Şimdi Ara

HTC 8X >>> *WP8*-*342 PPI 720P EKRAN*-*BEATS AUDİO*-*8 MP ARKA 2.1 MP ÖN KAMERA*-*İMAGESENSE* (91. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (3 Mobil) - 2 Masaüstü3 Mobil
5 sn
4.553
Cevap
19
Favori
160.489
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: excalibur21


    Kardeş sarı gelmiş Turkcell'e haberin varmı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    Araştırayım ben ilk defa duyuyorum tam olarak ne oluyor anlatabilirmisiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    Araştırayım ben ilk defa duyuyorum tam olarak ne oluyor anlatabilirmisiniz

    Bir defa yazılım güncelleme sırasında banada göründü üzgün surat sorun yazılımsal diye tahmin ediyorum pcden yazılım atarsan düzelir tabi garanti durumunu etkiler mi bilmem ben olsam yazılımı yüklerim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    Araştırayım ben ilk defa duyuyorum tam olarak ne oluyor anlatabilirmisiniz

    tam olarak olan şu: cihazı açmak istediğimde iki adet ayarlar sembolü dönüyor. kısa süre sonra ekrana üzgün surat ifadesi geliyo ve o şekilde kalıyor hiçbir şekilde cihaz açılmıyor.

    quote:

    Bir defa yazılım güncelleme sırasında banada göründü üzgün surat sorun yazılımsal diye tahmin ediyorum pcden yazılım atarsan düzelir tabi garanti durumunu etkiler mi bilmem ben olsam yazılımı yüklerim


    Garantisi falan önemli değil. bilgisayardan yazılım nasıl atılıyor biraz yardımcı olabilir misiniz ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    Araştırayım ben ilk defa duyuyorum tam olarak ne oluyor anlatabilirmisiniz

    tam olarak olan şu: cihazı açmak istediğimde iki adet ayarlar sembolü dönüyor. kısa süre sonra ekrana üzgün surat ifadesi geliyo ve o şekilde kalıyor hiçbir şekilde cihaz açılmıyor.

    quote:

    Bir defa yazılım güncelleme sırasında banada göründü üzgün surat sorun yazılımsal diye tahmin ediyorum pcden yazılım atarsan düzelir tabi garanti durumunu etkiler mi bilmem ben olsam yazılımı yüklerim


    Garantisi falan önemli değil. bilgisayardan yazılım nasıl atılıyor biraz yardımcı olabilir misiniz ?

    Sanırım kendiniz ROM atacaksınız. Cihaz update alırken wi-fi bağlantısı kesilmiş sanırım, cihazın bildiği wi-fi ağı yakınındayken bir daha deneyin bence. Olmadı ROM atacaksınız




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?

    Arkadaşlar bilen yok mu

    Araştırayım ben ilk defa duyuyorum tam olarak ne oluyor anlatabilirmisiniz

    tam olarak olan şu: cihazı açmak istediğimde iki adet ayarlar sembolü dönüyor. kısa süre sonra ekrana üzgün surat ifadesi geliyo ve o şekilde kalıyor hiçbir şekilde cihaz açılmıyor.

    quote:

    Bir defa yazılım güncelleme sırasında banada göründü üzgün surat sorun yazılımsal diye tahmin ediyorum pcden yazılım atarsan düzelir tabi garanti durumunu etkiler mi bilmem ben olsam yazılımı yüklerim


    Garantisi falan önemli değil. bilgisayardan yazılım nasıl atılıyor biraz yardımcı olabilir misiniz ?

