculukda bıle rahatsız etmıyo ancak tasarımdan kaynaklanan basıklık soz konusu olabılır kısıye gore ayrıca gorus acıları oldukca dusuk....

    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?

    frenlerı cok hassas memnunum acıkcası su ana kadar bı sorun yasatmadı abs'sı cok basarılı ama yınede cok erken devreye gırıyo alısana kadar bı ıkı ufaka temaz durma anında yasamak soz konusu eger tecrube eksıklıgı varsa veya ıstedıgnız gıbı duracagını dusunuyosanız bıraz dıkkat derım....

    8-Ses yatılımı nasıl?

    ses yalıtımı klasık ford cok bısey beklememek lazım yol sesı alıyo bunun bı nedenıde lastıklerı ozellıkle....
    ruzgar sesı ve yol sesı alıyo arac bolca....

    9-yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz?

    daha bakım yaptırmadım aracımla 6 ayda 5000 km yol yaptım.....
    ama servıse su ana kadar 3-4 kere yolum dustu memnun kaldım gercekten tek sıkıntım aracın yenı olması ve parca tedarıkının sıkıntılı olması ayrıca ford otosanın musterı hızmetlerı berbat yınede servıs calısanları gayet anlayıslıydıu sımdıye kadar dıyebılırım....

    10-En önemlisi Sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir?Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?

    aracın su ana kadar meydana gelen ama benım yasamadıgım en buyuk sıkıntı masrapıyerde boya dokulmesı bu sorundan muzdarıp kullanıcılar var ve bana gore 16' lastıge sahıp fıestalarda bu sorun olusuyo son bı kac arastırmama gore oyle oldugunu dusnuyorum ufak tefek yapılcak bı ıkı ıslemle hallolcagını dusunuyorum(eskıden bu fıkırde degıldım)....bunun dısındakı dıger problemde cok dıkkat cekmesı bazen cıddı problemler cıkarabılıyo benden solemesı....
    bunun dısında hersey harıka....

    11-Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?

    5000 km deyım....
    benım yasadıgım en buyuk problem aracla ılgılı lastık sorunu yollarımıza uygun olmadıgı ve bolca cukur yuzunden eger dıkkatınızden bı an kacarsa yarmamak elde degıl alstıgı ıkı lastık yarıldı sımdıye kadar ıkı kere jant yamugu yuzunden degıstırdım jantları bunun dısında bı problem yok....

    Ve Tavsiye edermisiniz?


    evet kesınlıkle tavsıye ederım yenı fıestayı gercekten surus dınamıgı konforu dıreksıyon vıtes gecıslerı motor performansıyla gercekten sınıfında cok farklı yerde bı arac tasarım konusudna her ne kadar gorecelı bıle yoldakı bakıslardan genel yaklasımın nasıl oldugnu ınsana hıssettırıyor.... daha cok baenım gibi genc kısılere veya aıle olarak daha ufak caplı (3 kısılık aıle mesela) hıtap edıyo gordugum genel egılım bu sekılde benım bunun nedenıde aracın tasarım ve kullanım yonuyle alakalı...

    bunlar dısında sorusu olanda varsa yenı fıestayla ılgılı yardımcı olurum....

    saygılar....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bencn17 -- 11 Temmuz 2009; 0:40:39 >




  • 1- Opel Astra H Cosmo 2006

    2- 1.3 CDTI

    3- Ş.İ. 6-7lt/100km, Ş.D. 5-5,5lt/100km

    4- Performanstan nispeten memnunum, yeterli performans almak için yüksek devirli kullanmak gerekiyor, 2000 devir üstünde turbo ile performans gayet iyi.

    5- Malzeme kalitesi oldukça iyi, ancak ıvır-zıvır koyacak gözü yok, herşeyi el freninin altına tıkıştırmak zorunda kalıyorum.

    6- Koltuklar oldukça konforlu. Süspansiyonlar sert, bence şehirlerarası düzgün yollarda ekonomik kullanım için üretilmiş bir araç, istanbul gibi oldukça çukurlu yollarda kullanımda süspansiyonlar pek konforlu gelmiyor.

