Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (613. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.722.040
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 611612613614615
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • dostlar mcv lerin 85 beygir olanlarından almak için kaç model ve üstüne bakmak gerekiyor?
  • dostlar mcv lerin 85 beygir olanlarından almak için kaç model ve üstüne bakmak gerekiyor?
  • 2012 var bende ama 75 lik hiç duymadım 85 lik olduğunu sanmıyorum ...
  • Beyler bizimde bi 2006 logan var dizel tertemiz tamamen orjinal ve 66500 de ilgilenen olursa:
    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-emsalsiz-2006-logan-66500-km-de-fullservis-bak-bundantemiziyok-116583571/detay/
  • 2006 model Dacia Logan Sedan Dizel aracımı bugün Bağdatlılar Yetkili Servisine bakıma verdim. Yapılacak işlemler:

    Periyodik bakım paketi (Yağ değişimi, yağ filtresi, hava filtresi, mazot filtresi): 255 TL

    Sol ön amortisör değişmi: 100 TL (işçilik hariç)

    Sağ ve sol rotlar değişecek. (2 tane rot. 60x2): 120 TL (İşçilik hariç)

    Manyetik kaptör sorunu var. O da giderilecek.

    Pazarlık payı da var. Kaba hesapla 600 - 650 TL civarında.

    Araba servisten yarın çıkacak. Bilgi olması açısından Faturayı buraya yazarım.
  • Özelde çok daha uygun fiyata halledilebilirdi ya neyse ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Özelde çok daha uygun fiyata halledilebilirdi ya neyse ...

    Haklısınız. periyodik bakım dışarda 120 TL'ye halledilebilirdi. Amortisör dışarda en fazla 60 - 70 TL Rotların fiyatını bilmiyorum.

    Kısacası, dışarda 300 - 350 TL'ye biterdi bu iş. Fakat ben hizmetin yanında huzur satın alıyorum. yani Yetkili servis hastalığım var benim. Aracımı dışarda bir yere verince içim rahat değil.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Özelde çok daha uygun fiyata halledilebilirdi ya neyse ...

    Haklısınız. periyodik bakım dışarda 120 TL'ye halledilebilirdi. Amortisör dışarda en fazla 60 - 70 TL Rotların fiyatını bilmiyorum.

    Kısacası, dışarda 300 - 350 TL'ye biterdi bu iş. Fakat ben hizmetin yanında huzur satın alıyorum. yani Yetkili servis hastalığım var benim. Aracımı dışarda bir yere verince içim rahat değil.

    Ali bey bakımlarınız hayırlı olsun huzur içindede binin inşallah.
    Servis konusunda sizi çok iyi anlıyorum. En ufak bir sorun olsa karşınızda yetkili birini bulabilirsiniz itiraz edip sesinizi rahatlıkla yükseltebilirsiniz. Fakat biraz ucuz olsun diye dışarıda yaptıracağınız bakımda parayı verdikten sonra kimse birbirini tanımaz bazen pişmanlık duymuyormuyuz üç kuruştan kaçtın 10 kuruş zarar ettik diye.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KeNaN-24

    quote:

    Orijinalden alıntı: topaz42

    quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Özelde çok daha uygun fiyata halledilebilirdi ya neyse ...

    Haklısınız. periyodik bakım dışarda 120 TL'ye halledilebilirdi. Amortisör dışarda en fazla 60 - 70 TL Rotların fiyatını bilmiyorum.

    Kısacası, dışarda 300 - 350 TL'ye biterdi bu iş. Fakat ben hizmetin yanında huzur satın alıyorum. yani Yetkili servis hastalığım var benim. Aracımı dışarda bir yere verince içim rahat değil.

    Ali bey bakımlarınız hayırlı olsun huzur içindede binin inşallah.
    Servis konusunda sizi çok iyi anlıyorum. En ufak bir sorun olsa karşınızda yetkili birini bulabilirsiniz itiraz edip sesinizi rahatlıkla yükseltebilirsiniz. Fakat biraz ucuz olsun diye dışarıda yaptıracağınız bakımda parayı verdikten sonra kimse birbirini tanımaz bazen pişmanlık duymuyormuyuz üç kuruştan kaçtın 10 kuruş zarar ettik diye.


