Şimdi Ara

connect ciler bilgilerinize ihtiyacım var ??? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
73
Cevap
0
Favori
17.012
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    bu aracı 2 sene kullandık k210 delux 90 ps(2004) olan modeli aracın motorundan en ufak sikayetimiz olmadı sadece intercooler ile manifolt arasında lastik bir körük vardı o yırtılmıştı vites geçişleri iyiydi tek höşuma gitmeyen yönü arka süspansiyonun yaprak yay olmasıydı onunda avantajı vardı 1000kg yük atıyorduk ama sehir içi tüketimi rakiplerine göre biraz fazlaydı(fiat doblo_multijet,peugeot 1.6 hdi) muayenesi senelik olur bu yeni glx leri kullanmak nasip olmadı ama 75 ps ler aracın kasasını cekmekte biraz zorlanıyo rampalarda 90 ps ye göre 1 vites arkadan gelir (boşken)

    İlginç benım araçta öyle bi sorun yok boştek(yül varken 1 aynı rampalardan 1 vites küçülterek çıkmak gerekiyor)

    Uzun rampalarda eğer deviri 2000 altına düşürürsen o zaman gaz yemez ve vites küçültmek zorunda kalırsınız onun dışında rampalarda bi sorun çıkarmıyor(kullanmasını bilceksin)

    Ben rampada kalkıp 1-2-3'e kadar vites yükselttigim zamanları bilirim(ondan fazlası için yol müsait değildi)

    Ayıca yakıtıda rakiplerine göre 0.5 lt fazladır(daha fazla fark varsa senin kullanımınla alakalı)

    Bu sınıftakı bütün araçların muayesi senelikltir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    bu aracı 2 sene kullandık k210 delux 90 ps(2004) olan modeli aracın motorundan en ufak sikayetimiz olmadı sadece intercooler ile manifolt arasında lastik bir körük vardı o yırtılmıştı vites geçişleri iyiydi tek höşuma gitmeyen yönü arka süspansiyonun yaprak yay olmasıydı onunda avantajı vardı 1000kg yük atıyorduk ama sehir içi tüketimi rakiplerine göre biraz fazlaydı(fiat doblo_multijet,peugeot 1.6 hdi) muayenesi senelik olur bu yeni glx leri kullanmak nasip olmadı ama 75 ps ler aracın kasasını cekmekte biraz zorlanıyo rampalarda 90 ps ye göre 1 vites arkadan gelir (boşken)

    İlginç benım araçta öyle bi sorun yok boştek(yül varken 1 aynı rampalardan 1 vites küçülterek çıkmak gerekiyor)

    Uzun rampalarda eğer deviri 2000 altına düşürürsen o zaman gaz yemez ve vites küçültmek zorunda kalırsınız onun dışında rampalarda bi sorun çıkarmıyor(kullanmasını bilceksin)

    Ben rampada kalkıp 1-2-3'e kadar vites yükselttigim zamanları bilirim(ondan fazlası için yol müsait değildi)

    Ayıca yakıtıda rakiplerine göre 0.5 lt fazladır(daha fazla fark varsa senin kullanımınla alakalı)

    Bu sınıftakı bütün araçların muayesi senelikltir




    bir arkadaşım var wv caddy otomatik vites aracı var 2008 model. dün aksam konusuyorduk ve bir depo ile 800km yi göremedigini söyledi. bizde dogru düzgün kullansak sanırım 800ü cok rahat görürüz. ve tanıdıgı her caddy ci cok az yaktıgını söylüyormuş onun aracı hakkında. gerisini düşünmek lazım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek

    bir arkadaşım var wv caddy otomatik vites aracı var 2008 model. dün aksam konusuyorduk ve bir depo ile 800km yi göremedigini söyledi. bizde dogru düzgün kullansak sanırım 800ü cok rahat görürüz. ve tanıdıgı her caddy ci cok az yaktıgını söylüyormuş onun aracı hakkında. gerisini düşünmek lazım.

    Ben connect'i genelde şehir içinde kullanıyorum kısa mesafe, 1 depo ile benım kullanımımla 510 km yapıyor, normal kullanım tarzımı değiştirip gaza yavaş yavaş bastıgım zaman 1 depo ile 620 km yapıyor birazdaha dikkatli kullansam şehir içinde 700 km cıvarı çok rahat yapar ama ben hiç umursamıyorum içimden geldigi gibi kullanıyorum(3 kuruş yaz veya çok yakmış önemli değil)

    Benım için aracın markası önemli değil, o aracı bana ver normalde herkezin yaktıgından daha fazla yaktırım o araça
    Aracın yakıt tüketimi tammaiyle sürücü ve sürüş tarzı ile alakalı...

