Şimdi Ara

MODİFİYE CHIP TUNING VE POWER BOX HAKAN USTA (35. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.922
Cevap
44
Favori
369.901
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emo1600

    iyi günler mehmet bey 2010 polo 1,6 tdi 90 bg 230 tork araca sahibim.
    Acaba chip tuning uygulamamızla kaç bg ve tork elde edebiliriz .?.
    Ankarada nasıl uygulatabilirim bu yazılımı ?
    Şimdiden cevabınıza teşekkürler saygılar

    İyi günler..

    1.6 TDI lara henuz Chiptuning yapamıyoruz,

    Powerbox ile 118hp 280Nm olabilir aracınız.. Kendinizde 5dk da takabilirsiniz, 740tl tutar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Gamemaster_

    Mehmet bey 2009 audi a3 1.4Tfsi 125 hp bu araca chip uygulatsak nasil olur degerleri ne olur. Fiyat konusunuda yazabilirmisiniz ya pm de olur. Son olarak race chip pro hakkinda ne dusunuyorsunuz?



    148-152 hp gibi güç 255Nm kadar tork elde edebiliriz, 800tl tutar..

    Benzinliye Modüler uygulama olmaz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    mehmet bey merhaba,

    2001 astra 1.6 105 hp aracımız var. Lpg'den dolayı eski seriliği yok gibi. Daha dün denedim 2. viteste 90 km'de gaz kesiciye girdi daha önce 100-105km arası giriyordu.

    1-Antalya'da bayiniz ya da önerebileceğiniz bir yer var mı?
    2-Araca box mı yoksa chip tuning mi uygulanması daha doğru?
    3-Ortalama ne kdr güç artışı olur?
    4-Lpg sorun teşkil eder mi?
    5-Yakıtta artış olr mu?

    size yazılımla beraber ekomax oneriyorum

    bu araç için antalya da çözüm üretemiyorum malesef..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: angel_f!re

    mehmet bey merhaba,

    2001 astra 1.6 105 hp aracımız var. Lpg'den dolayı eski seriliği yok gibi. Daha dün denedim 2. viteste 90 km'de gaz kesiciye girdi daha önce 100-105km arası giriyordu.

    1-Antalya'da bayiniz ya da önerebileceğiniz bir yer var mı?
    2-Araca box mı yoksa chip tuning mi uygulanması daha doğru?
    3-Ortalama ne kdr güç artışı olur?
    4-Lpg sorun teşkil eder mi?
    5-Yakıtta artış olr mu?

    size yazılımla beraber ekomax oneriyorum

    bu araç için antalya da çözüm üretemiyorum malesef..

    Alıntıları Göster
    selam,2002 model 1,7 tdi combo kullanıyorum.yaklaşık iki ay kadar önce kumandalı yedek anahtar yaptırdım.anahtarı yaptırırken anahtarcı uzun bir süre uğraştı immoyu ayarlayamadı daha sonra tel.den bir kaç yeri arayarak bilgi aldı ,sanırım aracın yazılımı ile alakalı idi bu görüşmeler.bilgisayarla bazı veriler yükledi ve anahtar çalışmaya başladı ancak akabinde servis ışığı yandı ve sanki arabanın hızı düştü.bu sorunumu anahtarcının yapmış olduğu işlemlere bağlıyorum.bu konuda sizin fikrinizi almak istiyorum.saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ada44mavi

    selam,2002 model 1,7 tdi combo kullanıyorum.yaklaşık iki ay kadar önce kumandalı yedek anahtar yaptırdım.anahtarı yaptırırken anahtarcı uzun bir süre uğraştı immoyu ayarlayamadı daha sonra tel.den bir kaç yeri arayarak bilgi aldı ,sanırım aracın yazılımı ile alakalı idi bu görüşmeler.bilgisayarla bazı veriler yükledi ve anahtar çalışmaya başladı ancak akabinde servis ışığı yandı ve sanki arabanın hızı düştü.bu sorunumu anahtarcının yapmış olduğu işlemlere bağlıyorum.bu konuda sizin fikrinizi almak istiyorum.saygılarımla...

