Şimdi Ara

FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz (12. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.275
Cevap
32
Favori
209.997
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kemalb

    Arkadaşlar

    tecrübelerinize dayanarak birkonuyu anlamak istiyorum.
    Flight simulator Gold edition aldım, accelarator ile birlikte. Tabi ekran kartı yeterli değil diye de gt9500 aldım. Kurdum ve o gece iyi kötü birşeyler yaptım. Ama almışken 9500 üstü bir ekran kartı alayım diyerek
    iade ettim ve ASUS ATI5770 gibi herkesin al dediği DDR5 bir ekran kartı aldım. Setting seçeneğinde herşeyi high konumuna getirdim, test edebileyim diye. Kesik kesik, berbat bir ekran açılıyor. Sinir bozucu, o kadar masraf edip uğraştığım halde, moralim bozuldu. Ekran kartım yeterli değilmi yada başına gelen varmı bu tür şeyler.


    Ben notebook da HD5650 ile güzel güzel uçuyorum. Ayarlarımın SS ini atabilirim isterseniz.
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • Arkadaşlar geçenlerde IFly Jets - The 737NG eklentisini yükledim fakat resimdeki gibi iniş takımları gözükmüyor. Nedenini bilen var mı?

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • Simulatorun FSX gibi görünüyor. Eğer FSX e iFly 737NG FS2004 sürümü yüklersen böyle oluyor. (Bende FSX sürümünü indirmeden önce FS 2004 sürümünü FSX de denemiştim. Aynen böyle oluyor.)
    Ayrıca FMC de doğru çalışmıyor. iFly 737NG serisi artık FSX içinde çıktı. Ve malum yerlerde bulunabiliyor.
    _____________________________
  • Zaten FSX için olanı yüklü. For FSX yazıyordu. Tekrar download edelim bakalım. Teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bullseye_00 -- 1 Haziran 2011; 15:18:33 >
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • Merak ettim FSX i açtım ve BBJ jet seçtim. İlk defa çalıştırdığım için gauge leri çalıştırma sordu. Ayrıca update ile ilgili bir mesaj çıktı ama ben update etmeden devam ettim. Bende problem yok.


     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
  • Benim IFly 992 MB. FSX için olan. Doğru mu acaba?
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • Evet 992 mb olan FSX için olan. Bu paket içinde kurulum haricinde uzantısı *.gau olan 7 tane dosya var. Onlar FSX içinde Gauges dizinine kopyalanacak. Kopyalamayı unuttuysan ondan da olabilir.
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hölüzöfül

    Evet 992 mb olan FSX için olan. Bu paket içinde kurulum haricinde uzantısı *.gau olan 7 tane dosya var. Onlar FSX içinde Gauges dizinine kopyalanacak. Kopyalamayı unuttuysan ondan da olabilir.


    Mutabık onları kopyalamamıştım. Read Me yoktu benim ifly ın içinde. Neyse şimdi kopyaladım :) Deneyelim bakalım
    _____________________________
    AMD RYZEN 7 5800X3D 4.5 Ghz ~ MSI MPG X570S EDGE MAX WIFI ~ PALIT RTX 4080 GameRock OC 16 GB ~ CRUCIAL BALLISTIX 4x16 64 GB CL16 3600MHz DDR4
    SAMSUNG 980 PRO 500 GB 7000MB/s - 5100MB/s ~ CRUCIAL P3 Plus 2 TB M.2 ~ CRUCIAL P2 1 TB PCIe M.2 ~ SAMSUNG 860 EVO 500 GB ~ 2X SEAGATE 2 TB BARRACUDA
    CORSAIR 5000D ~ NZXT C1200 1200W 80+ Gold ATX 3.1 ~ ARCTIC LIQUID FREEZER II 280 ~ ACER 27" XV272U 2K ~ ASUS ROG STRIX FLARE II ANIMATE ~ RAZER DEATHADDER V2
    CREATIVE SOUND BLASTER AE-7 ~ PHILIPS FIDELIO X2HR ~ THRONMAX MDrill ONE ~ CREATIVE MEGAWORKS THX 550 ~ CREATIVE GIGAWORKS T20 ~ EPSON EH-TW5300 ~ HP REVERB G2
  • _____________________________
  • _____________________________
  • VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım
    _____________________________
  • Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mechaniker -- 4 Haziran 2011; 23:53:10 >
    _____________________________

    Zenit 12xp // Helios 44M-4 // Beroflex MC Auto Zoom 3,5-4,5/28-70 mm
    Made in Union of Soviet Socialist Republics // Сделано в Союзе Советских Социалистических Республик
  • öffffffff bee anılarım depreşti.ne uçuşlar yapardım bende...
    _____________________________

    ''Paranın yeri ceptir, kasadır yürek değildir''

    Diyanet İşleri Başkanı Prof. Dr. Mehmet Görmez
  • Super olur gercekten :) 1109393 VATSIM kodum; neredeyse saat 22:00 23:00 civari girmis oluyourm her gun.