    Bu sınıftakı araçlar arasında(iki araçta aynı şartlarda kullanıldıgında) connect 0.5 lt daha fazla yakıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_007

    bu aracı 2 sene kullandık k210 delux 90 ps(2004) olan modeli aracın motorundan en ufak sikayetimiz olmadı sadece intercooler ile manifolt arasında lastik bir körük vardı o yırtılmıştı vites geçişleri iyiydi tek höşuma gitmeyen yönü arka süspansiyonun yaprak yay olmasıydı onunda avantajı vardı 1000kg yük atıyorduk ama sehir içi tüketimi rakiplerine göre biraz fazlaydı(fiat doblo_multijet,peugeot 1.6 hdi) muayenesi senelik olur bu yeni glx leri kullanmak nasip olmadı ama 75 ps ler aracın kasasını cekmekte biraz zorlanıyo rampalarda 90 ps ye göre 1 vites arkadan gelir (boşken)

    İlginç benım araçta öyle bi sorun yok boştek(yül varken 1 aynı rampalardan 1 vites küçülterek çıkmak gerekiyor)

    Uzun rampalarda eğer deviri 2000 altına düşürürsen o zaman gaz yemez ve vites küçültmek zorunda kalırsınız onun dışında rampalarda bi sorun çıkarmıyor(kullanmasını bilceksin)

    Ben rampada kalkıp 1-2-3'e kadar vites yükselttigim zamanları bilirim(ondan fazlası için yol müsait değildi)

    Ayıca yakıtıda rakiplerine göre 0.5 lt fazladır(daha fazla fark varsa senin kullanımınla alakalı)

    Bu sınıftakı bütün araçların muayesi senelikltir

    demek istediğimi anlamadın sanırım 75 bg olanlar 90 bg olanlarda 1.vites aşağı gider dedim çünkü 75lik aracıda kullandım...
    yakıtı uzun yolda göze gözükmez ama gidipte 1.3 doblo veya 1.5 dci kango ile kıyaslanacak değerde değildir fazladır arabanın fanatikliğini yapmaya gerek yok burada...
    iki sene bende kullandım bu araçları 75 ve 90 olanların full modellerini forumun amacı bilgi vermek malını övmek değil kusura bakmayın görüşünüze saygım var ama alacak olanlara yanlış bilgi vermek istemem her aracın bir iyi birde kötü yönü vardır
    ha alacak olan arkadaşlarımız olursa binek olarak binecem ben diyorsa doblo veya kango gibi hem yakıt hem vergi yönünden tasarruflu araç almalarını tavsiye ederim yok ben hafta içi işimde haftasonu ailemle kullanacam diyorsa connect derim saygılar




  • Ford'un en büyük hatası bu arabalara focus' larda kullanılan 1,6lt 90 ve 109 hp'lik motorları koymamalarıdır. Bu motorları uygulamış olsalardı connect piyasada yok satardı.
  • benim şöyle bir önerim var:otobüslere devasa büyüklükte motor koyacaklarına şu F1 araçlarında kullanılan kendi küçük gücü 800-900 bg.olan motorlardan koysalardı....
    bilmem o otobüsü aynı taşıyabilirmiydi.

    ed:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hezerfen -- 23 Aralık 2010; 16:28:45 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    benim şöyle bir önerim var:otobüslere devasa büyüklükte motor koyacaklarına şu F1 araçlarında kullanılan kendi küçük gücü 800-900 bg.olan motorlardan koysalardı....
    bilmem o otobüsü aynı taşıyabilirmiydi.

    ed:imla

    Taşır ama ne kadar uzun süre taşır orası tartışılır

    Onlardakı motor kaç dededi? geçen arabayı yıkatırken otobusun motorunu yıkıyorlardı baya büyük bişey gercekten, mazot filtresi(yanılmıyorsam) benımkisinin 5-6 katıydı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    benim şöyle bir önerim var:otobüslere devasa büyüklükte motor koyacaklarına şu F1 araçlarında kullanılan kendi küçük gücü 800-900 bg.olan motorlardan koysalardı....
    bilmem o otobüsü aynı taşıyabilirmiydi.

    ed:imla

    Taşır ama ne kadar uzun süre taşır orası tartışılır

    Onlardakı motor kaç dededi? geçen arabayı yıkatırken otobusun motorunu yıkıyorlardı baya büyük bişey gercekten, mazot filtresi(yanılmıyorsam) benımkisinin 5-6 katıydı

    460-500BG.eski 302 ler 170-190 v8 ler 260-280(280 leri süperdi onun çekicisini kullanmıştım).soruyu sormamda amaç başkaydı.
    otomobil motoru ticarileri istediğin performansta kullandırtmaz.




