Şimdi Ara

VOLVO S60-I (2001-2010): Sorular, Cevaplar ve Dostluklar (142. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
7.561
Cevap
77
Favori
628.015
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Volvo'lar da Alman arabalarının çoğunda olduğu gibi zamana kolay kolay yenik düşmüyor. Yıllar geçiyor ama hala dipdiri duruyorlar.

    Fransız,Kore hatta Japon arabaları pek öyle değil. Bir model çıkartıyorlar. Herkes aaa ne değişik ne güzel vs diyor. Bir bakmışsın iki sene sonra kimse yüzüne bakmaz olmuş. Göz çok çabuk esktiyor. Hele 9-10 senelik olduğunda iyice döküntü gibi durmaya başlıyor.

    Benim arabada sunroof var. Pek kullandığım söylenemez. Kışın açamazsın yağmurdan soğuktan. Yazın sıcaktan. Hadi uygun hava buldun ve açtın yüksek süratlerde rüzgar sesi yapar, rahatsız olursun. Sıfır arabalarda 3-4 bin tl sunroof için istendiğini okuyorum. Hayatta o parayı vermem. 1000 tl tı geçmezse belki...:)

    Isıtmalı koltuk ile ilk defa benim s60 ile tanıştım. Ondan çok memnunum. Kısa mesafe yolculuğum çok olduğundan araba ısınmadan yol bitiyor. Isıtmalı koktuk ise 15-20 sn de etkisini gösteriyor; iyi oluyor.

    Araç içi telefonu ise konsolu tamamladığı için seviyorum. Yoksa kullandığım yok. O olmayınca boş kalıyor kokpit.
    o araç telefonu olsa kullanacak mıydım bilmiyorum. Ama onun yerine içeriden çıkan bardak tutan aparat benim çok işime yarayacak sanıyorum. zira uzun yolda çay- kahve şart benim için.

    sizin o konsolun boş durduğunu kanaatinizi daha önce okumuştum, ben de, yalan yok, araca araç tlf daha iyi olmaz mıydı diye düşünürken, oraya bi elimi sürerken üzerine bastırabileceğimi gördüm, içeriden alien eli gibi dışarıya çıkan bardak tutacağını görünce bi değişik oldu

    Sunroof konusunda ise, şimdiye kadar ben de hiç kullanmadım, "abi kesin şu şu sebepten dolayı olması lazım" diyeni de duymadım.


    Aracın içinin çok temiz olması, motor ve yürüyeni konusunda sıkıntı olmaması, beni çok sevindiren şeyler.


    98 1.4 corsa dan sonra, eşekten inip tanka binmiş gibi olacağım sanırım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi erdemlix -- 8 Aralık 2012; 23:31:52 >




  • Corsa'dan geçeceğim deyince s60 ı teslim aldığım gün aklıma geldi. Ben de golften geçiş yapmıştım. Yağmurlu bir akşam üstüydü. Trafik çok yoğundu. S60'a bindim devasa geldi. Otomatik araç ise nerdeyse hiç kullanmamıştım. Zor cesaret ettim eve gelmeye. Koltukları mükemmel gelmişti. Hala da öyle geliyor gerçi.

    S60 a beni bağlayan en önemli iki şey var. Biri kokpit tasarımı. İkincisi koltukları.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Corsa'dan geçeceğim deyince s60 ı teslim aldığım gün aklıma geldi. Ben de golften geçiş yapmıştım. Yağmurlu bir akşam üstüydü. Trafik çok yoğundu. S60'a bindim devasa geldi. Otomatik araç ise nerdeyse hiç kullanmamıştım. Zor cesaret ettim eve gelmeye. Koltukları mükemmel gelmişti. Hala da öyle geliyor gerçi.