    Evet yanlış bişeyler yapılmış aracınıza..

    araç bir sebebden kendini korumaya alıyor.

    işinin ehli ustalarla calismaya ozen gosterelim..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ada44mavi

    selam,2002 model 1,7 tdi combo kullanıyorum.yaklaşık iki ay kadar önce kumandalı yedek anahtar yaptırdım.anahtarı yaptırırken anahtarcı uzun bir süre uğraştı immoyu ayarlayamadı daha sonra tel.den bir kaç yeri arayarak bilgi aldı ,sanırım aracın yazılımı ile alakalı idi bu görüşmeler.bilgisayarla bazı veriler yükledi ve anahtar çalışmaya başladı ancak akabinde servis ışığı yandı ve sanki arabanın hızı düştü.bu sorunumu anahtarcının yapmış olduğu işlemlere bağlıyorum.bu konuda sizin fikrinizi almak istiyorum.saygılarımla...

    Evet yanlış bişeyler yapılmış aracınıza..

    araç bir sebebden kendini korumaya alıyor.

    işinin ehli ustalarla calismaya ozen gosterelim..

    teşekkür ederim ,az önce sizin forumdan tech2 olmadan arıza kodu öğrenilebileceğini okudum ve denedim.bu metodla okuduğum kod P0100 kodu çıkıyor.karşılık olarak da Hava kutle olcer arizali bilgisi görünüyor. ne yapmamı önerirsiniz.saygılarımla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ada44mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı

    quote:

    Orijinalden alıntı: ada44mavi

    selam,2002 model 1,7 tdi combo kullanıyorum.yaklaşık iki ay kadar önce kumandalı yedek anahtar yaptırdım.anahtarı yaptırırken anahtarcı uzun bir süre uğraştı immoyu ayarlayamadı daha sonra tel.den bir kaç yeri arayarak bilgi aldı ,sanırım aracın yazılımı ile alakalı idi bu görüşmeler.bilgisayarla bazı veriler yükledi ve anahtar çalışmaya başladı ancak akabinde servis ışığı yandı ve sanki arabanın hızı düştü.bu sorunumu anahtarcının yapmış olduğu işlemlere bağlıyorum.bu konuda sizin fikrinizi almak istiyorum.saygılarımla...

    Evet yanlış bişeyler yapılmış aracınıza..

    araç bir sebebden kendini korumaya alıyor.

    işinin ehli ustalarla calismaya ozen gosterelim..

    teşekkür ederim ,az önce sizin forumdan tech2 olmadan arıza kodu öğrenilebileceğini okudum ve denedim.bu metodla okuduğum kod P0100 kodu çıkıyor.karşılık olarak da Hava kutle olcer arizali bilgisi görünüyor. ne yapmamı önerirsiniz.saygılarımla...

    Alıntıları Göster
    MEhmet Bey, Bursa'ya ne zaman geleceksiniz kısmetse?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    mehmet bey;
    ben daha önce size megane II 1.5 dci için chip uygulaması yaptırdım ve memnun kaldım. şimdi o aracı sattım ve 1.5 dci 110hp EDC fluence aldım.

    1. bu araçlara chip uygulaması yaptınız mı?
    2. tork artışından dolayı şanzımanda sıkıntı yaşanabilir mi? (250nm a kadar dayanabilir diye duydum).
    3. alt devirlerdeki sıkıntıyı gidermek istiyorum ve ara hızlanmalardan memnun değilim. bunları düzeltebilir miyiz?
    4. duman olmadan verimli değerler ne olur?
    5. son olarak vites değişim zamanlarına ve devirlerine müdahale edebiliyor musunuz?

    cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler.


    Evet bu araca ve bu motoru ve vites kutusunu kullanan nice araçlara chiptuning uygulaması gerçekleştirdim..

    vites kutusu gayet stabil çalışıyor, herhangi bir risk yok..

    kesinlikle bu sıkıntılarınız iyileşecektir..

    130hp 280nm

    biz size güç veriyoruz bunu erken veya gec vites degistirmek için gaz pedalı ile siz ayarlıyorsunuz..



    merhaba Mehmet Bey;
    110hp motordan 130hp ve 280nm güç az değil mi? (PSA motorlarına göre) Bu şanzımanın kaldırabileceği limit mi budur?

    Yeni motor olduğundan soruyorum, serviste farkedilir mi? Araç garantide.

    Bir de, ikinci kez yaptıranlara %50 indirim benim için de geçerli olur mu?

    mehmet bey,
    daha önce size renault 1.5 dci edc için tork artışının zararı olur mu diye sormuştum. bu ayki arabam.com'un e-dergisinde bir röportaj var.

