Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (370. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
4 Misafir - 4 Masaüstü
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.720.435
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    barum marka lastikten memnunmusunuz peki arkadaşlar ne gibi kötü yanı var lastik şuan yeni değiştirmeyi açıkçası pek düşünmüyorum yıpranmadan

    Alıntıları Göster
    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.

    Alıntıları Göster
    hayırlu uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasız sürüşler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EmreGLC

    hayırlu uğurlu olsun arkadaşım kazasız belasız sürüşler

    Alıntıları Göster
    barum lastikleri bilmiyorum ama benim lastiklerin markasi kormoran. Araci ilk aldigimda uzerindeydi. Su an 25.000 i gectim 30.000 de degistirmeyi dusunuyorum. Degistiren arkadaslar ses konusunda cok fazla farklilik yasadiklarini soylediler bakalim bende hissedebilecekmiyim. Bu arada uc marka arasinda kaldim Michelin, Goodyear, Pirelli

    en iyisi hangisidir arkadaslar yada hangi modeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    barum lastikleri bilmiyorum ama benim lastiklerin markasi kormoran. Araci ilk aldigimda uzerindeydi. Su an 25.000 i gectim 30.000 de degistirmeyi dusunuyorum. Degistiren arkadaslar ses konusunda cok fazla farklilik yasadiklarini soylediler bakalim bende hissedebilecekmiyim. Bu arada uc marka arasinda kaldim Michelin, Goodyear, Pirelli

    en iyisi hangisidir arkadaslar yada hangi modeli

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    barum lastikleri bilmiyorum ama benim lastiklerin markasi kormoran. Araci ilk aldigimda uzerindeydi. Su an 25.000 i gectim 30.000 de degistirmeyi dusunuyorum. Degistiren arkadaslar ses konusunda cok fazla farklilik yasadiklarini soylediler bakalim bende hissedebilecekmiyim. Bu arada uc marka arasinda kaldim Michelin, Goodyear, Pirelli

    en iyisi hangisidir arkadaslar yada hangi modeli



    bende de kamoran vardı brıdgestone ile değiştik evet ses bayağı azaldı
    eski lastikler çok kötü




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.


    geç oldu ama güç olmadı
    cumhur abim hayırlı ugurlu olsun ALLAH kaza bela vermesinn!! güle güle binin inşallah!!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.



    Hayırlı olsun kardeş...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nebituran

    barum lastikleri bilmiyorum ama benim lastiklerin markasi kormoran. Araci ilk aldigimda uzerindeydi. Su an 25.000 i gectim 30.000 de degistirmeyi dusunuyorum. Degistiren arkadaslar ses konusunda cok fazla farklilik yasadiklarini soylediler bakalim bende hissedebilecekmiyim. Bu arada uc marka arasinda kaldim Michelin, Goodyear, Pirelli

    en iyisi hangisidir arkadaslar yada hangi modeli

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: nebituran

    barum lastikleri bilmiyorum ama benim lastiklerin markasi kormoran. Araci ilk aldigimda uzerindeydi. Su an 25.000 i gectim 30.000 de degistirmeyi dusunuyorum. Degistiren arkadaslar ses konusunda cok fazla farklilik yasadiklarini soylediler bakalim bende hissedebilecekmiyim. Bu arada uc marka arasinda kaldim Michelin, Goodyear, Pirelli

    en iyisi hangisidir arkadaslar yada hangi modeli


    Nebi kadeş bende de aynı lastikler var, 25 binde aracım. Dün arkaları öne; önleri arkalara ...değişirdim. Fiyat araştırması yaptım bu sürede... michelin 165 YTL, Lassa 105 YTL, pirelli P6000 135 YTL/ adet bakalım daha 10 çeşit sorarım. Ama en yumuşak Allah var Michelin idi. Lastikçi anlattı şu kadar yakıt tsarrufu falan. Dedim ki bence yakıt tasarrufu yok. Nasıl yok, dedi. Bütün tasarrufu peşin peşin alıyorsunuz dedim. Epey güldü.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.



    hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Uyuryazar -- 24 Mayıs 2008; 14:21:06 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Uyuryazar

    quote:

    Orjinalden alıntı: sluck

    Evet arkadaslar,uzun bekleme süresi sonunda Logan Mcv 2008 7 kişilik, 1.5 dizel, lauretea +güvenlik pakedi+elektrik pakedi+metalik boya aracımızı dün itibaryile almış bulunmaktayım.Ben henüz Ankara'da olmadığımdan aracı görme sansım olmadı,sınavlardan sonra göreceğim ancak.Sonuçta bende aranıza katıldım.



    hayırlı uğurlu olsun allah kaza bela vermesin

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?

