Şimdi Ara

. . . : : : TOXK CLUB : : : . . . (1022. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25.689
Cevap
15
Favori
626.695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 10201021102210231024
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • En acemi kazası söyle olur öndeki virajı normal çizgisinde dışardan içeri alır acemi arkadaki hızlı gelip virajı içerden alıp tam ortasında çarpar yaslar ve öndekini yol dışına çıkarıp kendisi yola devam eder bu en çok yaşanan kazadır işte bunu yapmıcaz yapan olursada çekip yoldan çıkardığını beklicek birde ilk virajda heyecan yapmamak lazım ilk viraj en tehlikelisi en çok arabanın birden girdiği viraj onun için sakin yarışa başlamak lazım.

    Arkadaşlar inanın eğer daha iyi kullanıyorsanız ve arabanız daha hızlıysa illaki öndekini çarpmadan da geçtiğinizi görüceksiniz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi maydo72 -- 6 Şubat 2012; 13:47:06 >
    _____________________________
  • İyi günler. Gördüm ki Forza turnuvası yapıyormuşsunuz, size bir yararım olur umuduyla birkaç kelam edeyim.

    Assistlerden bahsetmek gerekirse; biliyorsunuz Braking, Steering, Stability Control, Traction Control, Driving Line gibi assistler mevcut oyunda. Eşit şartlarda daha iyi olanla daha kötü olanın arasındaki farkın belli olması için bazı assistler standart hâle getirilmeli. Braking hakkında konuşmak gerekirse, Assisted-ABS On-ABS Off gibi seçenekler var. Sanırım Assisted seçen olmaz ki zaten seçecek olan adamın bu oyunda işi yok. ABS açık olduğunda fren mesafesi kısalıyor ancak steering sınırlanıyor biraz, kapalı olduğunda da fren mesafesi uzuyor ama daha bir hâkim oluyorsunuz araca. Açıkçası ABS On olanlar biraz avantaj sağlıyor ancak yine de arada ciddi bir fark yok, Braking oyuncunun inisiyatifine bırakılabilir. Ben her zaman kapatırım.

    Steering'de ise Normal ve Simulation gibi iki seçenek var, Simulation yapıldığında spin atma ihtimâliniz artıyor ama araç hakimiyetiniz de artıyor. Steering de serbest bırakılmalı, kendine güvenen varsa Simulation yapsın, tavsiye ederim.

    Stability Control da fark yaratabilecek unsurlardan bir tanesi. Aracın kayma ihtimâlini azaltır, hatta kaymaya başlarsa otomatik fren yaparak aracın savrulmasını veya yoldan çıkmasını engeller. Bu Assist herkeste aynı olmalı, yani Lobby kurucusu tarafından Settings kısmından ayarlanmalı eşit şartlarda yarışlar yapılabilmesi için. Ben kapatmanızı öneririm, daha keyifli olacaktır.

    Traction Control ise oyuna en fazla etki eden Assist'lerden birisi, kalkışlarda ve hızlanırken aracın sardırmasını engeller, sardırma olmayacak maksimum hızla aracın hızlanmasını sağlar. Ayrıca keskin virajlarda gereğinden fazla gaz verdiğiniz durumlarda aracın kaymamasını da sağlar. Bu da herkeste aynı olmalı diye düşünüyorum, A sınıfına kadar pek fark yaratmayacaktır ama ondan sonrası için çok önemli. S ve R3 sınıfı oynayan birisi olarak TCS olmadan oynamaya alışmak için neler çektim bir ben bilirim.

    Driving Line olayına gelince, oyunun acemileri kullanabilirler, serbest bırakılmalı diye düşünüyorum. Zirâ virajlar ezberlenmediyse erken veya geç fren yapmamak çok zor oluyor, biliyorum. Şunu da söyleyeyim ki; Driving Line sizin sadece yarışı bitirebilmenizi sağlar, performansınızı artırmaz. Aynı yolda Driving Line kullanmayan biri kadar iyi tur atamazsınız, sebebi Driving Line'ın çoğu virajda erken fren yaptırmasıdır. Driving Line'a göre fren yaparsanız çoğu virajda yaklaşık 0,2-0,3 saniye kaybedersiniz. Bu yüzden mümkünse kapatmanızı öneririm, en azından iyi bildiğiniz pistlerde kapatın.

