Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (322. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
624.928
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • hyundai accent. tam istediğiniz araç erdemlix
    ama biner misiniz bilmem.
  • b_kurt B kullanıcısına yanıt
    sorun sigortadanmış bazen en küçük ayrıntıyı kacırdınmı uğraştırıyo böyle.
  • sinan9 kullanıcısına yanıt
    Sizin adınıza sevindim. Bütün sorunlar hep böyle küçük olur inşallah :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_kurt -- 5 Nisan 2014; 15:27:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar geçen arabam s60'ın çalışma problemini sormuştum sonunda sorunu çözdük biraz maliyetli ve uzun zaman oldu sıkıntıyı bulmak ama sıkıntı bitti motor silindir kapağı değişti rektefiye yapıldı sorun çözüldü konuyla alakalı sıkıntı yaşayan arkadaşlara duyurulur.
  • ts0661 T kullanıcısına yanıt
    Hangi servis buldu, kompresyon test ile mi buldular?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ts0661

    Arkadaşlar geçen arabam s60'ın çalışma problemini sormuştum sonunda sorunu çözdük biraz maliyetli ve uzun zaman oldu sıkıntıyı bulmak ama sıkıntı bitti motor silindir kapağı değişti rektefiye yapıldı sorun çözüldü konuyla alakalı sıkıntı yaşayan arkadaşlara duyurulur.

    Aracınızın km si kaçtı ki?
    Maliyeti ne oldu?
  • Aracın km'si 120000 idi kompresör testinde sıkıntı vermedi otomobilde turbo olduğundan sanırım ama tamir görecek başka yeri kalmadığı için benzin pompası dahil sonunda subapların oturmuş olacağını düşünerek ustam silindir kapağının rektefe olması gerektiğini söylerdi.Yaklaşık maliyeti 3000 tl civarı tuttu bakımı ve triger seti dahil şimdi sıkıntı yok sabahları sıkıntısız çalışıyor. Servis ankarada Volvo XL fevzi usta iletişime geçmek isteyen olursa tlf numarasını verebilirim.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ts0661 -- 12 Nisan 2014; 8:34:27 >
  • Bugün sabah ilginç bir olay oldu arac çalışmadı 3 defa denedim olmadı arkadaşıma söyledim geldi baktı araça rampada duruyordu düz bir zemine aldı 2. denemede çalıştı tespiti depoda az benzin olmasından dolayı yapar dedi fazla dibi görene kadar bitirmememi söyledi.
    sizin başınıza böyle birşey geldimi arkadaşlar.
  • sinan9 kullanıcısına yanıt
    diğer aracımda olmuştu. Corsa ile, yokuş yukarı dönünce az ileride stop etti. Araç bozuldu sanmıştım, benzindenmiş


    Herkese merhabalar.

    Bizim s60 satıldı, şimdilik şantiyede olduğumdan yeni araç bakmıyorum. İnternete girmek falan hep mümkün olmayacak gibi görünüyor, malum biraz uzaklara geldik, ayrılırken helallleşemedik ama, siz şimdilik hakkınızı helal edin, dünya hali
  • erdemlix kullanıcısına yanıt
    helal olsun tabide en kısa zamanda bekleriz ama
  • Sonunda uzun zamandır planladığım işi yaptım ve aracıma yazılım yüklettim.
    Şuan 210 hp 300 nm torka çıktı.
    Kalkışta ağırlığından dolayı sanırım çok büyük fark oldu diyemem. Ama ara hızlanmalarda anormal fark ediyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kaça mal ettin burak?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Sonunda uzun zamandır planladığım işi yaptım ve aracıma yazılım yüklettim.
    Şuan 210 hp 300 nm torka çıktı.
    Kalkışta ağırlığından dolayı sanırım çok büyük fark oldu diyemem. Ama ara hızlanmalarda anormal fark ediyor.

    Aslında yaptırdığınız yazılım turbo basıncını yükseltti, buda turbonun devrede olduğu aralıkda performans artışı demektir 3000-5500 rpm aralığı gibi, kalkışı bu aralıkda yaparsanız farkedeceğini düşünüyorum.. Bunu yapabilmek için otomatik bir arabada fren ve gaza aynı anda basmak lazım, her zaman yapmak zarar verir..

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kalkışı fazla önemsemiyorum zaten. Ani sollamalarda aracın daha çabuk toparlanması bence şimdi tam oldu.
    750 tl ye yüklediler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi b_kurt -- 20 Nisan 2014; 17:42:21 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • b_kurt B kullanıcısına yanıt
    Hocam bende heveslendim şimdi,
    sen bi kullan bir süre daha bizi bilgilendirmeyi de ihmal etme :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ozgurgunay -- 22 Nisan 2014; 13:48:42 >
  • Yaklaşık 2 aydır falan araştırıyordum. Formlarda her kafadan bir ses çıkıyor. Kimi sorun olmaz diyor kimi neredeyse arabanın hurdaya çıkacağından bahsediyor. Sonuç olarak çok abartı yüklenme olmadığı sürece sadece turboya bir zararı olabileceğini öğrendim ama tabi dediğim gibi abartılmaması gerekli. Bu nedenle normalde 220 hp ye çıkabilecekken biz 210 da bıraktık. Bakalım şimdilik sorun yok...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Yaklaşık 2 aydır falan araştırıyordum. Formlarda her kafadan bir ses çıkıyor. Kimi sorun olmaz diyor kimi neredeyse arabanın hurdaya çıkacağından bahsediyor. Sonuç olarak çok abartı yüklenme olmadığı sürece sadece turboya bir zararı olabileceğini öğrendim ama tabi dediğim gibi abartılmaması gerekli. Bu nedenle normalde 220 hp ye çıkabilecekken biz 210 da bıraktık. Bakalım şimdilik sorun yok...


    Hocam birde yakıt konusunda bir artış oldu mu ?
  • Daha hiç normal süremedim ki. Tadını çıkarmak için sürekli dip gaz, bilgisayarda ortalama 18.5 görünüyor :)
    Hafta sonu Beypazarı'na gidiyorum. Yolda test eder sonucu yazarım.
  • b_kurt B kullanıcısına yanıt
    Bu uygulamayı nerede yaptırdınız acaba ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: b_kurt

    Kalkışı fazla önemsemiyorum zaten. Ani sollamalarda aracın daha çabuk toparlanması bence şimdi tam oldu.
    750 tl ye yüklediler.

    Kalkışlarda hantal kalmasının ana sebebi şanzımanın tork konvertörlü olması diye düşünüyorum. Tam aklımda kalmadı ama sanırım 3.vitesten sonra dişliler birbirine kilitleniyordu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 320321322323324
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.