Şimdi Ara

... D A C I A L O G A N Kulübü .... (337. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
8 Misafir (3 Mobil) - 5 Masaüstü3 Mobil
5 sn
12.944
Cevap
35
Favori
1.722.415
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 335336337338339
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Arkadaşlar Ne ka ekmek o ka köfte derken araçlardaki güvenlik donanımlarından bahsettim. 2 hava yastığı olan var, 4 var, aktif ve pasif güvenlik güvenlik sistemleri var, abs, ebd, ebs, tavan hava yastığı, yan yastıklar varda var. Bunlar hep para karşılığı ve de bunlar 4 yıldızın üstüne 5 yıldızı aldıran donanımlar. 17 KÜSÜR Milyara dev cüsseli geniş bir araç alıyoruz birde beş yıldız yok diyen insanlara hasta oluyorum. Araçlardaki çarpışma testlerindeki ezilme bükülmeler aracın şasisinde özellikle zayıflatılarak yapılıyor, çünkü çarpışma anında oluşan yüksek enerjisi şasi emip şiddeti azaltması gerek, yaşam alanının sağlam kalması gerekir, yoksa oto üreticileri çelikten tampon, taş gibi ön şase yapar diğer elektronik güvenlik sistemlerine para yatırmazdı. Böyle bir aracın kaza yaptığını düşünün sonuç facia. 5 yıldız alan araçlar sadece sağlamlıklarından değil, içindeki donanımlarından fazladan yıldız alıyorlar, güvenlimi güvenli tabi. Ama biz o kadar çok para veremeyiz, garantiden sonra yedek parçayı karşılamak ayrı bir sorun. Birazda güven sürüş ve dikkatle ilgili. Rahmetli Abdullah ÇATLI da süper mercedeste her türlü güvenlik donanımlı araçta hayatını kaybetmedimi. İngiltere prensesi leydi diana yanında sevgilisi. Demekki fizik kurallarına kimse karşı çıkamaz. Tüm logancı dostlara gönül dolusu selamlar.

    Alıntıları Göster
    yukobir hocam agzına saglık

    günaydın logandaşlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_gs06

    yukobir hocam agzına saglık

    günaydın logandaşlar

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar ne oldu sustunuz artık yorum yok bukadar mıydı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcv1976

    arkadaşlar ne oldu sustunuz artık yorum yok bukadar mıydı

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: mcv1976

    arkadaşlar ne oldu sustunuz artık yorum yok bukadar mıydı


    ben yapacamız kadar yardımı sana yaptıgımıza inanıyorum bu konuda arkadaşlar ne düşünüyor bilmiyorum ama artık karar senin bence




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_gs06

    quote:

    Orjinalden alıntı: mcv1976

    arkadaşlar ne oldu sustunuz artık yorum yok bukadar mıydı


    ben yapacamız kadar yardımı sana yaptıgımıza inanıyorum bu konuda arkadaşlar ne düşünüyor bilmiyorum ama artık karar senin bence


    Alıntıları Göster
    mcv1976 kardeşim sana bide ben cevap yazayım dedim. baktım halaa ikna olmamışsın..neden beygir olayına taktın anlamış değilim..yarışmı yapacaksın..yok beygirler az geliyorsa modifiye yaptırırsın olur biter..param çok diyorsan mercedes bmw al.. param bu kadar diyorsan özellikleri daha fazla olan ve bu fiyata bulduğun başka araç varsa gene git onu al.. haa yok illaki logan olsun diyorsan beğendiğin model ve özellikler dacia bayierinde mevcut artık ver kararını.. herkes fikrini söylüyor sen daha yorum isteyip milletin sinirlerini bozuyorsun.. bence bu kadar bile uzamaması gerekiyordu bu konunun..ama burası logancıların yeri ve tüm logancılar gayet sabırlı ve olgun insanlar..lüfen artık karar sana kalmış durumda.. son kararını ver ve bitir olayı..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi necoocen -- 10 Mart 2008; 1:24:13 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necoocen

    mcv1976 kardeşim sana bide ben cevap yazayım dedim. baktım halaa ikna olmamışsın..neden beygir olayına taktın anlamış değilim..yarışmı yapacaksın..yok beygirler az geliyorsa modifiye yaptırırsın olur biter..param çok diyorsan mercedes bmw al.. param bu kadar diyorsan özellikleri daha fazla olan ve bu fiyata bulduğun başka araç varsa gene git onu al.. haa yok illaki logan olsun diyorsan beğendiğin model ve özellikler dacia bayierinde mevcut artık ver kararını.. herkes fikrini söylüyor sen daha yorum isteyip milletin sinirlerini bozuyorsun.. bence bu kadar bile uzamaması gerekiyordu bu konunun..ama burası logancıların yeri ve tüm logancılar gayet sabırlı ve olgun insanlar..lüfen artık karar sana kalmış durumda.. son kararını ver ve bitir olayı..

