Şimdi Ara

Amazon.com.tr Rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
1
Favori
1.308
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaşlar Amazon'da havasından mıdır, suyundan mıdır bilinmez git gide bizim yerli pespaye platformların ucuzluklarını yapmaya başladı. Üç kuruşluk kulaklık için 15 gündür iade bekliyorum. Aşağıda kanıtlarla da görebileceğiniz gibi ayın 18'inde teslim aldığım ve rezil bas ve kötü dokunmatik performansı nedeniyle beğenmeyip aldıktan 1 gün sonra geri göderdiğim kulaklığın hala para iadesini bekliyorum. Artık Amazondan alışveriş yapmamaya çalışacağım. Olaki bir şey almak zorunda kaldım, daha dikkaktli olacağım. Size de tavsiye ederim.

    Amazon.com.tr Rezaleti


    Amazon.com.tr Rezaleti

    04.01.2024 editi

    Öncelikle olumlu deneyim yaşayan arkadaşlar için şunu söyleyeyeyim.

    Yaşanılan olumlu deneyimler olumsuz deneyim yaşamayacağınız anlamına gelmiyor arkadaşlar. Bunu bilerek yapın alışverişinizi.


    Bugün tekrar konuştum mh ile. Dediği şu depodan dönüş gelmemiş. Depoyu arayın dedim arayamıyormuş. 1 hafta geçmiş, 1 haftası daha varmış. 15 gün geçmiş daha ne kadar beklenilecek diye sordum ama cevap yok. Sonuç olarak, dedim seveyim yapacağınız işi. Hem thh'ye kayıt açtım, hem de bankaya harcama itirazında bulundum. Amazon'dan alışveriş şans işi. İşiniz Allah'a kalmış. Bizim yerli sitelerin yapmayacağı hıyarlıkları yapıyorlar. Bizim sitelerde mh ile kanlı canlı konuşup süreci bir şekilde çözebiliyorsun. Bunlarda oda yok. Yazılı konuşuyorsun, ulaşmak için de yapay zekayla resmen köşe kapmaca oynuyorsun. Hadi yapay zekayı geçtin karşında yine robot kıvamında bir temsilci oluyor. Eğer senin bir işi çözecek yetkin, sorumluluğun ve araçların yoksa senin orada bulunmanın mantığı ne? MH yazışmada da 15 gündür hiç bir şey çözülmedi... Çok rezalet bir deneyim yaşıyorum. Amazon deneyimleri tamamen şansa bağlı.


    Ayrıca ben bunların iyi niyetli yapıldığını sanmıyorum. Hatta yapılan iş nitelikli dolandırıcılık bile olabilir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 29 Nisan 2024; 14:0:58 >







  • birader çok garip olacak ama ben mayıs ayından beri iade bekliyorum mahkemeye verdim davayı kazandım hala paramı göndermiyorlar birşeyler dönüyor anlamadım.



    amazon müşteri hizmetlerine bağlanıyorum sanki hiçbirşey olmamış gibi her bağlandığımda kayıt açıyorlar ertesi gün tekrar soruyorum tekrar kayıt açıyorlar tam bir komedi...


    icra yolu gözüktü eğer iadeyi alamazsam icra ilamı göndericem.

  • Dostum merhaba, bende 950 tl civarında bir kulaklık aldım, yurt dışından geldi ürün. Beğenmedim iade oluşturdum, mng iadeyi kabul etmedi, Amazon ile iletişime geçtim, 3-5 gün beklemenin ardından beni aradılar ürün sizde kalsın parayı yatıracağız hesabınıza dediler, küçük meblağlarda yapıyorlardı ama bu tarz bir fiyatta ilk defa ürünü istemeden ücret iadesi yaptılar bana.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Laazzz

    Dostum merhaba, bende 950 tl civarında bir kulaklık aldım, yurt dışından geldi ürün. Beğenmedim iade oluşturdum, mng iadeyi kabul etmedi, Amazon ile iletişime geçtim, 3-5 gün beklemenin ardından beni aradılar ürün sizde kalsın parayı yatıracağız hesabınıza dediler, küçük meblağlarda yapıyorlardı ama bu tarz bir fiyatta ilk defa ürünü istemeden ücret iadesi yaptılar bana.

