|
Hocam Citroen=Konfor, C sınıfında böyle bir koltuk ve süspansiyon konforu, böyle yalıtım yoktur, deneyince anlıyorsunuz. 115'lik olan 100'lük olana göre daha pahalı, MTV'si daha yüksek fakat menzili daha uzun ve bir tık daha az yakıyor. Ayrıca 100'lük olanın 50 kwh bataryasının kimyası %60 nikel, %20 mangan, %20 kobalt, 115'lik olanın 54 kwh bataryası ise %80,%10,%10 şeklinde, böylece hem daha uzun ömürlü, hem de biraz daha büyük olmasına rağmen aynı sürede şarj olan bir batarya yapmışlar. Motorları da farklı, 115'likte daha gelişmiş bir motor var. Ayrıca Stellantis'in (aslında 2019 yılından başlayan şekilde PSA'nın) kendi bataryalarını Avrupa'da üretiyor olması da ayrı bir avantaj, Çin'den batarya almıyorlar. Araçtan dediklerim hariç çok büyük beklentiniz olmasın. Makyaj ayna ışığı ve ayak ışığı gibi basit şeyler bile yok ama kör nokta uyarı, yarı otonom sürüş, kablosuz CarPlay, arkada bile Type-C ve Type-A USB ve ön-arka kamera gibi önemli şeyleri eksik etmemişler. Bu aracın orijinali C4 olduğu için ondaki sağlam ve elektrikli bagaj kapağının yanında bunun ufak ve kaplamasız bagaj kapağı çok dandik duruyor ama 520 lt bagajı oldukça derin. Son olarak şehir içinde TOGG'ların 25-30 kwh yaktığı şu dönemde benim aracım -10 gibi aşırı soğuklarda 17-18, 0 derecenin üstünde ise +2 derece bile olsa 14-15 yakıyor. Artısıyla eksisiyle böyle, isterseniz e-C4(X) Whatsapp grubumuz da var ki gerçekten çok ilgililer ve çok samimi bir grup. Başka sorunuz varsa yanıtlamak isterim. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bloodin -- 8 Ocak 2025; 20:17:8 > |
|
_____________________________
|




Yeni Kayıt

1 Mobil
Konudaki Resimler

önceki
kullanıcısına yanıt

kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
kullanıcısına yanıt
Hızlı