    Alıntıları Göster
    slm. Arkadaşım akü eğer dandikse kısa mesafede sorun çıkarır. Eğer mutlu yada inci taktıysan hava çok soğuk olsa bile böyle bir sorunla karşılaşmazsın.Aküyü değiştirdin iyi ettin.Ben o aküye ve o lastiklere(BARUM) güvenememiştim.Kulp meselesi şu; aracın içinde kapı kulbu yok.Şişirme bişey yapmışlar kulp yerine ama kulp değil.Malzemeden çok çalınmış bu arabada.Birde dikkat ettim Logan mcv ile normal loganın vites topuzları farklı :) Vites topuzu önemli bir kıstastır arkadaşlar,eğer bir arabanın vites topuzu oynuyor ,dönüyor yada çıkıyorsa o araba çok dandik bir arabadır.Çok komikti ya vitesi 5 e geçirdim vites kafası fırladı anasını satayım.Anadol gibi :) Bu olay olunca üzüldüm açıkcası.Kalbim kırıldı.Yeni aldığım araba bana bunuda yaptı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezer40

    slm. Arkadaşım akü eğer dandikse kısa mesafede sorun çıkarır. Eğer mutlu yada inci taktıysan hava çok soğuk olsa bile böyle bir sorunla karşılaşmazsın.Aküyü değiştirdin iyi ettin.Ben o aküye ve o lastiklere(BARUM) güvenememiştim.Kulp meselesi şu; aracın içinde kapı kulbu yok.Şişirme bişey yapmışlar kulp yerine ama kulp değil.Malzemeden çok çalınmış bu arabada.Birde dikkat ettim Logan mcv ile normal loganın vites topuzları farklı :) Vites topuzu önemli bir kıstastır arkadaşlar,eğer bir arabanın vites topuzu oynuyor ,dönüyor yada çıkıyorsa o araba çok dandik bir arabadır.Çok komikti ya vitesi 5 e geçirdim vites kafası fırladı anasını satayım.Anadol gibi :) Bu olay olunca üzüldüm açıkcası.Kalbim kırıldı.Yeni aldığım araba bana bunuda yaptı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?


    Alıntıları Göster
    yanlış düşünüyorsun...akü ne marka olursa olsun kısa mesafede sorun çıkarır..marka farketmez.vites topuzu tamamen kulanmayla alakalı..ve senin önceki bahsettiğin bi bölümde gevşekti oynuyordu şeklinde ifade etmişsin..madem oynuyor ve gevşekti sıksaydın demekki vites topuzu ile çok oynuyorsun..ve sert kullanıyorsun..logan olması şart değil tüm arabalarda aynı sorun çıkabilir.ama suç sende madem eksik bi durum tespit ettin gidermeye çalış yok olmuyor servise götür yaptır.

    benim anladığım kadarı ile senin mantık şu : sıfır araba aldım kesinlikle sorun çıkarmaması lazım .çıkarsada ellemem.. sıfır hata kadı kızında bile olur..
    sen sıfır araba alırken hiçmi sağına soluna bakmıyorsun ? ..her yerini incelemiyormusun ?madem kulpu yoktu,madem lastikleri farklı marka idi madem hoşlanmadın neden aldın? o kadar test sürüşü yapılıyor okadar incelemelere kimse bişey demiyor..anlamaıyorum sizi mcv 1976 ve sen şikayet üstüne şikayet..bu kadar kullananı varsa bir arabanın demekki bizler değil siz ve sizin gibiler yanlış düşünüyorsunuz..
    hadi sana hayırlı işler sezer40 arkadaşım..senin ki şikayet değil karalama kampanyası..bas git başka kapıya.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    slm. Arkadaşım akü eğer dandikse kısa mesafede sorun çıkarır. Eğer mutlu yada inci taktıysan hava çok soğuk olsa bile böyle bir sorunla karşılaşmazsın.Aküyü değiştirdin iyi ettin.Ben o aküye ve o lastiklere(BARUM) güvenememiştim.Kulp meselesi şu; aracın içinde kapı kulbu yok.Şişirme bişey yapmışlar kulp yerine ama kulp değil.Malzemeden çok çalınmış bu arabada.Birde dikkat ettim Logan mcv ile normal loganın vites topuzları farklı :) Vites topuzu önemli bir kıstastır arkadaşlar,eğer bir arabanın vites topuzu oynuyor ,dönüyor yada çıkıyorsa o araba çok dandik bir arabadır.Çok komikti ya vitesi 5 e geçirdim vites kafası fırladı anasını satayım.Anadol gibi :) Bu olay olunca üzüldüm açıkcası.Kalbim kırıldı.Yeni aldığım araba bana bunuda yaptı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?






