çok teşekkür ederim hocam. battery guru'yu kurdum şimdi. birkaç gün bakacağım duruma. |
★ Xiaomi Mi 9T ★ Ana Konu ★ MIUI 12.1 - ANDROID 11 ★ -İLK MESAJI OKUYUN LÜTFEN!!- (1199. sayfa)
-
-
-
kısaltmak mümkün
-
quote:
Orijinalden alıntı: EspaPillerin doğası gereği zamanla kapasitesi azaldığı için şarj süresi kısalmış olabilir. İlk aldığınızda 4000mah, 15 ay sonra 3600 mah şarj ettiğinizi düşünün.
Yanlış bilgi. Pilin şarj olma süresi sabit kalır sadece kapasitesi düşer.
-
birden fazla sebebi olabilir. muhtemelen yazın çok ısınıyordu.şarj yavaşlatılıyordu. o nedenle havalar soğuyunca düzemiş olabilir. ya da yazılımsal değişiklik yapılmış olabilir.
-
-
Hocam teşekkür ederim. İlk mesajda da vardı bu uygulama. Bu uygulamayı kullanarak kısaltmıştım. imei işlemini de tamamladım. İlk defa yaptım her türlü hatayı da aldım. Nasıl çözeceğimi filan araştırarak yaklaşık 6 saatte tamamlayabildim.
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
telefonu güncelledikten sonra sıfırlamak gerekiyor mu illa, şuan 11.0. 5 kullanıyorum habire yukarıdan bildirim geliyor gitmiyor artık güncelleyeyim diyorum
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı > -
Zorunlu değil ama önerilir. Güncelleme yaptıktan sonra takılma, donma, pil süresinde düşüş gibi problemler yaşarsanız sıfırlamanız gerekir aksi halde gerek yok.
-
Ya bu pil kullanım istatistiği ne saçma oldu böyle
Pili %100 doldurdum grafikte %60 dan başlatıyor hiçbir şey anlamadım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İphone'lardaki gibi son 24 saati gösteriyor. Harici program kullanmak gerekli, Battery guru programını öneririm hem şarj ederken hem de pil süresi bakımından doğru sonuçları alabilirsiniz.
-
Bu sorun ancak root + xposed ile çözülüyor. Customiuizer modülündeki bir ayar sayesinde eski sürüm güvenlik uygulaması kurularak eski pil ekranına kavuşulabilir. Normal şartlarda izin verilmiyor eski sürüm uygulamaların kurulmasına.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
işin komik yanı bekleme süresi 23 saat idi...yani daha 24 saat dolmamıştı...
çok saçma ya banane son 24 saatten... ben şarj ettiğim süreden itibaren bakmak istiyorum ve normali de bu değil mi heralde hata mı yaptı aptallar acaba
ekran süresi falan da 3 saat çıkıyor bu saçma şey yüzünden
teşekkür ederim hocam battery guru programını deneyeceğim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 31 Ekim 2020; 14:25:58 > -
belki bug falandır ya...... root falan yapamam ki garantisi devam ediyor daha düzeltirler belki güncelleme ile
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 31 Ekim 2020; 14:25:15 > -
Bug değil maalesef. O modül olmadan olmuyor. Benim cihaz da garantili ama aldığım günden beri rootlu kullanıyorum. Global romda daralıyorum, eu roma geçince özgürleştiğimi hissediyorum 😀
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
masik rom varmış çok janjanlı cicili bicili efektli baya güzelmiş ben de onu kurcam garanti bitince
battery guru kurdum ekran süresini ilk şarjdan itibaren gösteriyor neyseki..bu aptal dahili pil uygulamasına bakmam daha da teşekkürler @Espa
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lazer__ -- 31 Ekim 2020; 15:28:17 > -
Düzelteceklerini sanmıyorum çünkü miui12 güncellemesi ile birlikte geldi o, yenilik olarak yani
-
Hocam hangi ayardan eski sürüm uygulama yüklemeyi aktif edebiliyoruz?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: jakabo1982
Aksaray iletişimden aldığım teli teslim aldım ancak e devletten imei BTK sorgusunda iki imei de kayıtsız gözüküyor ayrıca genpa garanti sorgulamada da cihaz gözükmüyor teli alanlar arkadaşlar sizde durum nasıl?Benim telefonda aksaray iletişimden alındı... 10 Ay geçtikten sonra garanti sorgulamak istedim. İçerisinden Genpa kağıdı çıktığı halde genpanın sitesinde genpa satışlı değildir yazıyor... Nil Danışmanlık ve iletişim prodüksüyon san. ve tic.ltd şti kaşesi var garanti kağıdında.
Sanırım Xiaomi Türkiye Garantili cihaz diyerek alakasız bir cihaz satıyorlar.
-
Genpa sitesinden sorgulattığınızda gözükmüyor zaten nedeni sadece Genpa tarafından ithal edilmişse tel. garanti kapsamında gözüküyor. Ben genpaya mail atıp sordum ve garanti kapsamındadır şeklinde cevap geldi. Siz ya genpaya ya telefon edin ya da mail atın...
< Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X