Şimdi Ara

Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler (411. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (2 Mobil) - 3 Masaüstü2 Mobil
5 sn
8.981
Cevap
186
Favori
303.728
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
53 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 409410411412413
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt

    hocam burdan mı yanıtlıyorsun bilmiyorum ama bunun lidarının tamiri olmalı yoksa değişim mi olmalı? Fiyatlar nerelere çıkacaktır?

  • selim20 kullanıcısına yanıt
    Lidarın tamamının değişmesi gerekmeyebilir, bi söküp bakmak lazım.
    Komple Ecovacs lidarı oldukça pahalı ama bizde tamir takımları var, daha makul rakamlara çıkaacaktır.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • zygomatiq kullanıcısına yanıt

    Merhaba,şarj olmama sorunu benim o950 cihazımda da var. Nasıl bir tamir gerekiyor acaba elektronikçide?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali hocam, elinizde Ecovacs T9 aivi hepa filtre var mıydı ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • sayz kullanıcısına yanıt
    Merhaba ,ozmo 950 modeli sadece burada 20-30 kişi var şarj sorunu yaşayan , ki şarj sorunu deyince insanlar galiba şarjı azalıyor falan gibi düşünüyor ,
    batarya değişse bile cihaz çalışmıyor ve bu kullanıcı hatası olan bir durumda değil ana karttaki bir sorundan dolayı cihaz çalışmıyor ,
    Garanti içindekiler kurtuldu benimki 1 ay geçmişti ben kurtulamadım , Amazon Almanya dan aldığım için getiren distribütör sadece getirdiklerimizden sorumluyuz diyor haklı olarak
    Şimdi ecovacs dendiği kadar büyük bir firma olsaydı şu seride şöyle bir hata oldu der garanti içinde dışındasına bakmadan bu cihazların anakartını değiştirirdi, bende derdimki bu firma cihazının arkasında duruyor yine tercih eder eş dosta tavsiye ederdim, şimdi noldu dyson v12 aldım dahada çöp almam ecovacs tan ,istediği kadar güzel cihaz çıkarsın

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Covannii kullanıcısına yanıt

    Var efendim, websitemizde mevcut.

  • @Hepsirobot merhabalar T9 robot süpürgem var tüm özelliklerinden çok memnunum çok araştırdım ve sonunda sizin değerlendirmelerinizi okuyup almaya karar vermiştim. Yaklaşık 6 aydır sorunsuz kullanıyorum ama 1 aydır sürekli hata alıyorum çalışmasına veya temizliğine engel olmuyor ama temizlik başladığı anda bu hatayı veriyor. Fırçayı bile değiştirdim düzelmiyor sürekli ekranıma bu hata bildirimi düşüyor. Bu hata nasıl düzelir Vatandan satın almıştım garantili ürün ama ne yapacağımı bilemedim garantiye yollasammı yada basit bir yöntemi var da ben mi bulamıyorum kararsız kaldım sizin bilginiz var mı diye sormak istedim.

    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler


    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler




  • dryabrkci D kullanıcısına yanıt
    Bende de T9 aıvı var hemen hemen 10 günde bir ana fırça dolanmıştır arızası veriyor ? Ama şarj istasyonu na gönderiyorum, tekrar temizliğe başlatttığımda çalışıyor

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ecovacs Deebot Ozmo 900 ve T serisi robot süpürgeler Hocam, T9 aıvı ile uyumlu yazmıyorda, uyumlu mu ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii kullanıcısına yanıt

    Benim her temizliğe başladığında veriyor hatayı ama temizliğine etki etmiyor temizliğine devam ediyor. Günlük olarak programlı Temizlik programı başlatıldı diye uyarı geliyor hemen arkasından ana fırça dolanmıştır diye hata veriyor. Sırf bu hata için yedek parçalarını yeniledim düzelmedi . Reset atacağım son çare olarak tek korkum bir yerine zarar veriyor mu çalışmaya devam etmesi.

  • dryabrkci D kullanıcısına yanıt
    Ali hocam daha iyi değerlendirir bunu ama aslında üretici firmaya bu durumu iletirseniz daha iyi olur gibi, belki yazılım güncellemesi ile düzelebilir hocam...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • dryabrkci D kullanıcısına yanıt

    Bu sorunla ilgili ABD Ticaret Bakanlığı soruşturma açtı geçen Cuma günü Ecovacs hakkında.

    Hemen servise gönderiniz.

    Saygılarımla

  • Covannii kullanıcısına yanıt

    Bütün T serilerinin filtreleri aynı efendim.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Hocam, benimde aynı sorunum var (ürün: T9 aıvı) Almanya dan alıp getirmiştim, nasıl bir yol izleyebilirim?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Teşekkürler, hocam

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii kullanıcısına yanıt

    Şu an için üretilmiş bir çözüm yok efendim.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Ali hocam, bu yazılım güncellemesi ile çözülebilecek bir sorun mu ?

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Covannii kullanıcısına yanıt

    Ben uzun süre uğraşım bir tanesi ile, hatta Ecovacs bir çözüm kiti gönderdi mekanik parçalardan oluşan ancak bir çözüm olmadı. Bir süre sonra yine arıza veriyor.

  • Hepsirobot kullanıcısına yanıt
    Bu kronik arızadan dolayı mı çift ana fırça dan vazgeçildi hocam, yoksa irobot un patent, telif hakkı gibi etkenlerden mi

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ecovacs t9 almayı düşünüyorum. Bu süpürge süpürme ile mopu aynı anda mı yapıyor? Eğer öyleyse halıya geldiğinde işlem nasıl? Eğer öyle değilse diğer süpürgeler çden bu mantıkla çalışan var mı yoksa hepsi mopu ayrı süpürmeyi ayrı mı yaptırmak gerekiyor bilmediğim için soruyorum.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 409410411412413
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.