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım
    _____________________________




  • Simdi anladim mesaji su an VATSIMdeyim :)

    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım


    quote:

    Orijinalden alıntı: Atabérk


    quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    VATSIM ile cook uzun zaman sonra ilk ucusumu az once yaptim Mooney ile. Gercekten deneyimi cok farkli; bugune kadar ki yaklasik 4500 saatlik offline ucus suresinden sonra 40 dk'lik VFR ucusun hazzi bambaska oldu. Tabi oncesinde 1-2 saat sadece sesli iletisim kilavuzunu hatim ettim :) daha sonra LTBA'da park halinde bir sure iletisimi dinledim, yazismalari okudum.

    Herkese onerilir :)

    Hocam vatsimdeysen gel bi LTAF-LTAI yapalım
    _____________________________




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla

    _____________________________

    Zenit 12xp // Helios 44M-4 // Beroflex MC Auto Zoom 3,5-4,5/28-70 mm
    Made in Union of Soviet Socialist Republics // Сделано в Союзе Советских Социалистических Республик




  • Sonucta bir yazilimdan bahsettigimiz icin; guncel ILS bilgileri ve chartlarina gore uculdugu zaman en kalabalik havaalanlari disinda digerleri cok detayli yapilmadigindan dolayi tam olarak inmeniz gereken runwaye degil de 40 - 100 m yanina; onune; soluna gelebiliyorsunuz. Onerim ILS ile establish olduktan sonra 200 - 300 feet kala tamamen manual olarak indirmek.

    VOR ile yaklasmayi anlatabilmek icin oncelikle inilecek havaalaninin guncel chartlarina sahip olmaniz gerekir. Cunku VOR sizi runwaye en guvenli sekilde yaklastirmak icin tur attirir; arazi kosullarina gore en uygun hizi ve alcalmayi sunar. Bunu da ilgili chart uzerinden sizin yorumlayarak gerceklestirmeniz gerekir. ILS'ten en buyuk farki da budur.

    Chart uzerinden anlatmak en dogrusudur; bunu internet uzerinde bilindik havaalanlari icin kolayca bulabilirsiniz. Ben NAVIGRAPH programini kullaniyorum; en guncel airport ve enroute chartlari edinmeniz mumkun fakat ucret odemeniz gerekiyor chart satin alabilmek icin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla


    _____________________________




  • IStanbul Sabiha Gokcen (LTFJ) >> Van Ferit Melen (LTCI)

     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
     FS 2004 - FSX, X-Plane ve Prepar3d' deki Deneyimleriniz
    _____________________________
    Mahfuzz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: casualities

    Sonucta bir yazilimdan bahsettigimiz icin; guncel ILS bilgileri ve chartlarina gore uculdugu zaman en kalabalik havaalanlari disinda digerleri cok detayli yapilmadigindan dolayi tam olarak inmeniz gereken runwaye degil de 40 - 100 m yanina; onune; soluna gelebiliyorsunuz. Onerim ILS ile establish olduktan sonra 200 - 300 feet kala tamamen manual olarak indirmek.

    VOR ile yaklasmayi anlatabilmek icin oncelikle inilecek havaalaninin guncel chartlarina sahip olmaniz gerekir. Cunku VOR sizi runwaye en guvenli sekilde yaklastirmak icin tur attirir; arazi kosullarina gore en uygun hizi ve alcalmayi sunar. Bunu da ilgili chart uzerinden sizin yorumlayarak gerceklestirmeniz gerekir. ILS'ten en buyuk farki da budur.

    Chart uzerinden anlatmak en dogrusudur; bunu internet uzerinde bilindik havaalanlari icin kolayca bulabilirsiniz. Ben NAVIGRAPH programini kullaniyorum; en guncel airport ve enroute chartlari edinmeniz mumkun fakat ucret odemeniz gerekiyor chart satin alabilmek icin.


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker


    quote:

    Orijinalden alıntı: Mechaniker

    Üstadlar şu VOR ile yaklasmayi anlatirmisiniz?

    Ayrica ils ile piste yaklasirken bazi yerlerde hatasiz inerken bazi yerlerde resmen ucak kamikaze yapiyor, kendini denize yada sehre cakiyor.. Anlamadim valla





    Teşekkürler.

    Varna havalimanına hatasız inerken, Atina Havalimanına inerken resmen uçağı çaktı. Paristede aynısı oldu
    _____________________________

    Zenit 12xp // Helios 44M-4 // Beroflex MC Auto Zoom 3,5-4,5/28-70 mm
    Made in Union of Soviet Socialist Republics // Сделано в Союзе Советских Социалистических Республик




  • 
Sayfa: önceki 1011121314
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.