Şimdi Ara

HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP] (2372. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54.669
Cevap
200
Favori
2.125.448
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
12 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23702371237223732374
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Elimde bir adet sprint cihazı var yurtdışı, türkiye cihazlar için rom yükleneceğim, cwm veya twrp stock rom yedeği olan varsa paylasabilir mi lütfen ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Telefona usb takılı haldeyken giriş yerinde kablonuz sabit mi duruyor soksa sağa sola hareket ettirince oynuyor mu?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycp322

    Telefona usb takılı haldeyken giriş yerinde kablonuz sabit mi duruyor soksa sağa sola hareket ettirince oynuyor mu?

    sabit.
  • KVK garantili cihazımın ekranı kırılmıştı 620 tl istediler hocam saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycp322

    Telefona usb takılı haldeyken giriş yerinde kablonuz sabit mi duruyor soksa sağa sola hareket ettirince oynuyor mu?

    sabit.

    Eyvallah, bendeki kablo oynuyor, kutusundan çıkan kabloydu halbuki, sanırım yeni kablo almam gerek...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ycp322

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: ycp322

    Telefona usb takılı haldeyken giriş yerinde kablonuz sabit mi duruyor soksa sağa sola hareket ettirince oynuyor mu?

    sabit.

    Eyvallah, bendeki kablo oynuyor, kutusundan çıkan kabloydu halbuki, sanırım yeni kablo almam gerek...

    apple haric tum girişler aynı,kabloda cok sıkıntı yaşamazsınız :)
  • Şarj sorunu için yazıyorum:

    Telefonu sabah 9 da sarjdan alıyorum, akşamüstü 4 te pili bitiyor. Sürekli az gitmişti benim pilim ama bu kadar az gitmiyordu. Kullandıklarim. Fb. Twt. instg. Mail gibi uygulamalar. Toplam ekran 2.30 saat açık olmuyordur.

    Pil için servise yollayacağım. Pembe kamera için KvK gönderdim 20 günde geldi cihazim. Kvk yollamak istemiyorum Teleservice bakarmi benim cihazima.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi realistic34 -- 23 Haziran 2014; 11:31:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • realistic34 R kullanıcısına yanıt
    Evet bakar. Pilden sikayetinizi söyleyin veya açık biçimde yazın. Hallederler..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forrestt.

    Evet bakar. Pilden sikayetinizi söyleyin veya açık biçimde yazın. Hallederler..
    Arkadaşlar 21 gün önce telefonu servise verdim hala haber yok biraz önce htc destek ile görüştüğüm de bana 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunalım isterseniz dediler ve değişim talebini onayladım bundan sonra ki süreç nasıl ileriler bilgisi olan var mı ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Arkadaşlar 21 gün önce telefonu servise verdim hala haber yok biraz önce htc destek ile görüştüğüm de bana 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunalım isterseniz dediler ve değişim talebini onayladım bundan sonra ki süreç nasıl ileriler bilgisi olan var mı ?

    Alıntıları Göster
    Whatsapp ve viber üzerinden gönderilen fotoğrafları telefonu fabrika ayarlarına almak suretiyle kaybettim. Recovery veya DiskDrill yöntemi ile telefon belleğini tarayıp görselleri kurtarma şansım var mıdır?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulgarcayi -- 23 Haziran 2014; 13:21:56 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Arkadaşlar 21 gün önce telefonu servise verdim hala haber yok biraz önce htc destek ile görüştüğüm de bana 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunalım isterseniz dediler ve değişim talebini onayladım bundan sonra ki süreç nasıl ileriler bilgisi olan var mı ?

    tüketici haklarına basvur,para iadesi isteyin

    5-10 sayfa geride yapanlar vardı
  • Home tusuyla sıkıntı yaşayan varmı? Benim bazen cift basmayı algılamıyor siliyorum düzeliyor film takılı olmasından kaynaklı olabilir terli iken bazen algılamıyor. Yalnız geri tuşunda hiç sıkıntı yok