  • quote:

    Orijinalden alıntı: necoocen

    yanlış düşünüyorsun...akü ne marka olursa olsun kısa mesafede sorun çıkarır..marka farketmez.vites topuzu tamamen kulanmayla alakalı..ve senin önceki bahsettiğin bi bölümde gevşekti oynuyordu şeklinde ifade etmişsin..madem oynuyor ve gevşekti sıksaydın demekki vites topuzu ile çok oynuyorsun..ve sert kullanıyorsun..logan olması şart değil tüm arabalarda aynı sorun çıkabilir.ama suç sende madem eksik bi durum tespit ettin gidermeye çalış yok olmuyor servise götür yaptır.

    benim anladığım kadarı ile senin mantık şu : sıfır araba aldım kesinlikle sorun çıkarmaması lazım .çıkarsada ellemem.. sıfır hata kadı kızında bile olur..
    sen sıfır araba alırken hiçmi sağına soluna bakmıyorsun ? ..her yerini incelemiyormusun ?madem kulpu yoktu,madem lastikleri farklı marka idi madem hoşlanmadın neden aldın? o kadar test sürüşü yapılıyor okadar incelemelere kimse bişey demiyor..anlamaıyorum sizi mcv 1976 ve sen şikayet üstüne şikayet..bu kadar kullananı varsa bir arabanın demekki bizler değil siz ve sizin gibiler yanlış düşünüyorsunuz..
    hadi sana hayırlı işler sezer40 arkadaşım..senin ki şikayet değil karalama kampanyası..bas git başka kapıya.

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    slm. Arkadaşım akü eğer dandikse kısa mesafede sorun çıkarır. Eğer mutlu yada inci taktıysan hava çok soğuk olsa bile böyle bir sorunla karşılaşmazsın.Aküyü değiştirdin iyi ettin.Ben o aküye ve o lastiklere(BARUM) güvenememiştim.Kulp meselesi şu; aracın içinde kapı kulbu yok.Şişirme bişey yapmışlar kulp yerine ama kulp değil.Malzemeden çok çalınmış bu arabada.Birde dikkat ettim Logan mcv ile normal loganın vites topuzları farklı :) Vites topuzu önemli bir kıstastır arkadaşlar,eğer bir arabanın vites topuzu oynuyor ,dönüyor yada çıkıyorsa o araba çok dandik bir arabadır.Çok komikti ya vitesi 5 e geçirdim vites kafası fırladı anasını satayım.Anadol gibi :) Bu olay olunca üzüldüm açıkcası.Kalbim kırıldı.Yeni aldığım araba bana bunuda yaptı.
    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar merhaba..

    sezer40 arkadaşmıza hiç cevap yazmadım ama hem kendisini hemde bizlerle bilgi paylaşımı yapmak istedim..

    yeni araç alan arkadaşlar hayırlı olsun diyorum..allah kaza bela vermesin..
    bu forumun amacı bilgi paylaşımı ve yaşadığımız sorunları veya şanssızlıklarımızı paylaşmak..
    şahsen ben daha evvel kullandığım arabalar hakkında ileri geri konuşmuyorum.tercih meselesi.
    sezer40 arkadaşımın başına gelen akü bitmesi olayı benimde başıma geldi AMA..ben bu sorunun olacağını zaten biliyordum nasıl mı ? ben sabah arabayı çalıştırıp işe gittiğim mesafe 1,5 --2 km arası.akşamda b okadar toplam 4-5 km.hergün kullanmama rağmen akü bitiyor işte.daha önceki senelerde yine başıma geldiği için ha bugün olacak ha yarın olacak dedim ve garantisinin bitimine 2 ay kala değiştirdim..
    ama burada marka kesinlikle önemli değil.ve şu anda orjinal aküsünü kullanmaya devam eden çok arkadaşım var.
    akü telefonlardaki piller gibidir..yani kısa süre kullan sonra yine şarj et yaparsanız çok kısa sürede akü bu şekilde alıştığından yani akü %25i oranında kullanıldığı için randıman vermez.kısa mesafede kullanıldığı zaman akü daha şarj olmadan siz kontağı kapatmış olursunuz..dolayısı ile en az 10-15 km yol gitmeniz lazımki akü şarj olsun kendini bulsun.nasıl yeni bir cihaz aldığımızda kullanmaya başlamadan evvel 14 saat şarj ediniz diyor.ve her şarjda 3-4 saat şarj etmemiz gerekiyorsa arabalarımızın aküsüde yukarıda dediğim gibi biraz yol yapmamız yada eşdeğer zamanda çalıştırmak gerekiyor. artı ::karda benzinciye kadar gittim diyor.kar yağması önemli değil don olayının olması veya sıfırın altında bir soğukluk vardır kesinlikle çünkü aküdeki plakalar arasında donma vardır buda kutup başları ile bağlantıyı koparabiliyor. ve marşa basınca tık sesi gelmemesine yol açar..bu da çok normal aşırı soğuk yerlerde akü hep sorun çıkarır..kapalı garajda duran arabalarda veya arabanın ön tarafı rüzgara denk gelmediyse sorun çıkmayabilir.
    kapılarda kulp yok ibaresinden ben bişey anlamadım ne kulpu?




