Şimdi Ara

HTC 8X >>> *WP8*-*342 PPI 720P EKRAN*-*BEATS AUDİO*-*8 MP ARKA 2.1 MP ÖN KAMERA*-*İMAGESENSE* (92. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.553
Cevap
19
Favori
160.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm

    Telefonun rengi yine atıcak hocam kap kullanmaktansa sıkıntı çıkmıycağını bilerek kullanmak en iyisi

    bu arada htc den mail geldi cihazınızın değişim kararlı kvk yetkili birimlerine aktarılmıştır cihazınızı götürerek kontroller sağlandıktan sonra değişim işlemi başlayacaktır vs

    acaba bende sarısı ile değişim mi istesem ne :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm

    Telefonun rengi yine atıcak hocam kap kullanmaktansa sıkıntı çıkmıycağını bilerek kullanmak en iyisi

    bu arada htc den mail geldi cihazınızın değişim kararlı kvk yetkili birimlerine aktarılmıştır cihazınızı götürerek kontroller sağlandıktan sonra değişim işlemi başlayacaktır vs

    acaba bende sarısı ile değişim mi istesem ne :)

    Bir daha renk konusunda sıkıntı yaşamamak için siyah istiycem ve değişim sadece siyahla oluyo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm

    Telefonun rengi yine atıcak hocam kap kullanmaktansa sıkıntı çıkmıycağını bilerek kullanmak en iyisi

    bu arada htc den mail geldi cihazınızın değişim kararlı kvk yetkili birimlerine aktarılmıştır cihazınızı götürerek kontroller sağlandıktan sonra değişim işlemi başlayacaktır vs

    acaba bende sarısı ile değişim mi istesem ne :)

    Bir daha renk konusunda sıkıntı yaşamamak için siyah istiycem ve değişim sadece siyahla oluyo

    yok o zaman almayım siyah falan kullanmam ipg full body kaplamayı yaparım kullanırım siyah kullanmam abi ben :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm

    Telefonun rengi yine atıcak hocam kap kullanmaktansa sıkıntı çıkmıycağını bilerek kullanmak en iyisi

    bu arada htc den mail geldi cihazınızın değişim kararlı kvk yetkili birimlerine aktarılmıştır cihazınızı götürerek kontroller sağlandıktan sonra değişim işlemi başlayacaktır vs

    acaba bende sarısı ile değişim mi istesem ne :)

    Bir daha renk konusunda sıkıntı yaşamamak için siyah istiycem ve değişim sadece siyahla oluyo

    yok o zaman almayım siyah falan kullanmam ipg full body kaplamayı yaparım kullanırım siyah kullanmam abi ben :)

    Ben ortalama 1 ay telefonsuz kalcam ya la :( off offf




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur21


    Kardeş sarı gelmiş Turkcell'e haberin varmı

    Yaa sorma duydum.. Ama ben kırmızısını beklicem.. İnat oldu..:))

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?


    Önce Güç tuşuna basacaksınız titreme olduğu anda ses yukarı aşağı tuşuna aynı anda basacaksınız.
    Sonra barkodlu ekran görünecek bu arada telefonu pcye takın
    Pc telefonu tanıcak ve telefondakı serial yazısı USB ye dönecek daha sonra size yönlenlerdiğim adresteki romu yükleyeceksiniz. Daha sonra sorun ortadan kalkar.

    http://freakshare.com/files/ukjs5iul/RUU_ACCORD_U_APO_00_HTC_Europe_2.00.401.03_1.11b.32.19.23_2_15.42.32_RETAIL_ENC_RELEASE.exe.html

    http://filesdownload.net/showthread.php?98-HTC-Windows-Phone-8X-%28RUU_ACCORD%29&

    çok teşekkür ederim ilginize hallettim çalışıyor cihazım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?


