Wifi 5ghz için oto ayarını devre dışı bırakın. Kanalı sabit 36 seçeerek mibox bağlantınızı deneyin öncelikle. https://help.keenetic.com/hc/tr/articles/360000783080-5-GHz-Wi-Fi-network |
Ev ve İş Yerleri için Fark Yaratan KEENETIC Modem / Routerlar, DÖRT DÖRTLÜK İNTERNET İÇİN TASARLANDI (138. sayfa)



-
-
dediğiniz ayarları yaptım. olmuyor
-
Sorununuzu daha açıklayıcı yazarsanız daha çok yardımcı olunabilir.
Bağlanmayan cihazlar tam olarak nedir? Wi-Fi ile ilgili sorununuzu yaşayan cihaz ya da yaşandığı zamanlar hakkında bilgi var mı?
-
Merhaba necoaxoy,
Bir önceki cevabımızda da belirttiğimiz gibi, cihazınız ile ilgili yaşamış olduğunuzun durumu arkadaşlarımız ile birlikte incelemek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz. -
hero alıcam umarım 1200 tl gıbı bır rakama deger 11 senelık zxcel ın wifi ıle mutfakda (yaklasık 5 6 mt ve l seklınde ara hol) modem normal calıstıgında 5 ıla 9mb arası alıyorum .16 mb adsl kullanıcısıyım ana hat ve bına ıcı hattım saglam testte daıre ıcıne 15 16 goruyorum ama modem bozuldu tabı stabıl calısmıyor. kendı kendıne koparıyor baglantısını wiifi nin...
ozetle 1 haftadır yorumlarınızı okuyorum testlerde cok basarılı ama ne hıkmetse bazı kullanıcılar anten cekımı konusunda dertlı ve ıadelerınız var tabı herkesın evı ve duvar kalınlık beton vs .
yanlız benım derdım cekmesı degıl sanırım bu modem de sorun yasamam 11 senelık tt modemı de cekıyor derdım kopma ve hız stabılıtesı.ayrıca olası net kopmalarında modemın kendı otomatık baglantıyı tekrar kurmas.
4 telefon ve 1 maaustu kullanıyorum hız sınırlaması ayrı ayrı verılmesı cok ıyı cunku vıdeo yada wifi ustunden tv ıızlerken dıger cıhazlarında netten kopmaması veya su anda yasadıgım gıbı asırı yavaslamaması lazım. tp link prız tip ap de mevcut heralde 120m2 evde sorun yasamam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi putumku80 -- 20 Nisan 2022; 22:51:10 >
-
iptv baglanamama sorunum keenetic modem ile alakalı değilmiş. farklı bir modem taktım aynı sorun devam etti. teşekkürler
-
Wi-Fi diyince yönelilen kısım o oldu. ISS tarafından kısıtlama ise bu cihazlar tarafında sorun değil ama sorunu atlatabileceğiniz yöntemler Keenetic bileşenleri içinde bulunacaktır. VPN çözümlerine göz atabilirsiniz.
-
-
Usttede yazdigim gibi 11 senelik modem ve çekim gucunu biliyorum altyapimda test edildi saglam umarım hatali urun yada baska sorunla karsilasmam.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Hatalı yada sorunlu ürünlerimiz bulunmamaktadır. 11 senelik cihazınız kablosuz performansından daha iyi bir performas alırsınız, fakat bir önceki yazımda da belirttiğim gibi alt yapınız 16 Mbps bu hızlar eski teknolojiye sahip alt yapılarda ve mesafe bazlı uzak bölgelerde verilmektedir. Yeni teknolojiye sahip cihazlar eski teknolojiye sahip güncelleme almamış hiç bir yeni DSL kodlara sahip olmayan alt yapılarda uyumsuzluk oluşturabilir, bu gibi durumlarda DSL ile ilgili hattınıza özel oluşabilecek herhangi bir sorunda Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak incelenmesini talep etmenizi önermekteyiz. -
Mutfak gibi Wi-Fi sinyallerini en fazla etkileyen cihazların olduğu ortamlar için konumlandırma öncelikli etkendir.
Holde iyi verimli olan Wi-Fi sinyali kapı girişinde duran buzdolabını geçtikten sonra yok olması gibi tecrübelerle sabittir.