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoorMan -- 15 Temmuz 2014; 4:10:00 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    valla süreçten bahsedeyim 26 mayısta kvk ya verdim cihazı kamera yüzünden ufak tefek çizikleride vardı eğer bunlarda değişirse sevinirim dedim bana fiyat bilşdirsinler ama önce dedikten sonra teslim ettim birkaç gün sonra 601 tl fiyat çıkardılar kalsın kamerayı halledin dedim o günden sonra kvk sitesinde parça bekleniyor yazıyor başka bilgi de alamadım bir kaç kez aradım sonra servise gittim nedir durum dedim 20 iş günü geçince değişim talep edin dedi ordan aklıma geldi zaten geçen cuma günü htc destekle görüştüm ptesi tekrar görüşelim dediler bugun tekrar görüştüm 20 iş gününü geçmiş dilerseniz değişim talep edelim dediler ettik perşembe günü tekrar görüşelim dediler bu kadar ben bundan sonraki süreçi bilmi,yorum ama bir onay gerekiyor mu bişey yapmalımıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    valla süreçten bahsedeyim 26 mayısta kvk ya verdim cihazı kamera yüzünden ufak tefek çizikleride vardı eğer bunlarda değişirse sevinirim dedim bana fiyat bilşdirsinler ama önce dedikten sonra teslim ettim birkaç gün sonra 601 tl fiyat çıkardılar kalsın kamerayı halledin dedim o günden sonra kvk sitesinde parça bekleniyor yazıyor başka bilgi de alamadım bir kaç kez aradım sonra servise gittim nedir durum dedim 20 iş günü geçince değişim talep edin dedi ordan aklıma geldi zaten geçen cuma günü htc destekle görüştüm ptesi tekrar görüşelim dediler bugun tekrar görüştüm 20 iş gününü geçmiş dilerseniz değişim talep edelim dediler ettik perşembe günü tekrar görüşelim dediler bu kadar ben bundan sonraki süreçi bilmi,yorum ama bir onay gerekiyor mu bişey yapmalımıyım

    Alıntıları Göster
    set metadata recursive some changes failed rom yüklerken bu hatayı alıyorum sorun nedir acaba




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    Adam ne kadar güzel izah etmiş daha ne yapsin. Sizde bakmışsınız adam alttan alıyor bastirmissiniz iyice. Okuyunca size sinirlendim ne yalan söyleyim. Size nasıl yaranilir anlamak zor. Amacım polemik yaratmak değil ama bence garip olan sizsiniz. Arayıp teleservice sormanız gereken soruyu tutmuş htc ye sormussunuz. Garip.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Forrestt.


    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    Adam ne kadar güzel izah etmiş daha ne yapsin. Sizde bakmışsınız adam alttan alıyor bastirmissiniz iyice. Okuyunca size sinirlendim ne yalan söyleyim. Size nasıl yaranilir anlamak zor. Amacım polemik yaratmak değil ama bence garip olan sizsiniz. Arayıp teleservice sormanız gereken soruyu tutmuş htc ye sormussunuz. Garip.

    Al benden de o kadar, aynı adamla bende görüştüm gayet düzgün konuşuyor adam. Sadece kendisine karşı "biz şu işe bakıyoruz şuna değil" demiş diye çok kabasınız demiş Bay İNCE. Günlük hayatta kendisinin insanlara karşı nasıl konuştuğunu sorgulamayan insan oturup böyle elalemi sorgular. HTC'ye sadece "ürünümle ilgileninde süreç kısalsın" diye yazarsın ürünü servise yolladıysan, ama bunu da bilmeyip adama salladığın için "Çok cahilsin keşke öğrensen Metin" diyorum ; seni Mr.İnce seni




  • quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    Arkadaşlara katılıyorum .

    Herhangi bir kabalık göremedim . Okurken size ben sinir oldum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: swindler

    quote:

    Orijinalden alıntı: metinTasci

    quote:

    Orijinalden alıntı: garmesar

    Hocam cevabın için teşekkür ederim proseduru az çok biliyorum fakat benim herhangi bir talebim olmadan htc destek teki arkadaş 20 iş gününü geçmiş değişim talebinde bulunmayı teklif etti bundan sonra ki süreç nasıldır ben kiminle muhattap olacağım ya da ne kadar beklemek gerekir bilgi sahibi olan var mı diye sormak istemiştim sonuçta elimde servisten aldığım belgeden başka birşey yok htc muhattabınız biziz artık diyor artık ama bununla ilgili bir belge olmadığı için merak ediyorum

    bana bunları diyen bi kurumun ilgilenmesi cok ilginç
     HTC ONE M7 [4.7 'Full HD LCD 3 (468ppi)|1.7 GHz quad-core|2 GB RAM|1080p/4.3 UP]

    Arkadaşlara katılıyorum .

    Herhangi bir kabalık göremedim . Okurken size ben sinir oldum

    doğrudur,bana bir yerde yazılım destek ekibi oldugunu yazan bir gösterir misiniz ?
    ayrıca konusmadan sonra isterseniz servise mail atabilirim demeside ilginçti.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi BoorMan -- 23 Haziran 2014; 23:42:06 >




  • 
Sayfa: önceki 23702371237223732374
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.