    S60 a beni bağlayan en önemli iki şey var. Biri kokpit tasarımı. İkincisi koltukları.
    üstat banada dua edin inşallah,

    2009-2010 s60 sport veya T5 favorim.

    inşallah banada nasip olur.

    durun ya ben dayanamayacağım bu gidişle, iyice alıştım bu s60 a binmeden sayenizde.

    hadi hayırlısı diyelim

    iyi geceler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Corsa'dan geçeceğim deyince s60 ı teslim aldığım gün aklıma geldi. Ben de golften geçiş yapmıştım. Yağmurlu bir akşam üstüydü. Trafik çok yoğundu. S60'a bindim devasa geldi. Otomatik araç ise nerdeyse hiç kullanmamıştım. Zor cesaret ettim eve gelmeye. Koltukları mükemmel gelmişti. Hala da öyle geliyor gerçi.

    S60 a beni bağlayan en önemli iki şey var. Biri kokpit tasarımı. İkincisi koltukları.
    Benim otomatik deneyimim var, hatta istiyordum. sırf bu sebepten 2005 sonrası s40 tan vazgeçip s60 a çıktım ki,kısmet böyle dolu bir araba çıktı.

    Arıza falan çıkarır ise masraflı olacağını, kaskosunun yaşım dolayısı ile(30) pahalı çıkacağını vs biliyorum, kabullendim. Şimdi kafamda tek soru var. Ben senede 35.000 gibi bir km yapsam ortalama, ki corsa ile 20.000 yapmıştım, 3 sene sonra bu araç 270, 280bin olur. İşte orası muallak. Kısmet.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    üstat banada dua edin inşallah,

    2009-2010 s60 sport veya T5 favorim.

    inşallah banada nasip olur.

    durun ya ben dayanamayacağım bu gidişle, iyice alıştım bu s60 a binmeden sayenizde.

    hadi hayırlısı diyelim

    iyi geceler.

    ylv77 Hocam Allah gönlündekini hakkında hayırlı kılsın.

    Ben bir haftada aracımı satlığa koyup, ertesi gün (geçen cumartesi) satmıştım, acele etmeden araç baktım, ilk baktırdığım aracı da aldım. Burayı da okuyordum dışarıdan. Kısmet. Yarının ne getireceği hakkaten belli olmuyor.20 gün önce, kış öncesi, corsa yı satmak aklımda bile yoktu.
  • Laf lafı açıyor...

    Bizim s60 I'n satıldığı yılları özellikle 2001-2006 düşünürsek, s60'ın o zamanki Türk halkının gözünde üst düzey olarak görülen ve çok satılan 3.20, 5.20 BMW, Mercedes e200, c180 audi 2.0t gibi modellerden daha güçlü motorlara sahip olduğu görülüyor. Onlar yaklaşık 150 bg güce sahip iken s60 I'n en güçsüzü 180 bg. Atıyorum yollardaki araçların %98 inkinden daha hızlı.

    Yani o günlerin gözüyle bakıldığında performansıyla süprizlere açık ufak kapışmalarda sahibinin yüzünde gülümseme oluşturabilen, rakip araçların sahiplerinin arkasından bakarken "bu neydi be!" Dedirten bir aletti bizim s60 lar...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Laf lafı açıyor...

    Bizim s60 I'n satıldığı yılları özellikle 2001-2006 düşünürsek, s60'ın o zamanki Türk halkının gözünde üst düzey olarak görülen ve çok satılan 3.20, 5.20 BMW, Mercedes e200, c180 audi 2.0t gibi modellerden daha güçlü motorlara sahip olduğu görülüyor. Onlar yaklaşık 150 bg güce sahip iken s60 I'n en güçsüzü 180 bg. Atıyorum yollardaki araçların %98 inkinden daha hızlı.

    Yani o günlerin gözüyle bakıldığında performansıyla süprizlere açık ufak kapışmalarda sahibinin yüzünde gülümseme oluşturabilen, rakip araçların sahiplerinin arkasından bakarken "bu neydi be!" Dedirten bir aletti bizim s60 lar...

    hala öyle




  • Erdemlix,

    Senede 35 bin km yapacaksan hangi araç alırsan al 3 sene sonra benzer sıkıntılar yaşarsın. Hele sıfır alsan daha çok yaşarsın. Çünkü 3 senelik bir aracı ikinci el alacak kişi kolay kolay 100 binde araç tercih etmez. Çünkü emsallerinin çoğu 40-50 bin km civarında olur.