    Sanırım kendiniz ROM atacaksınız. Cihaz update alırken wi-fi bağlantısı kesilmiş sanırım, cihazın bildiği wi-fi ağı yakınındayken bir daha deneyin bence. Olmadı ROM atacaksınız

    Rom u nasıl atacağımı söyleyebilir misiniz ya da bakabileceğim bi yer var mı acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Cihaz açılmıyormuş geçmiş sayfalarda rom atılması anlatılmıştı cihazı yazılım yüklememoduna almak falan yazıyor rom ismini googleden aratıp indirin indirdikten sonra 5 dakikalık iş

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zedkid

    Cihaz açılmıyormuş geçmiş sayfalarda rom atılması anlatılmıştı cihazı yazılım yüklememoduna almak falan yazıyor rom ismini googleden aratıp indirin indirdikten sonra 5 dakikalık iş
    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444


    quote:

    Orijinalden alıntı: isocan4444

    Arkadaşlar merhaba ben telefonu alalı yaklaşık 2 hafta oldu fakat dünden beri telefonu açmak istediğimde üzgün suratla karşılaşıyorum ve telefonum açılmıyor bu konuda bilgisi olan var mıdır acaba ?


    Önce Güç tuşuna basacaksınız titreme olduğu anda ses yukarı aşağı tuşuna aynı anda basacaksınız.
    Sonra barkodlu ekran görünecek bu arada telefonu pcye takın
    Pc telefonu tanıcak ve telefondakı serial yazısı USB ye dönecek daha sonra size yönlenlerdiğim adresteki romu yükleyeceksiniz. Daha sonra sorun ortadan kalkar.

    http://freakshare.com/files/ukjs5iul/RUU_ACCORD_U_APO_00_HTC_Europe_2.00.401.03_1.11b.32.19.23_2_15.42.32_RETAIL_ENC_RELEASE.exe.html

    http://filesdownload.net/showthread.php?98-HTC-Windows-Phone-8X-%28RUU_ACCORD%29&



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cank1981 -- 27 Aralık 2012; 10:08:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Alıntıları Göster
    Az önce HTC Türkiye ile de görüştüm bana aktarılanlar;

    -Şu an TR genelinde 2 adet cihazda bu sorun görülmüş ve inceleme sürüyormuş. Sonuçlarını paylaşmadılar.

    -Avrupa da sadece 2 ülke de cihaz değişimi kararı alınmış, TR'de henüz alınan karar yok bu yüzden netleşmeden servise verip boşuna beklemeyin dedi.

    -Cihaz değişimi 30 gün'den daha az kullanılmış cihazlarda mümkün fakat daha yaşlı cihazlarda servis onayı ile değişir insiyatif onlar da dedi.


    Kapak değişimi veya başka cihazla değişim talebimi yöneticilerine iletti ve 3 gün içerisinde kararı bildirecekler. Gelen net cevaba göre bişeyler yapılabilir. Kapak değişimine sıcak bakmıyorum çünkü bu cihazı açarlarsa bundan bir daha hayır gelmez. Sonuçta kapalı kutu cihaz ve ahizenin bile kasa rengi ile aynı olmasından dolayı cihazı paramparça edecekler. Zaten çok da renk atması yok sanki bende, olmadı invisible shield vs alıp full body kaplama yapıcam ya da eskitip sonra kapak değişimine verip satıcam.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    Az önce HTC Türkiye ile de görüştüm bana aktarılanlar;

    -Şu an TR genelinde 2 adet cihazda bu sorun görülmüş ve inceleme sürüyormuş. Sonuçlarını paylaşmadılar.

    -Avrupa da sadece 2 ülke de cihaz değişimi kararı alınmış, TR'de henüz alınan karar yok bu yüzden netleşmeden servise verip boşuna beklemeyin dedi.

    -Cihaz değişimi 30 gün'den daha az kullanılmış cihazlarda mümkün fakat daha yaşlı cihazlarda servis onayı ile değişir insiyatif onlar da dedi.


