Şimdi Ara

Avrupa'da Yılın Otomobili 2024 Ödülü'nün sahibi belli oldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
27
Cevap
0
Favori
3.082
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Avrupa'da Yılın Otomobili 2024 Ödülü'nün sahibi belli oldu
    Bugün, Cenevre Otomobil Fuarı ziyaretçilerine kapılarını açmadan hemen önce Avrupa'da Yılın Otomobili Ödülü'nün sahibi belli oldu. 2024 yılında Avrupa'da Yılın Otomobili yeni Renault Scenic E-Tech oldu.



    Yarışmanın son etabı için 58 jüri üyesi tarafından yedi aday belirlenmişti: BMW 5 Serisi, Renault Scenic E-Tech, Kia EV9, Volvo EX30, BYD Seal, Toyota C-HR ve Peugeot 3008. Yapılan son puanlamada ipi göğüsleyen taraf 22 kişinin en iyi oyunu alarak toplam 329 oy alan Renault Scenic oldu. Fransız üretici böylece yedinci kez ödülü evine taşımış oldu.



    BMW 5 Serisi, 19 kişinin en iyi oyunu alarak 308 puan toplasa da ikincilikle yetinmek zorunda kaldı. Peugeot 3008 ise 197 puanla üçüncü sırada yer aldı. Final etabında son puanlamanın ardından sıralama şu şekilde oldu:




    • Renault Scenic E-Tech: 329 oy (kazanan)

    • BMW 5 Serisi: 308 oy

    • Peugeot 3008: 197 oy

    • Kia EV9: 190 oy

    • Volvo EX30: 168 oy

    • BYD Seal: 131 oy

    • Toyota C-HR: 127 oy



    Ayrıca Bkz.MAN, Avrupa'da elektrikli otobüs pazarının lideri oldu



    Biz de DH üyelerinin katılımıyla bir anket düzenlemiştik ve 1411 kişinin katılım gösterdiği ankette BYD Seal 310 oy ile birinci, Renault Scenic ise 72 oy ile sonuncu olmuştu.




    Kaynak:https://www.caroftheyear.org/







  • Bekliyordum zaten Scenic E-Tech olacağını. Adamlar SUV kasada TOGG ile aynı batarya ile 622 km WLTP elde etmeyi başardı. Fiyatını da Megane E-Tech ile aynı yaptılar. Yılın aracı seçilmesi hiç de rezalet değil kendi sınıfında ve fiyatında gerçekten muhteşem bir araca imza atmışlar. Keşke Renault Türkiye bu kadar açgözlü olmasaydı da Avrupa'da olduğu gibi Megane E-Tech fiyatına indirim yapıp şu güzelliği Megane E-Tech eski fiyatına sunsalar.
  • Byd seal , Kia ev9 gibi araçlar varken austral çakması scenic modelinin yılın otomobili seçilmesi bence rezalettir!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Byd Seal de reno logosu olsaydı kazanırdı. İkiyüzlüler

  • Vw esamesi okunmuyor

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Son cümleye çok güldüm 😂

    quote:

    Biz de DH üyelerinin katılımıyla bir anket düzenlemiştik ve 1411 kişinin katılım gösterdiği ankette BYD Seal 310 oy ile birinci, Renault Scenic ise 72 oy ile sonuncu olmuştu.

  • Bekliyordum zaten Scenic E-Tech olacağını. Adamlar SUV kasada TOGG ile aynı batarya ile 622 km WLTP elde etmeyi başardı. Fiyatını da Megane E-Tech ile aynı yaptılar. Yılın aracı seçilmesi hiç de rezalet değil kendi sınıfında ve fiyatında gerçekten muhteşem bir araca imza atmışlar. Keşke Renault Türkiye bu kadar açgözlü olmasaydı da Avrupa'da olduğu gibi Megane E-Tech fiyatına indirim yapıp şu güzelliği Megane E-Tech eski fiyatına sunsalar.

  • Moueson kullanıcısına yanıt

    kıyamet falan mı yaklaşıyor.. Reno trolü değilmiydin sen

  • BMW, 5 in fiyasko durumunu bu ödülle biraz olsun düzeltmeye çalışmış ama olmadı.

  • Neden togg değil? Eyy Almanya ey Fransa ayağınızı denk alın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Çok ilginç Kia ev9 veya Volvo EX30 alır diyordum.




  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reis-i Eagles -- 26 Şubat 2024; 13:58:22 >




  • Çoğu önemli araç üreticisi, içten yanmalı motor yatırımlarına devam etme kararı aldı. Bu kararları için de birçok faktör sıralamışlar. Çoğu zaten konuyla ilgilenenlerin bildiği şeyler. Pilli arabalar için uzak bir gelecek yok. Bu araçların ikinci elleri de olmayacak gibi duruyor. Verilen paralara çok yazık olacak sanki.

  • zulu123 Z kullanıcısına yanıt

    Hayır sadece yavaşlama kararı aldılar, bu birlikte aldıkları bir karar, halen bu üreticilerin tamamı gelecek elektriklide diyor. Peki neden yavaşlama kararı aldılar? Çünkü büyük zarar etme ihtimalleri var. Hayır elektrikliler elde kalacağından değil, hiçbir elektrikli çöp olmayacak, hiçbirine verilen paraya yazık olmayacak. Çok iyi de ikinci elleri olacak. Peki neden yavaşlıyorlar o halde? Neden zarar ediyorlar? Bu firmaların kendi yatırımları ile ilgili bir sorun. Firmalar yatırımlarını çıkaramadan teknoloji eskiyor, rekabet ile çok hızlı ilerleyen teknoloji, firmaları çok büyük zarara sokuyor. Bu yüzden rekabeti ve elektrikli araç teknolojisi geliştirme hızını azaltma kararı aldılar. Aslında tüketici olarak bu bizim zararımıza bir karar, firmalar kendilerini koruma amacıyla teknoloji gelişim hızını yavaşlatıyor. Bizden bazıları da seviniyorlar...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 26 Şubat 2024; 14:17:20 >
  • Geçen sene de Renault austral seçilmişti sanırım.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Maalesef Türkiye'ye gelmeyecek.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • vs-fb kullanıcısına yanıt

    Bu yıl gelmeyecek, hem Scenic, hem de R5 2025'te gelecek. Bu yıl Megane E-Tech'i Scenic E-Tech fiyatına Türk halkına gömmeyi, Avrupa'da yapılan Megane E-Tech indirimini yapmamayı tercih etti Renault Türkiye...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 26 Şubat 2024; 14:52:5 >
  • kaju waffle K kullanıcısına yanıt

    Geçen yıl Avrupa'da yılın otomobili yine bir elektrikli olan Jeep Avenger idi.

  • Bloodin kullanıcısına yanıt
    2022'de seçildi o zaman.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Güzel araba, haklı bir galibiyet olmus 👍

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nasıl yani, ödülü TOGG almadı mı???

    Avrupa bizi yine deli gibi kıskanıyor...




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sahafiec -- 26 Şubat 2024; 16:7:14 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.