Şimdi Ara

PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI (161. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3.744
Cevap
5
Favori
315.880
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MACEREN

    arkadaşlar sizlere iki sorum olacak
    birincisi direksiyondan yada direksiyondaki air bag den bir tıkırtı geliyor. servise götürdüm
    air bag i söküp yaylarına sprey sıktılar.. ama geçmedi. bu sorunla karşılaşan oldumu ? ve nasıl çözdünüz?

    ikincisi aracın üzerinde bridgestone turanza er300 lastik geldi ama lastikten hiç memnun değilim en ufak bir ıslak zeminde hemen patinaj çekiyor. yada fren yapınca abs devreye giriyor. yani çok sert bir lastik. bu sorunla karşılaşan oldumu ? aracımı 2010 14 mayısta aldım..

    saygılar..

    Bende aracımı mayıs 2010 da aldım. lastik sıkıntısı bendede var. Bridgestone lastikler çok sert ve çok fazla ses yapıyor.Bridgestone lastik ilk defa kullanıyorum ve tövbe ettim birdaha asla...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MACEREN

    arkadaşlar sizlere iki sorum olacak
    birincisi direksiyondan yada direksiyondaki air bag den bir tıkırtı geliyor. servise götürdüm
    air bag i söküp yaylarına sprey sıktılar.. ama geçmedi. bu sorunla karşılaşan oldumu ? ve nasıl çözdünüz?

    ikincisi aracın üzerinde bridgestone turanza er300 lastik geldi ama lastikten hiç memnun değilim en ufak bir ıslak zeminde hemen patinaj çekiyor. yada fren yapınca abs devreye giriyor. yani çok sert bir lastik. bu sorunla karşılaşan oldumu ? aracımı 2010 14 mayısta aldım..

    saygılar..


    Direksiyondan tıkırtı gelmiyor bende..lastiklerim ise Dunlop haziran 2010 haziran çıkışlı..Dunlopda sert lastik ama kızaklama olayını pek yaşanmıyor..
  • brigstone lastikler ıslak ve karlı zeminde berbaaaaat araba karlı ve dümdüz zeminde bile kalkmıyor
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    brigstone lastikler ıslak ve karlı zeminde berbaaaaat araba karlı ve dümdüz zeminde bile kalkmıyor

    aynen
  • İkinciliği kabul etmeyenlere Bridgestone Turanza ER300

    Bridgestone’un ileri teknoloji lastiği Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde 11 rakibini geride bırakarak “Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik” seçildi.

    Bridgestone, orta, üst ve lüks segment otomobil sahiplerinin her türlü hava koşulunda kullanabilmesi için özel olarak tasarlandığı Turanza ER300 ile liderliği elden bırakmıyor. Özel asimetrik deseni, optimum eğimli kanalları, güçlendirilmiş omuz bloklarının sağladığı kusursuz direksiyon hakimiyeti ile hem ıslak hem kuru yolda yüksek performans sunan Turanza ER300, kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Bridgestone Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde, 11 rakibini geride bırakarak birinci oldu ve “Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik” tek lastik seçildi.

    Turanza ER300’ü rakiplerinden ayıran en önemli özelliği, lastigin otomobilin iç ve dış tarafına bakan kısımlarının birbirinden farklı olarak tasarlanması. Eğimli kanallara sahip deseninin iç tarafındaki bloklarıyla suyun etkin olarak atılmasını sağlayan Turanza ER300, desenin dış tarafında yer alan yanal yönde güçlendirilmiş bloklar sayesinde, yolu daha iyi kavrıyor. Islak ve kuru zeminde sunduğu performans ile sürüş keyfini ikiye katlayan Bridgestone Turanza ER300, merkezinde bulunan ve lastiği çevreleyen blok sayesinde direksiyon hakimiyetini de kolaylaştırıyor.

    http://www.bridgestone.com.tr/haberler/2009/ikinciligi-kabul-etmeyenlere-bridgestone-turanza-er300/

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    brigstone lastikler ıslak ve karlı zeminde berbaaaaat araba karlı ve dümdüz zeminde bile kalkmıyor


    bu sonuçları almış lastiğe ıslak yolda berbaaaaat(?) karlı zeminde kalkmıyor demek ne derece doğru bilmiyorum, sanırım sürüş tarzınızı gözden geçirmelisiniz ayrıca bu lastik kar ya da kış lastiği değildir.

    burada da kullanıcı yorumları bulunmakta: http://forum.donanimhaber.com/m_23285117/tm.htm


    aynı başlıktan, Taner Abi'nin mesajı:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Aynı konu sanırım 2-3 yerde daha olacaktı.