    Vites kullanımı da başka bir mevzû. Automatic-Manuel-Manuel w/Clutch seçenekleri mevcut. Gamepad'de manuel kullanmak pek keyifli olmasa da kullanmak zorunda kalıyorsunuz, çünkü arada çok ciddi fark oluyor. Automatic'le Manuel ya da Manuel'le Manuel/Clutch arasında 1 saniyeden fazla fark olabiliyor pistine göre (hatta belki daha fazla). Bu çok ciddi bir rakam, bu yüzden mümkünse en azından Manuel kullanmaya çalışın. Ben debriyajlı kullanamadığımdan dolayı sürekli zorluk yaşıyordum ciddi yarışlarda. Bir arkadaşımla farkı görmek adına yaptığımız bir denemede aradaki farkı gördüğümde çok şaşırmıştım, o debriyajlı ben debriyajsız kullanıyordum ve aynı araçlarla denemeler yaptık, çok kısa mesafede ciddi fark oluştu. Bana kalırsa kazananı belirleyecek nokta burası, zirâ Automatic kullanıyorsanız debriyajlı Manuel kullanan birini geçmeniz inanılmaz derecede zor, hatta belki imkansız (karşıdaki çok kazma değilse). Bu yüzden en azından Manuel kullanmak sıralamadaki yerinize oldukça olumlu etki yapacaktır. Arada fark olmasına rağmen yarışlarda vites seçimi kullanıcıya bırakılmalı diye düşünüyorum. Çünkü ha deyince Manuel kullanmaya başlanamıyor, alışmak lazım. Zaten kullananın büyük dezavantajı oluyor, bir haksızlık oluşmayacaktır.

    Sormuşsunuz söyleyeyim, yarışlarda rakip araçları Ghost hâle getirme, yani bir anlamda kazaları kapatma seçeneği mevcut. Lobby kurucusu Lobby ayarlarına girerse ilk ekranda Collusion Mode seçeneğini görecektir, onu Off yaptığınız takdirde rakip araçlar yarış boyunca size Ghost şeklinde görünür. Eğer çok kalabalık olunmayacaksa ve çok acemi kimse yoksa kazaları kapatmamak gerekir. Öyle çok ruhsuz, tatsız, tuzsuz bir şey oluveriyor yarışlar. Ben pek hoşlanmıyorum. Bu arada yarışılan araçların sınıf seçimi, PI sınırlaması, Assist Restriction'lar falan hep o Lobby Settings'den yapılıyor. Mesela yarışı herkeste TCS kapalı olacak şekilde ayarlayabilir Lobby kurucusu, diğer oyuncuların ayarlarının önemi olmaz o şekilde.

    Son birkaç şey daha söylemek istiyorum. Ben bu oyunu çok seviyorum ama bir süredir ondan uzağım (ve uzak olacağım). Oyunun ve bu oyunda geçireceğiniz her dakikanın değerini bilin arkadaşlar, hepiniz çok şanslı insanlarsınız gözümde bu oyunu oynayabildiğiniz için. Herkese iyi yarışlar dilerim, merak ettiğiniz bir şey olursa elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım. İyi günler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi F355 Challenge -- 6 Şubat 2012; 14:50:02 >
    _____________________________




  • Olur mu oyle sey abi ya...hirsizin hic mi sucu yok.rakibine gecilecegini anlayan viraja yavas girsin o zaman...nasilsa arkada ki de yavaslar o zaman.
    Benim verdigim ornek ,anlattigin sey degil be hakan.adam virajin kapisini acik birakmis,ikimizde fren yapiyoruz,ben gec fren yapip virajla rakibin arasina giriyorum,oyle bodoslama arkadan dalmiyorum ki.

