Şimdi Ara

CLIO II SAHİPLERİ (217. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
15.865
Cevap
75
Favori
1.618.818
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orjinalden alıntı: ademkoc

    Sunroof Problemi Çok Önemli Sunroof u olan okusun !!!

    Arkadaşlar Sunroof çok güzel bişey ama bozuldummuda başa tam bela.
    Benim sağ taraftan tık diye bir ses geldi açılmamaya başladı.
    sonuç ise 250 YTL işçilik 100 YTL Parça oldu.
    Daha Yaptırmadım ama el mecbur yaptıracağım.

    sizinde aynı sorunu yaşamamanız için tavsiyeem yaz başında sık kullanmaya başlamadan önce yağlayın :)

    resimeri koyuyorum her iki taraftaki kızaklar yağlanırsa sorun çıkartmıyor

    bilgilerinize.

    çözüm bulabilmişsen para bir yana..
    ben düzenli olarak tahliyeleri bir telle açıyorum ve raylara gres yağı sürüyorum biraz.

    Alıntıları Göster
    valla leki lardeş çözümde bulamadık.
    Geçen hafta bi ustaya götürdüm tam 5 saat uğraştı sol taraf ayak ve rayları komple değişti yinede düzelmedi.
    çıkmasını alıp takalım falan dedi. bende sonra bakarız kapat kalsın dedim.
    Şimdi kapalı tam havalar ısındı benim sunroof bozuldu şansıma yaaaaa.

    NOT: Tanıdık sunroof cusu olan varsa haber versin



    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: ademkoc

    Sunroof Problemi Çok Önemli Sunroof u olan okusun !!!

    Arkadaşlar Sunroof çok güzel bişey ama bozuldummuda başa tam bela.
    Benim sağ taraftan tık diye bir ses geldi açılmamaya başladı.
    sonuç ise 250 YTL işçilik 100 YTL Parça oldu.
    Daha Yaptırmadım ama el mecbur yaptıracağım.

    sizinde aynı sorunu yaşamamanız için tavsiyeem yaz başında sık kullanmaya başlamadan önce yağlayın :)

    resimeri koyuyorum her iki taraftaki kızaklar yağlanırsa sorun çıkartmıyor

    bilgilerinize.

    çözüm bulabilmişsen para bir yana..
    ben düzenli olarak tahliyeleri bir telle açıyorum ve raylara gres yağı sürüyorum biraz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Araç Clio 1.4 16 rxt

    Klima kumandalarının sağında bir buton (3 butondan en sağdaki)var, fandan üflenen havanın araç içi kapalı çevrim veya araç dışı olarak ayarlayan, bu butonun kontrol ettiği sistemde sorun var, konum değiştirirken takılmış gibi 1-2 dk ses yapıp hiç bir değişiklik olmuyor.Ayrıca aracı kontağı çevirdiğimde de yine 1-2 dk. ses yapıyor(ön sağ kısımdan, torpido civarı)Bu mekanik sistem valf midir nedir herneyse tam yeri neresidir, bilen var mı?Takılmış galiba kendim müdahale edebilirsem onarmaya çalışacağım.

    İlave olarak bende de manyetik kaptör arızası çıkacak gibi! Araç bazen çalışmıyor, marş çeviriyor ama motor çalışmıyor 5-6 kez marşdan sonra çalışıyor çalışınca da rolanti düşük oluyor 400 devir/dakika civarı.Motor soğuk sıcak farketmiyor bazen sabah ilk çalıştırmada yapıyor bazen motor tam soğumadan deniyorum yine aynı.Son 1 haftadır arabanın tadı kaçık! Özel servisteki ustayla görüştüm büyük ihtimal manyetik kaptördendir dedi tabi yakıt konusundada uyardı pis falan olabilir diye ama hep aynı yerde alıyorum ondan yana kaygım yok.Resmi serviste kaça değiştiriyorlar acaba?Bu kaptör işi bu motorda kronik anladığım kadarıyla en azında resmi servis 2 yıl garanti veriyor.Eğer çok fiyat farkı yoksa özel servisle resmi servis arası resmi serviste yaptırayım diyorum.Konuyla ilgili öneriniz var mı?

