Şimdi Ara

GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (37. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
815
Cevap
25
Favori
29.992
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bağlatalı 1 aydan biraz fazla oldu, internetimde sık sık kopma (bazıları uzun süreli) yaşıyorum. İnternet olduğunda da hızım genelde 20/25mpbs arasında geziyor. Kayıt oluşturuyorum zaten geri dönüş alana kadar düzelmiş oluyor. Bu süre zarfında bir çok defa internet kesildi. Dünden bugüne bile 10 defaya yakın kesilmiştir. Şu an sinyal de yok.
  • Broon kullanıcısına yanıt

    Daha önce ki firmada benzer durum oluyor muydu?

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt
    Daha önceki firmalarda böyle kesintiler yaşamadım. Herhalde üç yılda toplam 10 defa kesilmiştir.

    Bağlantıda ise internet hızım genellikle yavaş oluyor, 100mbps pakette 20-30 arası ölçüyorum. Mesela o da diğer firmalarda daha stabildi. 65-70 lerde oluyordu genellikle.
  • Broon kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Yaşadığınız durum için üzgünüz. Size destek olabilmek, altyapı kontrollerini sağlayabilmemiz için abonelik bilgilerinizi özel mesaj ile iletmenizi rica ediyoruz.

    Saygılarımızla
  • gigaspeed kullanıcısına yanıt

    Gerekli bilgileri ilettim, kalıcı bir çözüm için desteğinizi rica ederim.

  • Dün türk telekomdan geçiş içine evrakları gönderdim. İnşallah sorun yaşamam. Bu geçiş işlemlerini takip edebileceğimiz bir yer var mı.

  • supressor kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Abonelikle ilgili bilgilendirme sağlayacağız. Geçiş yaptığınız sağlayıcının onayına göre süreçler uzayabilmektedir. Geçişler onaylanırsa, hızlı bir şekilde geçişlerinizi sağlayıp, tarafınıza SMS göndereceğiz.

    Saygılarımızla
  • az önce geçişim tamamlandı. şu an görünen bir sorunum yok. faturaları nereye ödeyeceğiz bundan sonra :)

  • supressor kullanıcısına yanıt

    İş Bankası online, atm, Faturamatik.

  • Broon kullanıcısına yanıt

    hocam ilettiğin bilgiler arasında çok büyük fark var


    kablolu mu yapıyorsun testleri 100Mbps olan hat 20-30 çıkmaması lazım

    ama kablosuz 2.4 modemden bu testi yapıyorsan çıkması normal. bu bilgileri iletebilirsen yorum yapabilme ve yönlendirme şansımız daha kolay olur.

  • supressor kullanıcısına yanıt

    Hayırlı olsun güle güle kullan.


    testlerini ve ikamet ili ile birlikte paylaşabilirmisin.

  • Broon kullanıcısına yanıt
    Merhaba,

    Ekipler adresinizde inceleme gerçekleştirmiştir. Konuyla ilgili tarafınıza özel mesaj ile dönüş sağladık.

    Saygılarımızla
  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Ölümüne kankayız.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 


    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ

    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • Lady-Of-Ice kullanıcısına yanıt

    KRALSIN  

  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • RedMinner kullanıcısına yanıt

    Selam hocam,


    Zaten olmaması gerekirken olduğundan buraya yazıyorum. :)


    - Bağlantı testlerini birden fazla modem ve kanal ile yapıyorum. Modem 1 Wifi (2.4)/ Modem 2 Wifi (2.4/5) ve Kablolu olmak üzere.

    Bu sebeple cihazlara bağlı veri kayıplarını daha rahat bir şekilde analiz edebiliyorum.


    Aslında burada iki gündür çok sık ve uzun kopmalar yaşadım, ilgili arkadaş düzeltildi diye mesaj geri dönüş yaptı, ancak bu problemi ilk defa yaşamıyorum yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ve diğer firmalarda yaşamadığım kopmalar yaşıyorum. Ki o firmadan 85mbps kablolu bağlantı hızlarını görmüşlüğüm oldu. Burada yeni güncellenen hattı kablolu ölçtüğümde ise ortalama 55 max 60mbps alıyorum. (Hat değeri güncellendi geri bildiriminden sonra aldığım değer).


    Hizmet bir süreci kapsadığı için önemli olan stabil ve uzun ömürlü bir bağlantı kurmaktır. Tahminimce dalgalanma problemleri ve ya kesintileri sadece hat değerlerini güncelleyerek ve modemi kapatıp açarak kalıcı olarak çözülemez. Başka önlemler firma tarafından tanımlanması gerek. Başka bir firmada 85mbps bağlantı kurup nasıl aylarca hiç kesinti yaşamadımda, burada 60 mbps ile 1 ayda onlarca kesinti yaşadım. Ben bunun çözülmesini isterim.