    Renault’nun Aktarma Organları Mühendislik Bölümü Başkan Yardımcısı Jacques Prost'a sorulmuş:

    soru: 1.6 litre dCi motorla birlikte şu anda EDC şanzıman kullanılmıyor. Bunun en büyük sebebinin bu şanzımanın 250Nm torka dayanıklı
    olması olarak biliyoruz. Daha yüksek tork kapasiteli çift debriyajlı otomatik şanzıman üretilecek mi?

    cevap: Mevcut EDC şanzımanı sadece 1.5 litrelik dizel motorda kullanıyoruz. Önümüzdeki günlerde bütün
    motor gamında kullanmayı planlıyoruz. Bunların arasında yeni geliştirilen 1.2 ve 0.9 litrelik benzinli
    motorlar da olacak. Üst motor gamında daha yüksek torka dayanıklı EDC şanzıman uyarlamasını da
    yapacağız. Kısacası bu teknolojiyi geliştireceğiz.

    sizin yaptığınız chiptuning uygulamalarında şanzımanda güç ve tork artışından kaynaklanan bir sorun olursa garanti verebiliyor musunuz? yaptığınız çok uygulama var sorunsuz çalışan ama ya olursa diye insanın aklına takılıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi e.mutlu -- 8 Ekim 2011; 4:22:57 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    mehmet bey;
    ben daha önce size megane II 1.5 dci için chip uygulaması yaptırdım ve memnun kaldım. şimdi o aracı sattım ve 1.5 dci 110hp EDC fluence aldım.

    1. bu araçlara chip uygulaması yaptınız mı?
    2. tork artışından dolayı şanzımanda sıkıntı yaşanabilir mi? (250nm a kadar dayanabilir diye duydum).
    3. alt devirlerdeki sıkıntıyı gidermek istiyorum ve ara hızlanmalardan memnun değilim. bunları düzeltebilir miyiz?
    4. duman olmadan verimli değerler ne olur?
    5. son olarak vites değişim zamanlarına ve devirlerine müdahale edebiliyor musunuz?

    cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler.


    Evet bu araca ve bu motoru ve vites kutusunu kullanan nice araçlara chiptuning uygulaması gerçekleştirdim..

    vites kutusu gayet stabil çalışıyor, herhangi bir risk yok..

    kesinlikle bu sıkıntılarınız iyileşecektir..

    130hp 280nm

    biz size güç veriyoruz bunu erken veya gec vites degistirmek için gaz pedalı ile siz ayarlıyorsunuz..



    merhaba Mehmet Bey;
    110hp motordan 130hp ve 280nm güç az değil mi? (PSA motorlarına göre) Bu şanzımanın kaldırabileceği limit mi budur?

    Yeni motor olduğundan soruyorum, serviste farkedilir mi? Araç garantide.

    Bir de, ikinci kez yaptıranlara %50 indirim benim için de geçerli olur mu?

    mehmet bey,
    daha önce size renault 1.5 dci edc için tork artışının zararı olur mu diye sormuştum. bu ayki arabam.com'un e-dergisinde bir röportaj var.

    Renault’nun Aktarma Organları Mühendislik Bölümü Başkan Yardımcısı Jacques Prost'a sorulmuş:

    soru: 1.6 litre dCi motorla birlikte şu anda EDC şanzıman kullanılmıyor. Bunun en büyük sebebinin bu şanzımanın 250Nm torka dayanıklı
    olması olarak biliyoruz. Daha yüksek tork kapasiteli çift debriyajlı otomatik şanzıman üretilecek mi?

    cevap: Mevcut EDC şanzımanı sadece 1.5 litrelik dizel motorda kullanıyoruz. Önümüzdeki günlerde bütün
    motor gamında kullanmayı planlıyoruz. Bunların arasında yeni geliştirilen 1.2 ve 0.9 litrelik benzinli
    motorlar da olacak. Üst motor gamında daha yüksek torka dayanıklı EDC şanzıman uyarlamasını da
    yapacağız. Kısacası bu teknolojiyi geliştireceğiz.

    sizin yaptığınız chiptuning uygulamalarında şanzımanda güç ve tork artışından kaynaklanan bir sorun olursa garanti verebiliyor musunuz? yaptığınız çok uygulama var sorunsuz çalışan ama ya olursa diye insanın aklına takılıyor.