    Kapak değişimi veya başka cihazla değişim talebimi yöneticilerine iletti ve 3 gün içerisinde kararı bildirecekler. Gelen net cevaba göre bişeyler yapılabilir. Kapak değişimine sıcak bakmıyorum çünkü bu cihazı açarlarsa bundan bir daha hayır gelmez. Sonuçta kapalı kutu cihaz ve ahizenin bile kasa rengi ile aynı olmasından dolayı cihazı paramparça edecekler. Zaten çok da renk atması yok sanki bende, olmadı invisible shield vs alıp full body kaplama yapıcam ya da eskitip sonra kapak değişimine verip satıcam.

    wow eren sendemi




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    Az önce HTC Türkiye ile de görüştüm bana aktarılanlar;

    -Şu an TR genelinde 2 adet cihazda bu sorun görülmüş ve inceleme sürüyormuş. Sonuçlarını paylaşmadılar.

    -Avrupa da sadece 2 ülke de cihaz değişimi kararı alınmış, TR'de henüz alınan karar yok bu yüzden netleşmeden servise verip boşuna beklemeyin dedi.

    -Cihaz değişimi 30 gün'den daha az kullanılmış cihazlarda mümkün fakat daha yaşlı cihazlarda servis onayı ile değişir insiyatif onlar da dedi.


    Kapak değişimi veya başka cihazla değişim talebimi yöneticilerine iletti ve 3 gün içerisinde kararı bildirecekler. Gelen net cevaba göre bişeyler yapılabilir. Kapak değişimine sıcak bakmıyorum çünkü bu cihazı açarlarsa bundan bir daha hayır gelmez. Sonuçta kapalı kutu cihaz ve ahizenin bile kasa rengi ile aynı olmasından dolayı cihazı paramparça edecekler. Zaten çok da renk atması yok sanki bende, olmadı invisible shield vs alıp full body kaplama yapıcam ya da eskitip sonra kapak değişimine verip satıcam.

    wow eren sendemi

    Abi cihazı satmam ya düşündüm de satıp ne alıcam sonra? iPhone ayağa düşme durumundan kurtulana kadar iPhone almam, Android'in zaten bin belasını versin Takoz Lumia 920'de alamayacağımdan mecburen senin gibi ipg kaplama yapıcaz öyle kullanıcaz veya böyle kullanıp karartıp sonra parasıyla kasa değişimi yapıcaz. Çok da şekil renk , çok da şekil tasarım ya vazgeçmem ben bundan. Hepsini geçtim günde 3-4 saat müzik dnliyorum beats'den nasıl vazgeçeyim, bundan başka cihazda müzik dinleyemem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm




  • quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    Gayet eğlenceli anlatmışsınız hocam. Siyah ile değişim yapmam ben ya, ben de yöneticilerden cevap bekliyorum. Kırmızı ile değişim istiyecem, bir mail atsınlar izlerini bulayım sonra yaktım zaten onları. İllallah ettircem




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cank1981

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord


    quote:

    Orijinalden alıntı: generix_1990

    quote:

    Orijinalden alıntı: JohnLord

    Kvk ya 12 de mail attım 12:15 te mail geldi ve bu cihazda bu sorunla karşılaşıldığını geldiğinde değişim yapılacağını söyledi

    yarın kvk dayım

    bidahada htc alırsa n'ah buraya yazıyorum

    Değiştirseler ne olacak, tekrar mavi renk alsak yine aynı sorun. Başka renk alsam kırmızı alırım o da henüz türkiye de yok ve gelmeyecek muhtemelen. Para iadesi yapın desen imkansız bişey yapmaları

    Başka model cihazla değişim yapıyolar ve benim gibş Turkcell den kontratlı alanların kontratı iptal ediliyor. ve başka cihaz alma şansı tanınıyor, teknosada bi abi işte vermiş garantiye değişim kararı çıkmış 20 iş günü olmuş ama iade talebinde bulunmuş ve 28 iş gününe kadar talep ettiği renkteki cihaz gelmezse para iadesi yapıyolar ve bunu yapmak zorundalar çünkü kullanıcı hatası yok eğer 2 hafta olmadan bu sorun çıkarsa değişim veya iade edilmesi gerek yoksa kvk nın verdiği formla tüketici heyetine gidersen s.. s.. değişim kararı veya iade kararı çıkartmak zorundalar ki ben bugun teknosada 4 tane 8x kullanan gordum birinde mavi vardı işte onunkide patlak vermiş yedek telefon ayarladığında vericekmiş servise ve Vodafone-Avea dan alınan cihazlar Netcell garantili Turkcellden alınan kvk garantiliymiş şanslımıyım bilmiyorum ama kvk 2 kez telefonumun içine etti geri yolladı 28 gun nasıl sabretçem bilmiyorum ama 28 gun sonunda iyi bir karar çıkmazsa htc ye veya kvk ya dava açıcam o kesin

