MERHABA BEN 1 AYDIR KULLANIYORUM
haritalama yaptıktan sonra bölge belirleyebiliyorsunuz. sadece mutfağa git diyorum gidiyor temizliyor sarja geri dönüyor. veya kolidoru mutfağı seciyorum 2 yeri süpürüp geri geliyor. bu özellik yeni geldi çok iyi oldu.. birde planlı temizlikte istediğim odayı planlı yaptırabilme gelse süper olacak ben şimdilik çok memnunum |
Xiaomi Robot Süpürge (S50, S5 Max, S6, 1S, 1C, STYJ02YM, Viomi V2 /Pro /V3) Kullanıcılar Kulübü (978. sayfa)



-
-
Teşekkürler. Az önce tekrar sipariş verdim Cumartesi elimde olacak. Umarım sorunsuz bir ürün gelir.
-
Ben de henüz cesaret edip yükleyemedim açıkcası. Değişikliği öğrenmeye çalışıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: Hepsirobot
Muhtemelen ya ıslak filtre kullandınız ya da sürekli yüksek güçte çalıştırıyordunuz önceden. Bu çok net fan ve fan akış sensörü arızası.
Servisiniz varsa değiştirmelerini isteyin, yoksa özelden yazabilirsiniz bana.
SaygılarımlaMerhaba hocam bende çok önceden bu sorunla (1C turbo ve güçlü modlarda kapanma sorunu) ilgili size danışmıştım. Aynı sorunum aylardır devam ediyor. Satıcı aracılığıyla anlaşmalı servisine (C1 ekosistem isminde) yolladım. Bugün geri dönüş yaptılar.Sorunun kesinlikle yazılımsal olduğunu söylüyorlar. Forumda sizin aynı sorunu yaşayan arkadaşlara yazdığınız mesajlarda ortak verdiğiniz cevaplara istinaden fan ve fan akış sensörü olabileceğini söyledim. Ama ısrarla yazılımsal bir sorun olduğunu söylüyorlar. ( Yaklaşık 4-5 defa konuştuk test yaptıklarını söylediler, yetkili VS ile konuşup döndüler) Aynı sorun ile gelen yazılım ile düzelen cihazların olduğunu ama henüz benim cihazın serisine ait bilgisayar yazılımının gelmediğini ısrarla söylediler. Cihazı, anakartını, fanı ve fan motorunu bilgisayarlı test ettiklerini ve hiçbir sorun olmadığını söylüyorlar. Durumun doğruluk payı sizce nedir hocam.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Granada58 -- 4 Mart 2021; 22:50:50 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Mop prodan hasta olmak uzereyim. Yardim bekliyorum. Cihaz istasyona dönerken veya istedigim odaya giderken kestirmeden duvarlarin icinden gecerek gitmeye calisiyor. Yazılımsal bir sorun mu, çözümu var mi? İade surem bitmeden iade edecegim cozumu yok ise
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pigletx -- 5 Mart 2021; 0:34:20 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Cok zaman maximum modda kullandığınızda olan kronik sorun.E cihaz kapaniyor kullanamiyorsuniz dolayisiyla...Neden islem yapmiyorlar? Klasik t.h.h garantili bir cihaz işte. -
Fanı ve sensörü değiştirip kurtulacaklarına sizinle neden tartışıyorlar, anlamak mümkün değil.
Yeni 1C aldığınızda bu sorun olmuyor da, aynı versiyon yazılımı kullanan eski cihazda sorun var isr bu nasıl yazılım kaynaklı olabilir? -
Ana konuda da yazdım size hocam, haritanızda kayma/üst üste binme veya oda renk ve sınırlarında birbiren geçme var mı?
Harita görseli paylaşırsanız daha sağlıklı bilgi alabilirsiniz.
Saygılar
-
Ana konuda aktif üyelerin yorum sayısının istatistiğini tutup, gönüllülük esasına bağlı kalarak tecrübe ettiklerini ve öğrendiklerini başkalarıyla payalaşanlara ateş eden arkadaşlar ne hikmetse buralara gelip hiç bu yorumları görmüyorlar!!!
Kuru kuru eleştirip robot süpürgeler hakkında bilgi sahibi olmayan üylerin kafasını karıştırıyorlar... Bende diyorum ki asıl o eleştirileri yapan arkadaşlar belli markaların TEMSİLCİLERİ, AKTİF PAZARLAMACILARI...
Bu konuyada gelip mağdurların haklarını savunup, akıl verseleryaa...
-
-
Cok tesekkur ederim ilgilendigin icin hocam
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ana konusundan cevap verdim hocam :)
Bu arada Dock'un olduğu salonun sırtıyla mutfağınızın sırtının çok yakın olduğu noktada dock'un olduğu yere gelmesi çok manidar olmuş :)
''mutfak tarafindan balkonu biraz algilamis''
Balkon ve onun gibi robotun lidar'la görüpte gidemediği veya gitmeyeceği yerleri uygulamadan Yasaklı Alan olarak seçerseniz (sanal duvar işe yaramaz) robot temizlik görevi sırasıdan o alanlara gidip öğrenme çabasına girmez, o noktalarda boşu boşuna zaman ve şarj harcamaz bilginiz olsun. Onun dışında o gri alanların haritada görünmesi dışında bir sakıncası yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mali_bu16 -- 5 Mart 2021; 20:46:15 > -
-
Nereden aldınız? Garanti ve fiyat konusunda bilgi verebilirmisiniz! -
Hepsiburada'dan aldım, Geçen hafta aldığımda 3.819 TL'ydi, şu an 3.800 TL, araştırırken de fiyatı 4.100 ve 3.900 arasında değişiyordu. Delta Servis garantili, garantisi ve faturası kutunun üzerindeydi. Türkçe Kullanım Kılavuzu da var. Uygulama da Türkçe, robot yine İngilizce. Wifi bağlantısı da çok kolay oldu, şarj istasyonunu da bulmakla ilgili bi' sorun yaşamadı, onu da şöyle yaptım, oda olarak birleşik duvarlara denk gelecek şekilde koymadım, burada duvardan dolayı istasyona duvardan gitmeye çalışıyor gibi yorumlar okumuştum, direkt kapıdan girince karşı duvara (dış cepheye) denk gelecek şekilde koydum, sorun olmadı, umarım sonrasında da olmaz 🙂 -
Teşekkürler -
Selamlar. Vacuum Mop 1C aldım ama kutusunda 1C yazmıyor. Bu ikisi farklı ürün değil dimi? Birde Vacuum Mop da Türkçe dil desteği varmıydı? Ben yapamadım sanki
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Vacuum Mop 2 Pro+'a 2. temizliği yaptırdım, haritada değişiklik olmadı, Mi Home uygulamasından oda bölme için ayrıca bi özellik bulamadım, haritayı silip yeniden mi haritalandırmam gerekiyor?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi datkamdat -- 6 Mart 2021; 17:34:41 > -
Manuel oda bölme birleştirme özelliği yoksa bazı odaları birleşik çıkarabilir. Temizlik yaptırdıkça değişiklik yapabilir, silip boşuna yeniden haritalama yapmayın bence.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X