    7- Fren mesafesi ve ABS devreye girme zamanlaması süper. 6 ileri düz vites kullanıyorum, yoğun trafikte (istanbulda hergün yoğun olduğunu düşünürsek) 1. vites ile 2. vites aralığının kısa olması oldukça yorucu oluyor, sürekli vites değiştirmek gerekiyor. Hele klima açıksa ani kalkışı unutmak gerekir.

    8- Zırıltılar eksik olmuyor (sanırım süspansiyonların sert olmasından dolayı). tavan ışığının önündeki kapak bozuk yollarda sürekli zırıldıyor, açıp birşeyler şıkıştırsam düzelir ama uğraşmak istemiyorum. rölantide kadranların arkasından biryerden hafif ses geliyor ne olduğunu bilmiyorum, birşeyler gevşedi sanırım, gaza basınca kesiliyor. Yol olarak ses yalıtımı iyi diyebilirim, yola göre bazen lastik sesi geliyor. Rahatsız edici bir rüzgar sesi hatırlamıyorum.

    9- Servisten memnundum, güler yüzlü ve ilgiliydiler (Ataköy Opel). Fiyatlar tabiki pahalı. ilk bakımda 218 TL civarı bir ücret ödemiştim (sanırım 2007 temmuzdu) ancak yağ değişmemişti. Garanti bittikten sonra, yağ ve filtrelerin değişimi 120TL tuttu özel serviste.

    10- marş motoru değişti, kronik bir sorunmuş opel dönemin araçlarını çağırıyordu. Direksiyon dönüşlerinde çıt çıt ses geliyordu ve korna bazen çalmıyordu, cim (adı faklı olabilir tam hatırlamıyorum) değiştirilerek düzeltildi. Arka dingil burçlarından gıcırtı geliyordu iki kere yağlanarak geçiştirildi, ikisinde de 6 ay civarı sonra tekrarladığından üçüncüde dingil burçları değiştirildi. 3 kez turbo kapattı bir kaç km devirlenmeyen hantal bir araçla gitmek zorunda kaldım, durdurup tekrar çalıştırdığımda düzelti. Uzun süre yüksek devirde kullanıldığında oluşan yüksek başınçtan korunmak için turbo kapatıyormuş kendini, bu aracın kendini korumaya alma sınırı biraz düşük sanırım :)

    11- 30.000Km'deyim. Yukarıda yazdığım sorunlar dışında ciddi bir sorunla karşılaşmadım. Hiç yolda bırakmadı sağolsun.

    Sakin kullanımı sevenler ve uzun yol yapanlar için (6 ileri vites ve düşük yakıttan dolayı) tavsiye ederim, yakıt tüketimi sakin kullanımda oldukça düşük. Sert kullanıma pek uygun değil, yüksek devirlerde agresif olsa bile sürekli bu şekilde kullanmak hem zarar verir hem de yakıt tüketimi arttığı için normalde bu değerlerde yakan güçlü bir araç almak daha uygun olur.




  • 1- Hangi marka araç kullanıyorsunuz? Kaç model ?

    2005 model Renault Megane II dci Dynamique.

    2- Motoru kaç cc?

    1500 motor 80 beygir.

    3- Ş.i Yakıt- ş.d yakıt nasıldır? Ne tür yakıt kullanıyorsunuz?

    Ş.içi 5.2-5.6 arası, Ş.dışı 4.4-5.0 arası değişir yol bilgisayarı verilerine göre. Karışık ortalama 5.2 dir genelde.

    4- Performansından memnun musunuz?

    Hayır değilim. Sadece tatminkar bir performans var. Dipgaz yapıp bir keyif elde edemiyorsunuz.

    5- Malzeme kalitesi olarak memnun musunuz? İşçilik nasıl?

    Ön kapı kolları, vites topuzu ve ön yolcu kapısındaki cam açma kapama tuşundaki soyulmalar harici bir sıkıntı yok. Aracıma binen arkadaşlarımdan "Bu Megane değil mi ya niye ön konsoldan inşaat alanı gibi ses gelmiyor?" diye soranlar oldu

    6- Konfor olarak nasıl?Süspansiyonlar,yol tutuşu vs.