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar loganların garanti süresi 2 yıl.garanti süresi doluyor ve ben artık servise götürmek istemiyorum çünkü servisten soğudum ve dışarıdaki özel servislere göre çok para istiyorlar..renault servislerin de zaten çoluk çocuklar ilgileniyorlar son kontrolleri bile yaptıklarından emin değilim.çünkü ben gelip kontrol ettiğimde şurası olmamış yada bu neden böyle olmuş dediğimde aa pardon unutmuşlar gibi cevaplara maruz kaldım ve dışarda özel servise götürme kararı aldım..bu konuda sizlerin fikirleri nedir orjinal servise götürmeye devam edeyimmi ?özel servislerde orjinal parça kullanıyorlar yok siz orjinal olmasın derseniz o da var çok daha uygun fiyata çıkartabilirsiniz....mesela arkadaşımın clio dizel 1.5 dizel aracın 60.000km bakımı için reno servisine fiyat sorduğumuzda 700 ytl dedi ama dışarda işçilik dahil maksimum 400 ytl ye çıkıyor orjinal parçalarla hemde...500 ve 550 ye yapan yerlerde var ama hapside reno servislerin den uygun..
    sağlıcakla kalın logandaşlarım..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar loganların garanti süresi 2 yıl.garanti süresi doluyor ve ben artık servise götürmek istemiyorum çünkü servisten soğudum ve dışarıdaki özel servislere göre çok para istiyorlar..renault servislerin de zaten çoluk çocuklar ilgileniyorlar son kontrolleri bile yaptıklarından emin değilim.çünkü ben gelip kontrol ettiğimde şurası olmamış yada bu neden böyle olmuş dediğimde aa pardon unutmuşlar gibi cevaplara maruz kaldım ve dışarda özel servise götürme kararı aldım..bu konuda sizlerin fikirleri nedir orjinal servise götürmeye devam edeyimmi ?özel servislerde orjinal parça kullanıyorlar yok siz orjinal olmasın derseniz o da var çok daha uygun fiyata çıkartabilirsiniz....mesela arkadaşımın clio dizel 1.5 dizel aracın 60.000km bakımı için reno servisine fiyat sorduğumuzda 700 ytl dedi ama dışarda işçilik dahil maksimum 400 ytl ye çıkıyor orjinal parçalarla hemde...500 ve 550 ye yapan yerlerde var ama hapside reno servislerin den uygun..
    sağlıcakla kalın logandaşlarım..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar loganların garanti süresi 2 yıl.garanti süresi doluyor ve ben artık servise götürmek istemiyorum çünkü servisten soğudum ve dışarıdaki özel servislere göre çok para istiyorlar..renault servislerin de zaten çoluk çocuklar ilgileniyorlar son kontrolleri bile yaptıklarından emin değilim.çünkü ben gelip kontrol ettiğimde şurası olmamış yada bu neden böyle olmuş dediğimde aa pardon unutmuşlar gibi cevaplara maruz kaldım ve dışarda özel servise götürme kararı aldım..bu konuda sizlerin fikirleri nedir orjinal servise götürmeye devam edeyimmi ?özel servislerde orjinal parça kullanıyorlar yok siz orjinal olmasın derseniz o da var çok daha uygun fiyata çıkartabilirsiniz....mesela arkadaşımın clio dizel 1.5 dizel aracın 60.000km bakımı için reno servisine fiyat sorduğumuzda 700 ytl dedi ama dışarda işçilik dahil maksimum 400 ytl ye çıkıyor orjinal parçalarla hemde...500 ve 550 ye yapan yerlerde var ama hapside reno servislerin den uygun..
    sağlıcakla kalın logandaşlarım..


    orjinal parçadan vazgeçme hocam.
    ama yetkili servise kendini öptürmek zorunda değilsin.
    iyi referansları olan bi sanayi ustası pekala iş görüyor.
    sadece parçaların orj. olmasına dikkar et bence.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasaluyari

    quote:

