Şimdi Ara

PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI (100. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.744
Cevap
5
Favori
316.988
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    kaganhak cevapların için teşekkür ederim. üçüncü sorumda bir tuş vasıtasıyla mesela 10 saniyeliğine kendi isteğim ile iptal edip sonra tekrar aynı hız seviyesine hız sabitlemek istediğim zamanlarda geçici bir iptal yolu var mı diye sormak istemiştim.

    Alıntıları Göster
    Tekrar merhabalar,

    Araca vialle LPİ sistemi taktırmayı düşünüyorum.
    Bu sistem hakkında detaylı bilgisi olan arkadaşlarımdan ve sistemi taktırıp kullanan arkadaşlarımında yorumlarını merak ediyorum..

    Fiyat olarak yaklaşık 2400-2500 tl arası oynuyor.

    nzm1982*
    2010, 1.6 102 hp şeker beyazı..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    biz de aldık bu passattan, askerde olduğum için fazla inceleme fırsatı bulamadım. şuan izindeyim ve biraz inceleyebiliyorum.
    bir kaç sorum olacak;
    1- direksiyon üzerindeki telefon işareti bizim araç donanımında aktif değil sanırım (1,6 mpi trendline)
    2- 9 bin km de ortalama 8/100 litre yakıt tüketmiş normal mi?
    3- hız kontrolü devreye alıyorum sonra geçici olarak nasıl devreden çıkaracağımı keşfedemedim, nasıl oluyor?
    4- menüde türkçe dil desteği yok, olması gerekmiyor mu?
    5- emniyet kemeri takılı olmayınca uyarı veriyor, emniyet kemer tokası satın alıp bu sesi bu şekilde susturmak mı daha iyi yoksa menüden kapatılabiliyormuş sanırım menüden kapatsak mı daha iyi?




    Benim passat 3000 km ye geldi.
    ortalama 7,4lt/100km

    nzm1982*
    2010, 1.6 102 hp şeker beyazı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nzm1982

    quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    biz de aldık bu passattan, askerde olduğum için fazla inceleme fırsatı bulamadım. şuan izindeyim ve biraz inceleyebiliyorum.
    bir kaç sorum olacak;
    1- direksiyon üzerindeki telefon işareti bizim araç donanımında aktif değil sanırım (1,6 mpi trendline)
    2- 9 bin km de ortalama 8/100 litre yakıt tüketmiş normal mi?
    3- hız kontrolü devreye alıyorum sonra geçici olarak nasıl devreden çıkaracağımı keşfedemedim, nasıl oluyor?
    4- menüde türkçe dil desteği yok, olması gerekmiyor mu?
    5- emniyet kemeri takılı olmayınca uyarı veriyor, emniyet kemer tokası satın alıp bu sesi bu şekilde susturmak mı daha iyi yoksa menüden kapatılabiliyormuş sanırım menüden kapatsak mı daha iyi?




    Benim passat 3000 km ye geldi.
    ortalama 7,4lt/100km

    nzm1982*
    2010, 1.6 102 hp şeker beyazı.

    Alıntıları Göster
    tüp taktırmadık henüz taktırmayı düşünür müyüz bilmiyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hak78

    quote:

    Orijinalden alıntı: nzm1982

    Merhabalar,

    Ses ile ilgili mesajlar gelince bende yazmak istedim.

    Aracımı 1. vitesten 2. vitese alırken, aracın alt kısmından mekanik bir ses geliyor.(Cam açıkken)
    Ancak 3,4 yada 5. viteslerde böyle bir ses duymuyorum.(Belki aracın hızından dolayı duyamıyor olabilirim.)

    Bir de araç 1. vitese bazen zor geçiyor ama diğer viteslerde tak anında değişiyor.

    Tecrübelerinizi paylaşırmısınız.
    Teşekkürler.


    nzm1982*
    2010 1.6 102 hp , şeker beyazı.


    1.vitese ilk başlarda bende de zor geçiyordu ancak artık problem yok debriyaja tam basmaya alışmakla da ilgili sanırım.
    1 den 2 ye geçerken gelen ses mekanik bir metal sesi mi acaba?
    Bende de geri geri gittikten sonra 1. viteste kalkış yaparken mekanik bir metal sesi oluyor ancak tam emin değilim. (KLİNG) benzeri bir ses :)

    Alıntıları Göster
    Arkadaslar uzun zamandır Forum üyesi olmama rağmen ilk defa bu başlığa girmiş bulunuyoeum.Ben de passat 1.6 102PS sahibinyim.Merak ettiğim bi konu var.Daha önceden dikkat etmedim ancak son zamanlarda gözüme çarpmakta olan bir şey var..vites kutusunun sağ üst köşesindeki lastik basıncıyla ilgili olan tuşun simgesi ekranda da cıkmakta.Ve sabit olarak durmakta.Herkeste böyle mi yoksa ben mi bi hata yapmaktayım?Bu arada herkese selamlar..