    Ama 8-9 yaşında bir arabada potansiyel alıcıların km değerine hassasiyeti çok daha azdır.

    Geçen servise gidince usta bahsetti... Yan taraftaki yetkili serviste 2005 bir s60 varmış. Km si daha 8 binde diyor. 43 bin istiyorlarmış. 40 a verirler diyordu. Öyle birşey bulmak lazımmış aslında sana. ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Laf lafı açıyor...

    Bizim s60 I'n satıldığı yılları özellikle 2001-2006 düşünürsek, s60'ın o zamanki Türk halkının gözünde üst düzey olarak görülen ve çok satılan 3.20, 5.20 BMW, Mercedes e200, c180 audi 2.0t gibi modellerden daha güçlü motorlara sahip olduğu görülüyor. Onlar yaklaşık 150 bg güce sahip iken s60 I'n en güçsüzü 180 bg. Atıyorum yollardaki araçların %98 inkinden daha hızlı.

    Yani o günlerin gözüyle bakıldığında performansıyla süprizlere açık ufak kapışmalarda sahibinin yüzünde gülümseme oluşturabilen, rakip araçların sahiplerinin arkasından bakarken "bu neydi be!" Dedirten bir aletti bizim s60 lar...

    hala öyle

    Seninki bir 10 sene daha öyle olur hocam.
    Benim orada kastım daha çok yeni volvolara idi hocam. Alınganlık olmasın diye açık yazmadım. Şimdikilere bakıyorsun 115 bg dizel. O değerler nerdeyse her arabada var. Ticarilerde bile...t4 e bakıyorsun haydi bg gücü fena değil ama bırak en çok satılan 3.20d yi 3.16i den kötü değerleri var.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE


    quote:

    Orijinalden alıntı: yasinozkan

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Laf lafı açıyor...

    Bizim s60 I'n satıldığı yılları özellikle 2001-2006 düşünürsek, s60'ın o zamanki Türk halkının gözünde üst düzey olarak görülen ve çok satılan 3.20, 5.20 BMW, Mercedes e200, c180 audi 2.0t gibi modellerden daha güçlü motorlara sahip olduğu görülüyor. Onlar yaklaşık 150 bg güce sahip iken s60 I'n en güçsüzü 180 bg. Atıyorum yollardaki araçların %98 inkinden daha hızlı.

    Yani o günlerin gözüyle bakıldığında performansıyla süprizlere açık ufak kapışmalarda sahibinin yüzünde gülümseme oluşturabilen, rakip araçların sahiplerinin arkasından bakarken "bu neydi be!" Dedirten bir aletti bizim s60 lar...

    hala öyle

    Seninki bir 10 sene daha öyle olur hocam.
    Benim orada kastım daha çok yeni volvolara idi hocam. Alınganlık olmasın diye açık yazmadım. Şimdikilere bakıyorsun 115 bg dizel. O değerler nerdeyse her arabada var. Ticarilerde bile...t4 e bakıyorsun haydi bg gücü fena değil ama bırak en çok satılan 3.20d yi 3.16i den kötü değerleri var.

    :) darısı sana,,




  • Böyle kısa ve öz cevaplarına da hastayım hocam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    üstat banada dua edin inşallah,

    2009-2010 s60 sport veya T5 favorim.

    inşallah banada nasip olur.

    durun ya ben dayanamayacağım bu gidişle, iyice alıştım bu s60 a binmeden sayenizde.

    hadi hayırlısı diyelim

    iyi geceler.

    Biraz erken ya da biraz geç...bunlar önemli değil hocam. Hayırlısı neyse o olsun...

    Ama aramızda seni görmek beni çok mutlu eder. Meraklısın araştırmacısın. Bizlere de faydan çok olacaktır. Bilgilerinden istifade ederiz böylece.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Erdemlix,

    Senede 35 bin km yapacaksan hangi araç alırsan al 3 sene sonra benzer sıkıntılar yaşarsın. Hele sıfır alsan daha çok yaşarsın. Çünkü 3 senelik bir aracı ikinci el alacak kişi kolay kolay 100 binde araç tercih etmez. Çünkü emsallerinin çoğu 40-50 bin km civarında olur.