    Orjinalden alıntı: necoocen

    arkadaşlar loganların garanti süresi 2 yıl.garanti süresi doluyor ve ben artık servise götürmek istemiyorum çünkü servisten soğudum ve dışarıdaki özel servislere göre çok para istiyorlar..renault servislerin de zaten çoluk çocuklar ilgileniyorlar son kontrolleri bile yaptıklarından emin değilim.çünkü ben gelip kontrol ettiğimde şurası olmamış yada bu neden böyle olmuş dediğimde aa pardon unutmuşlar gibi cevaplara maruz kaldım ve dışarda özel servise götürme kararı aldım..bu konuda sizlerin fikirleri nedir orjinal servise götürmeye devam edeyimmi ?özel servislerde orjinal parça kullanıyorlar yok siz orjinal olmasın derseniz o da var çok daha uygun fiyata çıkartabilirsiniz....mesela arkadaşımın clio dizel 1.5 dizel aracın 60.000km bakımı için reno servisine fiyat sorduğumuzda 700 ytl dedi ama dışarda işçilik dahil maksimum 400 ytl ye çıkıyor orjinal parçalarla hemde...500 ve 550 ye yapan yerlerde var ama hapside reno servislerin den uygun..
    sağlıcakla kalın logandaşlarım..


    orjinal parçadan vazgeçme hocam.
    ama yetkili servise kendini öptürmek zorunda değilsin.
    iyi referansları olan bi sanayi ustası pekala iş görüyor.
    sadece parçaların orj. olmasına dikkar et bence.


    Alıntıları Göster
    Mcv1976 kardeşim sana birde ben cvp yazmak istedim çünkü bende aynı soru işaretlerini yaşadım sonuçta kolay kazanılmıyor baya bir para bağlıyorsun.Birincisi ne marka alırsan al daha kilometre yapmadan plakayı taktığın anda aracın %20-%25 değer kaybı olacaktır sıfır düşündüğü için bunuda dikkate almanda yarar var.Sonra bazıları gibi logan aldım 26 ya 19 veriyorlar diye üzülme bu bir gerçek sadece logan için değil bütün markalar için geçerlidir.Fakat yıllar geçtikçe değer kaybı ilk andaki kadar olmamakta.Mesela araç 2 yaşına gelince 17 edecektir.2. husus aracın çekişi konusundaki endişelerin için en sağlıklı çözüm deneme sürüşü yapmandır.Hatta diğer markalarıda denemende yarar olacaktır tabi elma ile elmayı kıyasla.Çünkü beklentine karşılık veremeyebilir fakat o segment için idealdir belkide.Mesela sen mcv düşünüyordun bir 1.5 dci 68 bg test et birde opel combo 1.3 cdti 70 bg test et.Bence birbirine en yakın araçlar diğerleri daha kaba hem makaslı sallıyor arkaları(caddy hariç hepsini kullandım).Opelde de kampanya var 27 civarına veriyorlar.Araçta abs 2 havayastığı klima filan standart.Ama göreceksin araç düşük devirlerde çok cansız.Artı serviste de çok başın ağırır.Aracı galeriden çıkardığın hafta bir kaç küçük problemle karşılaşırsan hiç şaşırmam çünkü biz aldığımızda sigorta gibi ufak tefek problemleri vardı ve servisi para talep etti eğer diş göstermesem alıcaklardı.Benim tercihim dacia logan mcv den yana olur.Türkiye şartlarına en uygun olduğunu düşünüyorum.Yerden yüksek, 1.5 dci daha iyi çünkü küçük hacimler sıkıştırınca daha fazla yakıyor.Mesela 1.3 ile 120 ile gittiğin zaman 1.5 e göre daha fazla yakacaktır.Artı 1.5 motor daha ucuz, ömrü kullanıma bağlı olmak kaydı ile 250 bin olarak söylüyorlar.Motorun yeniden yapılması için 2.5 bin ile 3 bin ytl istiyorlar, sandık motoruna 5 bin ytl diyorlar (tamircimden aldığım bilgi araştırmadım ama yalan söylemeyeceğini düşünüyorum, enjektörler pahalı 2 bin ytl aman dikkat kaliteli yakıt kullanın).Arka kapıları alıştığımız arabalar gibi sürgülü yükleme için iyi olsada aile kullanımında beni tedirgin ediyor.Birinin eli sıkıştı sıkışacak korkusu var hep.Hayırlısı olsun senin için.