    Kimin söylediğini bilmiyorum ama meşhur bir söz var.

    Ucuz mal alacak kadar zengin değilim.

    İşte ben olaya bu açıdan bakıyorum.




  • Tamam dediğimi geri alıyorum ben sadece güvenilir bir usta olduktan sonra daha ucuza yaptırılabilirdi demek istedim neyse demedim farzedin ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: historiyst_45

    Tamam dediğimi geri alıyorum ben sadece güvenilir bir usta olduktan sonra daha ucuza yaptırılabilirdi demek istedim neyse demedim farzedin ...

    Kızmana gerek yok historiyst_45. Sen tavsiyede bulundun sadece. Tavsiyene uyan uyar. Uymayan uymaz. Fakat şimdi söyleyeceğim şey önemli. En azından benim açımdan.

    Ben yetkili servise manyetik kaptör arızası veriyor dedim. Adamlar iki gündür arabanın neden ilk çalışmada sorun çıkardığını incelediler. Ve bir kanıya ulaşmışlar. Yetkili kişi manyetik kaptörden kaynaklanmadığını söyledi. Yakıt pompası hava yapıyormuş. Dışarda bir tamirci olsaydı manyetik kaptörü değiştirip beni gönderirdi. neden. Çünkü ben manyetik kaptör arızalı dediğim için. Fakat adamlar incelemiş.

    O sebeple ben yetkili servis olayını destekliyorum. Dışarda bir arıza 250 TL ye gideriliyorsa yetkili serviste 400 oluyor. fazlası benim için huzur satın almak oluyor.




  • Arkadaşlar iş için 2012 model dacia logan 1.6 MPI Ambiance araba edindik. Yılda yaklaşık 50 bin km civarı yol yapılacak sizce yakıt yönünden sıkıntıya sokar mı ? yakıt tüketimi nasıldır ?

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-dacia-2012-logan-sedan-1.6-euro5-garaj-muhafazali-108870129/detay
    linkteki arac satın alınmıştır.
  • arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın kaça aldınız senede 50 bin binecekseniz yukarıdaki 2006 model dizel de değerlendirilebillirdi gibi geldi ilk sahibinden orjinal yazmışlar.
    geçenlerde bir logan mcv ye bindim sürmedim yolcu olarak km sayacı 370 bin de idi hiç motor yapıldımı diye sordum hayır dedi ve ön amartisörleri daha yeni değiştiğini söyledi ve araç temizlik yönünden leş gibiydi yani içi pisti her yeri yağ içinde idi bu halde bile 370 bin olduysa normal birinde çok uzun km ler gider
  • Logan mcv gelcekmis temmuzda gordunuzmu?
    [simage]http://static.blogo.it/autoblog/dacia-logan-mcv-e-duster-aventure/dacia-logan-mcv-2013-06.jpg [/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi freedom058 -- 7 Mart 2013; 23:36:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    arkadaşım hayırlı uğurlu olsun güle güle kullanın kaça aldınız senede 50 bin binecekseniz yukarıdaki 2006 model dizel de değerlendirilebillirdi gibi geldi ilk sahibinden orjinal yazmışlar.
    geçenlerde bir logan mcv ye bindim sürmedim yolcu olarak km sayacı 370 bin de idi hiç motor yapıldımı diye sordum hayır dedi ve ön amartisörleri daha yeni değiştiğini söyledi ve araç temizlik yönünden leş gibiydi yani içi pisti her yeri yağ içinde idi bu halde bile 370 bin olduysa normal birinde çok uzun km ler gider

    19500'e aldık pazartesi gelecek bakalım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: freedom058

    Logan mcv gelcekmis temmuzda gordunuzmu?
    [simage]http://static.blogo.it/autoblog/dacia-logan-mcv-e-duster-aventure/dacia-logan-mcv-2013-06.jpg [/simage]



    Açıkcası Renault'un megan serisinde uyguladığı geçişe benzettim.
    Model yükseldikce Stationwagon amacını yitirip piknik arabası tarzına dönüşüyor.
    Logan MCV'de ki kullanım alanı ve fonksiyonerliğini kaybedip tam geniş aile aracı tarzına yönelmişler.
    Benim MCV'de ki tercihim hem yeri geldiğinde yük hemde geniş bir aile aracı olması yüzündendi üstüne birde ekonomik yakın eklenince vazgeçilmezim oldu.
    Ama yeni mcv alternatifi çok olduğundan pekte satılıcak gibi durmuyor. Kardeşleri lodgy ve dokker daha kullanışlı.




