Şimdi Ara

M5 vs E63 vs RS6 (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
78
Cevap
0
Favori
6.419
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: neron23

     M5 vs E63 vs RS6


    Dünyaya böyle bi araba bir daha gelmez


    Açtığım konuyu unutmuşum Horta bak




  • Benim tercihim Ceed olurdu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~
    Bunun arkasında ki Rs6 yazısını söküp takacaksın oraya 2.0tdi yazısını sonra geleni geçeni tokatlayacaksın(hayalimdir)

    +1
  • Ceed ve 4.vites e hiçbirşeyi değişmem.Ne m5 ne rs6 ne e63.Alayını tokat yaparım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: !sTaNbLuE

    Ceed ve 4.vites e hiçbirşeyi değişmem.Ne m5 ne rs6 ne e63.Alayını tokat yaparım


    gel yanıma
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 1 MİLYONDA 1

     M5 vs E63 vs RS6


    SIRF BU YÜZDEN !...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: bucakli

    quote:

    Orijinalden alıntı: 1 MİLYONDA 1

     M5 vs E63 vs RS6


    SIRF BU YÜZDEN !...




    daha ne diyeyim ok dear




  • m5
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE

     M5 vs E63 vs RS6

     M5 vs E63 vs RS6

     M5 vs E63 vs RS6

     M5 vs E63 vs RS6







  • Ben atmosferik alayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: laktik

    youtube da rs6 nın Türkçe deneme sürüşü vardı. Biri şişman diğeri zayıf 2 tane sunucu vardı. Bulan eklerse güzel olur aradım bulamadım. Konuşma sırasında adam diyor ki 500 çok beygirli araç. Otomatik freni var ama güvenip öndeki araca çok yaklaşamıyoruz.
    buldum link
    http://www.youtube.com/watch?v=mAOhO9ukmCs

    süper yaa
    gerizekalı citröen berlingo




  • quote:

    Orijinalden alıntı: musti_42v


    quote:

    Orijinalden alıntı: HoLY.oNE


     M5 vs E63 vs RS6






    Bunlar orjinal AMG jantı mı ?

    S65'te de görmüştüm bunları.




  • m6 de bari
  • m5 tabikide

    ama tabikide hiçbiri ceed 'in çaaat diye 4.vites e atılışından sonraki o hızlanmayı yapamaz.
  • quote:


    BMW nin efsanevi M5 i ve Cadillac ın yepyeni CTS-V si arasında eşi görülmemiş bir düello.
    Monticello, New York - Eşi görülmemiş. BMW nin efsanevi M5 i ile Cadillac ın yepyeni CTS-V sinin güç gösterisini tanımlayabilecek en iyi tabir bu. Bu Cadillac ve BMW, spor-sedan hiyerarşisinde nerede bulunduklarını kanıtlama adına, kendi sürücülerini seçme ve araçlarını teslim edip tarafsız bir pistte hızlı turlar atma teklifimizi kabul ettiler.

    BMW M5 ve Cadillac CTS-V Kapışması

    Karnı aç yarışmacı Cadillac ın, 556-bhp lik CTS-V sini yaratırken, Michelin PS2 lastiklerine kadar direkt olarak M5 i hedeflediği bir sır değil. Aslında o kadar aç ki, biz dahil herhangi bir gazetecinin aracı sürmesine daha izin verilmeden tam üç hafta önce bu kapışmayı kabul etti.

    BMW, tüm diğer üreticilerin özendiği bir otomobil ürettiğini biliyor. Aynı zamanda yeni bir M5 in üstünde çalışıldığını da biliyor. Gene de, tecrübeli BMW yarışçısı Bill Auberlen tarafından sürülecek olan, biri 6-ileri manuel diğeri 7-ileri SMG olmak üzere iki adet 3 yaşında M5 gönderdiler. Cadillac sa Performans Araç İşleri Yöneticisi John Heinricy tarafından kullanılacak olan tek bir jet-siyahı CTS-V gönderdi.

    Şafak söktü ve biz Manhattan ın 144 km kuzeyindeki Monticello Motor Club tayız. Kulübün büyük açılışı iki gün sonra. Ana kapının dışında bekleyen 100 den fazla işçiden oluşan bir kalabalık var - bizi bekliyorlar. Pist müdürü Jason Bannerman, Pisti tamamlamaları için onları içeri almadan önce hızlı turları atmak için bir saatten biraz daha fazla süremiz var, diyor. Bitmemiş bir pist için burası, gördüğüm pekçok bitmiş pistten daha güzel gözüküyor. Bittiğinde muhteşem bir yer olacak.

