Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (352. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.144.757
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 350351352353354
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Evet dogrudur o hırıltı benim aracımda sadece 1 viteste 2000 devirden sonra geliyor ama 2 vitese gectiğimde veya diger viteslerde herhangi bir ses yok normal bir dizel sesi var. Bence siz bir test sürüşü yapmadan almayın.

    dediğiniz gibi en iyisi test sürüşü yapmak.ama büyük ihtimalle herşeye rağmen astra alacağım gibi gözüküyor

    Test sürüşünü yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey vites yani şunları yapmanız size yol gösterir 1 viteste dur kalk yapın, birkaç defa 1 - boş sonra tekrar 1 - boş sonra 1 - 2 boş yavaşla tekrar 2 yada çok yavaşla tekrar 1 vs vsbyada 3 viteste yavaşlayın 2 ye düşmeden hafif hafif gaz yedirerek toparlatmaya çalışın araca, test bu araca benzinliden falan geçerseniz kötü bir hisse kapılmanız normal çünkü araca alışmanız lazım biraz alıştıktan sonra ben hiç sorun yaşamadım doğruya doğru alışana kadar biraz huylandım ama sonra anladım ki bu arabada katlanılmayacak bir sorun yok biraz alıştıktan sonra arabayla uyumdan bahsediyorum kullanması gayet keyifli bir araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Evet dogrudur o hırıltı benim aracımda sadece 1 viteste 2000 devirden sonra geliyor ama 2 vitese gectiğimde veya diger viteslerde herhangi bir ses yok normal bir dizel sesi var. Bence siz bir test sürüşü yapmadan almayın.

    dediğiniz gibi en iyisi test sürüşü yapmak.ama büyük ihtimalle herşeye rağmen astra alacağım gibi gözüküyor

    Test sürüşünü yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey vites yani şunları yapmanız size yol gösterir 1 viteste dur kalk yapın, birkaç defa 1 - boş sonra tekrar 1 - boş sonra 1 - 2 boş yavaşla tekrar 2 yada çok yavaşla tekrar 1 vs vsbyada 3 viteste yavaşlayın 2 ye düşmeden hafif hafif gaz yedirerek toparlatmaya çalışın araca, test bu araca benzinliden falan geçerseniz kötü bir hisse kapılmanız normal çünkü araca alışmanız lazım biraz alıştıktan sonra ben hiç sorun yaşamadım doğruya doğru alışana kadar biraz huylandım ama sonra anladım ki bu arabada katlanılmayacak bir sorun yok biraz alıştıktan sonra arabayla uyumdan bahsediyorum kullanması gayet keyifli bir araç.

    yararlı bilgi, teşekkürler






  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Test sürüşünü yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey vites yani şunları yapmanız size yol gösterir 1 viteste dur kalk yapın, birkaç defa 1 - boş sonra tekrar 1 - boş sonra 1 - 2 boş yavaşla tekrar 2 yada çok yavaşla tekrar 1 vs vsbyada 3 viteste yavaşlayın 2 ye düşmeden hafif hafif gaz yedirerek toparlatmaya çalışın araca, test bu araca benzinliden falan geçerseniz kötü bir hisse kapılmanız normal çünkü araca alışmanız lazım biraz alıştıktan sonra ben hiç sorun yaşamadım doğruya doğru alışana kadar biraz huylandım ama sonra anladım ki bu arabada katlanılmayacak bir sorun yok biraz alıştıktan sonra arabayla uyumdan bahsediyorum kullanması gayet keyifli bir araç.

    bahsettiğiniz kullanım tarzı tam şehir içi trafiğine uyuyor.bu yararlı tavsiye için sağolun.önceki aracımda dizeldi o yüzden çabuk alışırım diye düşünüyorum.ayrıca performans yönünden beni çok üzeceğini sanmıyorum ama bariz bi hantallıkla karşılaşırsamda ilk bakımdan sonra chip tuning yaptırarak bu sorunu halledebilirim diye düşünüyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Test sürüşünü yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey vites yani şunları yapmanız size yol gösterir 1 viteste dur kalk yapın, birkaç defa 1 - boş sonra tekrar 1 - boş sonra 1 - 2 boş yavaşla tekrar 2 yada çok yavaşla tekrar 1 vs vsbyada 3 viteste yavaşlayın 2 ye düşmeden hafif hafif gaz yedirerek toparlatmaya çalışın araca, test bu araca benzinliden falan geçerseniz kötü bir hisse kapılmanız normal çünkü araca alışmanız lazım biraz alıştıktan sonra ben hiç sorun yaşamadım doğruya doğru alışana kadar biraz huylandım ama sonra anladım ki bu arabada katlanılmayacak bir sorun yok biraz alıştıktan sonra arabayla uyumdan bahsediyorum kullanması gayet keyifli bir araç.

