Şimdi Ara

XBOX ONE-XBOX SERİES X/S GARANTİ DURUMLARI(YURTİÇİ-YURTDIŞI) (13. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
959
Cevap
44
Favori
77.025
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Gamepad için servisi aradım, konsollarda stok sıkıntısı var biraz ama gamepadde sıkıntı olmaz büyük ihtimal, kargo yapabilirsiniz dedi. Ki zaten uzun zamandır stok beklendiği için bugün yarın stok gelir dediler.
  • jamie35 kullanıcısına yanıt
    Dalga geçmiyorum chat'teki elemanlar böyle diyor.
  • Arkadaş bu nedir hala stok problemi yaşıyoruz diyolar 26 ekimde gönderdim lanet olsun bidaha xbox alırsam sanki benim problemim stok olmaması yasal süreyi aştınız zaten

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben de eski xbox one controllerimi yolladim,fakat online chatte israrla ucretsiz kargo kodu vermeleri gerekiyor dediler.Ama bana donen Xbox Türkiye mailde kargo kodu felan vermedi.Kendim gondermek zorunda kaldim.B urda bizim servisin hatasi bence kod gondermemesi,chate bu durumu bildirdigimde bir hata olmustur diye talebiminiptal edip yeniden acmisti,yeni mailde de gelmedi.Konsol gonderirken veriyorlar ama aksesuara vermiyorlar diye duydum dedim,ona ragmen vermeleri gerekir dedi.Ben de 2. de gonderdim gitti artik.

    Acaba son zamanlarda kol degisimi yapilan var mi?En son one s ile cikandani gonderiyorlar acaba?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt
    Peki konsolunuzun seri numarası yok mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • jamie35 kullanıcısına yanıt
    Hocam ortada konsol yok Windows'ta kullanmak için aldım ve gayette iyi kullanıyordum. Bataryalı paketini almıştım pille uğraşmamak için ama batarya gitgel yapmaya başladı göndereyim diyorum bunu tek yollamaya kalkınca "aparatlar 1 yıl garantili" diyorlar. Konsolum var dersem 2 yıl garantiye girer o yüzden konsol numarası lazım dedim siz direk olayı yanlış anlayıp dalgaya aldınız.
  • ardaalisahin kullanıcısına yanıt
    Kargo kodu beklemeye gerek yok. Alıcı ödemeli gönder gitsin. Hiçbir sıkıntı çıkmaz. Denendi onaylandı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MonacoDoom

    Hocam ortada konsol yok Windows'ta kullanmak için aldım ve gayette iyi kullanıyordum. Bataryalı paketini almıştım pille uğraşmamak için ama batarya gitgel yapmaya başladı göndereyim diyorum bunu tek yollamaya kalkınca "aparatlar 1 yıl garantili" diyorlar. Konsolum var dersem 2 yıl garantiye girer o yüzden konsol numarası lazım dedim siz direk olayı yanlış anlayıp dalgaya aldınız.

    Gamepad'in içinde kod olacak. Bi tane xbox hesabı açıp ilk sayfadakileri uygula yada ara müşteri hizmetlerini anlat durumu hallederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam 0 ile başlayan bir kod var bide X harfiyle başlayan var ikisinide giriyorum xbox.com.tr'ye fakat kabul etmiyor, 0 ile olana yanlış girdiğimi söylüyor, X ile olanada "şuanda kaydedilemiyor lütfen daha sonra tekrar deneyin" diyor ne yapmalıyım?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MonacoDoom -- 30 Kasım 2016; 21:2:44 >
  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt
    Hocam benim kolu da kabul etmedi,online chate baglandim,ordaki adam garanti vs sordu,1 yili gectigi icin fatura gosterdim,o da bir konsol ekleyip orda (benim de konsolum yok)degisim talebi olusturdu.Sonra da Xbox Turkiyeden mesaj geliyor degisim adresi iceren.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ardaalisahin kullanıcısına yanıt
    Bu kastettiğin ingilizce olan değil mi? O zaman konuşmaya direk "1 yılı geçtim fakat faturam var buda görüntü link xxx" diye dalayım?
  • MonacoDoom kullanıcısına yanıt
    Aynen hocam ingilizce olan,o size mail atiyor,faturanizi atiyorsunuz,bakiyor.Ben biraz fazla konustum ama halletti sonunda.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • ardaalisahin kullanıcısına yanıt
    Tamam sağolun hocam bunuda not aldım deneyeceğim.
  • Dün kol teslim edilmiş bakalım yenisi ne zaman gelecek.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece aksesuar için garanti süreci nasıl oluyor? Ben sadece Xbox One X1 Controller aldım. RB tuşu çalışmaz oldu. Garantiye yollayım dedim "0212 375 52 32" servis numarasını aradım. Aksesuarlar için garanti 1 yıl oluyomuş. Ama benim gamepadin kutusundaki garanti belgesinde 2 yıl yazıyor. Nasıl olcak? Daha öncesinde aldığım yere D&R'a göndermiştim. Microsoft servis ile görüşün deyip geri yollamışlardı. Nasıl bir yol izlemeliyim?
  • 37 gün oldu beklemeye devam rekor kaçtı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rsgt2d kullanıcısına yanıt
    Valla haftasonlarını sayarsak 29 gün oldu. Rekora doğru emin adımlarla ilerliyorum bende.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xientina -- 1 Aralık 2016; 20:52:10 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xientina kullanıcısına yanıt
    Bu saatten sonra gelceğini sanmıyorum stok yok anladık da çinden kargolar bile 20 güne geliyo artık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rsgt2d kullanıcısına yanıt
    Ben şahsen 21. iş gününü bekliyorum pazartesi muhtemelen para iadesi için gereken işlemleri başlatırım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Xientina kullanıcısına yanıt
    Kısa sürede sonuç alınabilse bende dediğin gibi yapıcam ama en az 5 ay sürer iade işlemleri

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1112131415
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.