    Alıntıları Göster
    Şimdi arkadaşlar şu sezer 40 arkadaşın olayını kapatayım yazmayayım dedim ama iş uzayacak gibi. Bakın şikayet konusu nedir, akü, lastik birde vites topuzu, yalnız aracı 14 000 ytlye ikinci el aldığını düşünüyorum, önceki kullanan iyi kullanmış! ve bu arkadaşa satalamış! bunu bir kenara bırakalım. Vites topuzu genelde yolda, park halinde elini devamlı üzerinde tutan onu evirip çeviren zorlayan kaptan! arkadaşlarda görülür genelde, önceki aldığı sahibinde veya kendisinde bu alışkanlık var gibi. Boşuna demogoji yapmasın,
    Aracın aküsü ve lastikleri dışarıdan alınır ucuz satacaksan ucuz ürün alırsın bunun aracın kalitesi ile bir ilgisi yok.
    Sezer veya önceki kullanan kesinlikle kötü bir kullanıcı bunu tartışmayalım bile.

    Akü kısa mesafe kullanmaktan başka ayrıca fazla şarj olmadığı için biter, sadece loganın değil tüm araçlarda bu sorun vardır. Çözüm; daha önce yazmıştım önceki yorumlarda, akünün şarjını biraz harcayın arkadaşlar çalışmadığı zamanlar ses sistemini açın arada parkları yakın biraz akü boşalsınki çalışınca şarj olsun. Sürekli dolu şarj akünün ömrünü bitiriyor, benim aküm 4. yılına girdim hala bir basışta alıyor, tüm akülerin maksimum ömrü 3 yıldır, 3,5 yıldır kullanıyorum. Bulunduğum yer iç anadolu kışın çok sert yaşandığı yer, önceki aracım Renault flaş S idi. Alınca yeni akü aldım İNCİ marka tam 5 yıl kullandım ve sattım aracım bulunduğum yerde adam hala aynı aküyü kullanıyor biraz yıpransada. Biraz şans, birazda bilinçli olmak gerek teknik konularda.

    İkinci olarak lastikler, 1. kamoran lastikler Romanya malı ve fransız michelinin lisansıyla imal ediliyor, sert ve dayanıklı lastikler, bulunduğum ilçede bir sürü logancı arkadaş 40-50 000 yaptı, biraz ses yapıyor, kışın tutunma biraz zayıf ama kesinlikle uzun ömürlü ve sağlam.

    2. BARUM lastikler eski Cekeslovak şimdiki yeni çek ülkesinin ürünü yumuşak ve kısa ömürlü yanakları zayıf lastikler, aşırı sürat yapmaya uygun değil, sakin kulanımlar için daha uygun, Ülkemizde KIRŞEHİR de bulunan PETLAS lastik fabrikasının makinaları Eski ÇEKOSLAVAKYADAN gelen teknolojiyle üretim yapıyor yani BARUMun teknolojisiyle biraz tekniği düzelttiler ama işte aması var. YANLIŞ YATIRIM ÜLKE İÇİN.

    3. Ülkemizde üretilen tüm lastikler ithal olanlardan daha sert bunu unutmayın, benim aldığım prelli P 6000 lastikler made in italy, Diğer lastik seçimleri sizlere ait.
    Hepinize güvenli sürüşler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Şimdi arkadaşlar şu sezer 40 arkadaşın olayını kapatayım yazmayayım dedim ama iş uzayacak gibi. Bakın şikayet konusu nedir, akü, lastik birde vites topuzu, yalnız aracı 14 000 ytlye ikinci el aldığını düşünüyorum, önceki kullanan iyi kullanmış! ve bu arkadaşa satalamış! bunu bir kenara bırakalım. Vites topuzu genelde yolda, park halinde elini devamlı üzerinde tutan onu evirip çeviren zorlayan kaptan! arkadaşlarda görülür genelde, önceki aldığı sahibinde veya kendisinde bu alışkanlık var gibi. Boşuna demogoji yapmasın,
    Aracın aküsü ve lastikleri dışarıdan alınır ucuz satacaksan ucuz ürün alırsın bunun aracın kalitesi ile bir ilgisi yok.
    Sezer veya önceki kullanan kesinlikle kötü bir kullanıcı bunu tartışmayalım bile.