    bahsettiğiniz kullanım tarzı tam şehir içi trafiğine uyuyor.bu yararlı tavsiye için sağolun.önceki aracımda dizeldi o yüzden çabuk alışırım diye düşünüyorum.ayrıca performans yönünden beni çok üzeceğini sanmıyorum ama bariz bi hantallıkla karşılaşırsamda ilk bakımdan sonra chip tuning yaptırarak bu sorunu halledebilirim diye düşünüyorum

    İnsanlar bu arabaya haksız yere hantal diyorlar gaza basmasını bilmiyorlar test sürüşünde rica et biraz agresif kullanabilirmiyim de ve gaz pedalına sonuna kadar bas 1 viteste bak hantalmı araç çok ciddiyim dene bir kere ben denedim ordan biliyorum :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    Astrası olan arkadaşlar tampon koruma bantını taktırın tavsiye ederim 2011 model classic 3 aracıma taktırdım 15 tl gerçekten çok güzel oldu ve yakıştı isteyen olursa resim atarım



    Oldukca güzel görünüyor!

    Serviste mi taktırdınız? Nasıl monte ediliyor? Çıkarmak istediginizde bir sıkıntı yaratıyor mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulosele

    quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    Astrası olan arkadaşlar tampon koruma bantını taktırın tavsiye ederim 2011 model classic 3 aracıma taktırdım 15 tl gerçekten çok güzel oldu ve yakıştı isteyen olursa resim atarım



    Oldukca güzel görünüyor!

    Serviste mi taktırdınız? Nasıl monte ediliyor? Çıkarmak istediginizde bir sıkıntı yaratıyor mu?

    Aksesuarcıdan aldım , kendiside taktı çift taraflı bant ile yapışıyor çıkarmak istendiğinde bi sorun olmuyor
  • Resimler için teşekkürler By_emre34
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren

    Resimler için teşekkürler By_emre34


    Rica ederim



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_emre34 -- 26 Ocak 2012; 17:17:27 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Test sürüşünü yaparken dikkat etmeniz gereken en önemli şey vites yani şunları yapmanız size yol gösterir 1 viteste dur kalk yapın, birkaç defa 1 - boş sonra tekrar 1 - boş sonra 1 - 2 boş yavaşla tekrar 2 yada çok yavaşla tekrar 1 vs vsbyada 3 viteste yavaşlayın 2 ye düşmeden hafif hafif gaz yedirerek toparlatmaya çalışın araca, test bu araca benzinliden falan geçerseniz kötü bir hisse kapılmanız normal çünkü araca alışmanız lazım biraz alıştıktan sonra ben hiç sorun yaşamadım doğruya doğru alışana kadar biraz huylandım ama sonra anladım ki bu arabada katlanılmayacak bir sorun yok biraz alıştıktan sonra arabayla uyumdan bahsediyorum kullanması gayet keyifli bir araç.

    bahsettiğiniz kullanım tarzı tam şehir içi trafiğine uyuyor.bu yararlı tavsiye için sağolun.önceki aracımda dizeldi o yüzden çabuk alışırım diye düşünüyorum.ayrıca performans yönünden beni çok üzeceğini sanmıyorum ama bariz bi hantallıkla karşılaşırsamda ilk bakımdan sonra chip tuning yaptırarak bu sorunu halledebilirim diye düşünüyorum

    İnsanlar bu arabaya haksız yere hantal diyorlar gaza basmasını bilmiyorlar test sürüşünde rica et biraz agresif kullanabilirmiyim de ve gaz pedalına sonuna kadar bas 1 viteste bak hantalmı araç çok ciddiyim dene bir kere ben denedim ordan biliyorum :)

    gaza basınca iyi şahlanıyor




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm




    İnsanlar bu arabaya haksız yere hantal diyorlar gaza basmasını bilmiyorlar test sürüşünde rica et biraz agresif kullanabilirmiyim de ve gaz pedalına sonuna kadar bas 1 viteste bak hantalmı araç çok ciddiyim dene bir kere ben denedim ordan biliyorum :)

    zaten aracı test ettiğimde şaşırdığım bi noktada oydu.çünkü genelde arabanın performansından pek memnun olmayanlar özellikle 1. vitesden şikayet ediyolardı.ama ben arkadaşımın aracını test ettiğimde özellikle 1. viteste dip gaz yaptım.2000 devirden sonra gerçekten beklemediğim bir şekilde ileri atıldı araç. 1.vites oranıda başkalarının bahsettiği gibi kısa değildi gayet iyi ayarlanmış




