Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (6. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
44
Favori
77.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: impiousgoat

    beyler bu yurt dışı cihazlar için değişim için illa ücret mi ödememiz gerekiyor? bunun bir yolu var mı?

    Cihazın garantisi yoksa ücret ödemeniz gerekiyor. Ben de iki gün önce adaptör değiştirdim. Ürünlerin gittiği servis iş yerime çok yakın, bizzat sorduğum konulardan birisi de buydu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Konsolum yurtdışından gelmeydi.1 senelik garantisi bitmiş olmasına rağmen ücretsiz aksesuar değişimi hakkım hala duruyordu bende değişimi istedim. Kargoyu UPS ile karşı ödemeli olarak onlara göndermem istedi. Bende hiç para ödemeden karşı ödemeli olarak onlara gönderdim. Benim onlara gönderdiğim jostick 3.5mm girişi olmayan joystick'ti. Onlar bana 3.5mm girişi olan joystick yolladılar yine kargoyu ödeyerek.

    hocam siz hangi yolu izlediniz ?

    şimdi ben elimdeki kolu göndereceğim değişim için tuşları doğru düzgün basmıyor

    yani bazen basmıyor sağ L tuş tutukluk yapıyor bumper tuşlarıda tutukluk yapıyor

    adres bilgileri verilmiş yalnız , bu adresler güncelmi ? eğer bu gönderilen yerlerle anlaşmalar bittiyse ne yapacağız ?

    bilgi verirmisiniz ?




  • ÇöÇan kullanıcısına yanıt
    Hocam siz siteden xboxinizi kaydettiyseniz ordan kontrolcü degisimine basarak gereken yerleri doldurun. Sonrasinda size kargoyu yollamaniz icin gereken bilgiler ve adimlarla ilgili bir mail geliyor microsoft tarafindan. Ban gelen maildeki adrese yolladim ben. Benim xboxin garantisi bitmisti ben yollamadan önce ama değişim hakkim hala gozuktugu icin bende supportla gorusup teyiti aldiktan sonra islemi gerceklestirdim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Hocam siz siteden xboxinizi kaydettiyseniz ordan kontrolcü degisimine basarak gereken yerleri doldurun. Sonrasinda size kargoyu yollamaniz icin gereken bilgiler ve adimlarla ilgili bir mail geliyor microsoft tarafindan. Ban gelen maildeki adrese yolladim ben. Benim xboxin garantisi bitmisti ben yollamadan önce ama değişim hakkim hala gozuktugu icin bende supportla gorusup teyiti aldiktan sonra islemi gerceklestirdim.

    hocam kargoyu ups ile gönderebileceğimizin bir ayrıntısını ben göremedim sadece şu şu adrese gönderin diyor mailde ?
  • ÇöÇan kullanıcısına yanıt
    Siz ups e gidip karsi ödemeli olarak yollayın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Siz ups e gidip karsi ödemeli olarak yollayın.

    Hocam ups bana çok uzak kurye çağırsam kabul oluyomu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • ÇöÇan kullanıcısına yanıt
    Bilmiyorum ne yazık ki.
  • BorgaXxX kullanıcısına yanıt
    Musteri hizmetleri israrla kontrolcuyu gonderirken kargoyu sizin odemeniz gerekiyor, yeni gamepadi de biz odeyip gonderiyoruz diyor. Bir turlu karsi odemeli gonderime tamam demediler. Bu arada 3.5mm kontrolfu stoklara girmis servisten mail attilar. Bekleyenlere duyrulur

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • SasabtrmS kullanıcısına yanıt
    Ben us supporta bağlanıp ingilizce teyit almıştım. Türkiyedeki firmaya hiç danışmadan karşı ödemeli gönderdim. Onlar yeni 3.5mm'li kontrolcüyüde kendileri ödeyerek gönderdi. Sistemi değiştirmiş olabilirler bilgim yok.
  • BorgaXxX kullanıcısına yanıt
    Ben de öyle yapayım artık, geri yollayacak halleri yok ya
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SasabtrmS

    Musteri hizmetleri israrla kontrolcuyu gonderirken kargoyu sizin odemeniz gerekiyor, yeni gamepadi de biz odeyip gonderiyoruz diyor. Bir turlu karsi odemeli gonderime tamam demediler. Bu arada 3.5mm kontrolfu stoklara girmis servisten mail attilar. Bekleyenlere duyrulur

    Bende vakit yoktu anca bugün telefonla arayıp görüştüm aksesuarlarda ve güç kaynağında kargo müşteriye ait

    cihaz vs olduğu zaman kendileri karşılıyormuş!

    Ayrıca elinde siyah kol olupta servise göndereceğiniz zaman benim gibi cod kolu seçmeyin servis talebinizi iptal ederler :)

    Herşeyden haberleri var forumda lafını edipte kimse işi bedavaya getirmeye kalkmasın.

    olsa bile zorlamayın imkanlar güzelken adamları bıktırmayalım yaptıkları hizmet yinede güzel

    bu arada aras kargoda araya 16.5 lira sıkıştı , başka yerede bakmak istemedim .. siz göndermeden önce uygun firma bakın.