    Konfor olarak gayet iyi. Süspansiyonları yumuşak ve rahat bir yolculuk sunuyor. Buna bağlı olarak yüksek süratlerde yol tutuşu pek iyi değil. Sınırları zorlamazsanız sıkıntı yaşatmaz.

    7- Frenleri nasıl? Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?

    Aracın en çok beğendiğim yönü frenleri. Alışana kadar zorluk yaşatsa da araca alıştıktan sonra çok rahat ve güvenli.

    8- Ses yatılımı nasıl?

    Arnavut kaldırımı ve bozuk satıhlı yollarda içerde baya ses oluyor. Otoyol kullanımında ise teyp kapalı iken sürücü dış kapı kolunun oradan ıslık gibi bir ses geliyor ancak müzik biraz bile açıksa duymak zor. Bir de Goodyear Eagle NCT lastiklerim 20bin km.de cıyır cıyır ötüp sinir bozuyor:)

    9- Yetkili servislerinden memnun musunuz? Bakım masraflarınızı kısa olarak 10bin, 20bin vb. ne kadar ödediniz?

    Hiç yetkili servise gitmedim. Aracımızın bakımlarını yıllardır gittiğimiz ustamız orijinal parçaları bizimle beraber alıp yanımızda değiştirerek yapıyor. En son 120 bin ağır bakımında triger, devridaim, bilimum filtreler, yağ, klima bakımı vs. yapıldı ve 400-450 civarı bir masrafı oldu.

    10- En önemlisi sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir? Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?

    Sık karşılaştığım sorun jantların yamulması. Hamur gibi resmen. Ustamızın yan dükkanında kardeşi lastik, jant, rot-balans işleri yaptığı için her gidişimizde şöyle bir bakıyor durumuna.

    11- Kaç km.desiniz? Şu ana kadar karşılaştığınız ciddi problemleriniz nelerdir?

    132.500km. oldu bugün. 2 kez problem yaşadım. İkisinde de rölantide titreme ve bazen stop etme olayı yaşandı. İlkinde idareten bir çözüm uyduruldu zaman darlığından. İkinci tekrarda ise tam adını hatırlamıyorum ama rölanti bilmemnesi değişti ve sorun çözüldü.

    12- Fiyat ve kaç yıldır aracın sizde olduğu?

    20 ay önce alım satım dahil 27 bin liraya almıştık. Alındığında 92.000 km.deydi. Şu anda 21-21.5 verenler var Sol iki kapı aslanlar gibi boyalı

    13- Hiç yolda bıraktı mı?

    Yolda bıraktığı gün yok pahasına bile olsa satılır:)

    14- Bir daha aynısını veya bir üst modelini tercih eder misiniz?

    Hayır etmem, sınıfındaki diğer araçların da tadını almak isterim. Exten next olmaz demişler

    15- Tavsiye eder misiniz?

    Bütçesine uyan, sedan ve geniş bir araç isteyen, performansının düşüklüğünü az yakması ile dengeleyebilecek olan, içine birkaç küçükbaş hayvan girecek kadar bagaja ihtiyacı olanlara tavsiye ederim. Aracımı satıp Focus HB tdci almayı düşünüyorum orası ayrı:)




  • quote:

    Orjinalden alıntı: shadow99tr

    Arkadaşlar herkes kendi aracını kısa kısa anlatabilir mi?İncelemeleri okuduğumda herkes belirli firmaların araçlarını övmüş birde bir araç hakkında kime birşey sorsam kimi iyi kimi kötü diyor Özellikle bu eleştirileri kullanmadan yapan çok insan var..Herkes kendi arabasını anlatabilir mi?Yeni araba alacak arkadaşlara bir faydası olur düşüncesindeyim.(Benim gibi)

    BİR ARACI EN İYİ TEST EDECEK KİŞİ BENCE O ARACI YILLARCA KULLANAN KİŞİLER OLACAKTIR..

    1-Hangi marka araç kullanıyorsunuz.Kaç model
    2-Motoru kaç.
    3-Ş.i Yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz.
    4-Performansından memnunmusunuz?
    5-Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl?
    6-Konfor olarak nasıl?Süspansiyonlar,yol tutuşu vs.
    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?
    8-Ses yatılımı nasıl?
    9-yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz?
    10-En önemlisi Sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir?Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?
    11-Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?
    12-Fiyat ve kac yıldır aracın sızde oldugu?
    13-Hiç yolda bıraktımı
    14-Bir daha aynısını veya bir üst modelini tercih edermisiniz.
    Tavsiye edermisiniz?