    Aradaşlar bu arada aksesuarları gördüm aklıma geldi.Mcv için üste araca dik takılan barlar var.Bunları şehir içinde yük taşımak için ideal.Fakat aksesuar amaçlı takılacaksa (ki gerçekten güzel duruyor) ve uzun yol fazla yapılacaksa tavsiye etmiyorum.Rüzgar çok ses yapıyor rahatsızlık veriyor ve yakıt tüketimini biraz da olsa artırıyor bilginize sunarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fsarpken

    Mcv1976 kardeşim sana birde ben cvp yazmak istedim çünkü bende aynı soru işaretlerini yaşadım sonuçta kolay kazanılmıyor baya bir para bağlıyorsun.Birincisi ne marka alırsan al daha kilometre yapmadan plakayı taktığın anda aracın %20-%25 değer kaybı olacaktır sıfır düşündüğü için bunuda dikkate almanda yarar var.Sonra bazıları gibi logan aldım 26 ya 19 veriyorlar diye üzülme bu bir gerçek sadece logan için değil bütün markalar için geçerlidir.Fakat yıllar geçtikçe değer kaybı ilk andaki kadar olmamakta.Mesela araç 2 yaşına gelince 17 edecektir.2. husus aracın çekişi konusundaki endişelerin için en sağlıklı çözüm deneme sürüşü yapmandır.Hatta diğer markalarıda denemende yarar olacaktır tabi elma ile elmayı kıyasla.Çünkü beklentine karşılık veremeyebilir fakat o segment için idealdir belkide.Mesela sen mcv düşünüyordun bir 1.5 dci 68 bg test et birde opel combo 1.3 cdti 70 bg test et.Bence birbirine en yakın araçlar diğerleri daha kaba hem makaslı sallıyor arkaları(caddy hariç hepsini kullandım).Opelde de kampanya var 27 civarına veriyorlar.Araçta abs 2 havayastığı klima filan standart.Ama göreceksin araç düşük devirlerde çok cansız.Artı serviste de çok başın ağırır.Aracı galeriden çıkardığın hafta bir kaç küçük problemle karşılaşırsan hiç şaşırmam çünkü biz aldığımızda sigorta gibi ufak tefek problemleri vardı ve servisi para talep etti eğer diş göstermesem alıcaklardı.Benim tercihim dacia logan mcv den yana olur.Türkiye şartlarına en uygun olduğunu düşünüyorum.Yerden yüksek, 1.5 dci daha iyi çünkü küçük hacimler sıkıştırınca daha fazla yakıyor.Mesela 1.3 ile 120 ile gittiğin zaman 1.5 e göre daha fazla yakacaktır.Artı 1.5 motor daha ucuz, ömrü kullanıma bağlı olmak kaydı ile 250 bin olarak söylüyorlar.Motorun yeniden yapılması için 2.5 bin ile 3 bin ytl istiyorlar, sandık motoruna 5 bin ytl diyorlar (tamircimden aldığım bilgi araştırmadım ama yalan söylemeyeceğini düşünüyorum, enjektörler pahalı 2 bin ytl aman dikkat kaliteli yakıt kullanın).Arka kapıları alıştığımız arabalar gibi sürgülü yükleme için iyi olsada aile kullanımında beni tedirgin ediyor.Birinin eli sıkıştı sıkışacak korkusu var hep.Hayırlısı olsun senin için.

    Aradaşlar bu arada aksesuarları gördüm aklıma geldi.Mcv için üste araca dik takılan barlar var.Bunları şehir içinde yük taşımak için ideal.Fakat aksesuar amaçlı takılacaksa (ki gerçekten güzel duruyor) ve uzun yol fazla yapılacaksa tavsiye etmiyorum.Rüzgar çok ses yapıyor rahatsızlık veriyor ve yakıt tüketimini biraz da olsa artırıyor bilginize sunarım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: fsarpken

