Şifremi/Kullanıcı Adımı Unuttum
Bağlan Google+ ile Bağlan Facebook ile Bağlan
Şimdi Ara

XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir Kullanıcı, 4 Masaüstü Kullanıcı
569
Cevap
39
Favori
29.631
Tıklama
Cevapla
Tüm Forumlar >> Oyun >> Xbox >> Diğer >> XBOX ONE GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI)
Sayfaya Git:
Sayfa:
Giriş
Mesaj
  • Yüzbaşı
    529 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba.Oğlum için bende one s almaya karar verdim.Forza 3 500 gb kapasiteli ones 1100 Tl fiyat aldım.Fiyat uygunCmudur? vE garanti ile ilgilenen firma ilk sayfadaki firmamıdır? Başlangıçta yurtiçi garanti olduğunu anlamanın yolu nedir?Teşekkürler
    |
    |
    _____________________________
    iphone 7 XT1 14mm 2.8 90F:2
    GOLF VII 1.2 TSİ COMFORTLİNE SÜRÜŞ+comfort +CONNECTİVİTY
  • Teğmen
    155 Mesaj
    Herkese merhaba, cihazını garanti kapsamında servise gönderip 20 iş günü içinde geri gönderilmeyen arkadaşlar varsa deneyimlerini paylaşabilirler mi? Benzer bir durum yaşıyorum, nasıl bir yol izlenmesi gerektiği konusunda bilgisi olan var mı? Herkese iyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi tharick -- 2 Mart 2018; 14:51:30 >
    |
    |
    _____________________________
  • Teğmen
    155 Mesaj
    Tekrar merhaba hepinize.

    Arkadaşlar Microsoft misli ile değişim talebimi reddetti. Gerekçeleri de

    MADDE 9 – (1) Tüketicinin, ücretsiz onarım hakkını kullanması halinde malın;

    a) Garanti süresi içinde tekrar arızalanması,

    b) Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,

    c) Tamirinin mümkün olmadığının, yetkili servis istasyonu, satıcı, üretici veya ithalatçı tarafından bir raporla belirlenmesi,

    durumlarında; tüketici malın bedel iadesini, ayıp oranında bedel indirimini veya imkan varsa malın ayıpsız misli ile değiştirilmesini satıcıdan talep edebilir. Satıcı, tüketicinin talebini reddedemez.


    yukarıda kalın olarak belirttiğim imkan varsa ibaresi. Bu durumda ne yapılmalı? Bilgisi ve tecrübesi olan biri bilgilendirebilir mi?
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    Arkadaşlar Xbox One controllerımın RT tuşu gıcırdıyor ve çok sık olmasa da kol kendini durduk yere kapatıyor.
    Dün servis isteği attım kabul ettiler E posta geldi yarında PTT kargo ile arkadaşım vasıtasıyla göndericeğim.
    Merak ettiğim sorular var;
    1)Benim arkadaşım kargoyu yollayacak ancak ben hazırladığım kutunun üzerine servis talep numarasını yapıştırdım umarım gelen pakette isimi sorun yapmazlar.
    2)Kaç günde değişim olucak? Gelen E posta da 10 gün içerisinde olur (stok sorunu olmazsa) yazıyordu.
    Neyse görücez bakalım yukarıdaki arkadaşlarada teşekkür ederim bilgilendirici yazılar yazmışlar, vallaha okumasaydım karşı ödemeli göndericektik kargoyu.



    < Bu ileti 'DH Mobil Uygulama BETA'sından atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    selamlar, 08.03 tarihinde internetten servis kaydı oluşturdum. gelen mailde anlaşmalı oldukları şirket adresinize gelip cihazı alacak yazıyor. ben de ayın 10nunda chat ile konuştum 3 iş günü beklemem gerektiğini söyledi bugün ayın 13ü saat 15.06 hala arayan soran yok. bana cihazı göndermem gereken adreside göndermediler ne yapmam lazım ?
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj
    quote:

    Orijinalden alıntı: zaykarter

    selamlar, 08.03 tarihinde internetten servis kaydı oluşturdum. gelen mailde anlaşmalı oldukları şirket adresinize gelip cihazı alacak yazıyor. ben de ayın 10nunda chat ile konuştum 3 iş günü beklemem gerektiğini söyledi bugün ayın 13ü saat 15.06 hala arayan soran yok. bana cihazı göndermem gereken adreside göndermediler ne yapmam lazım ?