    Kazasız sürüşler..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bayrak2268 -- 10 Mayıs 2009; 15:24:25 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bayrak2268

    Arkadaşlar Araç Clio 1.4 16 rxt

    Klima kumandalarının sağında bir buton (3 butondan en sağdaki)var, fandan üflenen havanın araç içi kapalı çevrim veya araç dışı olarak ayarlayan, bu butonun kontrol ettiği sistemde sorun var, konum değiştirirken takılmış gibi 1-2 dk ses yapıp hiç bir değişiklik olmuyor.Ayrıca aracı kontağı çevirdiğimde de yine 1-2 dk. ses yapıyor(ön sağ kısımdan, torpido civarı)Bu mekanik sistem valf midir nedir herneyse tam yeri neresidir, bilen var mı?Takılmış galiba kendim müdahale edebilirsem onarmaya çalışacağım.

    İlave olarak bende de manyetik kaptör arızası çıkacak gibi! Araç bazen çalışmıyor, marş çeviriyor ama motor çalışmıyor 5-6 kez marşdan sonra çalışıyor çalışınca da rolanti düşük oluyor 400 devir/dakika civarı.Motor soğuk sıcak farketmiyor bazen sabah ilk çalıştırmada yapıyor bazen motor tam soğumadan deniyorum yine aynı.Son 1 haftadır arabanın tadı kaçık! Özel servisteki ustayla görüştüm büyük ihtimal manyetik kaptördendir dedi tabi yakıt konusundada uyardı pis falan olabilir diye ama hep aynı yerde alıyorum ondan yana kaygım yok.Resmi serviste kaça değiştiriyorlar acaba?Bu kaptör işi bu motorda kronik anladığım kadarıyla en azında resmi servis 2 yıl garanti veriyor.Eğer çok fiyat farkı yoksa özel servisle resmi servis arası resmi serviste yaptırayım diyorum.Konuyla ilgili öneriniz var mı?

    Kazasız sürüşler..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: bayrak2268

    Arkadaşlar Araç Clio 1.4 16 rxt


    İlave olarak bende de manyetik kaptör arızası çıkacak gibi! Araç bazen çalışmıyor, marş çeviriyor ama motor çalışmıyor 5-6 kez marşdan sonra çalışıyor çalışınca da rolanti düşük oluyor 400 devir/dakika civarı.Motor soğuk sıcak farketmiyor bazen sabah ilk çalıştırmada yapıyor bazen motor tam soğumadan deniyorum yine aynı.Son 1 haftadır arabanın tadı kaçık! Özel servisteki ustayla görüştüm büyük ihtimal manyetik kaptördendir dedi tabi yakıt konusundada uyardı pis falan olabilir diye ama hep aynı yerde alıyorum ondan yana kaygım yok.Resmi serviste kaça değiştiriyorlar acaba?Bu kaptör işi bu motorda kronik anladığım kadarıyla en azında resmi servis 2 yıl garanti veriyor.Eğer çok fiyat farkı yoksa özel servisle resmi servis arası resmi serviste yaptırayım diyorum.Konuyla ilgili öneriniz var mı?

    Kazasız sürüşler..

    selam,
    manyetik kaptörü bence serviste değiştir, çok fiyat farkı yok onun nedense, istanbul'da arabayı alınca 100 lira vermiştim değişim için, geldim sinop serviste 120 daha verdim bir ay içinde aynı parçaya. şimdi garantisi var en azından. takması çok zor, senin benim yapabileceğimiz birşey değil yani manyetik kaptör.
    bir de denemek için, araba çalışmadığında akünün ve hava filtre borusunun altından içeriye doğru birçok kablo bir arada geçiyor, onları dürt biraz, ben çalışmayınca öyle yapıyordum, sonradan anladık ki soketi de arızalıymış.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leki

    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..