    Mcv1976 kardeşim sana birde ben cvp yazmak istedim çünkü bende aynı soru işaretlerini yaşadım sonuçta kolay kazanılmıyor baya bir para bağlıyorsun.Birincisi ne marka alırsan al daha kilometre yapmadan plakayı taktığın anda aracın %20-%25 değer kaybı olacaktır sıfır düşündüğü için bunuda dikkate almanda yarar var.Sonra bazıları gibi logan aldım 26 ya 19 veriyorlar diye üzülme bu bir gerçek sadece logan için değil bütün markalar için geçerlidir.Fakat yıllar geçtikçe değer kaybı ilk andaki kadar olmamakta.Mesela araç 2 yaşına gelince 17 edecektir.2. husus aracın çekişi konusundaki endişelerin için en sağlıklı çözüm deneme sürüşü yapmandır.Hatta diğer markalarıda denemende yarar olacaktır tabi elma ile elmayı kıyasla.Çünkü beklentine karşılık veremeyebilir fakat o segment için idealdir belkide.Mesela sen mcv düşünüyordun bir 1.5 dci 68 bg test et birde opel combo 1.3 cdti 70 bg test et.Bence birbirine en yakın araçlar diğerleri daha kaba hem makaslı sallıyor arkaları(caddy hariç hepsini kullandım).Opelde de kampanya var 27 civarına veriyorlar.Araçta abs 2 havayastığı klima filan standart.Ama göreceksin araç düşük devirlerde çok cansız.Artı serviste de çok başın ağırır.Aracı galeriden çıkardığın hafta bir kaç küçük problemle karşılaşırsan hiç şaşırmam çünkü biz aldığımızda sigorta gibi ufak tefek problemleri vardı ve servisi para talep etti eğer diş göstermesem alıcaklardı.Benim tercihim dacia logan mcv den yana olur.Türkiye şartlarına en uygun olduğunu düşünüyorum.Yerden yüksek, 1.5 dci daha iyi çünkü küçük hacimler sıkıştırınca daha fazla yakıyor.Mesela 1.3 ile 120 ile gittiğin zaman 1.5 e göre daha fazla yakacaktır.Artı 1.5 motor daha ucuz, ömrü kullanıma bağlı olmak kaydı ile 250 bin olarak söylüyorlar.Motorun yeniden yapılması için 2.5 bin ile 3 bin ytl istiyorlar, sandık motoruna 5 bin ytl diyorlar (tamircimden aldığım bilgi araştırmadım ama yalan söylemeyeceğini düşünüyorum, enjektörler pahalı 2 bin ytl aman dikkat kaliteli yakıt kullanın).Arka kapıları alıştığımız arabalar gibi sürgülü yükleme için iyi olsada aile kullanımında beni tedirgin ediyor.Birinin eli sıkıştı sıkışacak korkusu var hep.Hayırlısı olsun senin için.

    Aradaşlar bu arada aksesuarları gördüm aklıma geldi.Mcv için üste araca dik takılan barlar var.Bunları şehir içinde yük taşımak için ideal.Fakat aksesuar amaçlı takılacaksa (ki gerçekten güzel duruyor) ve uzun yol fazla yapılacaksa tavsiye etmiyorum.Rüzgar çok ses yapıyor rahatsızlık veriyor ve yakıt tüketimini biraz da olsa artırıyor bilginize sunarım.


    eline saglık gerçekten güsel yorumlar yapmışsınız
    biz düşünüyoduk o barlardan çünki çok hoş duruyo eger çok ses yapıyosa hiç gerek yok




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hakan_gs06

    quote:

    Orjinalden alıntı: fsarpken

    Mcv1976 kardeşim sana birde ben cvp yazmak istedim çünkü bende aynı soru işaretlerini yaşadım sonuçta kolay kazanılmıyor baya bir para bağlıyorsun.Birincisi ne marka alırsan al daha kilometre yapmadan plakayı taktığın anda aracın %20-%25 değer kaybı olacaktır sıfır düşündüğü için bunuda dikkate almanda yarar var.Sonra bazıları gibi logan aldım 26 ya 19 veriyorlar diye üzülme bu bir gerçek sadece logan için değil bütün markalar için geçerlidir.Fakat yıllar geçtikçe değer kaybı ilk andaki kadar olmamakta.Mesela araç 2 yaşına gelince 17 edecektir.2. husus aracın çekişi konusundaki endişelerin için en sağlıklı çözüm deneme sürüşü yapmandır.Hatta diğer markalarıda denemende yarar olacaktır tabi elma ile elmayı kıyasla.Çünkü beklentine karşılık veremeyebilir fakat o segment için idealdir belkide.Mesela sen mcv düşünüyordun bir 1.5 dci 68 bg test et birde opel combo 1.3 cdti 70 bg test et.Bence birbirine en yakın araçlar diğerleri daha kaba hem makaslı sallıyor arkaları(caddy hariç hepsini kullandım).Opelde de kampanya var 27 civarına veriyorlar.Araçta abs 2 havayastığı klima filan standart.Ama göreceksin araç düşük devirlerde çok cansız.Artı serviste de çok başın ağırır.Aracı galeriden çıkardığın hafta bir kaç küçük problemle karşılaşırsan hiç şaşırmam çünkü biz aldığımızda sigorta gibi ufak tefek problemleri vardı ve servisi para talep etti eğer diş göstermesem alıcaklardı.Benim tercihim dacia logan mcv den yana olur.Türkiye şartlarına en uygun olduğunu düşünüyorum.Yerden yüksek, 1.5 dci daha iyi çünkü küçük hacimler sıkıştırınca daha fazla yakıyor.Mesela 1.3 ile 120 ile gittiğin zaman 1.5 e göre daha fazla yakacaktır.Artı 1.5 motor daha ucuz, ömrü kullanıma bağlı olmak kaydı ile 250 bin olarak söylüyorlar.Motorun yeniden yapılması için 2.5 bin ile 3 bin ytl istiyorlar, sandık motoruna 5 bin ytl diyorlar (tamircimden aldığım bilgi araştırmadım ama yalan söylemeyeceğini düşünüyorum, enjektörler pahalı 2 bin ytl aman dikkat kaliteli yakıt kullanın).Arka kapıları alıştığımız arabalar gibi sürgülü yükleme için iyi olsada aile kullanımında beni tedirgin ediyor.Birinin eli sıkıştı sıkışacak korkusu var hep.Hayırlısı olsun senin için.

