Şimdi Ara

126 Bis/Fsm#Tamir-Yedek Parça# (17. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
979
Cevap
18
Favori
174.306
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cars92

    http://facebookvideoindir.gen.tr/fiat-bis-fsm-650.html

    Adam acayip hevesli




    Sis farlarına, oparlöre ve 0-100 denemesine bittim, zaten 100'ü çekemeyeceği videonun kalan süresinden belliydi

    Okan abi, neden t5'e tüp falan takmadınız ya, onunla yolculuk acayip zevkli olurdu aslında




  • quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cars92

    http://facebookvideoindir.gen.tr/fiat-bis-fsm-650.html

    Adam acayip hevesli




    Sis farlarına, oparlöre ve 0-100 denemesine bittim, zaten 100'ü çekemeyeceği videonun kalan süresinden belliydi

    Okan abi, neden t5'e tüp falan takmadınız ya, onunla yolculuk acayip zevkli olurdu aslında


    :) kaç beygir bu ucak




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cars92

    quote:

    Orijinalden alıntı: .:Power:.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cars92

    http://facebookvideoindir.gen.tr/fiat-bis-fsm-650.html

    Adam acayip hevesli




    Sis farlarına, oparlöre ve 0-100 denemesine bittim, zaten 100'ü çekemeyeceği videonun kalan süresinden belliydi

    Okan abi, neden t5'e tüp falan takmadınız ya, onunla yolculuk acayip zevkli olurdu aslında


    :) kaç beygir bu ucak



    Jetta ve ya ceed gibi gizli beygirleri yoksa şimdilik 25




  • 0 -100 :) denemesi kaldı sanırım :D sis farlarını da bizim evdeki sıva altı tekli anahtarla monte edilmesi araca 5 hp kazandırmış .. :D

    benim bi video koymam farz oldu sanırım .. 0- 100 nasıl olur bi bakalım :D
  • Arkadaşlar aracı komple boyayacağımda işlemler nasıl anlatırmısınız eski boya çıkarılırmı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Arkadaşlar aracı komple boyayacağımda işlemler nasıl anlatırmısınız eski boya çıkarılırmı ?



    Şimdi tecrübeler konuşacak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    0 -100 :) denemesi kaldı sanırım :D sis farlarını da bizim evdeki sıva altı tekli anahtarla monte edilmesi araca 5 hp kazandırmış .. :D

    benim bi video koymam farz oldu sanırım .. 0- 100 nasıl olur bi bakalım :D





  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Arkadaşlar aracı komple boyayacağımda işlemler nasıl anlatırmısınız eski boya çıkarılırmı ?

    öncelikle iyi bir usta bulman lazım .. boya konusunda yardımcı olabilirim eger istersen tabi ..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jessecem

    quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Arkadaşlar aracı komple boyayacağımda işlemler nasıl anlatırmısınız eski boya çıkarılırmı ?

    öncelikle iyi bir usta bulman lazım .. boya konusunda yardımcı olabilirim eger istersen tabi ..

    evet isterim :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 09yildiz09

    Arkadaşlar aracı komple boyayacağımda işlemler nasıl anlatırmısınız eski boya çıkarılırmı ?

    öncelikle çok zor ama bi o kadarda keifli bir işe kalkışmak üzeresin abi onu belirtiyim eğer alet edevat yoksa kuru zımparasını yaparken baya zorlanırsın abi ama sulu zımparasını yaptıktan sonraki o dukunduğunda vay be dersin. bende kendim macununu zımparasını yaptım arabamın fakat daha boyatamadım maddi durumlardan. ama boyasını sökmedim, yani saca kadar sökemedim zımpara makinası veya benzeri hiç bir aletim olmadığı için boya çatlaklarına dikkat etmelisin onları zımparalayıp açman lazım bide ufak tefek çürükler kesin çıkar onların olduğu kısmı genişletirsin zımparalayarak, daha sonra macun ve sırasıyla zımpara, küçükten büyüğe doğru örn:60,150,220,360vs vs... sonra astar yoklama macunu yine zımpara sonra boya. bende tam olarak bilmiyorum ama bu şekilde yapıldığını biliyorum yazın 1 aya yakın boyacıda çalışmıştım aslında boyayı attıracağın ustaylada önceden konuşup bilgi alabilirisin abi.