    Önce Güç tuşuna basacaksınız titreme olduğu anda ses yukarı aşağı tuşuna aynı anda basacaksınız.
    Sonra barkodlu ekran görünecek bu arada telefonu pcye takın
    Pc telefonu tanıcak ve telefondakı serial yazısı USB ye dönecek daha sonra size yönlenlerdiğim adresteki romu yükleyeceksiniz. Daha sonra sorun ortadan kalkar.

    http://freakshare.com/files/ukjs5iul/RUU_ACCORD_U_APO_00_HTC_Europe_2.00.401.03_1.11b.32.19.23_2_15.42.32_RETAIL_ENC_RELEASE.exe.html

    http://filesdownload.net/showthread.php?98-HTC-Windows-Phone-8X-%28RUU_ACCORD%29&

    çok teşekkür ederim ilginize hallettim çalışıyor cihazım

    rica ederim sevindim yardımcı olabildiğime




  • Uzun süredir takip ediyorum bir türlü çözemedim bu renk atması olayını, bu renk atması dediğiniz olay her renkte mevcut mu yoksa sadece mavide mi ? Eğer her renkte mevcutsa alacağınız sarı renktede soyulma veya solma olucak. Diğer aklıma takılan konu ise müzik benim için önemlidir, birkaç sayfa önce bir arkadaş telefon çalarken sesin bazen boğuk bazen ince çıktığını söylemiş ve bir kişide şarkıları cızırtılı oynatıyor demiş, bu sorunlar yazılımsal mı yoksa donanımsal mı gerçi kararsızlık donanımsal değildir ? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    Uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum tam buldum derken hüsran yaşadım açıkçası, daha almadım ama almak istiyorum htc 8x alınmalı mı yoksa lumia 920 alınsa daha mı iyi olur yada hiçbiri gidip iphone 5 alın daha iyi mi dersiniz ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ElwinVanDyke -- 28 Aralık 2012; 0:10:38 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ergo93

    Uzun süredir takip ediyorum bir türlü çözemedim bu renk atması olayını, bu renk atması dediğiniz olay her renkte mevcut mu yoksa sadece mavide mi ? Eğer her renkte mevcutsa alacağınız sarı renktede soyulma veya solma olucak. Diğer aklıma takılan konu ise müzik benim için önemlidir, birkaç sayfa önce bir arkadaş telefon çalarken sesin bazen boğuk bazen ince çıktığını söylemiş ve bir kişide şarkıları cızırtılı oynatıyor demiş, bu sorunlar yazılımsal mı yoksa donanımsal mı gerçi kararsızlık donanımsal değildir ? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    Uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum tam buldum derken hüsran yaşadım açıkçası, daha almadım ama almak istiyorum htc 8x alınmalı mı yoksa lumia 920 alınsa daha mı iyi olur yada hiçbiri gidip iphone 5 alın daha iyi mi dersiniz ?

    acil ihtiyaç yoksa biraz bekleyin bende müzikteki cızırtılar geçti. Şarkı dinlerken sorun yok. renk atması sadece mavide var şu anda görülen başka renlerde bahsi geçmiyor yurtdışındada. Hoparlörde zil sesinde boğulma L920 sahibi arkdaşlarda da arada oluyor buda yazılımsal olduğunu gösteriyor.Şubat gibi kapsamlı güncellme gelicek onu beklemekte fayda var.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: ergo93

    Uzun süredir takip ediyorum bir türlü çözemedim bu renk atması olayını, bu renk atması dediğiniz olay her renkte mevcut mu yoksa sadece mavide mi ? Eğer her renkte mevcutsa alacağınız sarı renktede soyulma veya solma olucak. Diğer aklıma takılan konu ise müzik benim için önemlidir, birkaç sayfa önce bir arkadaş telefon çalarken sesin bazen boğuk bazen ince çıktığını söylemiş ve bir kişide şarkıları cızırtılı oynatıyor demiş, bu sorunlar yazılımsal mı yoksa donanımsal mı gerçi kararsızlık donanımsal değildir ? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    Uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum tam buldum derken hüsran yaşadım açıkçası, daha almadım ama almak istiyorum htc 8x alınmalı mı yoksa lumia 920 alınsa daha mı iyi olur yada hiçbiri gidip iphone 5 alın daha iyi mi dersiniz ?

    acil ihtiyaç yoksa biraz bekleyin bende müzikteki cızırtılar geçti. Şarkı dinlerken sorun yok. renk atması sadece mavide var şu anda görülen başka renlerde bahsi geçmiyor yurtdışındada. Hoparlörde zil sesinde boğulma L920 sahibi arkdaşlarda da arada oluyor buda yazılımsal olduğunu gösteriyor.Şubat gibi kapsamlı güncellme gelicek onu beklemekte fayda var.