    Alıntıları Göster
    Mehmet hocam merhaba,
    Ben gaziantepte sizin aracılığınızla clio 3 1.5 motor otomatik vites 85 hp aracımı 110 hp yaptırmıştım.öncelikle uzun süredir bu şekilde kullanıyorum arabamda bir sorun yok teşekkür ederim.yalnız ben bu aracı dahada güçlendirmek istiyorum başka neler yapılabilir fiyatı ne olur?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    quote:

    Orijinalden alıntı: ChipTuning Uzmanı


    quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu

    mehmet bey;
    ben daha önce size megane II 1.5 dci için chip uygulaması yaptırdım ve memnun kaldım. şimdi o aracı sattım ve 1.5 dci 110hp EDC fluence aldım.

    1. bu araçlara chip uygulaması yaptınız mı?
    2. tork artışından dolayı şanzımanda sıkıntı yaşanabilir mi? (250nm a kadar dayanabilir diye duydum).
    3. alt devirlerdeki sıkıntıyı gidermek istiyorum ve ara hızlanmalardan memnun değilim. bunları düzeltebilir miyiz?
    4. duman olmadan verimli değerler ne olur?
    5. son olarak vites değişim zamanlarına ve devirlerine müdahale edebiliyor musunuz?

    cevaplarsanız sevinirim. teşekkürler.


    Evet bu araca ve bu motoru ve vites kutusunu kullanan nice araçlara chiptuning uygulaması gerçekleştirdim..

    vites kutusu gayet stabil çalışıyor, herhangi bir risk yok..

    kesinlikle bu sıkıntılarınız iyileşecektir..

    130hp 280nm

    biz size güç veriyoruz bunu erken veya gec vites degistirmek için gaz pedalı ile siz ayarlıyorsunuz..



    merhaba Mehmet Bey;
    110hp motordan 130hp ve 280nm güç az değil mi? (PSA motorlarına göre) Bu şanzımanın kaldırabileceği limit mi budur?

    Yeni motor olduğundan soruyorum, serviste farkedilir mi? Araç garantide.

    Bir de, ikinci kez yaptıranlara %50 indirim benim için de geçerli olur mu?

    Alıntıları Göster
    s.a. mehmet bey 1.9 tdi passatım var arabamda düşük devirlerde çekiş düşüklüğü var yaklaşık 1 sene önce motor yeniledik ama siyah duman hiç eksilmedi , vuruntuda var birde subap sesi geliyor motordan. ben çekiş düşüklüğü nedeniyle egr iptali ve chip uygulaması yaptırmak istiyorum bunu gaziantepte yapabilecek yeriniz varmı acaba?yardımlarınız için çok teşekkürler.. aracım 190000de




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tdıpassat

    s.a. mehmet bey 1.9 tdi passatım var arabamda düşük devirlerde çekiş düşüklüğü var yaklaşık 1 sene önce motor yeniledik ama siyah duman hiç eksilmedi , vuruntuda var birde subap sesi geliyor motordan. ben çekiş düşüklüğü nedeniyle egr iptali ve chip uygulaması yaptırmak istiyorum bunu gaziantepte yapabilecek yeriniz varmı acaba?yardımlarınız için çok teşekkürler.. aracım 190000de

    Alıntıları Göster
    S.a. Mehmet bey.Ben 1.7 dti combo kullanıcısıyım.Eski sistem motor olduğundan bu araçlara Chip uygulaması oluyormu ?Uyguluma oluyor ise ne kadar maliyet söz konusu,bu konu hakkında bilgi verir iseniz teşekkür ederim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Mehmet hocam merhaba,
    Ben gaziantepte sizin aracılığınızla clio 3 1.5 motor otomatik vites 85 hp aracımı 110 hp yaptırmıştım.öncelikle uzun süredir bu şekilde kullanıyorum arabamda bir sorun yok teşekkür ederim.yalnız ben bu aracı dahada güçlendirmek istiyorum başka neler yapılabilir fiyatı ne olur?