    Sayın leki, otomatik şanzuman kilitlendiğinde arabayı stop edip tekrar çaliştırın araza düzeliyor. Benimde 5 yıl içinde 3-4 defa başıma geldi. En son şanzuman yağını değiştirdim, son 2 yıldır arızayla karşılaşmadım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..



    Sayın leki, otomatik şanzuman kilitlendiğinde arabayı stop edip tekrar çaliştırın araza düzeliyor. Benimde 5 yıl içinde 3-4 defa başıma geldi. En son şanzuman yağını değiştirdim, son 2 yıldır arızayla karşılaşmadım.

    Alıntıları Göster
    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Matchbox

    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..



    Sayın leki, otomatik şanzuman kilitlendiğinde arabayı stop edip tekrar çaliştırın araza düzeliyor. Benimde 5 yıl içinde 3-4 defa başıma geldi. En son şanzuman yağını değiştirdim, son 2 yıldır arızayla karşılaşmadım.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Matchbox


    quote:

    Orjinalden alıntı: leki


    quote:

    Orjinalden alıntı: tehos74

    Sizin araçta var mı bilmiyorum ama 2 gündür ben de aynı sorunla
    boğuşuyordum. Test cihazına bağlattırdım özel serviste. arızayı
    göstermemesine rağmen manyetik kaptör diye bir parça değiştirdiler.
    Sorun çözüldü. Daha öncesinde de bujileri ve benzin filtresini
    değiştirmişlerdi. Manyetik kaptör varsa aracınızda onu değiştirtin.
    50 TL civarı.

    manyetik kaptör benim "dakika bir gol bir"lerimden. istanbul'da arabayı aldıktan bir saat sonra araba çalışmadı ve serviste değişimi yapıldı. sinop'a geldik, gene aynı arızayı verdi, gene değiştirdik. sonra evin önünde kaldım bir kere, servisi çağırdım evin önüne, bu kez soketlerini değiştirdiler. nazar değmesin, eylülden beri birşey yok henüz manyetik kaptörde.
    ama otomatik vitesle ilgili bir sıkıntı yaşadım, daha önceden yaşadığım tarzda bir sorun ama bu kez farklı parçadanmış. sinop'tan samsun'a gittim geçen hafta, 19 mayıs üni. kampüsüne tırmanırken birden vites attı araba ve auto ışığı yandı ve sadece 3. vitesle gitti araba bayık bir şekilde. serviste cihaza bağlattım aracı ve basınç kaptörü mü neydi adı tam hatırlamıyorum, o parçanın arızalı olduğu, beni yolda bırakmayacağı söylendi. sanırım www59 da yaşamıştı aynı sorunu daha önce. benim ilk yaşadığım sorun hız kaptörüydü, onu değiştirdik, şimdi de basınç çıktı.. parçayı değiştirmedik, bir daha da aynı sorun çıkmadı henüz.
    ayrıca geçen ay amortisör değiştirdim, tanesi 140 liradan. anca arabanın yol tuttuğunu anladık..



    Sayın leki, otomatik şanzuman kilitlendiğinde arabayı stop edip tekrar çaliştırın araza düzeliyor. Benimde 5 yıl içinde 3-4 defa başıma geldi. En son şanzuman yağını değiştirdim, son 2 yıldır arızayla karşılaşmadım.

    Arkadaşım otomatik şanzuman kilitlendiğinde diyorsun kilitlenme nasıl oluyor biraz açarsan sevinirim. benim araçta çok dik yokuşlarda kilitleniyor gaz veriyorum sonuna kadar o anda sadece rolantide çalışıyor aynı sorunmu acaba.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya



    Hangi Serviste yaptırdın.

    Ben Narlıdere'de Yetkili Servise gittim ve dudağım uçukladı.