    O zaman ondeki de gec fren yapip risk alacak,kapiyi da kapatacak.yoksa onde olanin cok avantaji olur...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voldemort -- 6 Şubat 2012; 17:48:06 >
    _____________________________
  • Oh forza muhabettidir almış başını gitmiş:)

    Az önce Galaxy S2 ye Android 4.0.3 yükledim. Gerçekten güzel olmuş hoşuma gitti:) Sızdırılan En stabil 4 ice cream sürümüymüş. :)
    _____________________________
    XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS5]: nucLearTR
  • Kısaca şunu söyleyim araba en hızlı tüm asistler kapalı ve manuel vites artı debriyaj en hızlı gidiyor. Ben debriyaj pek tercih etmiyorum(alışması zor hata oranı fazla) ama mutlaka manuel vites kullanın otomatik vitesle hiç bir şansınız kalmaz her tur en az 1-2 saniye fark yersiniz...Nasıl oynuyorsanız oynayın manuel vites oynayın '' assist break'' lede sakın oynamayın yoldan çıkmazsınız ama sonuncu olursunuz...
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Oh forza muhabettidir almış başını gitmiş:)

    Az önce Galaxy S2 ye Android 4.0.3 yükledim. Gerçekten güzel olmuş hoşuma gitti:) Sızdırılan En stabil 4 ice cream sürümüymüş. :)

    yine de eksikleri varmış soner. ay sonunu bekliyorum ben. iyi bir stabil versiyonu çıkacak diyorlar.
    _____________________________
    PSN : nnjaRage | LIVE : ryujiAkira
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
  • abiler kapatalım çarpışmaları sıkıntı olmasın
    _____________________________
  • herkese selam,

    ps3 de gt5 i dfgt ile oynamak da ayrı keyifti yau adamlar cidden yapmış... (dfgt) ama stand ım olmadığı için yalan dolan oldu tozlanmaya mahkum...
    _____________________________

    psn: ll_renzokuken_ll

    gt: vRENZOKUKENv
  • Forza 4 mü yoksa SSX mi? :P

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v3EyQFnCDDc




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Buyukbaba -- 6 Şubat 2012; 14:36:57 >
    _____________________________
    PSN : nnjaRage | LIVE : ryujiAkira
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eli Wallach

    İyi günler. Gördüm ki Forza turnuvası yapıyormuşsunuz, size bir yararım olur umuduyla birkaç kelam edeyim.

    Assistlerden bahsetmek gerekirse; biliyorsunuz Braking, Steering, Stability Control, Traction Control, Driving Line gibi assistler mevcut oyunda. Eşit şartlarda daha iyi olanla daha kötü olanın arasındaki farkın belli olması için bazı assistler standart hâle getirilmeli. Braking hakkında konuşmak gerekirse, Assisted-ABS On-ABS Off gibi seçenekler var. Sanırım Assisted seçen olmaz ki zaten seçecek olan adamın bu oyunda işi yok. ABS açık olduğunda fren mesafesi kısalıyor ancak steering sınırlanıyor biraz, kapalı olduğunda da fren mesafesi uzuyor ama daha bir hâkim oluyorsunuz araca. Açıkçası ABS On olanlar biraz avantaj sağlıyor ancak yine de arada ciddi bir fark yok, Braking oyuncunun inisiyatifine bırakılabilir. Ben her zaman kapatırım.

    Steering'de ise Normal ve Simulation gibi iki seçenek var, Simulation yapıldığında spin atma ihtimâliniz artıyor ama araç hakimiyetiniz de artıyor. Steering de serbest bırakılmalı, kendine güvenen varsa Simulation yapsın, tavsiye ederim.

    Stability Control da fark yaratabilecek unsurlardan bir tanesi. Aracın kayma ihtimâlini azaltır, hatta kaymaya başlarsa otomatik fren yaparak aracın savrulmasını veya yoldan çıkmasını engeller. Bu Assist herkeste aynı olmalı, yani Lobby kurucusu tarafından Settings kısmından ayarlanmalı eşit şartlarda yarışlar yapılabilmesi için. Ben kapatmanızı öneririm, daha keyifli olacaktır.

    Traction Control ise oyuna en fazla etki eden Assist'lerden birisi, kalkışlarda ve hızlanırken aracın sardırmasını engeller, sardırma olmayacak maksimum hızla aracın hızlanmasını sağlar. Ayrıca keskin virajlarda gereğinden fazla gaz verdiğiniz durumlarda aracın kaymamasını da sağlar. Bu da herkeste aynı olmalı diye düşünüyorum, A sınıfına kadar pek fark yaratmayacaktır ama ondan sonrası için çok önemli. S ve R3 sınıfı oynayan birisi olarak TCS olmadan oynamaya alışmak için neler çektim bir ben bilirim.