Bilgilerinize
-
Daha yuksek hiza ben gecmedim altyapi 65 e kadar destekliyor kutu ile aram 200 mt yok ole soyliyim 🙂 neyse bakalim ptesi sorunsuz kurabilirsem insallah destek hattına hic ihtiyacimiz olmaz.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Su anki modemle insan bile gecse onunden kopuyor 🙂 buzdolabini basincli bbaya karsi bile korunakli rsinyal de kessin bi zahmet i...isin sakasi tabi...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
DSL özellikli Keenetic ürünlerinde hattınız ile ilgili tüm detaylar web ara yüz ekranında görülmektedir. Cihazınız elinize ulaştığında beğenerek ve severek kullanacağınızdan eminiz. Kurulum, bilgi ve destek için Pazartesi - Cuma 09:00 -18:00 saatleri arası hizmet veren 02167093200 numaralı Keenetic destek hattını arayarak arkadaşlarımızdan yardım alabilirsiniz. -
Merhaba keenetic ekibi. Kendime bir tane hero dsl modemi aldım. Evimde fiber internet kullanıyorum ve internet hattı wan a bağlı. Cihazda intelliqos özelliği var ve bu sqm işi görüyormuş. Bu özelliği açtım ama hiçbir şey değişmedi yine aynı şekilde upload hızımda özellike ping +600 a çıkıyor. Ben mi yanlış yaptım diye düşünüyorum ama elimden geldiğince doğru yapmaya çalıştım. Aynı şekilde intelliqos özelliğini açınca hız sınırı gibi bir ayarını da bulamadım. Yardımcı olursanız sevinirim
-
Daha önce bu konu hakkında sizlere bir cevap verdiğimi anımsıyordum.
Buradaki detaylara dikkat etmeniz, sorunuzu çözecektir. Zaten sorumda şu anda yaşadığınız sorunu cevap olarak vermişsiniz.
https://forum.donanimhaber.com/ev-ve-is-yerleri-icin-fark-yaratan-keenetic-modem-routerlar-dort-dortluk-internet-icin-tasarlandi--140476590-136
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi KYTECHNGAMING -- 25 Nisan 2022; 18:15:6 > -
Sadece intelliqos özelliği açarak sorunun halledilebileceğini düşünüyordum ama yanında qos ayarı da yapmam gerekiyormuş. Şimdi yanında qos ayarı yaptım bufferbloat sorunu çözüldü
waveform
Bufferbloat Test Result: A+https://www.waveform.com/tools/bufferbloat?test-id=d361bcd6-055c-4573-a971-a2ef43155688 -
Merhabalar iyi günler, keenetic hero dsl kullanıyorum. Wifi ve dsl kopma sorunları yaşıyorum uzun zamandır. Sorun benim cihazlarda mı diye Tplink VR400 V3 modem aldım taktım aynı konumlandırmaya hiçbir sorun yaşamadım wifi ve dsl anlamında. Tplink cihaz sorunsuz olarak 4 gün civarı hiç kapatmadan kullandım aynı konumda aynı antenler yukarıya bakacak şekilde. Hakikaten Keenetic aldığıma pişman oldum. Babamlarda da extra dsl var onlarda da aynı şekilde kopma sorunları halihazırda var.
Kayıtlarım mevcut sisteminizde görebilirsiniz.
Self test ve sınama raporları da mevcut.
Telefon ile hem Mustafa Bey hem Meryem hanımla konuştum.
Farklı farklı yazılım yükleyip denedik olmadı sorun hala devam ediyor. destek@keenetic.com.tr'ye yazın kayıt açalım dediler. Ben şimdi gönderdim. Sizden ricam bir an önce bu sorunumun çözülmesi. @KEENETIC
-
Merhabalar hashus_42,
Yeni açmış olduğunuz kaydınız üzerinden iletmiş olduğunuz raporları inceleyeceğiz, fakat bizimle paylaştığınız resimlerde ( izniniz olursa burada da paylaşabiliriz yada siz burada paylaşabilirsiniz) cihaz konumlandırmanız yanlış cihazı tavan mesafesinde konuşlandırdığınızda sinyaller daha çok tavan mesafesinde ve üst kata yayılacak şekilde dağıtım yapmakta.
Kablosuz kopma vb. sorunlar için sizlere önerilerimizi biletiniz üzerinden sunacağız, göndermiş olduğunuz self-test dosyalarını da inceleyerek açmış olduğunuz kaydınız üzerinden sizinle iletişime geçilecektir.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X