    Ama 8-9 yaşında bir arabada potansiyel alıcıların km değerine hassasiyeti çok daha azdır.

    Geçen servise gidince usta bahsetti... Yan taraftaki yetkili serviste 2005 bir s60 varmış. Km si daha 8 binde diyor. 43 bin istiyorlarmış. 40 a verirler diyordu. Öyle birşey bulmak lazımmış aslında sana. ;)

    0 araçtan ise böylesi daha mantıklı. haklısın.

    2005, s60, daha 8000 km de. o araç neden yatmış yahu? eğer temizse kaçmamalı, kıymetini bilen birisi kullanmalı vallahi. yoksa günah onun yatması. tabi öyle bulsak tadından yenmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdemlix

    quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Erdemlix,

    Senede 35 bin km yapacaksan hangi araç alırsan al 3 sene sonra benzer sıkıntılar yaşarsın. Hele sıfır alsan daha çok yaşarsın. Çünkü 3 senelik bir aracı ikinci el alacak kişi kolay kolay 100 binde araç tercih etmez. Çünkü emsallerinin çoğu 40-50 bin km civarında olur.

    Ama 8-9 yaşında bir arabada potansiyel alıcıların km değerine hassasiyeti çok daha azdır.

    Geçen servise gidince usta bahsetti... Yan taraftaki yetkili serviste 2005 bir s60 varmış. Km si daha 8 binde diyor. 43 bin istiyorlarmış. 40 a verirler diyordu. Öyle birşey bulmak lazımmış aslında sana. ;)

    0 araçtan ise böylesi daha mantıklı. haklısın.

    2005, s60, daha 8000 km de. o araç neden yatmış yahu? eğer temizse kaçmamalı, kıymetini bilen birisi kullanmalı vallahi. yoksa günah onun yatması. tabi öyle bulsak tadından yenmez

    Alıntıları Göster
    erdemlix hocam haberini şimdi okudum cok sevindim senin adına. güzel günlerde kullan inşallah. deneyimlerini ve yorumlarını bekliyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Erdemlix,

    Senede 35 bin km yapacaksan hangi araç alırsan al 3 sene sonra benzer sıkıntılar yaşarsın. Hele sıfır alsan daha çok yaşarsın. Çünkü 3 senelik bir aracı ikinci el alacak kişi kolay kolay 100 binde araç tercih etmez. Çünkü emsallerinin çoğu 40-50 bin km civarında olur.

    Ama 8-9 yaşında bir arabada potansiyel alıcıların km değerine hassasiyeti çok daha azdır.

    Geçen servise gidince usta bahsetti... Yan taraftaki yetkili serviste 2005 bir s60 varmış. Km si daha 8 binde diyor. 43 bin istiyorlarmış. 40 a verirler diyordu. Öyle birşey bulmak lazımmış aslında sana. ;)

    hangi bu yetkili servis acaba merak ettim şimdi.

    ben kaçırmamalıyım sanki bunu.

    tabiki gitmediyse araç.

    üstat var mı bu yetkili servisin bir ismi cismi nasıl irtibata geçerim ben.

    merak ettim doğrusu, hemen alırım inanın.

    şimdiki aracın satılıp satılmaması önemli değil,

    yedekte bekler oda.




  • Maslaktaki evo hocam. Benim gittiğim Bülent ustanın dükkanı ona yakın. Yüksek km li s60 alınır mı şeklinde sohbet ederken o bahsetti. Böyle böyle Evo'da km daha 8 binde 2005 model bir s60 var. 43 istiyorlar ama 40 a alınır dedi.