  • Arkadaşlar 15 ay önce spotçudan aldığım cihaz da görüntü gelmemeye başladı.3 haftadır açmıyordum bugün açtığımda konsolu güç var ama görüntü gelmedi tvye.başka tv denedim hdmi kablo denedim yine olmadı.konsolun hdmi bağlantısında bir problem var gibi duruyor.microsoft sitede servis oluşturduğum zaman 300 tl gibi bir rakam ortaya çıkıyor.ben bu parayı ödesem bana yeni konsol mu yolluyorlar yoksa tamir fiyatı 300 tl mi? Bir de sizce aldığım spotçuya götürüp orada mı tamir ettirsem verdikleri fiyata göre?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam benim xbox gamepadin sağ tetikte gıcırdama var. Değişim için kayıt açtım ancak ürün garantisi xbox'ın sitesinde 1 yıl ve bitmiş gözüküyor. Ancak Türkiye'den mağazalardan alınan ürünlerde 2 yıl garanti olması lazım. Bildiğim kadarıyla da garanti bu Eylül'de bitecek. Gamepad değişimi veya onarımı için ne yapmam gerekir? Verdiğiniz telefon numarasıyla mı görüşmeliyim? Ya da aldığım mağazaya mı götürmeliyim? Mağazaya götürürsem süreç daha uzayabilir diye düşünüyorum.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BorgaXxX

    Hocam siz siteden xboxinizi kaydettiyseniz ordan kontrolcü degisimine basarak gereken yerleri doldurun. Sonrasinda size kargoyu yollamaniz icin gereken bilgiler ve adimlarla ilgili bir mail geliyor microsoft tarafindan. Ban gelen maildeki adrese yolladim ben. Benim xboxin garantisi bitmisti ben yollamadan önce ama değişim hakkim hala gozuktugu icin bende supportla gorusup teyiti aldiktan sonra islemi gerceklestirdim.

    Hocam benim de garanti süresi bitmiş gözüküyor. Değişim hakkım olup olmadığını nasıl anlarım?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Belki birinin işine yarar diye yazıyorum buraya da...benim cihazın garanti süresi bitmişti ve oyun disklerini okumamaya başladı, xbox ın sitesinden servis çağrısı açtım ancak 300 TL para talep edildi (garantisi dolduğu için). Ben de ödemeyi yapıp çağrı merkezini aradım. Bana bir UPS ücretsiz gönderi kodu verdiler, eve kurye çağırdım ve yarın almaya gelecek ups cihazı.

    Çağrı merkezindeki bayan arkadaş (adı Pınar mış) tamir yapılmadığını, direkt yeni cihaz verileceğini ısrarla söyledi. Yeni cihazın garanti durumu nasıl olacak diye sordum, 3 aylık bir garantisinin olacağını ve bunu da yine xbox sitesi üzerinden görebileceğimi söyledi.

    Cihazı göndermem için verdiği adres ise şu şekilde:

    IQOR DEPO - IQOR Elektrik Elektronik Tic.Ltd.Sti. Serifali Mah. Turgut Özal Bulvari. Burhan Sok. No : 5. 34768 Yukaridudullu - Ümraniye - Istanbul.

    Cihazı gönderirken bir not düşüp "sakın bana kullanılmış cihaz göndermeyin" yazacağım:) burayı da güncellerim cihaz servisten gelince.

    Güncelleme 1: Cihazı cumartesi günü kuryeye vererek ups kargo ile gönderdim. Gelişmeleri yazarım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mrtlms -- 21 Haziran 2016; 10:50:34 >




  • Bana yardımcı olabilecek kimse yok mu?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the breaking_point

    Bana yardımcı olabilecek kimse yok mu?

    Hocam senin de garanti süren dolmuşsa benim bir önceki mesajda yazdığım süreçteki gibi ilerleyeceksin. Benim de garanti sürem dolmuştu ve 300 TL karışılığında cihazı servise gönderdim. Detayları yukarıdaki mesajımda var.
  • 2.kolu da garantiye yollayacağım,web sitesinden seçtim,gerekli adımları tamamladım ancak e mail ime kargo bilgileri vs gelmedi,işlem numarası falan da yok.daha önce diğer kolu istanbul'a göndermiştim,şimdi ben elimdeki kolu da yine istanbul'a mı gönderiyim yoksa işlem numarası gelmesini mi bekleyeceğiz?ya da ups falan mı gelecek eve gamepad i alacak?

    XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

    edit:kendim göndereceğim istanbul'a işlem numarasıyla birlikte.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sir Maximus is BACK -- 11 Temmuz 2016; 15:14:34 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Amerikadan xbox one s almayı düşünüyorum. İki sorum olacak
    1-Güç ile ilgili sorun yaşarmıyım? (Adaptör değişim olaylarını gördüm fakat Benim alacağım S model olduğu için tekrar sorma ihtiyacı hissettim.)
    2-Garantisi olur mu? (Yine aynı türkiye de S modelinin satışını göremediğim için soruyorum.)
  • gunaydinbahadir G kullanıcısına yanıt
    1. universal power supply olduğu için sadece kabloyu değiştirmeniz yeter(ps mantığı)
    2. Amerikadan alınan konsolların garantisi yok. Avrupa cihazların garantisi 1 yıl. Türkiyede media markta satıyorlar 1900 tl 2 tb olanı.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.