    3 yıldır, 20.650 km'dir İtalyan malı BRIDGESTONE ER 300 kullanıyorum, lastik 2007'nin son ayında üretilmiş. Şimdiye kadar sağ lastikler olmak üzere 1'er vida girdi, lastikçide profesyonelce yaptırdım. Lastiğin altında mıcırlı ve tozlu zemin olduğunda yol tutuşu azalması ve ESP'nin devreye girmesi dışında şimdiye kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.

    3 defa % 100'lük frontal kazadan beni BRIDGESTONE lastiklerim ve aracın ABS desteği kurtardı. Her frene basmamda aklıma git gide yaklaşan öndeki araç ama durmayan aracım geliyor, sonra son anda, santimetreler kala lastikler "buraya kadar" diyor. Teşekkürler BRIDGESTONE'larım, 215 taban İtalyan malı ER 300'lerim... Tavsiye ederim, yağmurda özellikle çok başarılı bir lastik.

    2 ay önce LASSA lastik aldım, eşimin aracına, BRIDGESTONE teknolojisi ile üretilmiş LASSA ATRACTA, ondan da oldukça memnumum.






    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Arif -- 15 Mart 2011; 11:43:41 >




  • ER 300 iki aracımda da kullanmaktayım.

    Honda civic aracımda fabrika çıkışı 205 55 16
    Passat'da fabrika çıkışı 215 55 16 XL

    Honda da 5 yıldır kullanıyorum. Hala yumuşak, darbeleri emiyor yağmur ve tozlu havada az biraz kayıyor onun dışında hala güzel. Yol sesi var.

    Passat'da yol sesi neredeyse dayanılmaz, sert, yol tutmuyor, patinaja düşüyor, ıslakta özellikle yana doğru dahi kayıyor.

    Ben bu lastikler arasında bu kadar fark olmasını 215liklerin XL olmasına ve muhtemelen hız kodunun daha yüksek olduğundan dolayı sert hamurlu olmasına bağlıyorum. Dikkat ederseniz ER 300 lerden şikayet eden birçok Passat sahibi var ancak diğer marka araba kullanan insanlardan ER300 leri sevenler daha çok. Taner Bey sanırım Adana'da nispeten sıcak iklimde kullandığından dolayı memnun olabilir.

    Bence test sonuçlarından ziyade kullanıcı yorumları daha sağlıklıdır. Testlerin hangi ebat lastikler ve hangi araçlarla, hangi iklim şartlarında yapıldığı belli değilken kullanıcılar doğrudan 1. ağızdan size bilgi sağlamaktadır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    İkinciliği kabul etmeyenlere Bridgestone Turanza ER300

    Bridgestone�un ileri teknoloji lastiği Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde 11 rakibini geride bırakarak �Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik� seçildi.

    Bridgestone, orta, üst ve lüks segment otomobil sahiplerinin her türlü hava koşulunda kullanabilmesi için özel olarak tasarlandığı Turanza ER300 ile liderliği elden bırakmıyor. Özel asimetrik deseni, optimum eğimli kanalları, güçlendirilmiş omuz bloklarının sağladığı kusursuz direksiyon hakimiyeti ile hem ıslak hem kuru yolda yüksek performans sunan Turanza ER300, kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Bridgestone Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde, 11 rakibini geride bırakarak birinci oldu ve �Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik� tek lastik seçildi.