    1 ay sonra ups gelir :) başıma geldi ondan biliyorum.

    müşteri temcilcisini arayıp kayıt oluştur
    _____________________________
  • Teğmen
    207 Mesaj
    Bende 1 jackli 2 de eski gamepad için aradım tamir fiyatını öğrenmek için 2 sine ücretsiz dediler üçüncüye 220 tl çıkardılar neyse 2 sini yolladım beleşe tamir olur diye. yurtiçi ile indirimli gönderdim ben ödedim. bugün gamepadlarim geldi ve süpriz 2 tane sıfır jack girişli gamepad yollamışlar valla helal olsun ve gelen kargo parasınıda ödemedim
    |
    |
    _____________________________
  • Er
    6 Mesaj
    Arkadaşlar gönderdiğim gamepad bugün geldi. 07.03.2018 tarihinde gönderdiğim (Çarşamba) gamepad 13.08.2017 de UPS tarafından ambalajı açılmamış kutulu 3.5 mm kulaklık girişine sahip olarak sıfır geldi. Ne kadar hızlı olup olmadığı tartışılır ancak gayet sorunsuz ve güzel bir şekilde değişim yaptılar.
    Gönderdikleri gamepad One S gamepadi yani yeni seri ve kargo ücreti ödemedim.
    Evet sıfır kutu ve ambalajla geldi içinde pil,garanti kağıdı ve kullanım klavuzları vs var.
    Sorusu olan arkadaşlar yazabilir.
    |
    |
    _____________________________
  • Çavuş
    73 Mesaj

    Şubat 9'da kargoya verdim 12'sinde serviste oldu.Bugün 15'i hala cihaz yok. Chat'le defalarca yazıştık defalarca telefon ettim, bana tüketici haklarına başvurabilir dava açabilirsiniz bile demeye başladılar.
    Halbuki sadece internet bağlantısı kontrol edilsin diye göndermiştim hala haber yok dedikleri tek şey cihaz temin edilsin gönderilecek.
    Aklınızda bulunsun konsolun bir sorunu olduğunda servise gönderdiğinizi sanıyorsanız onlar bakmadan yurtdışına paslıyor. Hemde Çekya'ya (Çek Cumhuriyetine)
    Ve cihazınız hemen refurbished yapılıp ya geriye yada bir başkasına gönderiliyor sizde sıfır cihaz aldığınızı sanıyorsunuz.Ki benimkisi 1 ayı geçmiş olmasına rağmen henüz gelmiş değil.
    Servis hızı sadece kol için (1-3 gün) geçerli konsolun kendisi için değil yani 1.5-2 belki daha fazla bi ayı gözden çıkartmanız gerekebilir.

    Yazık koskoca "Microsoft" bir cihaz teminini sağlayamıyor ki bunca zaman bekletiyor ve kesin bir şey söyleyemiyor.Bakalım bugün yaptığım görüşmeye göre tamir edilmiş cihazlar 48 saat içinde gönderilecek dediler.
    Beklemeye devam...
    |
    |
    aliyil62 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________




  • Er
    9 Mesaj
    ayın 8inde servis kaydı açtım ups beni aramayınca ben de servisi aradım onlarda bana kod verdi ve benim upsi aramamı söyledi. bugün gelip aldılar bakalım kaç güne gelecek. bu arada chatle konuştuğumda bana cihazınızın tamir edileceğini söyledi fakat internette değişim yazıyor ve bu işlem için 300 lira verdim. hangisine inanmam gerekli acaba ?
    |
    |
    _____________________________
  • Binbaşı
    1392 Mesaj