    Bu süreçte 3 defa mh ile görüştüm. Hepsinde de tamam hemen yatırılıyor denildi, yanlışlık olmuş denildi, aciliyet belirtildi ama lafta kaldı. Hala iadesi yapılacak. Size bir tane olumlu örneği gelmiş ama benim örnekte olduğu gibi olumsuz deneyimlerde çok ki, bu iade geciktirip parayı kullanma işini bizim yerli platformlar bile bıraktılar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 3 Ocak 2024; 20:18:11 >
  • Yeni Asus h3 aldım ,kulaklık sorunsuz lakin kulaklarıma kramp girecek derecede baskı yaptigi için 1 gün sonra iade ettim.Sagolsunlar haftasonu sahip 5. Gün hesaba iade etmişler.
    Amazon satıcı değildi .Ona rağmen herhangi bir sorum cikarmadilar.
    10 üründe 1 iade yaşadım diyebilirim.Hic birinde zorluk çıkmadı şahsen.
  • Amazon almanyada 3 günde para iadesi aldım
  • Ben taksitli alışveriş yaptım, amazon sitesinde alışveriş taksitli görünüyor ama bankada tek çekim.
    Pardon hata olmuş dediler.

    Mama aldım, 2 hafta gelmedi sonra kendi kendine iptal oldu.

    Mama aldım, sıfır paketleme ile göndermişler, unufak olmuş mamalar.

    Mouse aldım, agp kargo getirmedi, kendi kendine iade etti.

    Amerika ile alakası olmayan sıradan yerli bir site. Adı amazon sadece.
    Don, kadın pedi, şampuan gibi şeylerin dışında pek indirimli diyemem.
    Aldığım 100 elektronik cihazın sadece biri amazondur.
  • Colda C kullanıcısına yanıt

    Bence de öyle, ilk başta fena değilllerdi ama her geçen gün bozuluyorlar. İlla bütün deneyimler olumsuz olacak diye bir şey yok ama eski amazonun yerinde yeller esiyor.

  • birader çok garip olacak ama ben mayıs ayından beri iade bekliyorum mahkemeye verdim davayı kazandım hala paramı göndermiyorlar birşeyler dönüyor anlamadım.



    amazon müşteri hizmetlerine bağlanıyorum sanki hiçbirşey olmamış gibi her bağlandığımda kayıt açıyorlar ertesi gün tekrar soruyorum tekrar kayıt açıyorlar tam bir komedi...


    icra yolu gözüktü eğer iadeyi alamazsam icra ilamı göndericem.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: nexus can

    birader çok garip olacak ama ben mayıs ayından beri iade bekliyorum mahkemeye verdim davayı kazandım hala paramı göndermiyorlar birşeyler dönüyor anlamadım.



    amazon müşteri hizmetlerine bağlanıyorum sanki hiçbirşey olmamış gibi her bağlandığımda kayıt açıyorlar ertesi gün tekrar soruyorum tekrar kayıt açıyorlar tam bir komedi...


    icra yolu gözüktü eğer iadeyi alamazsam icra ilamı göndericem.

    Garip. Devletin bu gibi durumlar için bu sitelere karşı ceza müesesi olmalı. Bak bakalım o zaman yapabiliyorlar mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 3 Ocak 2024; 22:32:34 >
  • aldığım termos yamuk çıktı. kapakta ezikler vardı. değişim istedim o an sistemde değişim çıkmadı fiyat farkının iade sözünü verdiler, iade işlemi başlattım yeni ürünü aldım, kargo karşıya ulaşınca hem parayı hemde kupondan doğan indirim olan fiyat farkını iade ettiler.

  • 3 adet avizeyi eksik gönderdikleri için iade ettim. 2 sinin iadesi 3 - 4 gün içinde yattı sonuncusunu hala bekliyorum bakalım avize başı 4700 lira.
  • Bu iade sorunu yaşayanlar amazon.tr satıcı mı?

  • dj halid D kullanıcısına yanıt

    amazonun kendisi satıcı değil

  • nexus can N kullanıcısına yanıt

    Mayıs ayından beri icraya vermediyseniz ne diyeyim ki.

  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt

    dava ekim ayinda sonuclandi suan hala iade yapilmadi icra yolu gorundu

  • Sanırım şans işi, ya da müşteri mi seçiyorlar bilmiyorum. Bana da güzel bir deneyim yaşattı Amazon aralık ayının sonuna doğru.