  • Yaklaşık 1 saat önce arabayı servisten teslim eldım. Toplam fatura 592 TL tuttu. İlk izlenimlerim şöyle: Kazık gibi olan araba hafiflemiş. Vites geçişleri yumuşamış. En önemlisi, motor sessizleşmiş. Yapılan işlemler:

    Yakıt filtre oringi değişti. 15 TL.
    Ön amortisör değiştirme. 35 TL.
    Ön amortisör K9K. (Ön takımdaki ses giderildi) 123,28 TL
    Rot kolu ve rotu. 30 TL
    Rot ayarı. 30 TL
    Rot Kolu 111,84 TL.

    140.000 bakım paketi altında yapılanlar. 227,79 TL
    Yakıt filtresi
    Mazot filtresi
    karter tapa contası
    Hava filtresi
    Yağ filtresi
    Motrıo sporti motor yağı


    KDV'siz fiyat 572,91 TL. 70,80 TL indirim yapıldı. 502.11 TL. KDV'yi de ekleyince 592,49 TL.
  • BEN DE BİR BAKIM FİYATI VEREYİM...

    1.4 LARUTTE 2009 MOD 60.000 KM
    ÇORUMUN X İLÇESİNDE USTAMIZ ÖĞRENCİ VELİM OLDUĞU İÇİN GÜVENDİM.
    TRİGER+YAĞ+FİLTRE+ÖN BALATALAR+VOLAN KAYIŞI+ MOTOR SÜBAP AYARI
    245 MALZEME(6 TAKSİT)+ 100 İŞÇİLİK=345

    ARABA ZOR ÇALIŞIP DEVRİ DÜŞÜK GİDİYORSA
    ISINANA KADAR SÜREKLİ İSTOP EDİYORSA
    SARSINTILARI VARSA MUTLAKA BİR SÜBAP AYARI YAPTIRIN...
    (30-40 BİNDE BİR)
    ARABAM SAAT GİBİ OLDU.
    LODGY ALACAKTIM AMA YAZA KADAR BEKLEMEYE KARAR VERDİM.
    YAKITIM ŞEHİRLERARASI 17 KRŞ (2.45 TL LPG ÜZERİNDEN...)
  • Bir nuayene hikayesi

    14 Mart 2013 Saat 15:30 - 16:00 arasında muayene için Esenyurt istasyonundan randevu almıştım. Bazı aksilikler neticesinde saat 15:58'de istasyona ulaştım. Arabayı boş bir alana parkettim ve içeri girdim. Önümde 5 kişi vardı. Sıra numarası alacaktım. tam bana sıra geldi. Araç plakasını girdim. Sadece 1 dakika geciktiğim için sıra numarası vermedi. Çünkü sistem saati 16:01 idi o anda.

    Ne yapacağımı düşünürken birisi randevusuz muayene yapan istasyonlar var dedi. Bir tanesi de Silivri Kavaklı muayene istasyonu imiş. Atladım arabaya. E-5'ten 70 km hızla 40 dakikada istasyona ulaştım. Sıra numarası aldım. 158,30 TL'yi ödedim. Saat 17:30 gibi muayene işlemlerim bitti. Arabam 140.269 km kaydı ile muayeneden geçti. Allah'a şükür bir kaç hafif kusurla muayeneyi 2 sene daha atlattık.

    Hafif kusurlar: (ilk rakamlar Kusur No oluyor)

    15.8.3 Yangın söndürme tüpü: kontrol süresi geçmiş
    5.14.12 Sinyal lambaları: arka fren lambası ile birlikte yanıp sönüyor.
    5.14.7 Sinyal lambaları: camlar hasarlı.
    5.3.3 Kısa hüzmeli far: yönü hatalı.
    5.4.10 Uzun hüzmeli far: yönü hatalı.
    5.7.13 Park Lamba(ları): camı hasarlı




  • Hadi geçmiş olsun ...
  • 
Sayfa: önceki 611612613614615
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.