    Turanza ER300�ü rakiplerinden ayıran en önemli özelliği, lastigin otomobilin iç ve dış tarafına bakan kısımlarının birbirinden farklı olarak tasarlanması. Eğimli kanallara sahip deseninin iç tarafındaki bloklarıyla suyun etkin olarak atılmasını sağlayan Turanza ER300, desenin dış tarafında yer alan yanal yönde güçlendirilmiş bloklar sayesinde, yolu daha iyi kavrıyor. Islak ve kuru zeminde sunduğu performans ile sürüş keyfini ikiye katlayan Bridgestone Turanza ER300, merkezinde bulunan ve lastiği çevreleyen blok sayesinde direksiyon hakimiyetini de kolaylaştırıyor.

    http://www.bridgestone.com.tr/haberler/2009/ikinciligi-kabul-etmeyenlere-bridgestone-turanza-er300/

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    brigstone lastikler ıslak ve karlı zeminde berbaaaaat araba karlı ve dümdüz zeminde bile kalkmıyor


    bu sonuçları almış lastiğe ıslak yolda berbaaaaat(?) karlı zeminde kalkmıyor demek ne derece doğru bilmiyorum, sanırım sürüş tarzınızı gözden geçirmelisiniz ayrıca bu lastik kar ya da kış lastiği değildir.

    burada da kullanıcı yorumları bulunmakta: http://forum.donanimhaber.com/m_23285117/tm.htm


    aynı başlıktan, Taner Abi'nin mesajı:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Aynı konu sanırım 2-3 yerde daha olacaktı.

    3 yıldır, 20.650 km'dir İtalyan malı BRIDGESTONE ER 300 kullanıyorum, lastik 2007'nin son ayında üretilmiş. Şimdiye kadar sağ lastikler olmak üzere 1'er vida girdi, lastikçide profesyonelce yaptırdım. Lastiğin altında mıcırlı ve tozlu zemin olduğunda yol tutuşu azalması ve ESP'nin devreye girmesi dışında şimdiye kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.

    3 defa % 100'lük frontal kazadan beni BRIDGESTONE lastiklerim ve aracın ABS desteği kurtardı. Her frene basmamda aklıma git gide yaklaşan öndeki araç ama durmayan aracım geliyor, sonra son anda, santimetreler kala lastikler "buraya kadar" diyor. Teşekkürler BRIDGESTONE'larım, 215 taban İtalyan malı ER 300'lerim... Tavsiye ederim, yağmurda özellikle çok başarılı bir lastik.

    2 ay önce LASSA lastik aldım, eşimin aracına, BRIDGESTONE teknolojisi ile üretilmiş LASSA ATRACTA, ondan da oldukça memnumum.









  • Bize Bridgeston un reklam haberini gösteriyorsunuz Lassa nın haberine baksanız lassa birinci Petlasın haberine baksanız Petlas daha güvenli.......vs.....vs........Şimdi ne olacak hepsimi birinci?????
    Reklam haberine değil ben kendime bakarım. Bu lastikten şikayet edenlerden haberiniz yok galiba hepsi mi şoförlükten bihaber ??????
  • Benim aracın üzerinde Pirelli P7 lastik geldi. İlk gördüğümde ayvayı yedik dedim. Daha önce hiç Pirelli kullanmamıştım. Hatta lastik alacak olsam son bakacağım markadır. Fakat çok da kötü çıkmadı. ER 300 de bu ayarda bir lastik. Biraz sert ama bizim yollarımıza göre. Çok yumuşak lastiiğin de balon yapma olasılığı daha fazla. Michelin konfor lastiğidir fakat diğer ikisi kadar dayanıklı değildir. Yeni lastik alacak olsam Bridgestone Potenza alırdım.

