Şimdi Ara

tempra 1996 model 1.6 ie slx nasıl sizce (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
24.601
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    bucaklı kardeş yanlış biliyosun 2.0 8 valf tempraların bu şekilde olanları da var.

    Düz 2.0'lerin;yani 8V'li modellerin direksiyonu her zaman farklıydı.Hiçbir zaman içi bu tip direksiyonlu 2.0 i.e çıkmadı fabrikadan.
    Hepsinin de tamponları ve aynaları full boyalıydı.
    Arka bagaj spoileri vardı.
    Direksiyonu da airbagli direksiyonun airbagsiz olanındandı görüntü olarak.
    Jantları da 4 kollu;kollarında çizgili Fiat logosu olan krom jantlardandı.
    Ön tamponlarındaki hava girişi de sis lambalarına kadar uzanan tipti.

    2.0 i.e 16V'ler ise bazıları deri koltuklu olup bazıları ise döşemesi farklı olan koltuklardandı.
    Jantlar 5 kollu gri boyalı jantlardandı.
    Ön panjur tamamen farklıydı 1.6 ve 2.0 i.e'lerden görüntü olarak.
    Abs+Airbag+Klima standarttı.Bazıları da sunrooflu çıktı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bucakli -- 25 Ekim 2010; 19:22:14 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orijinalden alıntı: ototube

    bucaklı kardeş yanlış biliyosun 2.0 8 valf tempraların bu şekilde olanları da var.

    Düz 2.0'lerin;yani 8V'li modellerin direksiyonu her zaman farklıydı.Hiçbir zaman içi bu tip direksiyonlu 2.0 i.e çıkmadı fabrikadan.
    Hepsinin de tamponları ve aynaları full boyalıydı.
    Arka bagaj spoileri vardı.
    Direksiyonu da airbagli direksiyonun airbagsiz olanındandı görüntü olarak.
    Jantları da 4 kollu;kollarında çizgili Fiat logosu olan krom jantlardandı.
    Ön tamponlarındaki hava girişi de sis lambalarına kadar uzanan tipti.

    2.0 i.e 16V'ler ise bazıları deri koltuklu olup bazıları ise döşemesi farklı olan koltuklardandı.
    Jantlar 5 kollu gri boyalı jantlardandı.
    Ön panjur tamamen farklıydı 1.6 ve 2.0 i.e'lerden görüntü olarak.
    Abs+Airbag+Klima standarttı.Bazıları da sunrooflu çıktı..



    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-tempra-satilik-yer-ucagi-tempra-33475092/detay

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-araba-fiat-tempra-takas-olur-33204155/detay

    inatlaşmaya gerek yok hepsi dediğin gibi değil kimisi de diğerleri gibi...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ototube -- 25 Ekim 2010; 20:48:57 >




  • İlk kez görüyorum bu tipte direksiyona sahip olanını.Diğer koyduğunuz ilan için ise aracın ön-arka tamponlar boyasız ve panjur da normal tipte olanlar gibi.Garip olan ise 2001 yılına kadar yetkili Tofaş servisiydik;elimde hâlen bu araçların katalogları,kitapçıkları filan durur.Hiçbirisinde de bu tip fotoları filan yoktu araçların.Kaldı ki biza de bu tip 2.0 gelmedi hiç bakıma filan..Gelenlere ve gördüklerime dayanarak kesin konuşmuştum ama yanılmışım.
  • Maalesef bu otomobil sektöründe nelerle kaşılaşılıyor nelerle...

    kırmızı olanda tamponlar boyalı tempranın fabrika çıkışı tambonları komple boyalı değildir.
  • Oto pazarında, tamircide, serviste, garajda son 2-3 yılda gördüğüm TEMPRA'ların aşağı yukarı hepsi:

    1. Elektrik Tesisatı
    2. Motor
    3. Tamponlar
    4. Gösterge Paneli
    5. Farlar

    Değiştirilmiş, oynanmış, tel/şeritle tutturulmaya çalışılmış, çıkma parçalarla uydyurulmuştu. Belki de ÇOK TEMİZ ve ÇOK İYİ DURUMDA kalmadı artık bu araçtan.

    Konua gelirsek, TEMPRA 2.0 16V i.e. bu araçlar arasında benzin ucuzken en çok tutulan araçtı. Şu andakilerin hepsi LPG'ye dönüştürülmüştür. Sıralı sistem yerine tek noktadan (boğazdan) mikserli (karıştırmalı) LPG sistemleri de uymaktadır. Motor bölümü ağzına kadar dolu olduğundan çok iyi bir ustanın LPG dönüşümü yapmış olmasına dikkat edin. Aracın elektrik tesisatı çok hassas, ülkemizdeki insanlar da pahalı parçalar yerine daha ucuz olan yan sanayi ve çıkma kullandığından bu tür durumlarda her an bir arızanın çıkabileceğini unutmamak gerek.

    Aracın en hassas noktaları

    - Öndüzen, sürekli tabla ve amortisör yer
    - Eksoz, daima paslanır, her yıl bir eksoz yer
    - Elektrik tesisatı, çok hassas, tamiri pahalı
    - Motor bölümü, yağ pompası ve eksantrikler

    Bunları iyice yaptırıp orjinal parça kullanırsan uzun bir süre binebileceğin bir aracın olur.
    Daha zayıf olan 1.6 i.e. motorlar daha fazla tutuluyor, en çok tutulan da 1.6 karbüratörlü motor, çünkü basit ve bozulmuyor, ŞAHİN ve DOĞAN'da da olan meşhur TEMPRA motor.

    Bu araçlar kullanıcıları tarafından modifiye, aksesuar ve tuning gibi işlemlere çok tabi tutulduğundan sağlam ve temizini bulmak biraz zordur.

    Saygılarımla,

    Taner Göde




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.