    Aradaşlar bu arada aksesuarları gördüm aklıma geldi.Mcv için üste araca dik takılan barlar var.Bunları şehir içinde yük taşımak için ideal.Fakat aksesuar amaçlı takılacaksa (ki gerçekten güzel duruyor) ve uzun yol fazla yapılacaksa tavsiye etmiyorum.Rüzgar çok ses yapıyor rahatsızlık veriyor ve yakıt tüketimini biraz da olsa artırıyor bilginize sunarım.


    eline saglık gerçekten güsel yorumlar yapmışsınız
    biz düşünüyoduk o barlardan çünki çok hoş duruyo eger çok ses yapıyosa hiç gerek yok

    Alıntıları Göster
    MCV 1976 konusunun kapanması gerekiyor gibi geliyor. Araç satın alma konusunda biraz şüphelerim oluşmaya başladı? Benden son.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yukobir -- 10 Mart 2008; 20:18:23 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    MCV 1976 konusunun kapanması gerekiyor gibi geliyor. Araç satın alma konusunda biraz şüphelerim oluşmaya başladı? Benden son.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar kızmanıza gerek yok benim için sölemedim yorumlar sadece bu kadar mı diye sordum teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bsd

    Ben logan la Ankara Antalya yaptim. Sanirsam 538 km 30 lite ile gittim. Ortalamam 5.6 litre 100 km de. Ama dikkatli gittim. 120 yi pek gecmedim. arabada 2 kisi ve bagaj vardi. Sehir icinde de yazin 7.5 kisin 8-8.5 fala yakiyor. Tabi kullanmaya da bagli . Bence bu degerler fena degil .Pedere 0 km megane 2 aldik 1. benzinli valla o daha cok yakiyor logandan. Gerci daha rodaji bitmedi ilerde duser.

    Alıntıları Göster
    2008 model 1,5 Dizel Logan MCV almayı düşünüyorum.
    5 kişilik olanları ticariye girdiği için vergi ve sigortası nekadar tutuyor?
    Ayrıca bunların haricinde başka masrafları da varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcv1976

    arkadaşlar kızmanıza gerek yok benim için sölemedim yorumlar sadece bu kadar mı diye sordum teşekkür ederim çok yardımcı oldunuz

    Alıntıları Göster
    Hakan gs den alıntı;" eline saglık gerçekten güsel yorumlar yapmışsınız
    biz düşünüyoduk o barlardan çünki çok hoş duruyo eger çok ses yapıyosa hiç gerek yok"

    Hakan kardeşim eğer tavan barlarını port bagaj olarak kullanırsan uzunyolda üzerine koyduğun malzemeden dolayı ses yapıyor, yoksa normal şartlarda ses yapmaz. Yanlış algılanmasın diye açıklama yapmak zorunda kaldım. Bence oldukca yakışıyor mcv lere. Gerekli diye düşünüyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yukobir

    Hakan gs den alıntı;" eline saglık gerçekten güsel yorumlar yapmışsınız
    biz düşünüyoduk o barlardan çünki çok hoş duruyo eger çok ses yapıyosa hiç gerek yok"

    Hakan kardeşim eğer tavan barlarını port bagaj olarak kullanırsan uzunyolda üzerine koyduğun malzemeden dolayı ses yapıyor, yoksa normal şartlarda ses yapmaz. Yanlış algılanmasın diye açıklama yapmak zorunda kaldım. Bence oldukca yakışıyor mcv lere. Gerekli diye düşünüyorum.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: yukobir

    Hakan gs den alıntı;" eline saglık gerçekten güsel yorumlar yapmışsınız
    biz düşünüyoduk o barlardan çünki çok hoş duruyo eger çok ses yapıyosa hiç gerek yok"

    Hakan kardeşim eğer tavan barlarını port bagaj olarak kullanırsan uzunyolda üzerine koyduğun malzemeden dolayı ses yapıyor, yoksa normal şartlarda ses yapmaz. Yanlış algılanmasın diye açıklama yapmak zorunda kaldım. Bence oldukca yakışıyor mcv lere. Gerekli diye düşünüyorum.


    teşekkür ederim zaten şimdilik sadece düşünüyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yildiraydere

    2008 model 1,5 Dizel Logan MCV almayı düşünüyorum.
    5 kişilik olanları ticariye girdiği için vergi ve sigortası nekadar tutuyor?
    Ayrıca bunların haricinde başka masrafları da varmı?