    Kulaktan kulağa bir yanlış anlaşılma olmadıysa durum böyle. Evonun web sayfası olacak. Ben şu an tekefondayım. İstersen bir araştır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    Maslaktaki evo hocam. Benim gittiğim Bülent ustanın dükkanı ona yakın. Yüksek km li s60 alınır mı şeklinde sohbet ederken o bahsetti. Böyle böyle Evo'da km daha 8 binde 2005 model bir s60 var. 43 istiyorlar ama 40 a alınır dedi.

    Kulaktan kulağa bir yanlış anlaşılma olmadıysa durum böyle. Evonun web sayfası olacak. Ben şu an tekefondayım. İstersen bir araştır.
    üstat aradım,

    yaşlı 90 yaşında bir beyefendi,

    yazın ağustosta türkiyeye gelir, konuşurlar ve kısa bir süreliğine araç bahsettiğiniz serviste kalır satış için,

    sonra adam apar topar amerikaya geri gider, sonra müşteride bulunur ancak vekalet sıkıntı olduğu için satış olmaz. aracın müşterisi hazır ama satış olmuyor.

    araç şu anda beyefendinin kapalı garajında duruyor. km 11 binde.

    baz premium model, sunroof falan yok. 2005 baz model yani.

    40 istiyormuş,

    ben şahsen verirmiyim, veririm. baz modelde olsa (koltuk ısıtma vs. var tabiki) o araç bugünün şartlarında 35 çok rahat eder, 5 fazlada helal hoş olsun,

    olsa olsa sıkıntı, ateşleme tertibatında ve turboda sıkıntı olabilir, onun harici çok uzun yıllar binilecek bir araç benim için ama.

    kısmet diyelim,

    mayıs gibi türkiyede amca.

    hayırlısı olsun.

    yinede 2009-2010 50 bine kadar temiz, km son derece düşük olan araçlarla çok ama çok yakından ilgileniyorum.

    aşırı titiz olduğum için araç km, tek el ve tek kişinin kullanması gibi kriterleri tutturduğum anda aracı alırım.

    hayırlısı bakalım.

    ilginiz için tekrardan teşekkür ederim.

    kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ylv77

    üstat aradım,

    yaşlı 90 yaşında bir beyefendi,

    yazın ağustosta türkiyeye gelir, konuşurlar ve kısa bir süreliğine araç bahsettiğiniz serviste kalır satış için,

    sonra adam apar topar amerikaya geri gider, sonra müşteride bulunur ancak vekalet sıkıntı olduğu için satış olmaz. aracın müşterisi hazır ama satış olmuyor.

    araç şu anda beyefendinin kapalı garajında duruyor. km 11 binde.

    baz premium model, sunroof falan yok. 2005 baz model yani.

    40 istiyormuş,

    ben şahsen verirmiyim, veririm. baz modelde olsa (koltuk ısıtma vs. var tabiki) o araç bugünün şartlarında 35 çok rahat eder, 5 fazlada helal hoş olsun,

    olsa olsa sıkıntı, ateşleme tertibatında ve turboda sıkıntı olabilir, onun harici çok uzun yıllar binilecek bir araç benim için ama.

    kısmet diyelim,

    mayıs gibi türkiyede amca.

    hayırlısı olsun.

    yinede 2009-2010 50 bine kadar temiz, km son derece düşük olan araçlarla çok ama çok yakından ilgileniyorum.

    aşırı titiz olduğum için araç km, tek el ve tek kişinin kullanması gibi kriterleri tutturduğum anda aracı alırım.

    hayırlısı bakalım.

    ilginiz için tekrardan teşekkür ederim.

    kolay gelsin.

    Alıntıları Göster
    Selamlar,

    Araç yol bilgisayarında Park sensörü servis gerek yazıyor. Park sensörü son 2 gündür çalışmıyor. Böyle bir problemi daha önce yaşayan var mı?

    Bu arada haftasonu uzun yola gittim araç gerçekten mükemmel. İstanbul-İzmit otobanında hiç bir virajda sıkıntı yaşamadım. Daha önce Mercedes CLK kullanıcısıydım yola bu kadar iyi tutunmuyordu gerçekten. Önüne araba çıkmadıkça frene basmaya gerek yok diyebilirim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cenkay41

    Selamlar,

    Araç yol bilgisayarında Park sensörü servis gerek yazıyor. Park sensörü son 2 gündür çalışmıyor. Böyle bir problemi daha önce yaşayan var mı?