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SucRe-38

    Beyler bugün üzücü bir olay yaşadık.Babam arabayı her zaman park ettiğimiz yokuşa çekerken geri vitese taktı. O anda araba komple elektriği kesti heralde. Direksiyon kitlendi fren tutmadı. Zar zor arabayı kimsenin çarpmıyacağı bir yere çektik. Marşa ne kadar bastıysakta olmadı araba çalışmadı. Bizde çekici çağırıp servise çektirdik arabayı. İnşallah büyük bi masraf açmaz.

    Arkadaşlar bugün aracımıza servis tarafından bakıldı. Triger v kayışına bişeyler olmuş , Bilyeler fln mı ne dağılmış , Elektrik kacağı fln olmuş araba aküyü bitirmiş. Bir sürü şey olmuş valla :) 600 tl fln masraf çıkardı ama 470 tl ye kdr indirdik fiyatı.




  • Astrayı kesinlikle tavsiye ederim motor için havalar biraz düzelsin bi hız denemesi yapıcaz video çekicem büyük ihtimal gönderirim 200 220 limitleri bir kereye mahsus zorluycaz :)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi By_emre34 -- 27 Ocak 2012; 1:16:30 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: SucRe-38

    quote:

    Orijinalden alıntı: SucRe-38

    Beyler bugün üzücü bir olay yaşadık.Babam arabayı her zaman park ettiğimiz yokuşa çekerken geri vitese taktı. O anda araba komple elektriği kesti heralde. Direksiyon kitlendi fren tutmadı. Zar zor arabayı kimsenin çarpmıyacağı bir yere çektik. Marşa ne kadar bastıysakta olmadı araba çalışmadı. Bizde çekici çağırıp servise çektirdik arabayı. İnşallah büyük bi masraf açmaz.

    Arkadaşlar bugün aracımıza servis tarafından bakıldı. Triger v kayışına bişeyler olmuş , Bilyeler fln mı ne dağılmış , Elektrik kacağı fln olmuş araba aküyü bitirmiş. Bir sürü şey olmuş valla :) 600 tl fln masraf çıkardı ama 470 tl ye kdr indirdik fiyatı.

    arabanız kaç model?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: By_emre34

    Astrayı kesinlikle tavsiye ederim motor için havalar biraz düzelsin bi hız denemesi yapıcaz video çekicem büyük ihtimal gönderirim 200 220 limitleri bir kereye mahsus zorluycaz :)

    ben motoru açarken 210 u görmüştüm
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm




    İnsanlar bu arabaya haksız yere hantal diyorlar gaza basmasını bilmiyorlar test sürüşünde rica et biraz agresif kullanabilirmiyim de ve gaz pedalına sonuna kadar bas 1 viteste bak hantalmı araç çok ciddiyim dene bir kere ben denedim ordan biliyorum :)

    zaten aracı test ettiğimde şaşırdığım bi noktada oydu.çünkü genelde arabanın performansından pek memnun olmayanlar özellikle 1. vitesden şikayet ediyolardı.ama ben arkadaşımın aracını test ettiğimde özellikle 1. viteste dip gaz yaptım.2000 devirden sonra gerçekten beklemediğim bir şekilde ileri atıldı araç. 1.vites oranıda başkalarının bahsettiği gibi kısa değildi gayet iyi ayarlanmış