    Driving Line olayına gelince, oyunun acemileri kullanabilirler, serbest bırakılmalı diye düşünüyorum. Zirâ virajlar ezberlenmediyse erken veya geç fren yapmamak çok zor oluyor, biliyorum. Şunu da söyleyeyim ki; Driving Line sizin sadece yarışı bitirebilmenizi sağlar, performansınızı artırmaz. Aynı yolda Driving Line kullanmayan biri kadar iyi tur atamazsınız, sebebi Driving Line'ın çoğu virajda erken fren yaptırmasıdır. Driving Line'a göre fren yaparsanız çoğu virajda yaklaşık 0,2-0,3 saniye kaybedersiniz. Bu yüzden mümkünse kapatmanızı öneririm, en azından iyi bildiğiniz pistlerde kapatın.

    Vites kullanımı da başka bir mevzû. Automatic-Manuel-Manuel w/Clutch seçenekleri mevcut. Gamepad'de manuel kullanmak pek keyifli olmasa da kullanmak zorunda kalıyorsunuz, çünkü arada çok ciddi fark oluyor. Automatic'le Manuel ya da Manuel'le Manuel/Clutch arasında 1 saniyeden fazla fark olabiliyor pistine göre (hatta belki daha fazla). Bu çok ciddi bir rakam, bu yüzden mümkünse en azından Manuel kullanmaya çalışın. Ben debriyajlı kullanamadığımdan dolayı sürekli zorluk yaşıyordum ciddi yarışlarda. Bir arkadaşımla farkı görmek adına yaptığımız bir denemede aradaki farkı gördüğümde çok şaşırmıştım, o debriyajlı ben debriyajsız kullanıyordum ve aynı araçlarla denemeler yaptık, çok kısa mesafede ciddi fark oluştu. Bana kalırsa kazananı belirleyecek nokta burası, zirâ Automatic kullanıyorsanız debriyajlı Manuel kullanan birini geçmeniz inanılmaz derecede zor, hatta belki imkansız (karşıdaki çok kazma değilse). Bu yüzden en azından Manuel kullanmak sıralamadaki yerinize oldukça olumlu etki yapacaktır. Arada fark olmasına rağmen yarışlarda vites seçimi kullanıcıya bırakılmalı diye düşünüyorum. Çünkü ha deyince Manuel kullanmaya başlanamıyor, alışmak lazım. Zaten kullananın büyük dezavantajı oluyor, bir haksızlık oluşmayacaktır.

    Sormuşsunuz söyleyeyim, yarışlarda rakip araçları Ghost hâle getirme, yani bir anlamda kazaları kapatma seçeneği mevcut. Lobby kurucusu Lobby ayarlarına girerse ilk ekranda Collusion Mode seçeneğini görecektir, onu Off yaptığınız takdirde rakip araçlar yarış boyunca size Ghost şeklinde görünür. Eğer çok kalabalık olunmayacaksa ve çok acemi kimse yoksa kazaları kapatmamak gerekir. Öyle çok ruhsuz, tatsız, tuzsuz bir şey oluveriyor yarışlar. Ben pek hoşlanmıyorum. Bu arada yarışılan araçların sınıf seçimi, PI sınırlaması, Assist Restriction'lar falan hep o Lobby Settings'den yapılıyor. Mesela yarışı herkeste TCS kapalı olacak şekilde ayarlayabilir Lobby kurucusu, diğer oyuncuların ayarlarının önemi olmaz o şekilde.

    Son birkaç şey daha söylemek istiyorum. Ben bu oyunu çok seviyorum ama bir süredir ondan uzağım (ve uzak olacağım). Oyunun ve bu oyunda geçireceğiniz her dakikanın değerini bilin arkadaşlar, hepiniz çok şanslı insanlarsınız gözümde bu oyunu oynayabildiğiniz için. Herkese iyi yarışlar dilerim, merak ettiğiniz bir şey olursa elimden geldiğince yardım etmeye çalışırım. İyi günler.

    Sağolasın...

    Biz 2007den beri baya suyunu çıkardık forzanın bizim eski konular vardı...