    Bu arada haftasonu uzun yola gittim araç gerçekten mükemmel. İstanbul-İzmit otobanında hiç bir virajda sıkıntı yaşamadım. Daha önce Mercedes CLK kullanıcısıydım yola bu kadar iyi tutunmuyordu gerçekten. Önüne araba çıkmadıkça frene basmaya gerek yok diyebilirim.

    Alıntıları Göster
    ylv hocam,

    Sohbet sırasında böyle de araba varmış demek yanlışta olsa pek önem arz etmiyor ama sen ciddi olarak talip olunca ben de acaba yanlış anlamış olabilir miyim veya usta abartarak anlatmış olabilir, mahçup düşerim korkusu yaşadım biraz. Hatta dün akşam evo'nun ikinci el kısmına baktım. Aksi gibi öyle bir araba yok.Neyseki gerçekmiş...

    Kilometresinin düşük olması gerçekten bir avantaj. Hele kapalı garajda duruyorsa bir nevi sıfır gibi oluyor. Bunun yanı sıra uzun süre hiç çalışmadan yatmasının da negatif yönleri olabilir muhakkak. Sen ateşleme sistemi demişsin benim de ilk aklıma lastikler geldi örneğin...

    Neyse hayırlısı olsun. Hayırsızsa öte gitsin...

    cenkay hocam, benim arabada park sensörü yok. Dolayısıyla hiç bir fikrim yok. İnşallah basit birşeydir. Serviste ortaya çıkar herşey...

    Bu arada sahibinden.com'da selonoid ilanına rastladım. Satıcı şöyle demiş:

    ESKİ ARACIM OLAN 2001 MODEL VOLVO S60 T5'DEN ÇIKMIŞTIR. BİLDİĞİM KADARIYLA BİR ÇOK ARAÇDA DA KULLANILMAKTADIR...
    ARACIMIN BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİ ŞANZUMANIN SADECE SOLENOID VALFİNİ DEĞİŞTİRMİŞ. TAMİR TAKIMINI, CONTA TAKIMINI, BALATA TAKIMINI VS DEĞİŞTİRMEMİŞ. BUNDAN DOLAYIDA ŞANZUMANDA UFAK TEFEK DE OLSA VURUNTULAR DEVAM ETTİĞİ İÇİN ŞANZUMANI SOLENOID VALFLERİ DAHİL KOMPLE RAVÜZYON ETTİRDİM. BUNDAN DOLAYIDA BU SOLENOID VALFLER BOŞA ÇIKTI...
    ŞANZUMAN USTAMIN SÖYLEDİĞİ BU ÇIKAN SOLENOID VALFLERİN SAĞLAM OLDUĞU, BOŞ YERE DEĞİŞTİRDİĞİMİZ ŞEKLİNDEYDİ. BENDE ARACIMA UZUN SÜRE BİNECEĞİM İÇİN, ŞANZUMAN AÇILMIŞKEN DEĞİŞTİRELİM, BİR İŞİ YAPTIK MI TAM YAPALIM, BİR DAHA UĞRAŞMAYALIM DİYE DEĞİŞTİRELİM DEDİM...
    VELHASIL SOLENOIDLER SAĞLAMDIR. SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KULLANABİLİRSİNİZ. SIFIRI İŞÇİLİK HARİÇ 1.100 TL'DİR. RESİMLER SOLENOID VALFLERİN KENDİSİNE AİTTİR...