    Saygılar...
  • PASSAT'larda

    BRIDGESTONE
    CONTINENTAL
    GOODYEAR
    MICHELIN
    DUNLOP
    PIRELLI

    marka lastikler geliyor. Türkiye'ye gelenlerde BRIDGESTONE lastiklerin yaygınlığı dikkat çekiyor. Orjinal lastiklerinden çok memnun olanlar kadar hiç memnun olmayanlar da var. Bu nerede ikamet ettiğinize, aracı hangi yol ve iklim şartlarınızda kullandığınıza da bağlı. Bulunduğum memlekette kar yok, sadece yağmur var ve bu nedenle aracın lastiklerini değiştirmek zorunda değilim ve profili ya da süresi bitene kadar bu lastikleri kullanabilirim. Lastiklerin altında Adana'da yol kenarında çok fazla biriken mıcırımsı taşlar olduğunda ASR devreye giriyor, ESP de aracı topluyor. Islak zeminde ise gözüm kapalı gidiyorum, lastikler diyebilirim ki ıslakta daha güvenli ve performanslı. Sadece su birikintilerinde Aqua-Planing tehlikesine karşı dikkat etmek gerek ama onun için de bu lastiği değiştirmeye gerek yok, ayağınızı gaz pedalından çekin ve su birikintisinin etrafından gidin, ya da dünyanın en iyi su atma lastiği olan VREDESTEIN alın ama ona da gerek yok tabi.

    Lastik gerçekten biraz şans işi. Almanya'da alıcılar hiç bakmaz, hangi lastikler geldiğine, ama bizler bakarız, her nedense. Geleneksel olarak mesela Adana'da PIRELLI lastiğe oldu bitti "kötü" derler, sıcaktan ötürü (ama lastiğin yerli malı olanına derler).

    Selamlar,

    Taner Göde




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hak78

    ER 300 iki aracımda da kullanmaktayım.

    Honda civic aracımda fabrika çıkışı 205 55 16
    Passat'da fabrika çıkışı 215 55 16 XL

    Honda da 5 yıldır kullanıyorum. Hala yumuşak, darbeleri emiyor yağmur ve tozlu havada az biraz kayıyor onun dışında hala güzel. Yol sesi var.

    Passat'da yol sesi neredeyse dayanılmaz, sert, yol tutmuyor, patinaja düşüyor, ıslakta özellikle yana doğru dahi kayıyor.

    Ben bu lastikler arasında bu kadar fark olmasını 215liklerin XL olmasına ve muhtemelen hız kodunun daha yüksek olduğundan dolayı sert hamurlu olmasına bağlıyorum. Dikkat ederseniz ER 300 lerden şikayet eden birçok Passat sahibi var ancak diğer marka araba kullanan insanlardan ER300 leri sevenler daha çok. Taner Bey sanırım Adana'da nispeten sıcak iklimde kullandığından dolayı memnun olabilir.

    Bence test sonuçlarından ziyade kullanıcı yorumları daha sağlıklıdır. Testlerin hangi ebat lastikler ve hangi araçlarla, hangi iklim şartlarında yapıldığı belli değilken kullanıcılar doğrudan 1. ağızdan size bilgi sağlamaktadır.


    quote:

    Orijinalden alıntı: crazyarif

    İkinciliği kabul etmeyenlere Bridgestone Turanza ER300

    Bridgestone�un ileri teknoloji lastiği Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde 11 rakibini geride bırakarak �Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik� seçildi.

    Bridgestone, orta, üst ve lüks segment otomobil sahiplerinin her türlü hava koşulunda kullanabilmesi için özel olarak tasarlandığı Turanza ER300 ile liderliği elden bırakmıyor. Özel asimetrik deseni, optimum eğimli kanalları, güçlendirilmiş omuz bloklarının sağladığı kusursuz direksiyon hakimiyeti ile hem ıslak hem kuru yolda yüksek performans sunan Turanza ER300, kazandığı ödüllere bir yenisini daha ekledi. Bridgestone Turanza ER300, Alman test kuruluşu ADAC, Auto Bild ve auto motor und sport dergisi tarafından yapılan testlerde, 11 rakibini geride bırakarak birinci oldu ve �Kesinlikle Tavsiye Edilen Lastik� tek lastik seçildi.