    Hocam nerelerdesiniz ya msne felan bakıyorum ordada yoksunuz.cevabınızı bekliyorum acil şekilde
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Mehmet hocam merhaba,
    Ben gaziantepte sizin aracılığınızla clio 3 1.5 motor otomatik vites 85 hp aracımı 110 hp yaptırmıştım.öncelikle uzun süredir bu şekilde kullanıyorum arabamda bir sorun yok teşekkür ederim.yalnız ben bu aracı dahada güçlendirmek istiyorum başka neler yapılabilir fiyatı ne olur?

    Hocam nerelerdesiniz ya msne felan bakıyorum ordada yoksunuz.cevabınızı bekliyorum acil şekilde

    Alıntıları Göster
    mrb opel corsa 2010 1.3 cdti 75 hp aracımda ne kadarlık bir beygir ve tork artışı yapılabilir...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: emresko

    mrb opel corsa 2010 1.3 cdti 75 hp aracımda ne kadarlık bir beygir ve tork artışı yapılabilir...

    Alıntıları Göster
    Sayın mehmet bey kardeşim peugeot tepe alacak ama 2 versıyon arasında kaldı.
    75 beygır olan chıp yapılsa ne kadar artış olur.yada 90 beygır olan aracata ne kadar bır artış olur.
    110 beygıre nakıt cıkmıyor.bılgı verırsenız ona gore almayı duşunuyoruz....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: e.mutlu
    sizin yaptığınız chiptuning uygulamalarında şanzımanda güç ve tork artışından kaynaklanan bir sorun olursa garanti verebiliyor musunuz? yaptığınız çok uygulama var sorunsuz çalışan ama ya olursa diye insanın aklına takılıyor.


    Evet bütün bu problemlere karşı garanti sunuyorum..

    Henüz EDC Sanzuman ile ilgili herhangi bir problemimiz yok..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hk@n

    Mehmet hocam merhaba,
    Ben gaziantepte sizin aracılığınızla clio 3 1.5 motor otomatik vites 85 hp aracımı 110 hp yaptırmıştım.öncelikle uzun süredir bu şekilde kullanıyorum arabamda bir sorun yok teşekkür ederim.yalnız ben bu aracı dahada güçlendirmek istiyorum başka neler yapılabilir fiyatı ne olur?

    Merhaba

    aracınıza 110hp lik versiyonun turbosunu uygulayıp 140hp ye kadar güçlendirebiliriz.. ortalama maliyet 2000tl kdr tutacaktır..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tdıpassat

    s.a. mehmet bey 1.9 tdi passatım var arabamda düşük devirlerde çekiş düşüklüğü var yaklaşık 1 sene önce motor yeniledik ama siyah duman hiç eksilmedi , vuruntuda var birde subap sesi geliyor motordan. ben çekiş düşüklüğü nedeniyle egr iptali ve chip uygulaması yaptırmak istiyorum bunu gaziantepte yapabilecek yeriniz varmı acaba?yardımlarınız için çok teşekkürler.. aracım 190000de

    Merhaba

    motorda hatalı bir piston kullanılmış olabilir..

    bu bütün problemlerinize uyuşuyor..

    Gaziantep yükleme merkezim var evet..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lazooli

    S.a. Mehmet bey.Ben 1.7 dti combo kullanıcısıyım.Eski sistem motor olduğundan bu araçlara Chip uygulaması oluyormu ?Uyguluma oluyor ise ne kadar maliyet söz konusu,bu konu hakkında bilgi verir iseniz teşekkür ederim.

    Bu motor Chiptuning e en verimli cevap veren sistemlerden..

    100hp olabilir aracınız.. 600tl tutar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: emresko

    mrb opel corsa 2010 1.3 cdti 75 hp aracımda ne kadarlık bir beygir ve tork artışı yapılabilir...

    Bu arac da 100hp lere ulasabiliyoruz.. sağlıklı bir 92-95hp mümkün.. tork 215nm civarında olacaktır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gecegöz

    Sayın mehmet bey kardeşim peugeot tepe alacak ama 2 versıyon arasında kaldı.
    75 beygır olan chıp yapılsa ne kadar artış olur.yada 90 beygır olan aracata ne kadar bır artış olur.
    110 beygıre nakıt cıkmıyor.bılgı verırsenız ona gore almayı duşunuyoruz....

    75lik ve 90lık toplamda 110 oluyor..

    hangisi ucuzsa onu alın..
  • 
Sayfa: önceki 3334353637
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.