    SOLENOID VALFLERİN ÜZERİNDE YAZAN PARÇA NUMARALARI:
    SİYAH: 3AA0E05793
    YEŞİL: 3AC0E21055
    MAVİ: 4AB0E05017

    İnşallah benimkinde de aynı sorun devam etmez. Anti parantez 6 aralıktan bu yana da Los Angeles'ta takıldı parçalar. Amerikalılar iyice tembel olmuş yahu. 11-12 gündür daha sınırları dışına çıkaramadılar paketi...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: HiGHWAYMOUSE

    ylv hocam,

    Sohbet sırasında böyle de araba varmış demek yanlışta olsa pek önem arz etmiyor ama sen ciddi olarak talip olunca ben de acaba yanlış anlamış olabilir miyim veya usta abartarak anlatmış olabilir, mahçup düşerim korkusu yaşadım biraz. Hatta dün akşam evo'nun ikinci el kısmına baktım. Aksi gibi öyle bir araba yok.Neyseki gerçekmiş...

    Kilometresinin düşük olması gerçekten bir avantaj. Hele kapalı garajda duruyorsa bir nevi sıfır gibi oluyor. Bunun yanı sıra uzun süre hiç çalışmadan yatmasının da negatif yönleri olabilir muhakkak. Sen ateşleme sistemi demişsin benim de ilk aklıma lastikler geldi örneğin...

    Neyse hayırlısı olsun. Hayırsızsa öte gitsin...

    cenkay hocam, benim arabada park sensörü yok. Dolayısıyla hiç bir fikrim yok. İnşallah basit birşeydir. Serviste ortaya çıkar herşey...

    Bu arada sahibinden.com'da selonoid ilanına rastladım. Satıcı şöyle demiş:

    ESKİ ARACIM OLAN 2001 MODEL VOLVO S60 T5'DEN ÇIKMIŞTIR. BİLDİĞİM KADARIYLA BİR ÇOK ARAÇDA DA KULLANILMAKTADIR...
    ARACIMIN BENDEN ÖNCEKİ SAHİBİ ŞANZUMANIN SADECE SOLENOID VALFİNİ DEĞİŞTİRMİŞ. TAMİR TAKIMINI, CONTA TAKIMINI, BALATA TAKIMINI VS DEĞİŞTİRMEMİŞ. BUNDAN DOLAYIDA ŞANZUMANDA UFAK TEFEK DE OLSA VURUNTULAR DEVAM ETTİĞİ İÇİN ŞANZUMANI SOLENOID VALFLERİ DAHİL KOMPLE RAVÜZYON ETTİRDİM. BUNDAN DOLAYIDA BU SOLENOID VALFLER BOŞA ÇIKTI...
    ŞANZUMAN USTAMIN SÖYLEDİĞİ BU ÇIKAN SOLENOID VALFLERİN SAĞLAM OLDUĞU, BOŞ YERE DEĞİŞTİRDİĞİMİZ ŞEKLİNDEYDİ. BENDE ARACIMA UZUN SÜRE BİNECEĞİM İÇİN, ŞANZUMAN AÇILMIŞKEN DEĞİŞTİRELİM, BİR İŞİ YAPTIK MI TAM YAPALIM, BİR DAHA UĞRAŞMAYALIM DİYE DEĞİŞTİRELİM DEDİM...
    VELHASIL SOLENOIDLER SAĞLAMDIR. SORUNSUZ BİR ŞEKİLDE KULLANABİLİRSİNİZ. SIFIRI İŞÇİLİK HARİÇ 1.100 TL'DİR. RESİMLER SOLENOID VALFLERİN KENDİSİNE AİTTİR...

    SOLENOID VALFLERİN ÜZERİNDE YAZAN PARÇA NUMARALARI:
    SİYAH: 3AA0E05793
    YEŞİL: 3AC0E21055
    MAVİ: 4AB0E05017

    İnşallah benimkinde de aynı sorun devam etmez. Anti parantez 6 aralıktan bu yana da Los Angeles'ta takıldı parçalar. Amerikalılar iyice tembel olmuş yahu. 11-12 gündür daha sınırları dışına çıkaramadılar paketi...

    Alıntıları Göster
    Highwaymouse dostum, parçaların los angeles da takılı kalmadı merak etme, amerikadan parçalar çıktıktan sonrasını takip edemiyorsun, bir kaç güne elinde olur. benimde aynısı olmuştu.




  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.