  • Lastik havalarınızı kontrol edin. Bu gösterge lastik basınç göstergesidir. Dört lastiğinizi de fabrikanın önerdiği ayara getirip daha sonra bu butona uzun süre basarak hafızaya alın. Bözlelikle ayarladığınız basıncın altına indiği anda sistem sizi yine uyaacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    Arkadaslar uzun zamandır Forum üyesi olmama rağmen ilk defa bu başlığa girmiş bulunuyoeum.Ben de passat 1.6 102PS sahibinyim.Merak ettiğim bi konu var.Daha önceden dikkat etmedim ancak son zamanlarda gözüme çarpmakta olan bir şey var..vites kutusunun sağ üst köşesindeki lastik basıncıyla ilgili olan tuşun simgesi ekranda da cıkmakta.Ve sabit olarak durmakta.Herkeste böyle mi yoksa ben mi bi hata yapmaktayım?Bu arada herkese selamlar..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi voodoo_xv -- 10 Ağustos 2010; 16:34:22 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    Lastik havalarınızı kontrol edin. Bu gösterge lastik basınç göstergesidir. Dört lastiğinizi de fabrikanın önerdiği ayara getirip daha sonra bu butona uzun süre basarak hafızaya alın. Bözlelikle ayarladığınız basıncın altına indiği anda sistem sizi yine uyaacaktır.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    Arkadaslar uzun zamandır Forum üyesi olmama rağmen ilk defa bu başlığa girmiş bulunuyoeum.Ben de passat 1.6 102PS sahibinyim.Merak ettiğim bi konu var.Daha önceden dikkat etmedim ancak son zamanlarda gözüme çarpmakta olan bir şey var..vites kutusunun sağ üst köşesindeki lastik basıncıyla ilgili olan tuşun simgesi ekranda da cıkmakta.Ve sabit olarak durmakta.Herkeste böyle mi yoksa ben mi bi hata yapmaktayım?Bu arada herkese selamlar..


    Alıntıları Göster
    passat 1,6 lastik hava basıncı kaç olmalıdır?




  • O konuda bilgim yok yanlış bilgilendirmek istemem.Ancak VW de kapı içlerinde basınç değerleriyle ilgili sticker olacak oradan takip edin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    passat 1,6 lastik hava basıncı kaç olmalıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    O konuda bilgim yok yanlış bilgilendirmek istemem.Ancak VW de kapı içlerinde basınç değerleriyle ilgili sticker olacak oradan takip edin.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    passat 1,6 lastik hava basıncı kaç olmalıdır?


    Alıntıları Göster
    cok tesekkurler..
  • Rica ederim. İyi günler.

    quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    cok tesekkurler..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    kaganhak cevapların için teşekkür ederim. üçüncü sorumda bir tuş vasıtasıyla mesela 10 saniyeliğine kendi isteğim ile iptal edip sonra tekrar aynı hız seviyesine hız sabitlemek istediğim zamanlarda geçici bir iptal yolu var mı diye sormak istemiştim.


    CC devredeyken kolu kendinizden arabaya dogru selektor yapar gibi yarim iterseniz (tam iterseniz CC devre disi) ekrandaki CC kilometre gostergesi kucuk rakamlara doner ve CC gecici olarak devrden cikar. Daha sonra herhangi bir hizda giderken kendinize dogru cekerseniz ekrandaki kucuk rakamlar buyuk olarak yazilir ve o hiza gelinceye kadar hizlanir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hak78

    quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    kaganhak cevapların için teşekkür ederim. üçüncü sorumda bir tuş vasıtasıyla mesela 10 saniyeliğine kendi isteğim ile iptal edip sonra tekrar aynı hız seviyesine hız sabitlemek istediğim zamanlarda geçici bir iptal yolu var mı diye sormak istemiştim.


    CC devredeyken kolu kendinizden arabaya dogru selektor yapar gibi yarim iterseniz (tam iterseniz CC devre disi) ekrandaki CC kilometre gostergesi kucuk rakamlara doner ve CC gecici olarak devrden cikar. Daha sonra herhangi bir hizda giderken kendinize dogru cekerseniz ekrandaki kucuk rakamlar buyuk olarak yazilir ve o hiza gelinceye kadar hizlanir.