    Teşekkürler biraz daha beklemekte fayda var.




  • bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum bu cihazı almak istiyorum sizin önerinize göre alıcam
    benim için olmazsa olmaz 2 basit özellik var
    1.ana ekrana pratik bi şekilde not alınabiliyor mu, notun devamlı ana ekranda veya kilit ekranında durmasını istiyorum
    2.telefon görüşme esnasında pratik bi şekilde ses kaydı yapabiliyormu, yani sonradan programla değilde kendi özelliği olarak

    gps 3g diğer özellikler benim için önemsiz olmasada olur yada bana önerebileceğiniz başka cihaz varmı, fiyat farketmez.
    iphone da bi türlü ana ekrana veya kilit ekrana not alamadım app ler ile oluyor ama hiç pratik değil
  • Bugün beyaz ışık altında dikkatlice baktım bende renk atması fln yok ya Evham yapıp yok yere servislerde sürünecektimi sonra adamlar rezil edecekti beni hani bunda kararma diye
  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    Bugün beyaz ışık altında dikkatlice baktım bende renk atması fln yok ya Evham yapıp yok yere servislerde sürünecektimi sonra adamlar rezil edecekti beni hani bunda kararma diye

    yani bu genç arkdaşlar kendilerine iş çıkarıyorlar 30 larınıza gelinde göreyim seni benim servi ile uğraşcak vaktim yok telefon kirlenince rengi koyulatışıyor geçen sabunlu su ile sildim cillop gibi oldu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: devil16

    bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum bu cihazı almak istiyorum sizin önerinize göre alıcam
    benim için olmazsa olmaz 2 basit özellik var
    1.ana ekrana pratik bi şekilde not alınabiliyor mu, notun devamlı ana ekranda veya kilit ekranında durmasını istiyorum
    2.telefon görüşme esnasında pratik bi şekilde ses kaydı yapabiliyormu, yani sonradan programla değilde kendi özelliği olarak

    gps 3g diğer özellikler benim için önemsiz olmasada olur yada bana önerebileceğiniz başka cihaz varmı, fiyat farketmez.
    iphone da bi türlü ana ekrana veya kilit ekrana not alamadım app ler ile oluyor ama hiç pratik değil

    not için prgoramlar mevcut one note uygulaması ve diğer uygulamalar ile yapılabilir ama telefon görüşme esnasında kayıt olayı konusunda şüphelerim mevcut




  • Markette AppDeals adında bir program var, direk program yayıncılarından gelen teklifleri söylüyor. Bildirim kısmı çalışıyor, uygulama bedava olduğunda veya indirime girdiğinde haber veriyor. Sayesinde bugün parayla satılan pek çok uygulamayı beleş aldım şu an sefasını sürüyorum

    Nacizane tavsiyem kullanmasanız bile ileride işime yarar belki dediğiniz uygulamaları bedava iken satın alın ve ardından silin. Markette kayıt altında olduğundan ilerde yüklerken paralı bile olsa siz satın almış görülüyorsunuz ve ücretsiz yüklüyorsunuz
  • Arkadaşlar az önce TİM merkezinden 1 adet htc 8x sarı alarak telefonuma kavuşmuş bulunuyorum. Benim aldığım yerde ellerinde bir adet sarı vardı ve onuda ben kaptım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: devil16

    bilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum bu cihazı almak istiyorum sizin önerinize göre alıcam
    benim için olmazsa olmaz 2 basit özellik var
    1.ana ekrana pratik bi şekilde not alınabiliyor mu, notun devamlı ana ekranda veya kilit ekranında durmasını istiyorum
    2.telefon görüşme esnasında pratik bi şekilde ses kaydı yapabiliyormu, yani sonradan programla değilde kendi özelliği olarak

    gps 3g diğer özellikler benim için önemsiz olmasada olur yada bana önerebileceğiniz başka cihaz varmı, fiyat farketmez.
    iphone da bi türlü ana ekrana veya kilit ekrana not alamadım app ler ile oluyor ama hiç pratik değil

    not için prgoramlar mevcut one note uygulaması ve diğer uygulamalar ile yapılabilir ama telefon görüşme esnasında kayıt olayı konusunda şüphelerim mevcut

    aynen inceledim one note iş görür nokia shopa sordum aplikasyonla görüşmeleri kaydedebilirsiniz dedi, hangi app dedim baktı markette bulamadı filan numaramı aldı araştırıp dönelim filan dedi ama hayal kırıklığı oldu bana, arkadasım üst seviye telefonların hiçbiri kayıt yapmıyo dediler birde doğrumudur, niyedir 5 yıldır philips x800 kullanıyom mecburiyetten