    Bu Forza 2 konumuzdu ;http://forum.donanimhaber.com/m_20065906/mpage_1/key_/tm.htm

    Buda Forza 3 le beraber sonradan açtığımız Team Turkiye Motorsport konusu ;http://forum.donanimhaber.com/m_32660446/mpage_1/key_/tm.htm

    Nostalji
    _____________________________




  • TTM nin ne olduğunu ne zamandır merak ediyordum, hep unuttum sormayı. Öğrendim sonunda
    _____________________________
    PSN : nnjaRage | LIVE : ryujiAkira
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.
  • Forza 2 de yaptığım arabaları buldum

    18 saatlik emeğin ürünü

     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .

     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .


    Buda 4-5 saat falan sürmüştü;

     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .


    12 Saat ;

     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .


    5 Saat Replica;

     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .
     . . . : : : TOXK CLUB : : : . . .

    Şu dizaynları forza 4 e aktarabilsem zengin olurum



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Leingrad -- 6 Şubat 2012; 15:08:49 >
    _____________________________




  • toxk logosu forza4 e geldi babür, bende gözüküyor

    akşam ghost olayını deniyelim, babür forza3 te var dedi, arabalar hayalet gibi gözükmeden ghost olabiliyormuş forza3 te, 4 te de varsa güzel olur
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Buyukbaba

    quote:

    Orijinalden alıntı: nucLear

    Oh forza muhabettidir almış başını gitmiş:)

    Az önce Galaxy S2 ye Android 4.0.3 yükledim. Gerçekten güzel olmuş hoşuma gitti:) Sızdırılan En stabil 4 ice cream sürümüymüş. :)

    yine de eksikleri varmış soner. ay sonunu bekliyorum ben. iyi bir stabil versiyonu çıkacak diyorlar.

    Valla bayaa bi karıştırıdm Şahin, 4.0.3ü gözüme çarpan bir eksiklik veya bir problem olmadı.
    Hatta çok daha hızlı browseri felan çok gelişmiş kullanımı güzel. Hoşuma gitti yani :)
    _____________________________
    XBOX[ONE] Live: nucLearTR - PSN[PS5]: nucLearTR
  • bak sana bir yazı atacağım, dene bakalım o hatalar var mı cidden?

    "Hi guys back with my report after a few days of use.

    The following things should be fixed:

    Still missing the option to turn vibration on all the time.

    Sometimes short messages won’t arrive even a reboot doesn’t deliver the missing short messages!

    Can’t send or recieve mms.

    Background synchronisation doesn’t work as it should. Sometimes it doesn’t even work anymore and just a reboot helps to get it working again.

    GPS works every now and then.

    I manually had to create my carrieres APN (vodafone germany).

    It is a bit laggy every now and then also I don’t do any multitasking.

    Sometimes it drains much power sometimes it very battery saving (Android OS sometimes sucks my battery empty) – kind of strange!

    Every now and then the can’t use my data network so I have to reboot and when checking the battery stats after such a reboot, the system displays that the system is running just for few seconds – it seems to me that the systems hangs up and starts back like if you removed the charger.

    Sometimes when using the dialer and I got contacts with the same name I can’t expand the contacts to choose the right contact! Very annoying!

    All in all it’s fun to use but in my eyes it is not ready for daily use, cause there still to many issues left which need to be fixed first!"
    _____________________________
    PSN : nnjaRage | LIVE : ryujiAkira
    Cömertlikte akarsu gibi ol. Şefkatte güneş gibi ol. Kusur örtmekte gece gibi ol. Öfkede ölü gibi ol. Tevazuda toprak gibi ol. Müsamahada deniz gibi ol. Ya olduğun gibi görün, ya göründüğün gibi ol.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: apeksss

    toxk logosu forza4 e geldi babür, bende gözüküyor

    akşam ghost olayını deniyelim, babür forza3 te var dedi, arabalar hayalet gibi gözükmeden ghost olabiliyormuş forza3 te, 4 te de varsa güzel olur

    Yine de siz bilirsiniz ama Ghost olayı işin tadını kaçırmaz mı?Yarışmanın doğasına aykırı bence.Sanki zaman yarışı gibi olacak,totalde en hızlı turu yapan kazanacak, en fazla arabayı geçen değil.Ne savunma yapmaya gerek olacak ne de atak,verecen gazı olacak bitecek...beni sarmaz öyle...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voldemort -- 6 Şubat 2012; 16:23:56 >
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: VendettA