    Kaydı internetten mi açtırdınız?Arayıp mı yoksa?İnternetten kol için ne seçeceğimizi bulamadım.
    |
    |
    Oxygen1777 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
    El Cartel De Konu Dışı
  • Er
    1 Mesaj
    Merhaba arkadaşlar , servise değişim talebinde bulunduktan sonra servisten gönderilen ürünlere kargo takip numarası veriyorlar mı , yoksa takip numarası gelmeden ürün geliyor mu ?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    531 Mesaj

    Sana mail geliyor kargo takip no mailde yazıyor.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    mtepe87 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Er
    9 Mesaj
    selamlar cihazım bugün geldi. ilk açtığımda cihazdan çan sesi gibi tiz bir ses geliyordu daha sonra o geçti fakat şuanda önceki cihazdan aldığım upload ve download hızları baya bir düiük 3.20 ve 0.62 civarı daha önceden 12mb ve tam 1mb alıyordum. sizce bu bir arıza mı ? bütün ayarlar bir önceki xboxla aynı.
    |
    |
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    294 Mesaj
    Arkadaslar 2. El Xbox one aldim.Cihazın kalan garanti durumuna nereden bakabiliyoruz?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2716 Mesaj
    Merhaba arkadaslar yaklasik 15 gun kadar once d&r magazasindan xbox one s minecraft edition bir cihaz aldim, sikintim su nadirde olsa cihazi acip kullanmaya basladiktan 10-15 dakika icinde ekranda sinyal gidip geliyor dun saydim 15 kez gidip geldi ama nasil 1 dakika icinde goruntu gidiyo geliyo gidiyo geliyo, bu sekilde ondan sonra saatlerce oyna bir sorun yok.. televizyonum 4k degil normal 4 yil once alinan lg 55" full hd bir tv... sizce cihazda bir sorun var midir? Hdmi kabloyu degistirdim ama sonuc degismedi. Yazilimsal olabilir mi yoksa gpu ile alakali bir sikintisi var midir? Basina gelen var mi goruntu gidip gelme problemi yasayan?



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    _____________________________
  • Yarbay
    2716 Mesaj
    bu adamdaki sorunun aynısı bendeki de, 48. saniyeden sonra izleyebilirsiniz.

    https://www.youtube.com/watch?v=8Nnvb3ztZRY
    _____________________________
  • Yüzbaşı
    562 Mesaj

    Ekran kartı ile ilgili bir sorun var gibi hocam zaman kaybetmeden servise gönderin değiştirirler cihazınızı.



    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
    |
    |
    spawn1984 kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
    _____________________________
  • Yarbay
    2206 Mesaj
    Arkadaşlar merhaba bende xbox one s gamepadi var pc de kullanıyorum.Bugün tam 2 ay oldu alalı. Birkaç gündür A tuşuna basınca yapışıp kalıyor tuş. Birkaç sorum var.

    İlk konudaki linkten ürünü kaydedemiyorum geçersiz seri numarası diyor.Penta'nın sietsinde de aynı şekilde. Kutunun üstündeki Seri no giriyorum acaba yanlış birşeymi yapıyorum ?
    Cihazı Hepsiburadadan aldım. Garanti belgesinde penta yazıyor. Bu ürünün resmi distribütörü kim ,kafam karıştı.
    |
    |
    _____________________________
  • Onbaşı
    37 Mesaj
    X box'un gamepad'inin Ps4 ds'den farkı yokmuş. Her ikisi de cidden kötü.

    Xbox one x'i aldıktan sonraki 2. oyunumda A tuşu sıkıştı. A tuşunun sağ tarafına basınca sıkışıyor. İzlemem gereken yolu anlatabilir misiniz? Keyfim kaçtı gece gece.
    |
    |
    _____________________________
HızlıCevap
Sayfaya Git:
Sayfa:
Reklamlar
son dakika
google reklamları
üniversite
Masal
Mobilya Takımları
Bu sayfanın
Mobil sürümü
Mini Sürümü

BR3
0,375
1.2.165

Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.