    Yağ,Yağ filtresi,hava filtresi + Triger seti + Bakım=%25 indirimli 588 TL.

    Ayrıca Sol arka rulman,
    Sağ-sol rot kolları
    Ön balata,
    Arka Jant yamukmuş o düzeltilecek,
    Bir de akü
    ------------------------
    Yaklaşık 700 TL.

    Ama yukarda yazdıklarımdan sadece triger değişimi serviste yapılacak.Sanayide sordum Parçalar dahil(Triger değişimi de dahil)400 TL.

    Ne diyorsunuz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarkanaslan

    quote:

    Orjinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya



    Hangi Serviste yaptırdın.

    Ben Narlıdere'de Yetkili Servise gittim ve dudağım uçukladı.

    Yağ,Yağ filtresi,hava filtresi + Triger seti + Bakım=%25 indirimli 588 TL.

    Ayrıca Sol arka rulman,
    Sağ-sol rot kolları
    Ön balata,
    Arka Jant yamukmuş o düzeltilecek,
    Bir de akü
    ------------------------
    Yaklaşık 700 TL.

    Ama yukarda yazdıklarımdan sadece triger değişimi serviste yapılacak.Sanayide sordum Parçalar dahil(Triger değişimi de dahil)400 TL.

    Ne diyorsunuz....

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim araba rxt1.4 yeni aldık bi düğme var d3 o ne işe yarıyacak bide bu egzos muayenesi nasıl oluyor benim arabanın ruhsatta yazdığına göre önümüzdeki yıl muayene olması gerekiyor o zaman mı yapılıyor egzosun muayenisede yoksa ayrıca muayeneyemi gidilmesi gerekiyor egzos için bide yanımda hangi belge olması gerekiyor eğer ayrıca gidilmesi gerekiyorsa egzos muayenesine tşkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: karahisarlı

    arkadaşlar benim araba rxt1.4 yeni aldık bi düğme var d3 o ne işe yarıyacak bide bu egzos muayenesi nasıl oluyor benim arabanın ruhsatta yazdığına göre önümüzdeki yıl muayene olması gerekiyor o zaman mı yapılıyor egzosun muayenisede yoksa ayrıca muayeneyemi gidilmesi gerekiyor egzos için bide yanımda hangi belge olması gerekiyor eğer ayrıca gidilmesi gerekiyorsa egzos muayenesine tşkürler

    Alıntıları Göster
    d3 düğmesi araç 4. viteste giderlen vitesi 3. vitese geri çekiyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarkanaslan

    quote:

    Orjinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya



    Hangi Serviste yaptırdın.

    Ben Narlıdere'de Yetkili Servise gittim ve dudağım uçukladı.

    Yağ,Yağ filtresi,hava filtresi + Triger seti + Bakım=%25 indirimli 588 TL.

    Ayrıca Sol arka rulman,
    Sağ-sol rot kolları
    Ön balata,
    Arka Jant yamukmuş o düzeltilecek,
    Bir de akü
    ------------------------
    Yaklaşık 700 TL.

    Ama yukarda yazdıklarımdan sadece triger değişimi serviste yapılacak.Sanayide sordum Parçalar dahil(Triger değişimi de dahil)400 TL.

    Ne diyorsunuz....

    Alıntıları Göster
    öncelikle triger gibi hayati parçaların yetkili serviste değiştirilmesi kanaatindeyim.triger değişimini özel reno servisine sormuştum yetkili servisle aynı fiyatı verdi.şimdi yetkili serviste kampnya da var.ben bakımları alsancak çamkıranlar renoda yaptırdım.gayet de ilgiliydiler,çok memnun kaldım.şimdi sağ rot kolu,egzoz ve egzoz takozunu değiştircem ve bunları dışarda yaptırmayı düşünüyorum..serviste rot kolu(işçilik dahil) 140 tl,egzoz takozu 40 tl..siz ne kadar fiyat aldınız rot kolu için.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarkanaslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya



    Hangi Serviste yaptırdın.