    Akü kısa mesafe kullanmaktan başka ayrıca fazla şarj olmadığı için biter, sadece loganın değil tüm araçlarda bu sorun vardır. Çözüm; daha önce yazmıştım önceki yorumlarda, akünün şarjını biraz harcayın arkadaşlar çalışmadığı zamanlar ses sistemini açın arada parkları yakın biraz akü boşalsınki çalışınca şarj olsun. Sürekli dolu şarj akünün ömrünü bitiriyor, benim aküm 4. yılına girdim hala bir basışta alıyor, tüm akülerin maksimum ömrü 3 yıldır, 3,5 yıldır kullanıyorum. Bulunduğum yer iç anadolu kışın çok sert yaşandığı yer, önceki aracım Renault flaş S idi. Alınca yeni akü aldım İNCİ marka tam 5 yıl kullandım ve sattım aracım bulunduğum yerde adam hala aynı aküyü kullanıyor biraz yıpransada. Biraz şans, birazda bilinçli olmak gerek teknik konularda.

    İkinci olarak lastikler, 1. kamoran lastikler Romanya malı ve fransız michelinin lisansıyla imal ediliyor, sert ve dayanıklı lastikler, bulunduğum ilçede bir sürü logancı arkadaş 40-50 000 yaptı, biraz ses yapıyor, kışın tutunma biraz zayıf ama kesinlikle uzun ömürlü ve sağlam.

    2. BARUM lastikler eski Cekeslovak şimdiki yeni çek ülkesinin ürünü yumuşak ve kısa ömürlü yanakları zayıf lastikler, aşırı sürat yapmaya uygun değil, sakin kulanımlar için daha uygun, Ülkemizde KIRŞEHİR de bulunan PETLAS lastik fabrikasının makinaları Eski ÇEKOSLAVAKYADAN gelen teknolojiyle üretim yapıyor yani BARUMun teknolojisiyle biraz tekniği düzelttiler ama işte aması var. YANLIŞ YATIRIM ÜLKE İÇİN.

    3. Ülkemizde üretilen tüm lastikler ithal olanlardan daha sert bunu unutmayın, benim aldığım prelli P 6000 lastikler made in italy, Diğer lastik seçimleri sizlere ait.
    Hepinize güvenli sürüşler.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sezer40 -- 25 Mayıs 2008; 23:35:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg



    Ya arkadaşım, siz zaten arabayı satmışsınız. Sataşacak konu bulamayınca şimdi de yardakçılığa mı başladınız, anlam veremedim. Bu saatten sonra sizin için Renault amblemi olsa ne olmasa ne...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg

    Alıntıları Göster
    Kardeeeeş. Bu aracın önündeki dacia armasını söküpte renault arması takılınca bu aracın ağdi olan demiri ağdi olan aküsü taklit olan şanzumanı kötü olan vites topuzu vs. bilumum parçaları kaliteli mi olacak.????

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: crepis

    Kardeeeeş. Bu aracın önündeki dacia armasını söküpte renault arması takılınca bu aracın ağdi olan demiri ağdi olan aküsü taklit olan şanzumanı kötü olan vites topuzu vs. bilumum parçaları kaliteli mi olacak.????

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg


    Alıntıları Göster
    Öyle haklısında, hiç olmazsa Renault diye avutur insan kendini. Ağdi madi ama Renault diye.Bu arada önünde sadece Renault amblemi yok, aracın ön panjuru farklı.Bence bu panjur daha güzel durmuş.Arabayı değiştirmiş.sizce ?
    Yolladığım linkteki loganın içine dikkat ettinmi ? Vites topuzuna dikkat et , megan II vites topuzu..O kaliteli.Çıkmaz kola kolay. türkiyedeki Loganların vites topuzu rezalet.Direksiyonda Clio direksiyonu oda kaliteli. Teyp ve döşemelerde farklı.Bizdeki loganlar ağdi.Yurtdışında iyi.Aracınmotor mekanik aksamı aynıdır ama görsel farklılık çok.Cekici yani.

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg

    Birde Loganın yeni linkteki Hatchback modeli Türkiyeye gelirmi biligniz varmı.Şahsi düşüncem bu aracın bu modeli Tr ye gelirse dahada çok satar.Bayanlar bile tercih eder.Çünkü logan kabalığı yok.Tutar gibi geliyor bana.Tabi ucuz olması lazımmmmm.


    quote:

    Orjinalden alıntı: crepis

    Kardeeeeş. Bu aracın önündeki dacia armasını söküpte renault arması takılınca bu aracın ağdi olan demiri ağdi olan aküsü taklit olan şanzumanı kötü olan vites topuzu vs. bilumum parçaları kaliteli mi olacak.????