    Turanza ER300�ü rakiplerinden ayıran en önemli özelliği, lastigin otomobilin iç ve dış tarafına bakan kısımlarının birbirinden farklı olarak tasarlanması. Eğimli kanallara sahip deseninin iç tarafındaki bloklarıyla suyun etkin olarak atılmasını sağlayan Turanza ER300, desenin dış tarafında yer alan yanal yönde güçlendirilmiş bloklar sayesinde, yolu daha iyi kavrıyor. Islak ve kuru zeminde sunduğu performans ile sürüş keyfini ikiye katlayan Bridgestone Turanza ER300, merkezinde bulunan ve lastiği çevreleyen blok sayesinde direksiyon hakimiyetini de kolaylaştırıyor.

    http://www.bridgestone.com.tr/haberler/2009/ikinciligi-kabul-etmeyenlere-bridgestone-turanza-er300/

    quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981

    brigstone lastikler ıslak ve karlı zeminde berbaaaaat araba karlı ve dümdüz zeminde bile kalkmıyor


    bu sonuçları almış lastiğe ıslak yolda berbaaaaat(?) karlı zeminde kalkmıyor demek ne derece doğru bilmiyorum, sanırım sürüş tarzınızı gözden geçirmelisiniz ayrıca bu lastik kar ya da kış lastiği değildir.

    burada da kullanıcı yorumları bulunmakta: http://forum.donanimhaber.com/m_23285117/tm.htm


    aynı başlıktan, Taner Abi'nin mesajı:

    quote:

    Orijinalden alıntı: Taner Göde

    Aynı konu sanırım 2-3 yerde daha olacaktı.

    3 yıldır, 20.650 km'dir İtalyan malı BRIDGESTONE ER 300 kullanıyorum, lastik 2007'nin son ayında üretilmiş. Şimdiye kadar sağ lastikler olmak üzere 1'er vida girdi, lastikçide profesyonelce yaptırdım. Lastiğin altında mıcırlı ve tozlu zemin olduğunda yol tutuşu azalması ve ESP'nin devreye girmesi dışında şimdiye kadar hiçbir sorunla karşılaşmadım.

    3 defa % 100'lük frontal kazadan beni BRIDGESTONE lastiklerim ve aracın ABS desteği kurtardı. Her frene basmamda aklıma git gide yaklaşan öndeki araç ama durmayan aracım geliyor, sonra son anda, santimetreler kala lastikler "buraya kadar" diyor. Teşekkürler BRIDGESTONE'larım, 215 taban İtalyan malı ER 300'lerim... Tavsiye ederim, yağmurda özellikle çok başarılı bir lastik.

    2 ay önce LASSA lastik aldım, eşimin aracına, BRIDGESTONE teknolojisi ile üretilmiş LASSA ATRACTA, ondan da oldukça memnumum.









    bu lastik için kar lastiği yada kış lastiği demedik.. 10 aydır bu lastiği kullanıyorum yazında kışında memnun kamladığımızı buradan paylaşmak istedim. zira başka arkadaşlar bizim yaşadığımız sıkıntıları yaşamasın diye. otorduğunuz yerden kulaktan dolma bilgilerle bilgi kirliliğine yol açmamanız forum kullanıcıları açısından daha iyi olacaktır. taner beyin bu lastik hakkındaki yorumunu eklemişsiniz, ancak taner beyin 3 yılda 20 bin km yatığını ve aracını anladığım kadarı ile çok sık kullanmadığını anlayabileceğinizi düşünüyorum. aracımı mayıs ayında aldım şu anda 28.000 km de ve ilk aldığım günden beri lastiklerimden hiç memnun kalmadım. benim lastiklerimde mi sorun yoksa tamamı böylemi diye yazmıştım kullanan arkadaşların tamamı memnun değil.. tekrar belirtmekte fayda görüyorum. kullanmadığınız bir ürün konusunda kulaktan dolma bilgilerle forumda bilgi kirliliğine yol açmamanızı diliyorum..




  • Hatırlanacağı üzere Sanayi ve Ticaret Bakanlığı, araçlarda elektrik dönüşümü yapılabilmesine imkan tanıyan mevzuat değişikliğini 30 Kasım’da tamamlamıştı.

    Mevzuat Değişikliğini Takiben,İzmir’li EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd. Şti , 2 yıllık AR-GE çalışması sonucu benzinli ve dizel araçları elektrikli araçlara dönüştürmeyi başardı. Dönüşüm için ilk adım, aracın motor, yakıt deposu gibi sistemlerinin araçtan çıkarılması oluşuyor. Daha sonra akü sistemi şase arasına yerleştiriliyor.