    1- Renault Scenic 1.6 Privilege. 2004 model
    2- 1.6 litre 115hp 16v
    3- Şehir içi karma tüketim 9.5-10 litre. Şehir dışı 90-110km/s sabit hızlarla kullanımda 7-7.5 litre
    4- Şehir içinde performansından memnun değilim, otomatik şanzıman olduğu için bir türlü anlaşamıyoruz, ben ak diyorum o kara diyor.. Örneğin sıkışık trafikte şerit değiştirmek gerektiğinde; zaten kickdown yapmadan hareket edebilmek çok zor ve benim tepkilerime 2-3 saniye sonra cevap verdiği için resmen şerit değiştiremez oldum Veya yine Şehir içinde hafif bir rampa çıkarken kickdown yapmadığım sürece çok nazlanıyor torku da düşük olduğu için devir çevirmek istemiyor kendileri.. Bas bas bağırtarak kullanmayı da hiç sevmediğim için, şehir içi performansı beni memnun etmiyor Uzun yolda performansından memnun sayılırım.. Sollamalarda gerekli ivmeyi rahatlıkla sağlıyor. Otoyolda da 180'e kadar hiç kesilmeden, boğulmadan rahatlıkla çıkıyor.
    5- İşçilik çok iyi, kullanılan malzemeler de çok kaliteli, tek sorun kapı kollarında kullanılan yumuşak kaplama maddesinin bir tırnak darbesiyle soyulabiliyor olması. Tabi işçilik ve kullanılan malzeme kalitesi çok iyi derken kıstas aldığım kendi sınıfındaki araçlara göre. Zaten Fransız otomobilinin boşu sıkıntı, dolusu keyif verir...
    6- Konfor oldukça iyi, sessiz ve süspansiyonların darbe emme kapasiteleri yüksek zaten konfor odaklı ayarlanmış.. Çok nadir gazladığım için yol tutuş hakkında pek bir şey söyleyemem limitlere hiç çıkmadım... Yumuşak süspansiyon, ağır gövde ve iz genişliğinin fazlası olması sebebiyle salınımlara giriyor, sevmiyorum.. Süspansiyon konforu haricinde; ön koltukları çok rahat uzun yolda hiç yormuyor, arka koltukları sökülür/katlanır oldukları için sırtı alçak kalıyor ve koltuk başlıklarını eğer yukarı kaldırmazsanız omuriliğinize saplanıyor ama arka koltuklarda da sırt eğim ayarı ve ileri geri kaydırma olduğundan istediğiniz şekilde oturabiliyorsunuz, zaten MPV olmasının getirdiği bir özellik. Ön koltuklarda kullanılan kol dayamanın bulunduğu konsol ileri geri kayma hareketine sahip ve toplamda rahatlıkla 6-7 litre şişe alacak kadar geniş hacimli ve soğutma özellikli (Gerçekten soğutuyor..) Yalnız kol dayamanın yükseklik ayarı bulunmaması biraz rahatsız ediyor, yamuk oturmak zorunda kalıyorsunuz.
    7- Fren performansı çok iyi, Hiç bir şekilde sapma veya direk öne yığılma yapmıyor.. Önler hava kanallı disk arkalar normal disk. Şanzımanı Tiptronic ve Renault'nun Proactive adını verdiği vites kutusu kullanılıyor. Vites kutusu'nun en büyük işlevi ve amacı; Sürücü'ye ayak uydurabilmesi ve onun kullanım tarzına göre değişiklikler yapabilmesi.. Mesela: Kickdown yaptıktan sonra ayağınızı gazdan komple çekseniz bile duruma bağlı olarak 10-20 saniye arasında küçük viteste kalıyor ki bir daha hızlanmak istendiğinde zaman kaybı olmasın.. Veya ani frende vites küçülterek motoru kompresyona sokuyor... Bir kaç özelliği daha var.. Ben genelde otomatik mod'da kullanıyorum.
    8- Ses yalıtımı ve takırtı tıkırtı olmayışı bir Renault'dan beklemeyeceğiniz kadar iyi. Aracın içinde yol sesini duyabilmek için biraz uğraşmanız gerekiyor, motor sesi yüksek devirlerde doğal olarak içeriye yansıyor ancak rahatsız olunacak bir durum kesinlikle yaratmıyor. 1 tıkırtı bile duymanız olanaksız, şase çok rijit ve iç mekanda parça montajı itinalı yapılmış. Bu konuda Megane ve Scenic'i kesinlikle karıştırmayın.
    9- Yetkili servis kullanmıyorum..
    (10-11)- 64.000km'deyim... Kronik sorunlarından biri Cam motorlarının plastik tutacaklarının kırılması. Sanayi'de 2.5 TL'ye satılıyor, kazık yerseniz cam motorunu değiştirirler 400 TL civarına.. Veya parçayı bulamadıysanız 50-100 TL alırlar.. 4-5 Senede bir her cam'da meydana gelen bir sorun.
    Motorun kronik arızası zaten bobinler.. Ben arabayı aldığımda daha önce hiç değişmemişti, 2-3 bin km sonra silkelemeye başladı.. Map sensörüne ayar yapıldı (Tam olarak ne yaptıklarını hala anlamış değilim) ve 4 bobini birden değiştirdim, 14 bin km'dir bir sorun yok.
    Elektronik gösterge paneli'nin trafosu zamanla yanıyor.. 4-5 senede bir karşılaşılan bir sorun... Sanayi'de tamiri 600 TL, yetkili serviste değişimi 1500 TL.
    12- 6-7 aydır bende, piyasa değeri 24-26 bin TL. Zaten satıyorum
    13- Hiç yolda bırakmadı.
    14- Yaşlanınca tekrar tercih edebilirim. Aileler için harika bir otomobil ama Benim tarzım ve Onun tarzı şuan için pek paralel değil...