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg






  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg



    Ya arkadaşım, siz zaten arabayı satmışsınız. Sataşacak konu bulamayınca şimdi de yardakçılığa mı başladınız, anlam veremedim. Bu saatten sonra sizin için Renault amblemi olsa ne olmasa ne...

    Alıntıları Göster
    ilk defa gördüm.Şaşırdım birazcık ondan ilgilendim. TR de de keşke böyle satılsaydı.Daha çok tutulurdu.Ama Renault bilerek böyle yapıyor. Ağdi arabayla karizmasını çizdirmek istemiyor Türkiyede.Türkiyede pazar payı çok zatenn.

    quote:

    Orjinalden alıntı: seksanddirt


    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg



    Ya arkadaşım, siz zaten arabayı satmışsınız. Sataşacak konu bulamayınca şimdi de yardakçılığa mı başladınız, anlam veremedim. Bu saatten sonra sizin için Renault amblemi olsa ne olmasa ne...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sezer40

    Öyle haklısında, hiç olmazsa Renault diye avutur insan kendini. Ağdi madi ama Renault diye.Bu arada önünde sadece Renault amblemi yok, aracın ön panjuru farklı.Bence bu panjur daha güzel durmuş.Arabayı değiştirmiş.sizce ?
    Yolladığım linkteki loganın içine dikkat ettinmi ? Vites topuzuna dikkat et , megan II vites topuzu..O kaliteli.Çıkmaz kola kolay. türkiyedeki Loganların vites topuzu rezalet.Direksiyonda Clio direksiyonu oda kaliteli. Teyp ve döşemelerde farklı.Bizdeki loganlar ağdi.Yurtdışında iyi.Aracınmotor mekanik aksamı aynıdır ama görsel farklılık çok.Cekici yani.

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg

    Birde Loganın yeni linkteki Hatchback modeli Türkiyeye gelirmi biligniz varmı.Şahsi düşüncem bu aracın bu modeli Tr ye gelirse dahada çok satar.Bayanlar bile tercih eder.Çünkü logan kabalığı yok.Tutar gibi geliyor bana.Tabi ucuz olması lazımmmmm.


    quote:

    Orjinalden alıntı: crepis

    Kardeeeeş. Bu aracın önündeki dacia armasını söküpte renault arması takılınca bu aracın ağdi olan demiri ağdi olan aküsü taklit olan şanzumanı kötü olan vites topuzu vs. bilumum parçaları kaliteli mi olacak.????

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    arkadaşlar internette Loganın Rusya gibi ülkelerde Renault markası altında satıldığını duydum.Resimler bile var.Loganın önünde Renault logosu arkasında logosu falan.Direksiyonu Clio Symbol direksiyonu :) Bence daha güzel görünüyor.Arabam böyle olsaydı satmazdım valla... Renault Logan yazın googıla görsellere basın göreceksiniz.Önden araca baktığınız zaman Renault logosuyla daha güzel görünüyor.İçine baktığında Clio direksiyonuyla daha güzel görünüyor.Ülkemizdede öyle satsa bu araç daha çok satar, daha çok piyasası olur.İnsanlar renault diye alır.Hemde araç daha güzel görünüyor :)
    Aracı o hale sokmanın bir yolu varmı arkadaşlar.Ön panjuru Renault logana benzetmek mümkünmü :) Hadi direksiyon değişir, arkadası yazılar değişirde.Panjur nolcak :)) Dacia logosu karizmayı bozuyor.


    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/R/renault/03-large/logan-oct06-01.jpg

    http://images105.fotki.com/v460/photos/5/512398/5711803/IMG_7142-vi.jpg




    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    Öyle haklısında, hiç olmazsa Renault diye avutur insan kendini. Ağdi madi ama Renault diye.Bu arada önünde sadece Renault amblemi yok, aracın ön panjuru farklı.Bence bu panjur daha güzel durmuş.Arabayı değiştirmiş.sizce ?
    Yolladığım linkteki loganın içine dikkat ettinmi ? Vites topuzuna dikkat et , megan II vites topuzu..O kaliteli.Çıkmaz kola kolay. türkiyedeki Loganların vites topuzu rezalet.Direksiyonda Clio direksiyonu oda kaliteli. Teyp ve döşemelerde farklı.Bizdeki loganlar ağdi.Yurtdışında iyi.Aracınmotor mekanik aksamı aynıdır ama görsel farklılık çok.Cekici yani.

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg

    Birde Loganın yeni linkteki Hatchback modeli Türkiyeye gelirmi biligniz varmı.Şahsi düşüncem bu aracın bu modeli Tr ye gelirse dahada çok satar.Bayanlar bile tercih eder.Çünkü logan kabalığı yok.Tutar gibi geliyor bana.Tabi ucuz olması lazımmmmm.