    Kullandığımız 5.5 km lik yol son derece pürüzsüz ve yeşil. O kadar yeni ki henüz kimse üstünde süreli turlar atmadı. Bill ve John pisti öğrenmek ve kiralık araçlarıyla turlamak için can atıyorlar.

    Etraftaki devasa inşaat, pisti epey kirletti. Taze bir yüzey ve temizlenmesi için birkaç yarış gününün geçmesi gerekecek. Bill ve John pistin arka tarafında gölgede kalan hafif su birikintisiyle zemine gömülmüş gibi duran tozdan ötürü biraz endişeliler. Gene de ilk turlarında düzlük sonunda 240 kms e ulaşırken çok da rahatsız değil gibiler. İlk devre 20 dakika sürüyor ve ilk rekor CTS-V tarafından 2 dak 47.55 sn ile kırılıyor. Heinricy bu otomobilin arkasında sayısız saat geçirdi ve kendini evinde hissediyor; aynı zamanda tecrübeli bir pilot - belli oluyor. Lord Vader ın parlak siyah ve krom makinesi Auberlen i kışkırtıyor. O ise BMW adına yıllarca yarıştı ama dört yıldır bir M5 in başına geçmedi, gene de çabucak yerleşiyor. 6-ileri manuel araçtan 7-ileri SMG olana geçiyor, 2:45.96 lık zamana imza atıyor ve Cadillac ekibi siniyor. BMW takımıysa gülücüklerini saklamaya çalışıyor.

    Heinricy, 6-ileri manuel V sinin ultra-ateşli SMG M5 le aşık atabileceğinden emin. Verilere bakacak olursak, V nin 56 hp 228 Nm lik güç avantajı ve yalnızca 68 kg lık ağırlık dezavantajı var. Tüm gücünü veriyor ve V sinin bacaklarını 239 kms le esnetip 2:45.55 lik süreye imza atıyor. Vbox GPS verilerimize göre iki araç da hemen hemen aynı turlar atıyorlar. Su birikintisi kurur ve güneş pisti ısıtmaya başlarken, iki sürücü de hızlı turlar arasında dinlenme turları atmaya başlıyorlar. Şimdi son devredeyiz ve henüz bir galip açıklamak mümkün değil zira çok yakınlar. Auberlen iki çok hızlı tur atıyor ve yüzünde bir gülücükle birinci geliyor. Zaman sayacı 2:44.70 yaptığını söylüyor ve GPS verileri bunu onaylıyor. Heinricy halen pistte ve ter içinde. V bayrakları geçiyor, saat çok yakın olduğunu söylüyor. V, her biri öncekinden saniyenin onda biri kadar daha hızlı olan üç hızlı tur attı. Sonuncu 2:44.23, BMW den yaklaşık yarım saniye daha hızlı. M5 daha iyisini yapabilir miydi? Belki. Fakat şimdi inşaatının devamı için pisti terk etmeliyiz.

    Cadillac burun farkıyla galip geldi ve herkes evine mutlu döndü. BMW, 3 senelik yaşlı M5 inin halen yepyeni CTS-V yle baş edebildiğini görürken, Cadillac, BMW M5 i neredeyse bir Chevy Malibu fiyatı kadar daha ucuza geçen bir CTS-V yarattı. BMW nin yeni M5 le çıtayı daha da yukarı taşımaktan mutluluk duyacağına eminiz, fakat şimdilik kral V.


    Başka söze gerek yok. Her firmanın amacı m5 gibi bir otomobil üretmek




  • Araba yol durumuna göre kendisi hızlanıyor, fren yapıyor. Dur diye uyarıyor vs..
    İzlenmesi gereken bir video.




    Edit : düzenleme.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Şair-i Maderzat -- 27 Ocak 2011; 15:15:08 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freeman6161

     M5 vs E63 vs RS6


     M5 vs E63 vs RS6


     M5 vs E63 vs RS6


     M5 vs E63 vs RS6




    Anam o ne öyle



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi İl teber -- 27 Ocak 2011; 16:35:50 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Şair-i Maderzat

    Araba yol durumuna göre kendisi hızlanıyor, fren yapıyor. Dur diye uyarıyor vs..
    İzlenmesi gereken bir video.




    Edit : düzenleme.


    çok güzel bi video


    gerizekalı berlingo




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.