    Alıntıları Göster
    Şimdiden hayırlı olsun diyorum,
    Kasko 1000ytl,vergi 580ytl,sigorta 280ytl,muayene 120ytl
    bunlar yaklasık rakamlardır.

    quote:

    Orjinalden alıntı: yildiraydere

    2008 model 1,5 Dizel Logan MCV almayı düşünüyorum.
    5 kişilik olanları ticariye girdiği için vergi ve sigortası nekadar tutuyor?
    Ayrıca bunların haricinde başka masrafları da varmı?










  • quote:

    Orijinalden alıntı: enjoyable79

    arkadaşlar benim arac garantide ve bitmesine baya var ben teybi kapı kolonlarını felan değiştirsem garantide ne gibi problemler olur

    Alıntıları Göster
    Bazı servisler işlemi kendileri yaparsa problem yok diyorlar,bazıları bu işlemi garantide diye yapmıyor,bazıları istediğin yerde yaptır garantiden düşer diyor,herbiri farklı söylüyor.
    Servisle birebir görüşüp konuyu netleştirmek gerekir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: enjoyable79

    arkadaşlar benim arac garantide ve bitmesine baya var ben teybi kapı kolonlarını felan değiştirsem garantide ne gibi problemler olur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: KARA ELMAS

    Bazı servisler işlemi kendileri yaparsa problem yok diyorlar,bazıları bu işlemi garantide diye yapmıyor,bazıları istediğin yerde yaptır garantiden düşer diyor,herbiri farklı söylüyor.
    Servisle birebir görüşüp konuyu netleştirmek gerekir.

    quote:

    Orjinalden alıntı: enjoyable79

    arkadaşlar benim arac garantide ve bitmesine baya var ben teybi kapı kolonlarını felan değiştirsem garantide ne gibi problemler olur


    Alıntıları Göster
    ÇOK ÖNEMLİ

    Gelir İdaresinden Motorlu Taşıtlar Vergisi uyarısı

    Gelir İdaresi Başkanlığı, ilave motorlu taşıtlar vergisi (MTV) tahakkuk ettirilen ve Bazı Kamu Alacaklarının Uzlaşma Usulü İle Tahsili Hakkında Kanundan yararlanmak isteyen
    mükelleflerin, 30 Haziran akşamına kadar vergi dairelerine başvurmasını
    istedi.
    Gelir İdaresi Başkanlığı, 5736 Sayılı Bazı Kamu Alacaklarının Uzlaşma
    Usulü İle Tahsili Hakkında Kanunun, motorlu taşıtlar vergisi yönünden
    uygulanmasına açıklık getirdi.
    Başkanlıktan yapılan yazılı açıklamada, 25 Aralık 2003 tarihli ve 5035 Sayılı Kanunla, motorlu taşıt vergi sisteminde değişiklik yapıldığı, bu değişiklik sonrasında ise bazı taşıtların motorlu taşıtlar vergisinin, çeşitli nedenlerle eksik tahakkuk ettirildiği vurgulandı.
    Bu kapsamda, Motorlu Taşıtlar Vergisi Kanununa göre Panel Van olarak
    tanımlanmış bazı taşıtların motorlu araç tescil belgesinde kamyonet olarak kayıtlı olması nedeniyle, kamyonet tarifesine göre vergilendirildiği
    , araç tescil belgesinde motor silindir hacmi "1.3" olarak belirtilen bazı otomobillerin, 1341 cm3 motor silindir hacmine sahip olduklarının tespit edildiği belirtildi.
    Aynı şeklide bazı taşıtların da, istisna kapsamındaki taşıtlar arasında sayılmamasına rağmen, hatalı değerlendirmeler neticesinde motorlu taşıtlar vergisinden istisna tutulduğu vurgulandı.
    Açıklamada, bu tür hataların düzeltilmesi için geçmişe dönük olarak ilave ve yeni tahakkuklar yapılarak, bunların mükelleflerden gecikme zamları ile birlikte takibi yoluna gidildiği de ifade edildi.
    UZLAŞMA KANUNU İÇİN BAŞVURU
    Gelir İdaresi Başkanlığı açıklamasında, yeni çıkarılan Bazı Kamu Alacaklarının Uzlaşma Usulü ile Tahsili Hakkında Kanun ile 1 Ocak 2004 ve 31 Aralık 2007 tarihleri arasındaki dönemlerde, hatalı belirlemeye bağlı olarak geçmişe dönük yapılan ilave tahakkuklar ile istisna ve
    muafiyetteki hatalı uygulamaların düzeltilmesi neticesinde gerçekleştirilen ilave tahakkuklar için hesaplanan gecikme zamlarının tahsilinden vazgeçildiğine dikkat çekildi.
    Bu nedenle, ilave motorlu taşıtlar vergisi tahakkuk ettirilen mükelleflerin, 30 Haziran 2008 tarihi mesai saati bitimine kadar bağlı oldukları vergi dairelerine başvurması gerektiği belirtildi.
    Ancak uygulamadan yararlanmak isteyen mükelleflerin ödenmeyen ilave motorlu taşıtlar vergisini ödemesi, dava açmayacaklarını veya açmış oldukları davalardan vazgeçtiklerini bildirmeleri gerektiği vurgulandı.
    Kanunda süre uzatımına ilişkin yetki bulunmadığından, mükelleflerin bu tarihi beklemeden müracaatlarını yapmaları da istenen açıklamada, daha sonra şöyle denildi:
    "Kanunun yayımı tarihinden önce sayılan nedenlerden dolayı tahakkuk eden motorlu taşıtlar vergilerine ilişkin hesaplanan gecikme zamlarını ödeyen mükelleflere yapmış oldukları ödemeler, 30 Haziran 2008 tarihine kadar yapacakları yazılı başvuruları üzerine red ve iade edilecektir.
    Yapılan düzenlemeyle gerek mükelleflerimizin gerekse idarenin zaman ve iş gücü kaybı ile yargı masraflarına maruz kalmaları engellenerek, on binlerce mükellefin mağduriyetinin ortadan kaldırılması amaçlanmıştır."