    Bence sizin Dacia'dan, Renault'dan haberiniz yok. Renault pazar payının düşük olduğu ülkelere Logan'ı "Renault Logan" olarak sokuyor. Mesela Rusya, Güney Amerika, Hindistan, İran vs...Türkiye'de bunu yapsa Symbol satışlarını kaybeder, bu yüzden Avrupa ülkelerinde de olduğu gibi alternatif marka Dacia ile satışa sunuyor. Tabi bazı önyargılı marka fanatikleri sırf önünde Dacia amblemi olduğu için almıyorlar bu arabayı. Oysa ki Renault Logan'daki teknoloji de aynı, Dacia Logan'daki teknoloji de aynı; ikisi de Renault teknolojisi...

    Bir ikinci konu da, 2007 den sonraki Loganlar'daki iyileştirmeler. 2007 ve sonrası Loganlar'da yeni renkler, yeni jantlar, yeni vites topuzu (Megane II den), yeni teyp(Blaupunkt marka) ve yeni döşemelerle geldi. Lastikler de Kormoran değil yanılmıyorsam. Bizim araç 2006 model ama maşallah ne aküsünde bir problem var, ne vites kolunda, ne de başka biryerinde. Hatta Renault servisleri Logan'ın Megane II'den daha sorunsuz bir araç olduğunu söylüyorlar.

    Logan satışına başlandığı 2004ün ikinci yarısından 2008e kadar yaklaşık 660.000 adet satılmış. Hedef 2010 yılında 1 milyonuncu Logan'ı üretmekti, görünüşe bakılırsa 2010dan önce hedeflerini tutturacak gibiler...
    Üretimine ve hatta bazı ülkelerde satışına başlanılan Sandero modeliyle birlikte Dacia daha da kabul görecek. Siz hala "ağdi demir" deyip durun...


    Herkese iyi forumlar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: seksanddirt

    quote:

    Orjinalden alıntı: sezer40

    Öyle haklısında, hiç olmazsa Renault diye avutur insan kendini. Ağdi madi ama Renault diye.Bu arada önünde sadece Renault amblemi yok, aracın ön panjuru farklı.Bence bu panjur daha güzel durmuş.Arabayı değiştirmiş.sizce ?
    Yolladığım linkteki loganın içine dikkat ettinmi ? Vites topuzuna dikkat et , megan II vites topuzu..O kaliteli.Çıkmaz kola kolay. türkiyedeki Loganların vites topuzu rezalet.Direksiyonda Clio direksiyonu oda kaliteli. Teyp ve döşemelerde farklı.Bizdeki loganlar ağdi.Yurtdışında iyi.Aracınmotor mekanik aksamı aynıdır ama görsel farklılık çok.Cekici yani.

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg

    Birde Loganın yeni linkteki Hatchback modeli Türkiyeye gelirmi biligniz varmı.Şahsi düşüncem bu aracın bu modeli Tr ye gelirse dahada çok satar.Bayanlar bile tercih eder.Çünkü logan kabalığı yok.Tutar gibi geliyor bana.Tabi ucuz olması lazımmmmm.




    Bence sizin Dacia'dan, Renault'dan haberiniz yok. Renault pazar payının düşük olduğu ülkelere Logan'ı "Renault Logan" olarak sokuyor. Mesela Rusya, Güney Amerika, Hindistan, İran vs...Türkiye'de bunu yapsa Symbol satışlarını kaybeder, bu yüzden Avrupa ülkelerinde de olduğu gibi alternatif marka Dacia ile satışa sunuyor. Tabi bazı önyargılı marka fanatikleri sırf önünde Dacia amblemi olduğu için almıyorlar bu arabayı. Oysa ki Renault Logan'daki teknoloji de aynı, Dacia Logan'daki teknoloji de aynı; ikisi de Renault teknolojisi...

    Bir ikinci konu da, 2007 den sonraki Loganlar'daki iyileştirmeler. 2007 ve sonrası Loganlar'da yeni renkler, yeni jantlar, yeni vites topuzu (Megane II den), yeni teyp(Blaupunkt marka) ve yeni döşemelerle geldi. Lastikler de Kormoran değil yanılmıyorsam. Bizim araç 2006 model ama maşallah ne aküsünde bir problem var, ne vites kolunda, ne de başka biryerinde. Hatta Renault servisleri Logan'ın Megane II'den daha sorunsuz bir araç olduğunu söylüyorlar.