    19 Aralıkta Amazon'dan satıcının da kendisi olduğu 1 adet Samsung Galaxy A9 Plus tablet aldım 4.499 TL'ye. Kargo ertesi gün geldi ama kılıf almayı unuttum diye 1 gün gecikmeli, yani 21 Aralıkta açtım kutusunu. Açıp tableti elime alır almaz elime büyük geldi (kahvaltı yapmayıp 7 saat aç durnaktan kaynaklı duruma ayılamamam). Bir de uzay grisi seçmişken pembe/lavanta gibi bir renk geldi cihaz. Bir de kutu içine bir baktım kalem var. Ne oluyor ya demeye kalmadan kapağa bakmamla şok oldum. Adamlar Samsung Galaxy A9 Plus 11 inç yerine Samsung Galaxy S9 FE Plus 12.4 inç yollamışlar 8GB/128GB olan (o esnada kendi sitelerindeki satış fiyatı 14.000 TL). Kargo kolisine bir bakayım dedim 2 etiket var, biri başkasının biri de benim etiketim. Pc başına geçip müşteri hizmetleriyle yazışmaya başladım. 9.500 TL haksız kazanç elde etmiş oldum, iade etmek istiyorum dedim. Müşteri temsilcisi kadın ısrarla "sorun değil kullanabilirsiniz bizim için problem değil" dedi. Diğer etiket ve müşterinin mağduriyetinden bahsettim "onu da hallederiz siz dert etmeyin" dedi. İçim rahat etmiyor 1 dk bekler misiniz bir düşüneyim dedim. Ardından iade olsun dedim kadın peki dedi. 10-15 saniye geçti "gerçekten sorun değil sizde kalabilir. Ben de sizin gibiyim içiniz rahat olsun :)" yazdı. Bir kaç daha ısrar edince ve diğer müşteri de mağdur edilmeyecek denilince tamam kalsın dedim ve teşekkür ettim.

    Bu bile yeterince ilginç bir durumken 26 Aralık sabahı mail geldi. Ödeme aracım olan XXXX nolu karta 4.499 TL iade yapıldığı ve ürünü geri yolladığım için teşekkür ettiklerini yazmışlar. Sanırım diğer kişiye benim aldığım tablet iade etti para da hesabıma geri yattı. Yine müşteri temsilcisine bağlandım ve tabletteki gibi parayı da bana bıraktılar. Baktım ne desem sorun değil önemli değil vs. deniliyor, ben de teşekkür edip kapattım. Parayı çevremde bulunan ihtiyaç sahibi 2 aileye bölüştürüp verdim. Tableti de kardeşime hediye ettim. Elimde birşey kalmadı :).

    Neye göre bu kadar uçurumvari farklar var müşteri temsilcilerinde bilmiyorum, ama yaşadığım olay tam olarak böyle gerçekleşti.

    Düzenleme notu: Amazon sevici falan değilim. Babamın şirketi değil sonuçta. Hepsi aynı. Ben sadece yakın zamanda yaşadığım tuhaf deneyimi paylaşmak istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ordinary Story -- 4 Ocak 2024; 12:17:30 >




  • iadenin yatması bankanızla ilgili olabilir, 27 sinde iadeye gönderdiğim ürün 29 unda amazona ulaştı, 2 gün sonra onay verdiler ve iade anında yattı (işbank), aynı şekilde naysla alınan şeylerin iadeside satıcı onayladığı gün anında düşüyor

    bu arada kulaklığı iade edebilmeniz dahi mucize, hijyen sebebiyle çoğu yer iade almamak için 40 takla atardı, amazon ona rağmen iade alıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Texassm0ke -- 4 Ocak 2024; 15:47:14 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Texassm0ke

    iadenin yatması bankanızla ilgili olabilir, 27 sinde iadeye gönderdiğim ürün 29 unda amazona ulaştı, 2 gün sonra onay verdiler ve iade anında yattı (işbank), aynı şekilde naysla alınan şeylerin iadeside satıcı onayladığı gün anında düşüyor

    bu arada kulaklığı iade edebilmeniz dahi mucize, hijyen sebebiyle çoğu yer iade almamak için 40 takla atardı, amazon ona rağmen iade alıyor

    Bugün tekrar konuştum mh ile. Dediği şu depodan dönüş gelmemiş. Depoyu arayın dedim arayamıyormuş. 1 hafta geçmiş, 1 haftası daha varmış. 15 gün geçmiş daha ne kadar beklenilecek diye sordum ama cevap yok. Sonuç olarak, dedim seveyim yapacağınız işi. Hem thh'ye kayıt açtım, hemde bankaya harcama itirazında bulundum. Amazon'dan alışveriş şans işi. İşiniz Allah'a kalmış. Bizim yerli sitelerin yapmayacağı hıyarlıkları yapıyorlar. Bizim sitelerde mh ile kanlı canlı konuşup süreci bir şekilde çözebiliyorsun. Bunlarda oda yok. Yazılı konuşuyorsun, ulaşmak içinde yapay zekayla resmen köşe kapmaca oynuyorsun. Hadi yapay zekayı geçtin karşında yine robot kıvamında bir temsilci oluyor. Eğer senin bir işi çözecek yetki sorumluluk ve araçların yoksa senin orada bulunmanın mantığı ne? MH yazışmada da 15 gündür hiç bir şey çözülmedi... Çok rezalet bir deneyim yaşıyorum. Amazon deneyimleri tamamen şansa bağlı.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi acr -- 4 Ocak 2024; 22:53:6 >




  • Bilen Biri kullanıcısına yanıt
    sıkıntı yok hocam zamanaşımı 10 yıldır. istersen 9 yıl sonra bile icraya verebilirsin
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.