    Kullanacak insanın arabadan istediklerine ve beklentilerine göre tavsiye edeceğim insanlar da olur etmeyeceğim de..

    *Herkesin şehir içi değerleri şehrin trafiğine göre farklılık gösteriyor.. Köprü trafiğine girmezsem, 7.5-8 litre arası yakıyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Quadrifoglio -- 5 Aralık 2009; 21:10:58 >




  • 1-Hangi marka araç kullanıyorsunuz.Kaç model
    Peugeot 206 hdi X-Design 2006 Model
    2-Motoru kaç.
    1400 cc 70 Hp
    3-Ş.i yakıt- ş.d yakıt nasıldır.Ne tür yakıt kullanıyorsunuz.
    Şehir içi bu dönemde son ölçümüm klima açık km'de 150 kuruş civarı..Uzun yol uzun zamandır yapmadım..
    4-performansından memnunmusunuz?
    performans daha iyi olabilirdi..ancak kullanım amacına göre bana yeterli..
    5-Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz İşçilik Nasıl?
    Malzeme kalitesi yetersiz diyebilirim..İşçilikte de eksikleri var..
    6-Konfor olarak nasıl?Süspansiyonlar,yol tutuşu vs.
    Genel olarak konforu pek iyi değil sert süspansüyonlarından kaynaklanan bir durum..Yol tutuşu sınıfın göre iyi..
    7-Frenleri nasıl?Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?
    Frenlerinden çok memnunum..5 ileri düz şansıman..
    8-ses yatılımı nasıl?
    9-yetkili servislerinden memnunmusunuz?bakım masraflarınızı kısa olarak onbin,20bin vb ne kadar ödediniz?
    ilk iki bakımına yetkili servisine götürdüm..15 bin ilk bakımı için 125 ,30 bin bakımı için 175 Lira ödemiştim..Son bakımı 3 bin km önce yağ filtresi yağı hava filtresi mazot filtresi ve işçilik dahil 185 tuttu..
    10-En önemlisi Sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir?Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?
    Şikayetçi olacağım tek konu 69 bin km'de manuel mazot pompasından mazot filtresine giden hortum zamanla motorun titreşiminden dolayı hafif çatlamış..Marşı geç alıyordu 2 liraya değiştirdim :) tek sorunum bu..
    11-Kaç kmdesiniz?Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?
    Şu anda 69 bin+ kmdeyim..yukarıda yazdığım sorun haricinde bir durumla karşılaşmadım..
    12-Fiyat ve kac yıldır aracın sızde oldugu?
    2006 model sıfır almıştım ilk günden beri bende..
    13-Hiç yolda bıraktımı
    Hayır...
    14-Bir daha aynısını veya bir üst modelini tercih edermisiniz.
    Daha donanımlı olmak kaydıyla evet..Hatta halen içimde vardır..Arabamı alırken cam tavanlı full versiyonunu neden almadım diye üzülüyorum..Ama kısmet :)

