Şimdi Ara

SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU) (141. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: PehliOne- , PehliOne- Daha Az
2 Kayıtlı Üye (1 Mobil) ve 6 Misafir - 7 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.475
Cevap
224
Favori
462.559
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
29 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • konuda s90c ler vs havada uçuşuyor gene o kadar yazdık ama olmuyor demekki konuyu qd oled konusu yapayım sizde rahatlayın artık bende :)

  • açtımya ben konu samsung oledleri oraya yazalım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aberforth09 kullanıcısına yanıt

    Evet banada geldi demekki toplu halde kargoladilar


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 1 aylık 65s95b sahibiyim kahve makinesi kargoya dün akşam verildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bana da kahve makinası kargoya verildi diye mesaj geldi salı günü ayrıca kargo şirketi bilgilendirecek yazmışlar ama gelen giden yok:)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kahve makinesi bugun geldi ben ürünü 15 nisanda aldigim icin bi ust model yerine o zamanki kampanyadaki 290.61b modeli geldi. Aradaki tek fark 7 yerine 5 kahve yapiyor olmasiymis😓
    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, herkese selamlar öncelikle.

    1,5 ay önce aldığım 65s95b model tv bugün itibariyle alt tarafta mavi şerit ve üst tarafta komple siyah olmak üzere kendi kendine açılıp kapanmaya başladı. Youtube’dan baktığımda bu sorun ile ilgili olarak bideolar da gördüm, aşağıya linkini paylaşıyorum. Yarın servis gelecek ve yenisi ile değişimini talep edeceğim. Bu hata başına gelen var mı forumda?

    The Tech Giantyoutube
    My Samsung S95B OLED is BROKEN! NOT click bait!
    https://www.youtube.com/watch?v=44RO7rTcSJQ&feature=youtu.be

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • beholderr B kullanıcısına yanıt

    Hocam şanslısınız, s95c verirler size şimdi. (:


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 65s95c ile ilgili bilgisi olan var mı. Ne zaman Tr stoklarına girecek vs ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 27 Nisanda satın alıp 6 Mayısta kod hatası reddi yediğim için yeniden başvurduğum kahve makinesi bugün geldi. Zaten Philips’in kahve makinesini alacaktım, 13-14K bütçe ayırmıştım. 55S95B’yi 25K’ya mal ettim aklımda, herkes güzel günlerde kullansın.

    SAMSUNG QD-OLED SERİSİ (ANA KONU)

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • kaybolanpena kullanıcısına yanıt
    Merhaba kod hatası reddi mesajını paylaşabilirmisiniz? Güle güle kullanın.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • harmey H kullanıcısına yanıt
    Gelen mail;

    Değerli Tüketicimiz,

    Yapmış olduğunuz başvurunuz incelenmiş olup, başvurunuz esnasında girdiğiniz KOD1* (Kampanya Katılım Kodu) ve KOD2* (Ön Başvuru İşlem Kodu) bilgilerinin hatalı olduğu tespit edildiği için başvurunuz onaylanmamıştır.

    Başvurunuzun tekrar değerlendirilebilmesi için
    mena.samsung.com
    PARA YÜKLÜ KART KAMPANYASI
    https://mena.samsung.com/tr/para-yuklu-kart-kampanyasi-mart-2023
    adresi üzerinden ( parakart ya da kahve makinesi farketmeksizin aynı linkle giriş yapılabilir) 12/05/2023 tarihine kadar başvurunuzu tekrarlamanızı rica ederiz.

    Saygılarımızla,
    Samsung TV Pazarlama Müdürlüğü


    ** Ancak maildeki link yanlış yönlendirme yapıyor, doğrusunu müşteri hizmetleri SMS ile iletti;

    Degerli musterimiz; Samsung Musteri hizmetlerinden talep edilen destek icin linki tiklayiniz.
    mena.samsung.com
    DELONGHI KAHVE MAKİNESİ VEYA PARA YÜKLÜ KART HEDİYE KAMPANYASI
    https://mena.samsung.com/tr/para-yuklu-kart-kahve-kampanyasi-march-2023?gift_type=KAHVE

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >




  • kaybolanpena kullanıcısına yanıt
    Hangi modeli yolladılar hocam sonu 61 ile biten mi yoksa yeni olan 81 ile biten mi?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • kaybolanpena kullanıcısına yanıt
    10 nisanda başvurunuz onaylanmıştır maili geldi. 20 nisanda da aşağıdaki mail gelmiş:)Eşim farketmemiş şimdi farkediyoruz:)

    Değerli Tüketicimiz,


    Yapmış olduğunuz başvurunuz incelenmiş olup, başvurunuz esnasında girdiğiniz KOD1* (Kampanya Katılım Kodu) ve KOD2* (Ön Başvuru İşlem Kodu) bilgilerinin hatalı olduğu tespit edildiği için başvurunuz onaylanmamıştır.

    Bir bardak soğuk su içmeliyim?:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi harmey -- 20 Mayıs 2023; 9:8:27 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • ROONEY324 kullanıcısına yanıt
    Hocam merhaba
    Haziran ayı sonunda stoklara girecek bilginiz olsun.
  • Merhaba Samsung QN85C mi yoksa Oled S90C mi sorunsuzluk anlamında?Yani Oledlerin yanma sorununa karşı? Tabi arada S90C nin 12 bin TL daha pahalı olması da var. 2 Tv de 65 inch


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Daywalkerrr D kullanıcısına yanıt
    Hocam sizin kullanım amacınız ne olacak?
  • Burak_Keskin06 kullanıcısına yanıt

    Hocam ev kullanımı film dizi maç izlemek daha çok

  • 65s95b kullanıcısı olarak söylüyorum 15 senelik panasonic 42 inchlik plazma televizyonumda izlediğim futbol maçı keyfini alamıyorum yeni televizyonlarda. Ne oldu anlamadım teknoloji geriye mi gitti, şaka gibi bir durum ya. Her şey çok güzel yeni premium tvlerdr ama maçlar berbat yahu, şaka gibi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aberforth09 kullanıcısına yanıt
    81.TB geldi, başvuru anında kampanya o şekildeydi.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 139140141142143
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.