    Burada farkettiğim sıkıntılardan birisi modeme gelen hız 100mbps değil 76mbps olması, zaten bunun teorik bir sınır olduğunu varsayarsak almam gerekenden düşük hız alıyorum, firma tarafından düşürülmüş. Neden düşürüldüğünü anlıyorum, ancak yine de çözümün burada olmadığını düşünüyorum, tekrar benzer konuya geleceğim ama daha önce nasıl bundan hızlı değerlerde kesintisiz bağlantı kurabiliyordum? Bunun tekrar üst limite çıkarılmasını bir kere daha buradan rica edeyim. Lütfen ödemesini yaptığım hizmetin taahhüt edilen 100mbps için maximum değeri verin, gerekirse sınırlamasını ben kendim yaparım.


    Gözlem ve bilgilendirme,

    konuyu toparlamak adına iyi olacaktır.


    - Modem kaynaklı sorun olamaz. (Değiştireli çok zaman olmadı ve bağlantı farklı dağıtıcılar, yöntemleri ve kanallarla kontrol edildi.)

    - İç tesisattan olamaz. (Önceki çalıştığım 2 firmada da kopmaları çok az yaşadım, bu bir aylık süreçte değişen tek şey firma)

    - Hızdan olamaz. (Önceki çalıştığım iki firmada da uzun süreli daha yüksek hızlarla bağlantı kurabiliyordum.)


    Doğal olarak bu kadar kontrolden ve gözlemden sonra sorunun yeni geçiş yaptığım firmadan kaynaklandığını düşünüyorum. Umarım en kısa zamanda daha detaylı bir araştırma ile çözerler, ve mağduriyet yaşamayız.


    Mesela başka adresteki yine bu firmaya ait hizmetimde de bağlantıda bir yavaşlama sorunu yaşadım (fiber), ki bu zamana kadar onda neredeyse ne kopma ne hız sorunu yaşamıştım. Bu örnek benim için sorunun başka bir noktada olabileceğini gösteren bir şey. Şehir farklı konum farklı problem benzer.


    Not: Sorunun genel olarak çözümlenmesi için gözlemlerimi paylaşıyorum ve mesajımın böyle değerlendirilmesi gerekiyor. Ne kadar bir eleştiride de bulunuyor olsam, çalışan arkadaşların problemleri çözmek için çaba sarfettiklerinin farkındayım. Örneğin fiberde yaşadığım problem için modeminiz biraz eskiymiş deyip değişimi yaptırıldı, belki sorun sadece modemden kaynaklanmıyordu ama en azından bu da önlenmeye çalışıldı, genel olarak emek harcayan, aksiyon alan arkadaşlara da ayrıca teşekkür ederim.


    Not2: İki günlük kesintinin ardından firma adrese saha ekibi yönlendirmiş. Onların yaptığı işlemden sonra bu mesajı yazıyorum ancak geçmiş bir aya dönük bir gözlemdir. Saha ekibinden sonra sorunun kalıcı olarak çözülüp çözülmediğini ileriki dönemlerde yazacağım.


    Firmadan şu an beklediğim tek aksiyon, hız limitimin kaldırılması ve tekrar 100mbps olarak iletilmesidir.





  • öncelikle merhaba oturduğum bölgeye türktelekom fiber gelmesi nedeniyle superonline vdsl hizmetim sonlandı fiber bölgesi ilan edilmesi nedeniyle Türk Telekom altyapılı adsl/vdsl hizmeti verilemiyor farklı iss kullanmaya daha önceden alışkınız netspeed kullanıcısıydım ve memnundum şimdi gigaspeed denemek istiyorum fakat başvuru yaptım gece saat 00.00 da arandım ve sözleşme geldi sözleşmeyi doldurdum kargo kodu gönderin diyorum ulaştırmak için önce bize mail atın kontrol edelim sonra parayı yatırın haber verin diyorlar son derece yanlış satış politikası bu şekilde müşteri kazanılmaz memnuniyet sağlanmaz evet ön ödemeli hizmet olabilir tabiki bunun bilgisi var sitede ama ilk satış esnasında daha hizmet kurulmadı ödeme niye sorulur dert müşteri kazanmak değil sanırım hizmette değil önce para parayı ödeyin bu şekildemi olmalı ?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sanalldeli -- 29 Nisan 2024; 22:44:51 >
  • Mail cevabınızıda aşağıya bıraktım niye ısrarla ödeme sorulur çok merak ediyorum ?


    GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ
  • Ödeyin parayı dememiş ki; ödemeyi yaptığınızda bilgi vermenizi rica ediyoruz demiş. Havale ile fatura ödediğinizde de bildirim yapılmasını istiyor bazı firmalar. Ödeyin lan parayı veya ödesene kardeşim parayı deselerdi o zaman nezaketsizlik olurdu.GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ 

  • 
Sayfa: önceki 3536373839
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.