    Ben Narlıdere'de Yetkili Servise gittim ve dudağım uçukladı.

    Yağ,Yağ filtresi,hava filtresi + Triger seti + Bakım=%25 indirimli 588 TL.

    Ayrıca Sol arka rulman,
    Sağ-sol rot kolları
    Ön balata,
    Arka Jant yamukmuş o düzeltilecek,
    Bir de akü
    ------------------------
    Yaklaşık 700 TL.

    Ama yukarda yazdıklarımdan sadece triger değişimi serviste yapılacak.Sanayide sordum Parçalar dahil(Triger değişimi de dahil)400 TL.

    Ne diyorsunuz....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    öncelikle triger gibi hayati parçaların yetkili serviste değiştirilmesi kanaatindeyim.triger değişimini özel reno servisine sormuştum yetkili servisle aynı fiyatı verdi.şimdi yetkili serviste kampnya da var.ben bakımları alsancak çamkıranlar renoda yaptırdım.gayet de ilgiliydiler,çok memnun kaldım.şimdi sağ rot kolu,egzoz ve egzoz takozunu değiştircem ve bunları dışarda yaptırmayı düşünüyorum..serviste rot kolu(işçilik dahil) 140 tl,egzoz takozu 40 tl..siz ne kadar fiyat aldınız rot kolu için.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarkanaslan


    quote:

    Orjinalden alıntı: aliuygun

    bugün aracıma izmir yetkili serviste bakım yaptırdım.durum şudur:

    triger kayış kiti
    klima kayışı
    aksesuar kayış
    alternatör kayışı
    kayış gergi rulmanları
    devirdaim pompası
    1lt antifiriz
    loctite sıvı conta
    +
    periyodik bakım
    4 lt motor yağı 5w30
    yağ filtresi
    4 buji
    hava filtresi
    karter tapa contası
    +
    arka fren balata tornası

    hepsi 575 tl tuttu.
    %25 indirimli 6 taksitli kampanya



    Hangi Serviste yaptırdın.

    Ben Narlıdere'de Yetkili Servise gittim ve dudağım uçukladı.

    Yağ,Yağ filtresi,hava filtresi + Triger seti + Bakım=%25 indirimli 588 TL.

    Ayrıca Sol arka rulman,
    Sağ-sol rot kolları
    Ön balata,
    Arka Jant yamukmuş o düzeltilecek,
    Bir de akü
    ------------------------
    Yaklaşık 700 TL.

    Ama yukarda yazdıklarımdan sadece triger değişimi serviste yapılacak.Sanayide sordum Parçalar dahil(Triger değişimi de dahil)400 TL.

    Ne diyorsunuz....


    Alıntıları Göster
    Tam hatırlamıyorum ama sanırım 200-250 TL arası.montaj dahil....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: tarkanaslan

    Tam hatırlamıyorum ama sanırım 200-250 TL arası.montaj dahil....

    Alıntıları Göster
    bence başka yerlere de sorup fiyat alın.alsancak çamkıranlar reno ile bir konuşun derim.servis sorumlusu Erhan beyden fiyat alabilirsiniz.bana 140-150 arası dediler rot koluna.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarkanaslan

    Tam hatırlamıyorum ama sanırım 200-250 TL arası.montaj dahil....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aliuygun

    bence başka yerlere de sorup fiyat alın.alsancak çamkıranlar reno ile bir konuşun derim.servis sorumlusu Erhan beyden fiyat alabilirsiniz.bana 140-150 arası dediler rot koluna.
    quote:

    Orjinalden alıntı: tarkanaslan

    Tam hatırlamıyorum ama sanırım 200-250 TL arası.montaj dahil....