    Evet doğrudur ama insanların sorun diye adlandırdığı şey aslında şu mesela 1 viteste trafikte kalkışı yaptınız tam devir yükseldi 2. vitese geçmeniz gerek öndeki araç fren yaptı sizde boşa attınız sonra tekrar 1 yapmak için ya hızınızı çok düşüreceksiniz yada 2 ye atıp hafif gazla yavaş yavaş hızlanıcaksınız ama bunu yapmak yerine zorla 1 vitese takıyorlar araba bi anda motor freni yapıyor sonra tekrar sert gaza basıyor bu sefer öne atılıyor araç yada 2 ye takıp gaza basıyor araba toparlamaya calıstıkca gitmiyor diye daha fazla basıyorlar sonrada araba boguluyor bu nasıl arabaya gitmiyor diyorlar. Yada yokuşta deviri yükseltmeden vites geçişi yapıyorlar araç devir kaybettikçe gitmiyor diyorlar. Yada dik yokuşta araca biraz fazla gaz vermeden kaldırmaya calısıp kaldıramıyorlar. Hepsinin sonucunda arabaya bahane buluyorlar. Bende şunu söylüyorum istediğiniz yerde istediğiniz şekilde test edin bu araca uyum sagladıktan sonra alıştıktan sonra bunların hiçbirini yaşamıyorsunuz alışma sürecide aylar sürmüyor ben aracımı aldım 3 hafta oldu toplasanız 10 kere bindim 500 km yaptım şuan hiç sorunsuz kullanıyorum bu konuda öyle çok kabiliyetli olduğumda söylenemez sadece alışma sürecinde biraz dikkatinizi verdiğinizde ve ön yargılı olmadığınızda olay çözülüyor sonra zaten refleks olarak yapılıyor hersey. Opeli korumak gibide bir derdim yok yıllardır toyota kullanıyoruz babamda 2012 toyota corolla D4D var bazen babam benim aracımı bazende ben onun aracını kullanıyorum, benim için hiç farketmiyor işyerinde GOLF var hastasonlarıda ona biniyorum Sportline 115 HP, kardeşimde 2012 jetta var benzinli 140 HP, Kuzeninde fiesta var dizel, eniştemde avensis var 2.0 benzinli hepsinide sık sık kullanıyorum ben bir kere motorlarından şikayet etmedim her motorun ve şanzımanın karakteri farklı sonuçta bir kere 300 km 1.2 clio kullandım yazın sıcağında klima acık arabada 2 yetişkin 2 çocuk var, astraya laf söyleyenler o araca binse sanırım burayı toz duman ederlerdi. SONUÇ OLARAK 1.3 motorlu bir araca göre bence üstüne düşen görevi çok iyi yapıyor Astra araç alırken göz önünde bulundurduğum tüm kriterleri karşıladı. Eleştiriyi yapmak için yapacaksak bana bir Mercedes verin test edelim buluruz yazacak bişeyler mutlaka.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm


    Evet doğrudur ama insanların sorun diye adlandırdığı şey aslında şu mesela 1 viteste trafikte kalkışı yaptınız tam devir yükseldi 2. vitese geçmeniz gerek öndeki araç fren yaptı sizde boşa attınız sonra tekrar 1 yapmak için ya hızınızı çok düşüreceksiniz yada 2 ye atıp hafif gazla yavaş yavaş hızlanıcaksınız ama bunu yapmak yerine zorla 1 vitese takıyorlar araba bi anda motor freni yapıyor sonra tekrar sert gaza basıyor bu sefer öne atılıyor araç yada 2 ye takıp gaza basıyor araba toparlamaya calıstıkca gitmiyor diye daha fazla basıyorlar sonrada araba boguluyor bu nasıl arabaya gitmiyor diyorlar. Yada yokuşta deviri yükseltmeden vites geçişi yapıyorlar araç devir kaybettikçe gitmiyor diyorlar. Yada dik yokuşta araca biraz fazla gaz vermeden kaldırmaya calısıp kaldıramıyorlar. Hepsinin sonucunda arabaya bahane buluyorlar. Bende şunu söylüyorum istediğiniz yerde istediğiniz şekilde test edin bu araca uyum sagladıktan sonra alıştıktan sonra bunların hiçbirini yaşamıyorsunuz alışma sürecide aylar sürmüyor ben aracımı aldım 3 hafta oldu toplasanız 10 kere bindim 500 km yaptım şuan hiç sorunsuz kullanıyorum bu konuda öyle çok kabiliyetli olduğumda söylenemez sadece alışma sürecinde biraz dikkatinizi verdiğinizde ve ön yargılı olmadığınızda olay çözülüyor sonra zaten refleks olarak yapılıyor hersey. Opeli korumak gibide bir derdim yok yıllardır toyota kullanıyoruz babamda 2012 toyota corolla D4D var bazen babam benim aracımı bazende ben onun aracını kullanıyorum, benim için hiç farketmiyor işyerinde GOLF var hastasonlarıda ona biniyorum Sportline 115 HP, kardeşimde 2012 jetta var benzinli 140 HP, Kuzeninde fiesta var dizel, eniştemde avensis var 2.0 benzinli hepsinide sık sık kullanıyorum ben bir kere motorlarından şikayet etmedim her motorun ve şanzımanın karakteri farklı sonuçta bir kere 300 km 1.2 clio kullandım yazın sıcağında klima acık arabada 2 yetişkin 2 çocuk var, astraya laf söyleyenler o araca binse sanırım burayı toz duman ederlerdi. SONUÇ OLARAK 1.3 motorlu bir araca göre bence üstüne düşen görevi çok iyi yapıyor Astra araç alırken göz önünde bulundurduğum tüm kriterleri karşıladı. Eleştiriyi yapmak için yapacaksak bana bir Mercedes verin test edelim buluruz yazacak bişeyler mutlaka.

    yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.kusur bulmak istedikten sonra bütün araçlarda ufak tefekte olsa kusur bulunur.toyota da 1.4 d4d 90 hp lik motor kullanıyor.o aracıda test ettim opelden üstünlüğünü hissetmedim ama kimse toyotayı şikayet etmiyor herkes opelden bahsediyor.benim için 1.3 cdti gayet yeterli geldi ve aracada çabuk uyum sağlayacağıma inanıyorum.önceliğim süspansiyon konforu,araç içerisinde tıkırtı ve motor sesinin olmaması ve yeterli genişlik.umarım bu aradığım özellikleri astrada bulurum.




  • Aracı devirli kullanırsanız performans sorunu yaşamazsanız , biraz basmak lazım sadece bu.

    Sonucta 1.3 motor ve ona gore kısmen agır araç kombinasyonunu düzgün kullanabilmek için devirli kullanmak gerekiyor. 500km i bitirdim aracımla ay başında almıştım. Bu tarz bir kullanım tecrubesini kazandım denebilir :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zooplankton

    quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm


    Evet doğrudur ama insanların sorun diye adlandırdığı şey aslında şu mesela 1 viteste trafikte kalkışı yaptınız tam devir yükseldi 2. vitese geçmeniz gerek öndeki araç fren yaptı sizde boşa attınız sonra tekrar 1 yapmak için ya hızınızı çok düşüreceksiniz yada 2 ye atıp hafif gazla yavaş yavaş hızlanıcaksınız ama bunu yapmak yerine zorla 1 vitese takıyorlar araba bi anda motor freni yapıyor sonra tekrar sert gaza basıyor bu sefer öne atılıyor araç yada 2 ye takıp gaza basıyor araba toparlamaya calıstıkca gitmiyor diye daha fazla basıyorlar sonrada araba boguluyor bu nasıl arabaya gitmiyor diyorlar. Yada yokuşta deviri yükseltmeden vites geçişi yapıyorlar araç devir kaybettikçe gitmiyor diyorlar. Yada dik yokuşta araca biraz fazla gaz vermeden kaldırmaya calısıp kaldıramıyorlar. Hepsinin sonucunda arabaya bahane buluyorlar. Bende şunu söylüyorum istediğiniz yerde istediğiniz şekilde test edin bu araca uyum sagladıktan sonra alıştıktan sonra bunların hiçbirini yaşamıyorsunuz alışma sürecide aylar sürmüyor ben aracımı aldım 3 hafta oldu toplasanız 10 kere bindim 500 km yaptım şuan hiç sorunsuz kullanıyorum bu konuda öyle çok kabiliyetli olduğumda söylenemez sadece alışma sürecinde biraz dikkatinizi verdiğinizde ve ön yargılı olmadığınızda olay çözülüyor sonra zaten refleks olarak yapılıyor hersey. Opeli korumak gibide bir derdim yok yıllardır toyota kullanıyoruz babamda 2012 toyota corolla D4D var bazen babam benim aracımı bazende ben onun aracını kullanıyorum, benim için hiç farketmiyor işyerinde GOLF var hastasonlarıda ona biniyorum Sportline 115 HP, kardeşimde 2012 jetta var benzinli 140 HP, Kuzeninde fiesta var dizel, eniştemde avensis var 2.0 benzinli hepsinide sık sık kullanıyorum ben bir kere motorlarından şikayet etmedim her motorun ve şanzımanın karakteri farklı sonuçta bir kere 300 km 1.2 clio kullandım yazın sıcağında klima acık arabada 2 yetişkin 2 çocuk var, astraya laf söyleyenler o araca binse sanırım burayı toz duman ederlerdi. SONUÇ OLARAK 1.3 motorlu bir araca göre bence üstüne düşen görevi çok iyi yapıyor Astra araç alırken göz önünde bulundurduğum tüm kriterleri karşıladı. Eleştiriyi yapmak için yapacaksak bana bir Mercedes verin test edelim buluruz yazacak bişeyler mutlaka.