    MİLLİYET 10/03/2008

    Milliyetin dünkü yazısıdır,mcv araçlar ruhsatta kamyonet geçtiği için vergisi o dilimden tahsil ediliyor(Yıllık 581 ytl) ama web de trafiğin sitesinde araçlarımız panelvan diye geçiyor ve vergisi daha düşük yanılmıyorsam yıllık 380 ytl idi.
    Bu konuya hakim yada bilgisi olan/olabilecek arkadaşlardan yardım bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.





    merhaba cevapları
    1-kesinlikle italyan taktır.
    2-fazla diil
    3-rampalarda kısmen
    4-175 ykrş yakıyor km de şu an
    5-ben 1 yıldır işletmedim sorun olmadı ama işletmek lazım yaklaşık 200 ytl gibi bi asrafı oluyor
    işte cevaplar..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.


    http://www.prinslpg.com.tr/Prins_Lpg_Turkiye/Prins_Lpg_Turkiye.asp

    lpg dönüşüm sisteminin kralıdır.

    prins taktır bence.
    atiker eniştemin toyota rav4 ünde var
    memnun değil




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarsuslu2410

    arkadaşlar benzi cok pahalandı ciddi ciddi lpg taktırmayı düşünüyorum, aracım 1,4 kullana arkadaşlara birkaç sorum olacak

    1- hangi markayı önerirsiniz (ben atiker düşünüyorum)
    2- motor üzerinde ne kadar oynama yapıyorlar
    3- çekişten ne kadar farkediyor
    4- bide yakıt ne kadar azalıyor gerçekten yaptırmaya değermi,mesela 50 litre ile kaç km yol alıyor
    5- birde işletmesine ne kadar para gidiyor,işletmesek farkedilme olasılığı nedir

    biraz uzun oldu ama cevaplarsanız sevinirim.

    YAKLAŞIK TAKILALI 6 AY OLDU 6000 KM YOL YAPTIM HİÇ BİR SORUNLA KARŞILAŞMADIM .
    MARKA BRC.
    SADECE EMME MANİFOLDUNA DELİK AÇIYORLAR.
    BEN BİR PERFORMANS KAYBI HİSSETMEDİM.
    SU AN SEHİR İÇİ 170 KURUŞ SEHİR DIŞI 120KURUŞ CİVARI BENİM DEPO 45 LİK 36 LT GAZ ALIYOR YAKLAŞI 370KM GİDİYOR
    RUHSATA İŞLETME YAKLAŞIK 250 YTL
    BİRDE BRC,DE KAMPANYA VAR 1600 YTL 10 TAKSİT



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bozdem07 -- 11 Mart 2008; 11:45:20 >




  • 
Sayfa: önceki 335336337338339
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.