    Sistemle ilgili bilgi veren EFA-S Elektrikli Araçlar Genel Müdürü ve kurucu ortağı olan İzmirli işadamı Can Baki, "Akülerin bir bölümünü ön tarafa koyuyoruz. Bu kutunun altında elektrikli motor var. Ağırlığı 90-95 kilogram aracın orjinal motoru 250 kilogram olduğu için dengeyi sağlamak gerekiyor" dedi.

    Elektrik dönüşümü yapılmış otomobiller, şimdilik şehir içi trafiği için uygun.

    EFA-S Elektrikli Araçlar Genel Müdürü ve kurucu ortağı olan İzmirli işadamı Can Baki, "En çok çevre kirliliğini yaratan şehiriçi trafiğidir. Şehir içindeki araçların durması kalkması emisyon açısından gürültü açısından. Bu akülerle günde 100 ila 200 kilometre arasında menzil yapabilirsiniz. 14 liralık mazot yakıyorsa 1 liralık elektrik harcıyor" diye konuştu.

    Elektrikli otomobilde, benzin göstergesinin yerini de batarya göstergesi alıyor.


    EFA-S Elektrikli Araçlar Ltd.Şti Hakkında Yapmış olduğumuz daha önceki haberimiz.

    Pazartesi, 29 Kasım 2010 13:28

    EFA-S Elektrikli Araçlar, Almanya’daki başarılarına yenisini ekledi

    Ortağı Reinhardt Ritter ile ticari Arabaları elektrikle çalışır duruma getiren bir teknoloji geliştiren ve yatırım için İzmir’i seçen EFA-S Elektrikli Araçlar, Almanya’daki başarılarına yenisini ekledi.
    Almanya’nın Stuttgart kentinde, ortağı Reinhardt Ritter ile ticari Arabaları elektrikle çalışır duruma getiren bir teknoloji geliştiren ve yatırım için İzmir’i seçen EFA-S Elektrikli Araçlar, Almanya’daki başarılarına bir yenisini ekledi. Uluslararası kargo firması UPS için Almanya’da P80 7,5 tonluk aracı dünyada ilk defa elektrikle çalışır hale getirerek Almanya’da UPS yetkililerine teslim eden EFA-S, sadece Almanya’dan değil Avrupa’nın farklı ülkelerinden de yoğun sipariş alıyor. UPS P80 modelinin sürücünün ihtiyacına göre tasarlanan bir yapıda olduğuna dikkat çeken Baki, elektrikle çalışır hale getirdikleri aracın 15 yılda toplam 500 bin km. yol yaptığını ve gerçekleştirdikleri dönüşümle aracın bir 15 yıl daha çalışabileceğini vurguladı. Can Baki, UPS’nin çevreci yaklaşımıyla araca adeta ikinci bir hayat verdiğini söyledi. Avrupa’da elektrikli Arabalara ilişkin yönetmeliklerin uzun yıllar önce hazırlanıp yürürlüğe girmesi sayesinde ürettikleri Arabaların hemen trafiğe çıkabildiğini belirten EFA-S Elektrikli Araçlar Genel Müdürü Can Baki, “Arabaların motor, yakıt tankı ve diğer tüm yardımcı gereçlerini sökerek, yeni motor ve aksamla yüzde yüz elektrik gücüyle çalışır hale getiriyoruz. TUV ve ECE-R-100 Avrupa standartlarında üretim yapıyoruz. Arabalarda oldukça yüksek performans elde ediyoruz. Tüm dünyanın gündeminde olan yüksek yakıt maliyetlerine ve çevre kirliliği yaratan Arabalara artık güçlü bir alternatif sunuyoruz” diye konuştu. Elektrikli Arabaları büyük bir firma tarafından imal edilmiş herhangi bir elektrikli ticari araca göre yüzde 50 daha ucuza mal ettiklerini de belirten Can Baki, sipariş miktarına göre Arabaları 10 - 12 hafta civarında tamamladıklarını ve 2 yıl garanti sunduklarını da söyledi. Türkiye’de Elektrikli Arabalar Yönetmeliğinin hazırlanmasının sektörün geleceği açısından umut verici olduğuna dikkat çeken Baki, “Sektör bu yönetmelik sayesinde tam bir düzen ve sisteme kavuşacak. Türkiye’de ticari Arabaların elektrikli hale getirilmesiyle gerek çevre, gerek ekonomi, gerekse ulaşım konforu açısından yeni bir dönem başlayacak” dedi.