    Alıntıları Göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea



    Alıntıları Göster
    arkadaslar lastik hava basıncını değiştirmeme rağmen bi değişiklik olmadı..
    http://img256.imageshack.us/img256/1888/resim001fz.jpg
    http://img818.imageshack.us/img818/7845/resim002j.jpg




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    arkadaslar lastik hava basıncını değiştirmeme rağmen bi değişiklik olmadı..
    http://img256.imageshack.us/img256/1888/resim001fz.jpg
    http://img818.imageshack.us/img818/7845/resim002j.jpg

    Alıntıları Göster
    merhaba cowcow arkadaşım lastiklere uygun havayı bastıktan sonra basıncın hafızaya alınması için vites kutusu yanındaki basınç işaretine akustik bir ses gelene kadar bas. eğer hala sorun devam ediyorsa servise veya bilen bir ustaya göster




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Mahir_63

    merhaba cowcow arkadaşım lastiklere uygun havayı bastıktan sonra basıncın hafızaya alınması için vites kutusu yanındaki basınç işaretine akustik bir ses gelene kadar bas. eğer hala sorun devam ediyorsa servise veya bilen bir ustaya göster

    Alıntıları Göster
    lastiklerinizden birinde hava kaçağı olmadığından eminseniz lastik basınç sensörünüzde arıza olabilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yağız Tuğracı

    lastiklerinizden birinde hava kaçağı olmadığından eminseniz lastik basınç sensörünüzde arıza olabilir

    Alıntıları Göster
    PASSAT'larda iki tip LASTİK BASINÇ UYARI SİSTEMİ var



    MONITORING / İZLEME
    - Birincisi tekerlerdeki ABS sensörleri ile havası azalan veya inen lastiğin havası inmemiş lastiklere göre daha fazla sayıda tur yapmasından ötürü çalışan ve teker tur sayısı karşılaştırılmasına dayalı pasif sistem.

    Sağ üst köşedeki tuş.
     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI



    MEASURING / ÖLÇME
    - İkincisi lastiklerin içerisine yerleştirilen, lastiğin basıncını ölçüp bunları radyo frekans dalgaları ile aracın lastik basınç ölçme sistemine telsiz olarak gönderen transponder (verici) tekniğine dayalı aktif sistem.

    Sağ üst köşedeki tuş
     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI




    Türkiye'ye gelen PASSAT'larda yukarıdaki MONITORING / İZLEME sistemi kullanılmaktadır, lastiklerde basınç sensörü olmadan ABS sensörleri üzerinden çalışmaktadır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Taner Göde -- 13 Ağustos 2010; 14:13:08 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cowcow

    arkadaslar lastik hava basıncını değiştirmeme rağmen bi değişiklik olmadı..
     PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI PASSAT 1,6 MPI 102 BG KULLANICILARI



    Yeterince uzun süre bastınız mı? Araç çalışır vaziyette olacak? Lastik basınçlarını tamamlayın (30-31-32) ve 200-300 metre yol gittikten sonra uzun uzun basın. İşitsel (sesli) bir uyarı duyacaksınız. Gösterge tablosundaki görsel uyarı da kaybolacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: vw_passat_1981


    quote:

    Orijinalden alıntı: voodoo_xv

    Ben cevap vereyim, babası tercih ettiyse dolaylı tercihi olabilir.

    quote:

    Orijinalden alıntı: aytunca



    Ersin kardeşim...

    Şaka gibi 21 yaşında birisinin passat alması çok ilginç... Lütfen nasıl karar verdin... yüzlerce modelden niye Passat'ı seçtin çok merak ettim ... 21 yaşında birini Passat tercihi neden olur acaba :)
    tr




    sizlere şöyle cevap vereyim yaşım 21 ama 21 yaşında baba parası yiyipte gezenlerden değilim. yaşımı hep büyük yaşadım millet gezerken ben çalışmayı seçtim üniversite öğrencisiyim aynı zamanda bir işyerim var. babam almadı ben kendim kazandım aldım. bunu nasıl yaptın derseniz alım satım işiyle yaptım. passatı seçme sebebim zengin fırlamalardan bi farkım olsun istedim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ersin balta -- 12 Ağustos 2010; 0:14:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hak78


    quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    kaganhak cevapların için teşekkür ederim. üçüncü sorumda bir tuş vasıtasıyla mesela 10 saniyeliğine kendi isteğim ile iptal edip sonra tekrar aynı hız seviyesine hız sabitlemek istediğim zamanlarda geçici bir iptal yolu var mı diye sormak istemiştim.


