Şimdi Ara

Silinebilir. (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
100
Cevap
3
Favori
4.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hocam diyer anakartlara verilen õzelliklerin mb100 lerede verilmesi adına ve sizin desteğinizle bende varım sn 7522709 600574

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • haso4649 H kullanıcısına yanıt
  • quote:

    Orijinalden alıntı: umidigo

    Hocam benide ekleyin techwood mb100 uhd3d televizyon için puhu tv blu tv istiyoruz

  • Ado hocam...İlginize teşekkürler...
    Bende iki adet vestel var... 7000 serisi ve 9300 serisi...
    7000 serisine destekten vazgeçtim...
    Ama .............Mb100 e yapılmalı
    TV 55 9300 4K TV
    SERİ NO:
    74197224500111
    Vestel... 1.numaralı tercihimiz... Fakat.. ayırım yapılınca.. üzülüyoruz..
    Aynı sene içinde alınan Tv ler... Biri mb100 diğeri mb120.... Birine destek.. diğerine yok...!!
    Selamlar...
  • iyalniz İ kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam, ilgi ve desteğinize çok teşekkür ediyorum.

    Sizler adına bazı girişimlerde bulunuyorum, sağ olsun yetkililer hep çözüm odaklılar, her ne kadar bazen maillerime geri dönmeseler de, yine de ilgililer şimdi nankörlük etmeyeyim.

    Destek biraz daha arttığında umuyorum ki bu konuda da tüketicilerini yalnız bırakmayacaktır VESTEL.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyalniz

    Ado hocam...İlginize teşekkürler...
    Bende iki adet vestel var... 7000 serisi ve 9300 serisi...
    7000 serisine destekten vazgeçtim...
    Ama .............Mb100 e yapılmalı
    TV 55 9300 4K TV
    SERİ NO:
    74197224500111
    Vestel... 1.numaralı tercihimiz... Fakat.. ayırım yapılınca.. üzülüyoruz..
    Aynı sene içinde alınan Tv ler... Biri mb100 diğeri mb120.... Birine destek.. diğerine yok...!!
    Selamlar...


    Aynen kardeşim bendeki de 9300 serisi ve bu vestelin en üst modellerinden biri güncelleme gelmemesi kadar saçma bişey olamaz bizler tv alırken marka olarak vestel model olarakda en üst en iyi model olan 9300 serisini bilinçli seçtik ama cihaz içine konan anakartın mb100 mü veya mb120 mi olduğundan habersizdik burda bir haksızlık var başkasıda bu tvyi alırken benimle aynı parayı ödüyor ama o güncelleme alırken ben alamıyorum bu saatten sonra vestele olan güvenim sarsılmıştır takip ettiğim bütün vestel sosyal medya sayfalarını bıraktım ve evime eşime dostuma bu durumu aktarıcam ve vestel markasını almamalarını söylicem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 7489272500463 seri numaralı 48UHL9300 ile ben de bu güncellemenin verilmesini talep ediyorum.
  • Witsound W kullanıcısına yanıt
  • Arkadaşlar;

    Konuyu değerli müdürümüze yazdım,taleplerinizi ve tepkilerinizi kendilerine ilettim.

    Umuyorum ki pozitif bir yaklaşım sergilenir.

    Eğer donanımsal bir yetersizlik yok ise MB100 için de bu sorun aşılabilir diye düşünüyorum.

    Hayırlısı bakalım.
  • Umarım güzel haberler alabiliriz.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    ado bey 65fa8500 tv kullanıyorum sanırım mainboard mb98 bu cihaz üst seviye bir cihaz olmasına rağmen netflix kullanıyorum puhu tv de kullanmak istiyorum acaba bir şeyler yapılırmı sice.
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Değerli Hocam; MB100 için gerekli maili yazarken, donanımsal bir eksik nedeniyle sorun yaşanıyorsa bunun makul bir açıklamasının yapılması ricasında bulundum, gelecek olan cevap muhtemelen sizin sorunuzun da cevabı olacaktır diye düşünüyorum.
  • Hocam beni de ekler misiniz. UA9400 Kullanıyorum. Seri No yu akşam bulup paylaşayım inşallah.
  • Ado kullanıcısına yanıt
    ado bey bir yanıt geldimi Vestel yetkililerinden,
  • cem650 kullanıcısına yanıt
    Gelir gelmez paylaşacağımdan emin olabilirsiniz.

    Eğer baskı yaratmak isterseniz tüketici ve hatta donanımhaber üyeleri adına yazdığınızı belirterek sizler de Vestel Müşteri Hizmetleri adresine konu linki vererek cevap beklediğimizi belirtebilirsiniz.

    Genel Müdür Yardımcısı konu ile ilgilenilmesini belirten bir mail atmışsa (ki cc de ben vardım) Müdür yardımcısının mailine bile cevap vermeyecek cesareti yoktur herhalde Teknik Müdürlüğün.

    Yine de gecikmenin sebebini benim de anlayamadığımı ifade etmek isterim.
  • VR_27 kullanıcısına yanıt
    Tamamdır Hocam.
  • 55UA9550 modelinde donanımsal olarak HDR mümkün mü.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • puhu tv için bişiy yapılamaz mı acaba MB96 seri no: 7435154500011
  • Kardeşim Zahmet Olacak Ama Seri No: 7543535 600032



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yusufmalik -- 29 Haziran 2017; 13:20:9 >
  • Heyecanla bekliyoruz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.