    benimde sizlere bir sorum olucak benim arabaç boya işlemleri için bayadır yatıyor ondanmıdır bilmem ama aracım motoru üzerinden sökük olduğu halde çok zor ittiriliyor yani daha öncede bis isttirmiştim ama hani onların yanında bu kamyon gibi kalıyo iterken gıcır gucur seslerde geliyo el frenide arızalı aracın el frenini kaldırıyorum kendiliğenden düşüyo yani çekip bıraktıktan sonra iyice ağırlaşıyo araç gitmiyo hiç, bu sorunu nasıl çözeblirim sizce bi çözüm yolu bulmam lazım çekiceye vercek param yok (öğrenci hali) ittirerek götürmem gerekiyo arabayı sanayiye. bi söz vardır ya afedersiniz (ayranı yok içemeye ......) benimki o hesap ama vaz geçemiyorumda çok seviyorum aracımı hevesimde var bide sabretmeyi sevmiyorum hemen olsun istiyorum. bi yardım edin abiler bu kardeşinize






  • El freni teli takılı kalmış bence. Bu arada selamlar
  • arka kampanaları sök el freni telini boşa çıkart fren ayarlarının çok sıkı olmadığına emin ol, ki zaten sıkıysa frenlar kampanaları rahat sökemezsin. Tekerlekler havada iken elle rahat dönmesi lazım. Frenleri kontrol ettikten sonrada tekerlek rahat dönmüyor ise rulmandandır, değiştirmen gerekebilir.

    Bu arada benim T2 de LPG vardı, hemde ruhsata işliydi. Elektronik birkaç eklenti ve bakımlı bir motor ile geçen sene 25-30kuruş/km gibi rakamlara seyahat edebiliyordum. İmkansızlıklar ve acil nakit ihtiyacı sonucu satmak zorunda kaldım. Deli gibi pişmanım ve özlüyorum aracımı :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    arka kampanaları sök el freni telini boşa çıkart fren ayarlarının çok sıkı olmadığına emin ol, ki zaten sıkıysa frenlar kampanaları rahat sökemezsin. Tekerlekler havada iken elle rahat dönmesi lazım. Frenleri kontrol ettikten sonrada tekerlek rahat dönmüyor ise rulmandandır, değiştirmen gerekebilir.

    Bu arada benim T2 de LPG vardı, hemde ruhsata işliydi. Elektronik birkaç eklenti ve bakımlı bir motor ile geçen sene 25-30kuruş/km gibi rakamlara seyahat edebiliyordum. İmkansızlıklar ve acil nakit ihtiyacı sonucu satmak zorunda kaldım. Deli gibi pişmanım ve özlüyorum aracımı :(



    Umarım tekrar alırsınız, hayatımda 3-4 kere gördüm ama boşuna hayranı olmamıştır bunca sene diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: okantaysi

    arka kampanaları sök el freni telini boşa çıkart fren ayarlarının çok sıkı olmadığına emin ol, ki zaten sıkıysa frenlar kampanaları rahat sökemezsin. Tekerlekler havada iken elle rahat dönmesi lazım. Frenleri kontrol ettikten sonrada tekerlek rahat dönmüyor ise rulmandandır, değiştirmen gerekebilir.

    Bu arada benim T2 de LPG vardı, hemde ruhsata işliydi. Elektronik birkaç eklenti ve bakımlı bir motor ile geçen sene 25-30kuruş/km gibi rakamlara seyahat edebiliyordum. İmkansızlıklar ve acil nakit ihtiyacı sonucu satmak zorunda kaldım. Deli gibi pişmanım ve özlüyorum aracımı :(

    teşekkürler abi, bu dediklerini yapmaya çalışıcam








  • slmlar bana bis'in bobini lazım platinli bobin nerden bulabilirim acaba bana yardımcı olurmusunuz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: exsellium

    slmlar bana bis'in bobini lazım platinli bobin nerden bulabilirim acaba bana yardımcı olurmusunuz?



    Parçacı bilen arkadaşlardan cevap bekliyoruz...
  • yazdıklarınızı okudukca gaza geldim bende bir bis almak istiyorum ıspartada sağlam ustası, yedek parçası nereden bulurum ve satmayı düşünen tanıdıklarınız varsa ispiyonlar mısınız?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zxzxzxzx

    yazdıklarınızı okudukca gaza geldim bende bir bis almak istiyorum ıspartada sağlam ustası, yedek parçası nereden bulurum ve satmayı düşünen tanıdıklarınız varsa ispiyonlar mısınız?



    İlk iş olarak çevrenizden bakmayı tavsiye ederim, ben bile ilanlarda çok fazla bis görüyordum ilanlarda siz de kesin bulursunuz bence İnternetteki fiyatlar biraz şişirme olabiliyor ama, şu sıralar(önceki sayfalarda da yazmıştım ama güzel bislerin sayısı azaldıkça o rakamlara bulmakta zorlaştı) 2.500-3.500 arasına sizi uzun süre götürecek bir 126 bulabilirsiniz




  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.