Şimdi Ara

0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER... (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
5.735
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt
    Evet octavia jettadan daha kaliteli lakin superb passattan kaliteli asla değil.

    Hatta eşit bile değiller.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Arkadasim Bmw 3 dunyanin her yerinde luxury sedan olarak geçer. Kafana göre gelip analiz yapip gömmüşsün lakin hatalı analiz yapmışsın.

    Ayrica birak ta 100bin km yapmis araç bi zahmet deforme olsun yani. Burada biz daha trafiğe dahi çıkmamış bir aracın koltuklarindan bahsediyoruz.
    Bmw 3 dedigimiz araba macpherson.lu baby bmw hocam yerini bilsin
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    Sende de etek altı fetişizmi var herhalde. alt takim takıntılısın belli

    Hangi d segment araçta airmatic var da 3 serisinde olsun.
  • lojistisyen kullanıcısına yanıt

    Hocam boşver anlatamazsın anlamak istemeyene yorma kendini , cam açma düğmeleri bile sürekli kırılan, o parça özelinde ufak bir sektör oluşturmuş c segmenti sıradan bir hatchback otomobili, aynı grubun d segmenti sedan bir aracıyla kıyaslayıp c segmenti hatchback olanı daha iyi buluyorlar, adamlar otomobilin bizzat üreticisi olup sınıf ayrımını yapanlardan bile daha iyi biliyorlar 

  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    Sende de etek altı fetişizmi var herhalde. alt takim takıntılısın belli

    Hangi d segment araçta airmatic var da 3 serisinde olsun.


    Audi A4 B9, multilink on suspansiyon. Adaptif suspansiyonlusu baya iyidir muhtemelen

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...



    Ve bomba. Audi ile ayni sasiyi paylastigi donemlerden, passat b5

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...




  • werneke W kullanıcısına yanıt

    D sınıfın altı direk yarım araba. Her ihtiyacı görmez. Çoğu yola gelmez. İlk birkaç yüz km'den sonra yorar.


    Her ihtiyacı görmeye başlayan ilk sınıf d segmentidir. Dolayısıyla aşırı beklentiye girmemek lazım.

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Bir tanidigin efsane kasa corollasi, belki 30 yıllık İstanbul aracı ama hala sıfır gibi. Gerek döşemesi, gerek plastikleri. Gerek otomatik şanzımanı.


    2006-2012 arası Corolla kasası da aşırı dayanaklı iç mekana sahiptir. Biraz düzgün birinin bindiği 400 bindeki aracı 80 bin km diye satabilirsiniz bile.


    100 bin km dediğiniz yol değil. Bir araç 100 binde iç mekan eskitiyorsa, içindeki malzemeler dayanıklı değildir. Maliyet kaygısı ile konmuştur.


    Kaldı ki aynı kmyi yapan 5 serileri daha az yıpranmış oluyor zaten.


    Aynı durum c ve e serileri içinde geçerli.


    Dediğim gibi 35 bin dolar/Euro lüksü alıyorsa, donanıma bagli 35 bin dolarlık/Euro'yu bulan golfler demekki neredeyse lüks araçlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ARES007 -- 18 Ağustos 2022; 13:26:54 >
  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Kardeşim biraz yavaş sallayalim lütfen yani...



    Kendi anavataninda Bmw 3 ün en boş modelinin baslangic fiyati;

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...



    Bu da golf ün başlangıc fiyati;

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...




    Birisi 28bin eur dan basliyor digeri 43bin eur. Arada %50 fiyat farkı var. Daha nasil bir fiyat farkı olmasini bekliyordun acaba?


    İki aracın maliyeti hakkinda fikir edinmek için sozkonusu araclarin en boş baslangic modellerinin fiyatlari karsilastirilir. Tutup ta 35 bin euroya da golf var o zaman golf te lüks segment demek sacmaliktir...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi The Division Bell -- 18 Ağustos 2022; 14:4:25 >




  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    İyide bunlar klasik multilink. Airmatic türevi bir suspansiyon degil ki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    İyide bunlar klasik multilink. Airmatic türevi bir suspansiyon degil ki.
    Airmatic multilink ustune kurulu bir sistem zaten. Yay-amortisoru sokup; kaliteli adaptif koruk sistemini takinca airmatic oluyor


    BMW 3.un on takimi, sistem olarak hyundai i10 tadinda

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...




    Asagidaki de bmw 5.e ait

    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi autindustry -- 18 Ağustos 2022; 15:31:41 >




  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Kaliteli araba 100 binden başlar.


    3 serisi lüks sedan geçmez. Misal Amerika'da BMW kendi 3 serisi aracını spor sedan olarak tanımlar. 5 serisine lüks ifadesi ekler.


    Sallamalik bir durum yok. Bahsettiğiniz golfu manuel şanzıman baz motor yerine, BMW ninkine denk şekilde düşünsek 10 Euro fark kalır, baz modeller arasında.


    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...

    10 bin Euro gibi çoğu çalışanın 2 ayda kazandığı para ile lükse ulaştığınıza inanıyorsanız boşa s kasa Mercedese binmissiniz.


    En basit lüks araçlar e segmentten başlar. İçine binince anlaşılıyor zaten. Ki oda en basitidir. Gercekten hicbirseyin esirgenmedigi araçlar 100 binden başlar.





  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    en.m.wikipedia.org
    BMW 3 Series - Wikipedia
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series




  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    3 ile 5 arasinda o kadar fark olacak gayet normal.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: The Division Bell

    3 ile 5 arasinda o kadar fark olacak gayet normal.
    A4 ile 5 ayni yapida sayilir (Hatta A4 daha kompleks, altta ve ustte iki ayri tasiyici kol ve ikiser rotil var. 5 standart double wishbone gibi gurunuyor)

    3 sistem olarak basit araclardan ayrismiyor maalesef. 3 ve 5 arasindaki fark, A4-A6 arasinda yok. Yoksa 3 tabi ki guzel arac, ama puan burada A4'un hanesine gider
  • autindustry A kullanıcısına yanıt
    Gitsin hacı benim için problem değil.

    D premiumlarin hepsini severiz.
  • The Division Bell kullanıcısına yanıt
    0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER...

    Bunları geçte akıl ve mantığın c segmenti baz donanım bir aracın üstüne 10 Euro verince lükse ulaştığıni söylüyorsa benim diyeceğim birşey yok.

  • The Division Bell kullanıcısına yanıt

    Tabiki superb passattan daha kaliteli değil ama Passat daha iyi denecek bı fark yok.


    Ben Jettayi superb ile denk tutan veya golf superbden daha kaliteli diyen arkadaşlar için söyledim.

  • blueSKYLINE kullanıcısına yanıt

    Polo ile superb denk denecek yakında0 km PASSATLARDA OLUŞAN REZİLLİKLER... 

  • ARES007 A kullanıcısına yanıt
    Fiyatlara oyle uzerine 10bin euro verince diye bakilmaz. Yuzdeyle bakacaksin. Golfun uzerine %50 daha fazla verince diyeceksin yani. Ve evet ulaşıyorsun gayet normal.

    Ayrıca senin mantigina gore gidersek bmw3 ile bmw5 arasinda da 10 bin euro fiyat farki var, o zaman bmw3 bmw5 ile ayni nitelikte mi diyecegiz nasil bir mantiktir bu.
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.