    Biraz göz gezdirdim, çok güzel muhabbetler dönmüş, güzel günlermiş. Paylaştığın araçları da beğendim, sağlam Forza'cısın sanırım, konsolu kaldırmış olmasaydım seninle teke tek kapışmak isterdim. Ben de fena değilimdir.

    quote:

    toxk logosu forza4 e geldi babür, bende gözüküyor

    akşam ghost olayını deniyelim, babür forza3 te var dedi, arabalar hayalet gibi gözükmeden ghost olabiliyormuş forza3 te, 4 te de varsa güzel olur

    Zaten tam olarak Ghost değil, diğer araçlara uzaktan baktığında normal gözüküyor, yaklaşınca şeffaflaşıyor, dibine kadar girersen Ghost oluyor.

    quote:

    Yine de siz bilirsiniz ama Ghost olayı işin tadını kaçırmaz mı?Yarışmanın doğasına aykırı bence.Sanki zaman yarışı gibi olacak,totalde en hızlı turu yapan kazanacak, en fazla arabayı geçen değil.Ne savunma yapmaya gerek olacak ne de atak,verecen gazı olacak bitecek...beni sarmaz öyle...

    Kesinlikle kaçırıyor. Bence önce normal şekilde denenmeli, oynanmayacak durumda ise bu yola başvurulmalı. Zaten hepiniz aklı başında adamlarsınız, salak salak yanından geçen adama dalmazsınız herhalde. Biraz anlayışlı olarak hiçbir sorun yaşamadan yarışlar bitirilebilir.
    _____________________________




  • @Eli Wallach

    Sağolasın

    Gamepad ile manuel vites bana zor geliyor. Frene mi basıcam, vites mi düşürücem karıştırıyorum:) 1-2 haftada alışılır biliyorum ama, oynayasım yok işte oyunu:)
    _____________________________
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voldemort

    Olur mu oyle sey abi ya...hirsizin hic mi sucu yok.rakibine gecilecegini anlayan viraja yavas girsin o zaman...nasilsa arkada ki de yavaslar o zaman.
    Benim verdigim ornek ,anlattigin sey degil be hakan.adam virajin kapisini acik birakmis,ikimizde fren yapiyoruz,ben gec fren yapip virajla rakibin arasina giriyorum,oyle bodoslama arkadan dalmiyorum ki.

    O zaman ondeki de gec fren yapip risk alacak,kapiyi da kapatacak.yoksa onde olanin cok avantaji olur...

    Çarpmadan, tereyağından kıl çeker gibi, geçip gitmeyi gözüne kestirebiliyorsan geçersin, yok çarpıp, adamı çıkartırsan yoldan, sağ çekip onun geçmesini beklersin, yola dönerken de ancak yol boş ise dönersin, herkes gelip geçer seni.
    Biz böyle oynuyorduk gayette zevkli oluyordu zaten iyisen araban güçlü ise iyi viraj almışsan araban dahada hız kazanacağından dolayı düz yolda da geçiyorsun merak etme ve geçerken de sağındayım solundayım diye uyarıyorsun ki önünü kapatmasın adam.
    Bunların dışında yol vermemek, yol kesmek, yaslayarak dönmek, çarparak yoldan çıkarmak serbest olursa oyunun moku çıkıyor insanlar birbirlerine gönül koyuyor, bunlarda bizzat yaşanmıştır haberiniz olsun.
    Valla bizle oynayan bilir, kendimize göre bazı kurallarımız vardı, ama tüm o koymuş olduğumuz kurallar, deneyimlerimiz çerçevesinde olması gereken kurallardı ve çok da güzel ve zevkli yarışıyorduk.
    _____________________________




  • Hakan abi mutlaka bir bildiğiniz vardır, deneyimlerle koyulmuş kurallar zaten. Ama o kurallara alışmak, manuele alışmak kadar zor olabilir:)

    Maksat muhabbet-eğlence zaten, alışırız bir şekilde
    _____________________________
  • 
Sayfa: önceki 10201021102210231024
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.