    Tavsiye edermisiniz?
    ederim..Yüzü eskise bile özellikle tip olarak hala birçok güncel araçtan daha yakışıklı bence.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Ahbikan

    • 1- Opel Astra CD 1.6 16v
    • 2- 1598cc
    • 3- Ş.İçi : 160Kr - Ş.Dışı: 130Kr
    • 4- Otomatik olması bir dezavantaj ama spor modu kurtarıyor.
    • 5- Muadillerine göre çok iyi. Kaliteli alman işçiliği.
    • 6- Otomatik olduğu için konforuna da diyecek yok..
    • 7- Frenler bakımlarını zamanında yaptırırsanız iyi, Vites: Otomatik
    • 8- Ses yalıtımı değerindeki bir çok araca göre iyi
    • 9- Yetkili Servisler el yakıyor, geçen arabamı bıraktım. Bakımları yaptılar şimdi arıza lambası yanıyor tekrar gideceğim. Triger Seti+Devirdaim+LPG filtresi vs = 420 TL verdim. Ama her servis aynı olmayabilir. Periyodik bakımlarıda Yağ+Yağ Filtresi+Hava Filtresi+Polen Filtresi vs 100 TL gibi birşey tutuyor.
    • 10- Arabada ufak tefek birkaç şeyin dışında kayda değer bir problem yaşamadım. Sadece başlarda süspansiyon biraz sert gelebilir ama alışırsınız. Ayrıca şunuda belirteyim ; arabanın orjinal teybi dışında bir teyp taktığım için direksiyondan kumanda özelliğini yitirdim.
    • 11- 208.000 (5-6 Bin Kmdir bende.)

    • Astra G kasayı tavsiye ederim. Bütçe yetiyorsa temiz bulunduğunda alınacak arabalar arasında olmalı. 2.ci eldede iyi para eder. Benim aracım kendini hiç 1999 model gibi hissettirmiyor bana. CD, Elegance, Edition yada NJoy donanımları tercih edilebilir.


    Saygılar
    Ahbikan

    kuruş değilde litre yazsaydın 3 ay sonra benzinin veya lpgnin fiyatının ne olacağı belli değil




  • İyi yönlerini yazacağımız bir soru bulamadım veya objektif olacağım diye sadece kötü yanlarını yazmışım
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Tubo

    İyi yönlerini yazacağımız bir soru bulamadım veya objektif olacağım diye sadece kötü yanlarını yazmışım




    Yapında var dostum, içinden gelmiştir objektiflik
  • 1. Mitsubishi Colt 1.5 instyle
    2. 1.5lt
    3. şehiriçi en fazla 7lt gördüm şehirdışı ortalamam 6lt civarı benzin
    4. performansından memnunum 2 vites düşür arkandaki araç nokta olsun
    5. yarı sert yarı yumuşak plastiği var memnunum
    6. yol tutuş süper süspansiyonlar sert 16" jantlarla daha sert ama yerden yüksekliğini başka türlü kurtaramaz
    7. frenleri iyi 6 ileri amt vites var
    8. ses yalıtımı çoğu japon gibi
    9. bakımlar 15binde bir 225 ve 350 lira arasında genelde fren balatası değişmezse
    10. sorun o da ne? aa var bi tane ampullerim patladı yenisiyle değiştirdim
    11. 109bin kmdeyim hi bi sorun yok.
    12. 7 ay oldu 99binde aldım. 18350 liraya aldım
    13. lastiğim patladı ondan dolayı durdum o kadar
    14. yine japon her zaman japon da olabilir olmayabilirde. fiyat/performansXdonanım insanıyım ben.

    bu fiyatlara alınan en donanımlı en ucuz, en sorunsuz araç sanırım. tabiki tavsiye ederim.




