Herkesin değil, benim hala problemli. Sırayla gidiyorlar herhalde. |
GİGASPEED YENİ ALTERNATİFİMİZ (41. sayfa)
-
-
Ben öğlen gelen faturayı ödemiştim, şimdi bir tane daha gelmiş. Baktım öğlen gelenle birlikte iki tane nisan faturası ödemiş görünüyorum. Ne yapmalıyım? @gigaspeed
-
Bu nasıl faturalama sistemi önce 1 fatura borcunuz var diye sms geldi sonra 2 adet fatura borcunuz var diye mesaj geldi.
gelen bütün faturaları ödüyorum ben müşteri hizmetlerini arıyorum orda nisan yazdığına bakmayın esasında onlar şubat ve mart faturası diyor ee ben 3 aydır aboneyim nasıl 4 adet fatura oluyor birini peşin ödedim zaten anlamadım ben bu işi Abone no : 2402042
-
Düzeldi teşekkürler -
Nisan ayının sonları ücreti ödeyip aboneliği başlattım, bugün mesaj geldi mayıs faturası için bu normal mi? @gigaspeed
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ubah -- 8 Mayıs 2024; 20:12:16 > -
Mesajla iletişim kurduktan sonra arama kaydı bıraktım. Benim için mart olan tekrarlı faturayı ödememem sadece güncel faturayı ödememi söyledileri, diğer fatura sistemden silinecekmiş.
-
Merhaba,
Düzenlemeler gerçekleştiriliyor. OIM üzerinden faturalarınızı kontrol edebilirsiniz. Hatalı faturalarınız otomatik olarak sistemden silinecektir. Sabrınız için teşekkür ederiz.
Saygılarımızla -
Merhaba ben 20 nisana gigaspeede geçtim ödeme yaptım daha ay dolmadan dün fatura geldi nasıl iş
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Osm21 -- 9 Mayıs 2024; 11:15:11 > -
aynı durum bende de mevcut
-
Müşteri hizmetlerine ulaşmakta mesele kayıt bıraktım birkez aradılar lavaboda yakalandım bir dahada aramadılar bir daha ardım geri dönüş yok -
Aynı problem bende de var. Benim de 6 Mayısta aboneliğim aktif oldu. 3 Mayıs'ta da evrakları size gönderip gönderdiğiniz linkten de 110TL lik ilk fatura ödemesini yaptım. Şimdi yeni bir fatura daha çıkmış 110TL. Burada bir hata var. Bunun düzeltilmesini talep ediyorum. Zaten ilk ödemeyi 3 Mayıs'ta gerçekleştirdik. Online işlemlerden yazdım, telefonla kayıt bıraktım, bir de buradan yazıyorum. İvedilikle düzeltilmesini talep ediyorum.
-
Benim sorunum çözüldü. Fazladan çıkan fatura silinmiş.
-
Merhaba,
Tüm abonelerimize sabırlarından dolayı teşekkür ederiz. Fatura problemi çözümlenmiştir. Online İşlem Merkezi üzerinden faturalarınızı kontrol edebilirsiniz.
Saygılarımızla -
💖💖💖
-
100 mbps vdsl var 2-3 haftadır hız böyle
speedtest.netSpeedtest by Ookla - The Global Broadband Speed Testhttps://www.speedtest.net/result/16232036532modemde hız ayarları böyle. bu normal değil. nasıl çözülür @gigaspeed
-
Bende hâlâ 2 fatura var, Nisanı mı ödüyoruz -
Hocam öncelikle ev içi kontrol sağlayın çözüm olmazsa arıza kaydı bırakın
Yaptığınız test kablolu mu
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi RedMinner -- 9 Mayıs 2024; 23:53:50 > -
daha önce iyiydi hızlar. hiçbir değişiklik yapılmadı evde. hızlar kablosuz ama modeme 2 metre uzakta. daha önce açtığım çağrılara bir çözüm bulunmadı.
eletkrik gidince internetin gitmesi- modemde ups var.
internetin zaman zaman modem de kesilme görünmese de çalışmaması.
ben açıkçası memnun değilim. köfte ekmek hesabı.
ben gigaspeed tarafında hızlar 100mbit de görülse arka planda hızların düşük tutulduğunu düşünüyorum. telekom kullandım o zaman 75mbit hızım vardı torrent 6-7 Mbyte inerdi. şimdi 3Mbyte inmiyor
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tworule -- 10 Mayıs 2024; 10:42:2 > -
Modeme gelen değer normal gözüküyor. Qos açık mı? Bant genişliği ayarını düşürünce misal bende hız testi daha düşük çıkıyor.
Wifiman ve Openspeedtest'te deneyin. Sorun devam ediyorsa; tek çare firma değiştirmek gibi.
-
QOS kapalı. ben SNR margin değeri ile oynadım ama farketmedi. hız değişmiyor. teknik desteğe talep açtım bakalım. teşekkürler
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X