    yazdıklarınıza tamamen katılıyorum.kusur bulmak istedikten sonra bütün araçlarda ufak tefekte olsa kusur bulunur.toyota da 1.4 d4d 90 hp lik motor kullanıyor.o aracıda test ettim opelden üstünlüğünü hissetmedim ama kimse toyotayı şikayet etmiyor herkes opelden bahsediyor.benim için 1.3 cdti gayet yeterli geldi ve aracada çabuk uyum sağlayacağıma inanıyorum.önceliğim süspansiyon konforu,araç içerisinde tıkırtı ve motor sesinin olmaması ve yeterli genişlik.umarım bu aradığım özellikleri astrada bulurum.

    Benim aracım yeni ve tıkırtı sorunu için bişey diyemem çünkü bende şuan bişey yok, süspansiyon komforu benim şahsi fikrim corolladan daha iyi tabiki bende good year lastik var babamda Michelin lastik var bunuda yazmamda yarar var. Astrada yeterli ufak eşya gözü yok ama benim bir telefonum oluyor elimde onuda saga sola atıyorum pek kullanmadığım için :) corollada çok fazla eşya gözü var. Corollanın en büyük artısı VSC yani (ESP) diğerleri çokta önemli değil benim için. İç genişlik olarak corolla daha geniş gerek ön gerek arka diz mesafesi olsun birde corollada arkada taban düz egzos çıkıntısı yok arkadakiler daha rahat ediyoruz diyorlar arkada kol dayamada var. Ama astranın bagajı daha geniş onun nedenide yedek lastik ince kullanılmış. 2 araç hakkında neyi karşılaştırmamı isterseniz yapabilirim her zaman elimin altında olan araçlar garajda yan yana duruyorlar ikisindende memnunum corolla yıllardır kendini kanıtladı astra yada opel marka araç kullanmaya yeni başladım şimdilik çok memnunum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engyldrm

    Benim aracım yeni ve tıkırtı sorunu için bişey diyemem çünkü bende şuan bişey yok, süspansiyon komforu benim şahsi fikrim corolladan daha iyi tabiki bende good year lastik var babamda Michelin lastik var bunuda yazmamda yarar var. Astrada yeterli ufak eşya gözü yok ama benim bir telefonum oluyor elimde onuda saga sola atıyorum pek kullanmadığım için :) corollada çok fazla eşya gözü var. Corollanın en büyük artısı VSC yani (ESP) diğerleri çokta önemli değil benim için. İç genişlik olarak corolla daha geniş gerek ön gerek arka diz mesafesi olsun birde corollada arkada taban düz egzos çıkıntısı yok arkadakiler daha rahat ediyoruz diyorlar arkada kol dayamada var. Ama astranın bagajı daha geniş onun nedenide yedek lastik ince kullanılmış. 2 araç hakkında neyi karşılaştırmamı isterseniz yapabilirim her zaman elimin altında olan araçlar garajda yan yana duruyorlar ikisindende memnunum corolla yıllardır kendini kanıtladı astra yada opel marka araç kullanmaya yeni başladım şimdilik çok memnunum.

    samimi cevaplarınız için gerçekten çok teşekkür ederim.aracı alana kadar biraz başınızı ağrıtacam sanırım mesela araçta yüksek hızlarda rüzgar sesi,uğultu yada lastik sesi oluyor mu? oluyorsa kaç km hızdan sonra yapmaya başlıyor.yalıtım olarak corolla mı yoksa astra mı daha başarılı? yada iki araç arasından hangisi daha az yakıyor? bana astra nın ön konsolu corollada kullanılan malzemeden daha kaliteli gelmişti.size görede böyle mi? yol tutuş olarak hangisi daha üstün( tabi corolladaki esp devreye girene kadar). son olarak uzun yolculuklarda hangi araç daha rahat yani hangisi daha az yoruyor koltukların sertlik durumları hangisinde daha iyi ayarlanmış.çok fazla soru sordum kusura bakmayın cevaplarınız için şimdiden teşekkür ederim




  • 
Sayfa: önceki 350351352353354
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.