  • 280 lik v8 motorun turbolusu 403 lerde kullanılıyor sanırım. ama çok güzel sesi var v8'in calıstıgım otobus 303 dü eskiden 1991 model roterdarlı tünellerde filan gaza basmaya doyamıyodu bizim şöförler. harıl harıl.

    ve asıl konuya döneyim bence de doblo gibi bir araç olur ondan sonra connect 1.3 lerin kullanıcılarına dönerdik. yükü görünce gitmiyo araba diye. 1.8 iyidir. ama husisi kullanıcı için 1.6 115 ps focus motoru olabilirdi. ki vergi dilimi yine aynı olacağı için benim tercihim 1.8 motor olurdu.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemrek

    280 lik v8 motorun turbolusu 403 lerde kullanılıyor sanırım. ama çok güzel sesi var v8'in calıstıgım otobus 303 dü eskiden 1991 model roterdarlı tünellerde filan gaza basmaya doyamıyodu bizim şöförler. harıl harıl.

    ve asıl konuya döneyim bence de doblo gibi bir araç olur ondan sonra connect 1.3 lerin kullanıcılarına dönerdik. yükü görünce gitmiyo araba diye. 1.8 iyidir. ama husisi kullanıcı için 1.6 115 ps focus motoru olabilirdi. ki vergi dilimi yine aynı olacağı için benim tercihim 1.8 motor olurdu.

    zaten mercedeslerin yüz akı motoru v8 lerdi(280 lik)otobüsünü az kullandım çekicisiyle biraz uğraşmışlığım var.amma yeni nesil canavarların yanında onlar PIKAP(PICK-UP)kalır.




  • pikap tan ziyade eski nesil motorlar yakıt canavarı resmen (:

    ama onların sesi yok şimdiki hiç bir araçta.

    v6 ların egzozu boşaltıp ne ses alıyolardı. v8 lerin egzoz boşaltıldığında yanından geçtiği tüm arabaların alarmı çalardı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen


    quote:

    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    quote:

    Orijinalden alıntı: hezerfen

    benim şöyle bir önerim var:otobüslere devasa büyüklükte motor koyacaklarına şu F1 araçlarında kullanılan kendi küçük gücü 800-900 bg.olan motorlardan koysalardı....
    bilmem o otobüsü aynı taşıyabilirmiydi.

    ed:imla

    Taşır ama ne kadar uzun süre taşır orası tartışılır

    Onlardakı motor kaç dededi? geçen arabayı yıkatırken otobusun motorunu yıkıyorlardı baya büyük bişey gercekten, mazot filtresi(yanılmıyorsam) benımkisinin 5-6 katıydı

    460-500BG.eski 302 ler 170-190 v8 ler 260-280(280 leri süperdi onun çekicisini kullanmıştım).soruyu sormamda amaç başkaydı.
    otomobil motoru ticarileri istediğin performansta kullandırtmaz.



    Emin olun şuan kullanılan motorlardan daha iyi olurdu. Dediğim motor volvo s40 da kullanılıyor. Arabanın boş ağırlığı 1524 kg. Yakıt tüketimi ş.i. 5,2 lt ş.d. 3,8 lt. 1,6 TDCİ motor connecti çok rahat taşır götürür.




  • Orijinalden alıntı: shadow35


    Orijinalden alıntı: hezerfen


    Orijinalden alıntı: ugurkamil


    Orijinalden alıntı: hezerfen

    benim şöyle bir önerim var:otobüslere devasa büyüklükte motor koyacaklarına şu F1 araçlarında kullanılan kendi küçük gücü 800-900 bg.olan motorlardan koysalardı....
    bilmem o otobüsü aynı taşıyabilirmiydi.

    ed:imla

    Taşır ama ne kadar uzun süre taşır orası tartışılır

    Onlardakı motor kaç dededi? geçen arabayı yıkatırken otobusun motorunu yıkıyorlardı baya büyük bişey gercekten, mazot filtresi(yanılmıyorsam) benımkisinin 5-6 katıydı

    460-500BG.eski 302 ler 170-190 v8 ler 260-280(280 leri süperdi onun çekicisini kullanmıştım).soruyu sormamda amaç başkaydı.
    otomobil motoru ticarileri istediğin performansta kullandırtmaz.
    [/quote



    Emin olun şuan kullanılan motorlardan daha iyi olurdu. Dediğim motor volvo s40 da kullanılıyor. Arabanın boş ağırlığı 1524 kg. Yakıt tüketimi ş.i. 5,2 lt ş.d. 3,8 lt. 1,6 TDCİ motor connecti çok rahat taşır götürür.

    **************
    zahmet edip alıntıyla cevapladığınız için biriki birşey demek istiyorum dilimin döndüğünce.
    elbette o motor connecti götürür amma....1600 kg+5 kişi yolcu+500 kg yük.devirli motorların işi deyil gibime geliyori.iş makineleri(ticari araçlar)düşük devirlerde yüksek performans üretmeliki amacına uygun kullanılabilsin.ben F1 motor örneğini onun için verdim.otomobil ve ticari araç motorlarında üretim aşamasında bazı farklılıklar vardır düşüncesindeyim.sağlıklı kalın....



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hezerfen -- 24 Aralık 2010; 20:51:29 >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.