    http://www.xe.com/ucc/convert.cgi




  • Arasıra kısa mesafeli kullanımlarda gaz 1600-1800 devir arasında takılı kalıyor (Sonra gaza dokunduğunuzda normal rolantiye ulaşıyor).
    Bu durumla karşılaşan var mı ?

    (Gaz pedalı normal duruyor sadece devir yükseliyor)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sdrive -- 22 Mart 2011; 0:10:17 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak®

    Arasıra kısa mesafeli kullanımlarda gaz 1600-1800 devir arasında takılı kalıyor (Sonra gaza dokunduğunuzda normal rolantiye ulaşıyor).
    Bu durumla karşılaşan var mı ?

    (Gaz pedalı normal duruyor sadece devir yükseliyor)


    geçmiş olsun .bende böyle bir sorun yok..Servise gösterin bence
  • boğaz kelebeğini temizlettirin sorun ortadan kalkar..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MACEREN

    boğaz kelebeğini temizlettirin sorun ortadan kalkar..

    2011 model araç için normal mi?
  • Merhaba Arkadaşlar,


    Geçtiğimiz günlerde dış işlerde kullanmak için çalıştığım kurumdan araba istedim...Bizim patron sağolsun senin arabanı kiralıyorum dedi...Tüm işlerinde kullan... Benzin benden.... Ayda da hatrı sayılır bir kira ücreti ödeyeceğim dedi... Ya dedim peki o zaman, bizim passatı garajdan kurtarayım dedim... Daha çok TV çekimleri için aracımı kullanıyorum... İstanbul'da 20 günde 700 KM yol yaptım.... Yakıt tüketimim şehir içi trafiğinde 8,0 oldu... Memnunum... Bizim araç 16 000 KM oldu... 15 000'den sonra ve biraz daha vitesi erken devirde değiştirmem neticesinde... güzel tüketim değerleri vermeye başladı... Artık sadece hafta sonları bindiğim aracıma hergün biniyorum... Daha çok passat daha çok mutluluk.... Aracımı tabi ki sadece ben kullanıyorum... Nasıl iyi olmuş mu bu durum arkadaşlar....
  • en iyisi sıfır tüketimi yakalamışsın :) üstünede bedava benzin (yani kira ücreti) daha ne olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Burak®


    quote:

    Orijinalden alıntı: MACEREN

    boğaz kelebeğini temizlettirin sorun ortadan kalkar..

    2011 model araç için normal mi?



    modelle ilgili değil.. yaptığınız km ve aldığınız yakıt kalitesi ile alakalı..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aytunca



    Merhaba Arkadaşlar,


    Geçtiğimiz günlerde dış işlerde kullanmak için çalıştığım kurumdan araba istedim...Bizim patron sağolsun senin arabanı kiralıyorum dedi...Tüm işlerinde kullan... Benzin benden.... Ayda da hatrı sayılır bir kira ücreti ödeyeceğim dedi... Ya dedim peki o zaman, bizim passatı garajdan kurtarayım dedim... Daha çok TV çekimleri için aracımı kullanıyorum... İstanbul'da 20 günde 700 KM yol yaptım.... Yakıt tüketimim şehir içi trafiğinde 8,0 oldu... Memnunum... Bizim araç 16 000 KM oldu... 15 000'den sonra ve biraz daha vitesi erken devirde değiştirmem neticesinde... güzel tüketim değerleri vermeye başladı... Artık sadece hafta sonları bindiğim aracıma hergün biniyorum... Daha çok passat daha çok mutluluk.... Aracımı tabi ki sadece ben kullanıyorum... Nasıl iyi olmuş mu bu durum arkadaşlar....

    Patronun işçi arıyormu ? :))




  • 
Sayfa: önceki 159160161162163
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.