    Logan satışına başlandığı 2004ün ikinci yarısından 2008e kadar yaklaşık 660.000 adet satılmış. Hedef 2010 yılında 1 milyonuncu Logan'ı üretmekti, görünüşe bakılırsa 2010dan önce hedeflerini tutturacak gibiler...
    Üretimine ve hatta bazı ülkelerde satışına başlanılan Sandero modeliyle birlikte Dacia daha da kabul görecek. Siz hala "ağdi demir" deyip durun...


    Herkese iyi forumlar...

    Alıntıları Göster
    Orjinalden alıntı: sezer40

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg


    Seksandirt arkadasima aynen katılıyorum,ayrıca sezer40 kardesim verdigin linkteki araclar logan hatcback degil logan photoshop onlar.Loganın hatchback modeli Logan sandero olacak ve eylul 2008 gibi turkiye de de satılmaya baslayacak.forumun onceki sayfalarında aracı detaylı olarak gorebilirsin.Ne kadar uzattın bu logana satasma isini,bu kadarmı dertlisin sasırdım dogrusu satmıssın kurtulmussun iste,sen ne yazarsan yaz alan alır almayan almaz,hicmi test surusu yapmadın,hicmi incelemedin aracı alırken? aldıgım gibi kısa surede aku bitti diyorsun,aku biterse bitsin neden gidip parayla aku aldın garantisi var aracın iki yıl bunuda anlamıs degilim servis ucretsiz degistiriyor sorunlu aku v.s. yada baska parcaları? vites topuzunun oynaması da normal degil baglantılarında sorun varmıs belli ki ,oynarken goturseydın servise yarım saatlik is neden goturmedınde cıkmasını bekledin?
    Bu arac meksika da nissan aprio,hindistan da renault mahindra (logan),rusya ve iran da renault logan olarak satılıyor,ayrıca brazilya da farklı motor secenekleri de mevcut.Dunya da 660.000kisi bosuna almıs demek ki loganı. Sadece bu marka da degil her marka da ,dunyanın en iyisi kabul edilen markalarda bile sorunlar olusabiliyor ,sikayet siteleri bunlarla dolu bu gayet normal birsey ama ne olursa olsun Logan yinede saglam bir otomobildir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: se@

    Orjinalden alıntı: sezer40

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-01.jpg

    http://www.channel4.com/4car/media/spyshots/D/dacia/03-large/dacia-logan-hbk-feb06-03.jpg


    Seksandirt arkadasima aynen katılıyorum,ayrıca sezer40 kardesim verdigin linkteki araclar logan hatcback degil logan photoshop onlar.Loganın hatchback modeli Logan sandero olacak ve eylul 2008 gibi turkiye de de satılmaya baslayacak.forumun onceki sayfalarında aracı detaylı olarak gorebilirsin.Ne kadar uzattın bu logana satasma isini,bu kadarmı dertlisin sasırdım dogrusu satmıssın kurtulmussun iste,sen ne yazarsan yaz alan alır almayan almaz,hicmi test surusu yapmadın,hicmi incelemedin aracı alırken? aldıgım gibi kısa surede aku bitti diyorsun,aku biterse bitsin neden gidip parayla aku aldın garantisi var aracın iki yıl bunuda anlamıs degilim servis ucretsiz degistiriyor sorunlu aku v.s. yada baska parcaları? vites topuzunun oynaması da normal degil baglantılarında sorun varmıs belli ki ,oynarken goturseydın servise yarım saatlik is neden goturmedınde cıkmasını bekledin?
    Bu arac meksika da nissan aprio,hindistan da renault mahindra (logan),rusya ve iran da renault logan olarak satılıyor,ayrıca brazilya da farklı motor secenekleri de mevcut.Dunya da 660.000kisi bosuna almıs demek ki loganı. Sadece bu marka da degil her marka da ,dunyanın en iyisi kabul edilen markalarda bile sorunlar olusabiliyor ,sikayet siteleri bunlarla dolu bu gayet normal birsey ama ne olursa olsun Logan yinede saglam bir otomobildir.

    Alıntıları Göster
    ya millet buraya resmen stres atmaya geliyor he,gündüz işte alışıyo stres doluyo ondan sonra geliyor dacia forumuna ya şu arabayı napsamda kötülesem napsamda stersimde kurutlurum diyor başlıyor yazmaya ne stres kalıyor ne tasa dacia forumu strese bire bir

    ya kardeş senin araban git kendi arabanın forumuna oraada takıl ne diye bizle uğraşıp duruyorsun anlamıyorum tamam araba kötüymüş sağlam değilmiş kötüyse kötü biz bunları çok duyduk biliyoruzda kötü olduğunu gelip tekrar tekrar söylemenin ne anlamı var burası dacia forumu değil resmen sataşma forumu




  • 
Sayfa: önceki 368369370371372
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.