DonanımHaber'de AraYENİ GELİŞMİŞ ARAMA
ForumBu Bölümde Ara
Yeni DH Portal arayüzümüz herkese açık ALFA sürümüne girmiştir, siz de bu deneyime davetlisiniz. Gizle Detaylar ve Geri Bildirim
Uzun vadede android telefon mu windows phone mu?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir Kullanıcı
10
Cevap
0
Favori
287
Tıklama
Tüm Forumlar >> Mobil Cihazlar >> Cep Telefonları >> Cep telefonu tavsiyeleri >> Uzun vadede android telefon mu windows phone mu?
Sayfaya Git:
Sayfa:
1
Giriş
Mesaj
    • Teğmen
      207 Mesaj
      05 Kasım 2013 20:57:25 Konu Sahibi
      Arkadaşlar Lumia 820 , Discovery , Lg 4xHD gibi telefonlar arasında kaldım ama aldıgım telefonu en az 2 yıl kullanırım ve bu yüzden androidden korkuyorum ilerleyen güncellemelerde bi yavaşlama şişme olur mu diye


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      DONANIM HABER PLAYSTATION 3
      ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ


      PSN:yjgjt_K

      i5 2450 2.5 ghz @3.1 ghz , GT540m , 6GB DDR3 1333mhz ram, 640gb HDD GOGOGOGOGo
    • Binbaşı
      1282 Mesaj
      05 Kasım 2013 22:26:32
      Evet olur ş fakat wp8de böyle bir durum olmaz bu yüzden wp8 al


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      25 kurussoyunlar satiyorum dukkanima bakiniz.
    • Yarbay
      7304 Mesaj
      05 Kasım 2013 23:01:36

      Wp8 daha stabil ama geleceği pek parlak değil store berbat


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      Rooney kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

    • Binbaşı
      1282 Mesaj
      05 Kasım 2013 23:09:22
      quote:

      Orijinalden alıntı: beyinsis

      Wp8 daha stabil ama geleceği pek parlak değil store berbat

      Ne gibi ? Nesi berbat



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      25 kurussoyunlar satiyorum dukkanima bakiniz.
    • Yüzbaşı
      417 Mesaj
      05 Kasım 2013 23:12:21
      Yazdığın modelleri göz önüne alırsak.Uzun süreli olarak Lumia 820


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

      iPhone 6S 16GB SpaceGray

      www.teknotiyo.com
      Forum:www.forum.teknotiyo.com
    • Teğmen
      207 Mesaj
      05 Kasım 2013 23:24:34 Konu Sahibi
      quote:

      Orijinalden alıntı: cihankc

      Yazdığın modelleri göz önüne alırsak.Uzun süreli olarak Lumia 820

      Forumdan Lumia820 ye aynı para vercegime 8x alınır mı ? htc wp8 nasıdır



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________


      DONANIM HABER PLAYSTATION 3
      ORİJİNAL OYUN DESTEKÇİLERİ KULÜBÜ


      PSN:yjgjt_K

      i5 2450 2.5 ghz @3.1 ghz , GT540m , 6GB DDR3 1333mhz ram, 640gb HDD GOGOGOGOGo
    • Süresiz olarak uzaklaştırıldı.
      05 Kasım 2013 23:28:37
      Discovery çöp


      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yarbay
      7304 Mesaj
      06 Kasım 2013 13:59:02
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rooney



      Alıntıları Göster


      Ne gibi ? Nesi berbat

      valla geçen gün konuştuğum wm8 kullanıcısı berbat bile demedi. felaket dedi. store da hiçbirşey yok ki. BB store gibi bişey.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________

    • Binbaşı
      1282 Mesaj
      06 Kasım 2013 14:10:36
      quote:

      Orijinalden alıntı: beyinsis


      Alıntıları Göster


      valla geçen gün konuştuğum wm8 kullanıcısı berbat bile demedi. felaket dedi. store da hiçbirşey yok ki. BB store gibi bişey.

      örnek ver dedim veremedin telefonu oyun için kullaniyosan git zaten psp felan al telefonda modern combat 4 felan oynamazsin angry birds cut the rope felan oynarsin bunlar da var zaten



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      _____________________________


      25 kurussoyunlar satiyorum dukkanima bakiniz.
    • Yarbay
      7304 Mesaj
      06 Kasım 2013 14:45:42
      quote:

      Orijinalden alıntı: Rooney


      Alıntıları Göster


      örnek ver dedim veremedin telefonu oyun için kullaniyosan git zaten psp felan al telefonda modern combat 4 felan oynamazsin angry birds cut the rope felan oynarsin bunlar da var zaten

      neyin örneğini vericem. herkesin bildiği birşeyin nesini tartışıcam. oyun filan oynamıyorum. konuştuğum kişi de benim gibi bir yazılım geliştiriciydi ve store yüzünden lumia aldığına bin pişmandı. oku işte:

      http://blog.pluralsight...voiding-windows-phone-8/

      spesifik konulardan bahsetmiyorum, hala wm8 de olmayan ana programlar var.



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      _____________________________

    • Yüzbaşı
      396 Mesaj
      06 Kasım 2013 14:50:56

      Kardeş Bence lumia al ben cok istedim lumiayı ama kullanamassın dediler o yüzden HTC Desire X aldım aldıgımada bin pişmanım yerinde olsam wp8 alırım ama lumia 820 degil 925 alırım müthiş bi telefon bn almay ı düşünüyorum.


      http://www.nasabilgisay...tributor,PR-4420868.html



      < Bu mesaj bir yönetici tarafından değiştirilmiştir >
      |
      |
      yigit_K kullanıcısının, bahsedilen mesajını gör
      _____________________________

      Oyun Bittikten Sonra Şahda Piyonda Aynı Kutuya Döner.
Reklamlar
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.