  • Arkadaşlar aracım daha 25 günlük elimden geldigince soruları cevapladım.. Buraya dikkat çekerim. Yakıt tüketimim araç daha çok yeni oldugundan fazla. Daha şehir dışında denemedim. 10 gün sonra tatile çıkıyorum o zaman uzun yol verilerini yazarım..

    1 - Hangi marka araç kullanıyorsunuz. Kaç model?
    *Hyundai i30 - 2009

    2 - Motoru?
    *1598 CC 122 HP Benzinli

    3 - Şehiriçi Yakıt - Şehirdışı Yakıt nasıl? Ne tür yakıt kullanıyorsunuz?
    *Şehir içi : 10.7 (32.5 KRŞ) Şehirdışı : --- / Shell'den alıyorum devamlı. Kurşunsuz 95 Oktan..

    4 - Performansından Memnun musunuz?
    *122 HP motoru var performansından çok mennunum..

    5 - Malzeme kalitesi olarak memnunmusunuz? İşçilik Nasıl?
    *Hyundai'den beklemedigim birşeydi. Ama çok mennun kaldım. Kullanılan malzeme kalitesi ve işçilik şahane..

    6 - Konfor olarak nasıl? Süspansiyonlar, yol tutuşu vs.
    *Konfordan mennunum fakat süspansiyonlar sert. Nedeni yol tutuşu için sanırım. 1366 KG araç çok iyi yol tutuşu var. Fabrika çıkışı Prime model İ30'lar 17" Krom bölmeli Aliminyum alaşımlı jant ve 225 / 45 R17 lastiklerle geliyor. Süspansiyonlar ise birbirinden bagımsız Mac Pherson tipi amortisörler

    7 - Frenleri nasıl? Vites olarak ne tür kullanıyorsunuz?
    *Frenlerden Mennunum. 5 İleri 1 geri düz vites kullanıyorum. Vites geçişleri çok fazla kemikli degil rahat.

    8 - Ses yatılımı nasıl?
    *Camlar kapalı oldugunda adeta motor sesi hiç duyulmuyor. Fakat lastiklerin hamuru biraz sert oldugundan lastik sesi alıyor. Lastikler degiştirilerek bu sorun aşılıyor. Fabrika çıkışı verilen lastiklerin markası Hankook..

    9 - Yetkili servislerinden memnun musunuz? Bakım masraflarınızı kısa olarak 10.000, 20.000 vb ne kadar ödediniz?
    *1.000 KM bakımına gittim mennun kalmadım ilgi alaka sıfır! 1.000 KM ilk bakımı var ücretsiz. Daha sonra ilk periyodik bakım 15.000 sonra her 20.000 KM'de. Yani 15.000 - 35.000 - 55.000 - 75.000 gibi gidiyor. 15.000 KM bakımı 186 TL.. 35.000 Bakımı 235 TL.. 55.000 Bakımı 290 TL...

    10 - En önemlisi sık karşılaştığınız sorunlar nelerdir? Kaçıncı km bu sıkıntılarla karşılaştınız?
    *Herhangi bir sorun yok.

    11 - Kaç km desiniz? Suana kadar karşılaştığınız ciddi probleriniz nelerdir?
    *1250 KM'deyim. Bir sorunla karşılaşmadım...

    12 - Fiyat ve kac yıldır aracın sızde oldugu?
    *25 gündür bende araç. 37.000 TL

    13 - Hiç yolda bıraktımı?
    *Hayır...

    14 - Bir daha aynısını veya bir üst modelini tercih edermisiniz?
    *Yeni bir araba alacak olsam 37.000 TL'ye sıfır başka model tercih etmezdim.. Gerçi ben 33.000 TL'ye aldım ÖTV avantajından dolayı hemde indirim yapıldı.. Bir üst modeli çıkarsa ilerde degiştiririm.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Cloud Nine -- 11 Temmuz 2009; 3:22:19 >




  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.