    Ben de iletişim halindeyim KVK ile, eğer kırmızısı ile değişim olacaksa değişim isteyeceğim ama yok yine mavi vericez veya kırmızı gelmeyecek derlerse sessiz sakin planımı devreye alıp para iadesi alıcam. Hık mık ederlerse de olay çıkartıcam Gidip Lumia 920 almak istemiyorum, 8X'de olmazsa başka cihaz yok anasını gidip iPhone mu alalım ya

    Az önce kvk yı aradım htc den böyle bir bilgi gelmediğini ve değişim olamıycağını kapağın değişebileceğini ve bunun (ÜCRETLİ) Olduğunu söyledi allah allah dedim hem telefon renk atacak hemde paramı vericem dedim saydırdım bağırdım beyfendi biz birşey yapamayız dedi htc nin numarasını verebiliriz dedi iyi verin dedim aldım o sinirle aradım htc yi ömer diye biri işte baya yardımcı oldu saolsun

    dedim htc 8x california mavisi kullanıyorum renk atıyo ve tanıdığım kullanan 2-3 kişide de aynısı oldu servisten değişim kararı çıktı netcell garantili vs dedim kvk kapak değişimine bile para istiyo dedim beyfendi 2 dakika kontrol etmek amaçlı bekleticem dedi tamam dedim kontrol etti 5 tane değişim varmış ve bana dediklerini tek tek yazıyorum aynısını yaparsanız değişim talebi kabul oluyomuş ama ilk htc yi arayın.

    Cihazın sorununu ve talebimizi kağıda (el yazımızla) yazıp cihazın kututusu kutu içeriği aksesuarlarını kutuya koyup telefonuda alıp garantiye gidiyoruz ve kağıdı veriyoruz telefonun değişim talebi istediğmizi söylüyoruz öyle birşey olmıycağını ve htc den öyle bir bilgi gelmezse o an htc yi arayıp (0212 7055698) kvk nın böyle bir değişimi onaylamadığını söylüyoruz ardından onlar gerekli kontrolleri sağlayıp cihazı alıyolar ve cihazda renk solmaları hariç bir sorun yok herhangi oluşacak bir sorunda kvk sorumludur yazısınıda kağıda ekleyip kvk ya cihazı teslim ediyoruz htc de üst düzey yetkililere cihazın değişimi için attığı maili atmış oluyo telefon kapandıktan sonra ardından kontroller sağlanıp telefonun mümkünse siyahı ile değişimi sağlanamıyorsa iadesini talep ediyoruz ve ardından 2 haftalık bir süreçte en fazla (20 iş günü) içerisinde değişim cihazı geliyor eğerki değişim iptal edilip cihaz 20 iş gününü geçirirse yasal olarak değişim hakkına sahip oluyorsunuz ve kvk dan cihazı alıyorsunuz eğer vermezlerse gidip tüketici heyetine şikayet edip kvk ya dava açıp analarına yedirip geeri dönüyoruz

    ooo ölme babam ölme hiç uğraşama benim için IPG en mantıklı çözüm

    Telefonun rengi yine atıcak hocam kap kullanmaktansa sıkıntı çıkmıycağını bilerek kullanmak en iyisi

    bu arada htc den mail geldi cihazınızın değişim kararlı kvk yetkili birimlerine aktarılmıştır cihazınızı götürerek kontroller sağlandıktan sonra değişim işlemi başlayacaktır vs




  • 
Sayfa: önceki 8990919293
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.