    CC devredeyken kolu kendinizden arabaya dogru selektor yapar gibi yarim iterseniz (tam iterseniz CC devre disi) ekrandaki CC kilometre gostergesi kucuk rakamlara doner ve CC gecici olarak devrden cikar. Daha sonra herhangi bir hizda giderken kendinize dogru cekerseniz ekrandaki kucuk rakamlar buyuk olarak yazilir ve o hiza gelinceye kadar hizlanir.

    teşekkür ederim. bugün deneyeceğim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    quote:

    Orijinalden alıntı: hak78


    quote:

    Orijinalden alıntı: sandac

    kaganhak cevapların için teşekkür ederim. üçüncü sorumda bir tuş vasıtasıyla mesela 10 saniyeliğine kendi isteğim ile iptal edip sonra tekrar aynı hız seviyesine hız sabitlemek istediğim zamanlarda geçici bir iptal yolu var mı diye sormak istemiştim.


    CC devredeyken kolu kendinizden arabaya dogru selektor yapar gibi yarim iterseniz (tam iterseniz CC devre disi) ekrandaki CC kilometre gostergesi kucuk rakamlara doner ve CC gecici olarak devrden cikar. Daha sonra herhangi bir hizda giderken kendinize dogru cekerseniz ekrandaki kucuk rakamlar buyuk olarak yazilir ve o hiza gelinceye kadar hizlanir.

    teşekkür ederim. bugün deneyeceğim.


    Alıntıları Göster
    Sayın Taner Bey;
    Bir sorum olacak burada 102bg 8v 148Nm torklu motora LPG takıp ekonomik bir şehilde kullanmak istiyorum diye yazınızı oudum..Ve kullandığınız 1.4 TSI motoru biraz müsrif olarak tanımlıyorsunuz.
    Şöyle bir hesap yapsak

    1.6 8v 102BG motor şehir içi test tüketimi 10.5Lt
    yani 10.5*3.7:38.85kuruş benzinde yakar.
    şehir içi:
    LPG ile 10.5*1.2:12.6 lt LPG tüketir.
    12.6*1.95(herkes kendi iline göre):24.57kuruş yapar.

    1.4TSI motor şehir içi tüketim.8.7Lt

    8.7*3.7:32.19kuruş


    1.4 TSI 32.19 kuruş
    1.6 MPI LPG'li 24.57 kuruş
    aradaki fark 7.62 kuruş km de fark var.
    10.000km de 762tl eder ki 50.000tl otomobile bütçe ayıran bir tüketici için 10.000km de yapacağı 762tl tasarruf çok mu önemli.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: altrea

    Sayın Taner Bey;
    Bir sorum olacak burada 102bg 8v 148Nm torklu motora LPG takıp ekonomik bir şehilde kullanmak istiyorum diye yazınızı oudum..Ve kullandığınız 1.4 TSI motoru biraz müsrif olarak tanımlıyorsunuz.
    Şöyle bir hesap yapsak

    1.6 8v 102BG motor şehir içi test tüketimi 10.5Lt
    yani 10.5*3.7:38.85kuruş benzinde yakar.
    şehir içi:
    LPG ile 10.5*1.2:12.6 lt LPG tüketir.
    12.6*1.95(herkes kendi iline göre):24.57kuruş yapar.

    1.4TSI motor şehir içi tüketim.8.7Lt

    8.7*3.7:32.19kuruş


    1.4 TSI 32.19 kuruş
    1.6 MPI LPG'li 24.57 kuruş
    aradaki fark 7.62 kuruş km de fark var.
    10.000km de 762tl eder ki 50.000tl otomobile bütçe ayıran bir tüketici için 10.000km de yapacağı 762tl tasarruf çok mu önemli.

    Aracıma 1600 km. de iken Asım ŞAFAK tarafından 990 TL/12 ödeme ile Atiker takıldı. Temmuz ayının başında Karadeniz gezisine çıktım. Toplamda 5000 km. yol yaptım. Her km.de en az 10 kuruş karım olduğundan hiç ama hiç şüphem yok. (Gaza basma özgürlüğü cabası) Önümüzdeki yılda güneydoğu gezisi planım var.(Geçen yıl Ege'de 8000 km. yapmıştım.) En az 8000km. yol yaparım zannedersem. Bu hesapla benim önümüzdeki yıldan itibaren araca her binişim kar demek oluyor. LPG taktırmaktan tereddüt eden arkadaşlar için söylüyorum, taktırdıktan sonra taktırmadan gittiğiniz her km. için keşke diyeceksiniz. :)




  • 
Sayfa: önceki 9899100101102
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.