    Alıntıları Göster
    egzoz muayenesi 20 tl kadar bişey
    ruhsatı ve egoz muayene pulu yapıştırılan belge var
    onları götürmek yeterli sanırım 5-10 dk sürüyor zaten sıra yoksa
    benim 2-3 ay geçti bi fırsatını bulursam ben de
    yaptırmayı düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: two_fast_two_furious

    egzoz muayenesi 20 tl kadar bişey
    ruhsatı ve egoz muayene pulu yapıştırılan belge var
    onları götürmek yeterli sanırım 5-10 dk sürüyor zaten sıra yoksa
    benim 2-3 ay geçti bi fırsatını bulursam ben de
    yaptırmayı düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: two_fast_two_furious

    egzoz muayenesi 20 tl kadar bişey
    ruhsatı ve egoz muayene pulu yapıştırılan belge var
    onları götürmek yeterli sanırım 5-10 dk sürüyor zaten sıra yoksa
    benim 2-3 ay geçti bi fırsatını bulursam ben de
    yaptırmayı düşünüyorum


    vala ben arabayı bile götürmedim ruhsatı götürüyon pulu yapıştırıyorlar. bir tek kaç model olduğuna bakıyorlar herhalde 10 yaş bir araba ise onu belkide muayene ediyorlar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: locke78

    quote:

    Orjinalden alıntı: two_fast_two_furious

    egzoz muayenesi 20 tl kadar bişey
    ruhsatı ve egoz muayene pulu yapıştırılan belge var
    onları götürmek yeterli sanırım 5-10 dk sürüyor zaten sıra yoksa
    benim 2-3 ay geçti bi fırsatını bulursam ben de
    yaptırmayı düşünüyorum


    vala ben arabayı bile götürmedim ruhsatı götürüyon pulu yapıştırıyorlar. bir tek kaç model olduğuna bakıyorlar herhalde 10 yaş bir araba ise onu belkide muayene ediyorlar

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar merhaba

    Aracım 2005 clio 1.5 Dci, 5 vites den 4. itese geçerken vites geçmiyor, sanki kitleniyor gibi bunun sebeni ne olabilir?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: arsende

    Arkadaşlar merhaba

    Aracım 2005 clio 1.5 Dci, 5 vites den 4. itese geçerken vites geçmiyor, sanki kitleniyor gibi bunun sebeni ne olabilir?

    Alıntıları Göster
    uygun hız olmadığında 5 den 4 atınca bende de geçmiyor gibi oluyor bazen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: two_fast_two_furious

    uygun hız olmadığında 5 den 4 atınca bende de geçmiyor gibi oluyor bazen

    Alıntıları Göster
     CLIO II SAHİPLERİ
    arkadaşlar resimde saatin yanındaki emniyet kemeri uyarı ışığı ve kapı uyarı ışığı yanmıyo ampüllerinide değiştirdim yine olmadı acaba neden olabilir fikri olan varmı ?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahyademirci

     CLIO II SAHİPLERİ
    arkadaşlar resimde saatin yanındaki emniyet kemeri uyarı ışığı ve kapı uyarı ışığı yanmıyo ampüllerinide değiştirdim yine olmadı acaba neden olabilir fikri olan varmı ?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar benim arabanın buji kablolarını servis dışında bulamadım servisdede 115 tl böyle bişey olurmu ya




  • quote:

    Orijinalden alıntı: yahyademirci

    arkadaşlar benim arabanın buji kablolarını servis dışında bulamadım servisdede 115 tl böyle bişey olurmu ya

    Alıntıları Göster
    arkadaslar su torpido kapagı ustundekı grı cıta ıle far ayar kısmının ustundekı cıtanın nasıl sokuldugunu bilen varmı bendekı cıns bır renk morumsu bıse cok cırkın duruyo onları grı genge boyatıp ustune extreme yazmayı dusunuyom bu konuda fıkrı olan varmı

     CLIO II SAHİPLERİ




  • 
Sayfa: önceki 215216217218219
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.