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: ergo93

    Uzun süredir takip ediyorum bir türlü çözemedim bu renk atması olayını, bu renk atması dediğiniz olay her renkte mevcut mu yoksa sadece mavide mi ? Eğer her renkte mevcutsa alacağınız sarı renktede soyulma veya solma olucak. Diğer aklıma takılan konu ise müzik benim için önemlidir, birkaç sayfa önce bir arkadaş telefon çalarken sesin bazen boğuk bazen ince çıktığını söylemiş ve bir kişide şarkıları cızırtılı oynatıyor demiş, bu sorunlar yazılımsal mı yoksa donanımsal mı gerçi kararsızlık donanımsal değildir ? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    Uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum tam buldum derken hüsran yaşadım açıkçası, daha almadım ama almak istiyorum htc 8x alınmalı mı yoksa lumia 920 alınsa daha mı iyi olur yada hiçbiri gidip iphone 5 alın daha iyi mi dersiniz ?

    acil ihtiyaç yoksa biraz bekleyin bende müzikteki cızırtılar geçti. Şarkı dinlerken sorun yok. renk atması sadece mavide var şu anda görülen başka renlerde bahsi geçmiyor yurtdışındada. Hoparlörde zil sesinde boğulma L920 sahibi arkdaşlarda da arada oluyor buda yazılımsal olduğunu gösteriyor.Şubat gibi kapsamlı güncellme gelicek onu beklemekte fayda var.


    Müzik bende hala aynı sizdeki sorun nasıl geçti acaba ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Battlestar DH

    Arkadaşlar az önce TİM merkezinden 1 adet htc 8x sarı alarak telefonuma kavuşmuş bulunuyorum. Benim aldığım yerde ellerinde bir adet sarı vardı ve onuda ben kaptım.






    üff tahrik etmeyin insanı ya :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cerkain

    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: ergo93

    Uzun süredir takip ediyorum bir türlü çözemedim bu renk atması olayını, bu renk atması dediğiniz olay her renkte mevcut mu yoksa sadece mavide mi ? Eğer her renkte mevcutsa alacağınız sarı renktede soyulma veya solma olucak. Diğer aklıma takılan konu ise müzik benim için önemlidir, birkaç sayfa önce bir arkadaş telefon çalarken sesin bazen boğuk bazen ince çıktığını söylemiş ve bir kişide şarkıları cızırtılı oynatıyor demiş, bu sorunlar yazılımsal mı yoksa donanımsal mı gerçi kararsızlık donanımsal değildir ? Cevaplarsanız çok teşekkür ederim.

    Uzun süre kullanabileceğim bir telefon arıyorum tam buldum derken hüsran yaşadım açıkçası, daha almadım ama almak istiyorum htc 8x alınmalı mı yoksa lumia 920 alınsa daha mı iyi olur yada hiçbiri gidip iphone 5 alın daha iyi mi dersiniz ?

    acil ihtiyaç yoksa biraz bekleyin bende müzikteki cızırtılar geçti. Şarkı dinlerken sorun yok. renk atması sadece mavide var şu anda görülen başka renlerde bahsi geçmiyor yurtdışındada. Hoparlörde zil sesinde boğulma L920 sahibi arkdaşlarda da arada oluyor buda yazılımsal olduğunu gösteriyor.Şubat gibi kapsamlı güncellme gelicek onu beklemekte fayda var.


    Müzik bende hala aynı sizdeki sorun nasıl geçti acaba ?

    valla bende bilmiyorum telefonu açıp kapattım sonra kulaklığı takınca beats aktif oldu ayarlardan beatsı kapattım bir parça dinleyip tekrar açtım düzeldi enteresan değilmi




  • 
Sayfa: önceki 9091929394
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.