Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (222. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
5 Misafir (1 Mobil) - 4 Masaüstü1 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.842
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar bir sorum daha olacak 2010 astra elegance aracımda klimayı bilgi ekranından aktif yaptığımda eğer havalandırma konumu sıfır da ise yani klima devre dışı ise aracın performansında olumlu yönde büyük bir değişim hissediyorum rolantide devir 1,2 rakam yukarda oluyor bunun nedenini bilen varmı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhaneren


    quote:

    Orijinalden alıntı: mir.21

    yolbilgisayarı nasıl sıfırlanır bende bugün arabamı teslim aldım herkese hayırlı olsun


    Sıfırlamak istiğiniz veriyi OK tuşuna basılı tutarak sıfırlayabilirsiniz. MENZİL verisi sakın SIFIRLAMAYIN



    Merak ettim şimdi Menzil berisini niye sıfırlamayalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staff55

    Arkadaşlar bir sorum daha olacak 2010 astra elegance aracımda klimayı bilgi ekranından aktif yaptığımda eğer havalandırma konumu sıfır da ise yani klima devre dışı ise aracın performansında olumlu yönde büyük bir değişim hissediyorum rolantide devir 1,2 rakam yukarda oluyor bunun nedenini bilen varmı?



    Klimayı çalıştırdığın için arabanın devir saati yükseliyor,motor klima için güç üretmek zorunda, buda arabayı daha devirli kullanmana sebeb oluyor, tavsiye edilen 2000-2500 kullanma devrilerine daha çabuk ulaşıyosun, buda performans artışı gibi bir etkiye sebeb olurken yakıt tüketiminde aynı oranda artıyor. havalandırma konumu 0 olsa bile klimanın açık olduğunu, çalışmaya hazır olduğunu da unutmamak lazım..
  • aphele yani havalandırma sıfırda bile olsa yakıt miktarında artış olur mu? motor sesi değişmiyor çünkü. Yanlız grafik bilgi ekranı daha önceki modellerde böyle bir duruma imkan vermiyordu yani ekrandan klimayı açıp kapatamıyrosun diye biliyorum.
    aracımı ilk çalıştırdığımdan 5 sn sonra direksiyonun üst kısmından 2 sn lik bir uğultu geliyor sonra tekrar çalıştırana kadar duyulmuyor ne olabilir? 2010 astra H CDTİ sedan
  • Aracım su an 14900 km'de, haftasonu sehirdısına tatile gitmeyi düsünüyorum, acaba 15000 bakımına aracım 15800 km olarak götürürsem garanti konusunda bir sıkıntı olur mu?

    Ayrıca Astra 1.3 CDTI 15000 km bakım ücretleri hakkında bilginiz var mı? Bursa'da ne yazık ki tek secenek Neskar.

    Simdiden tesekkurler...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staff55

    aphele yani havalandırma sıfırda bile olsa yakıt miktarında artış olur mu? motor sesi değişmiyor çünkü. Yanlız grafik bilgi ekranı daha önceki modellerde böyle bir duruma imkan vermiyordu yani ekrandan klimayı açıp kapatamıyrosun diye biliyorum.
    aracımı ilk çalıştırdığımdan 5 sn sonra direksiyonun üst kısmından 2 sn lik bir uğultu geliyor sonra tekrar çalıştırana kadar duyulmuyor ne olabilir? 2010 astra H CDTİ sedan




    grafik bilgi ekranından klimayı açık konuma getirmen yakıt artışı için yeterli, havalandırma sıfırda bile olsa, çünki sen havalandırmayı açmıyosun ama klima çalışıyor sonuçta, mesela elini tut havalandırmalara soğuk havayı hissedeceksindir.
    dijital klimaya o yüzden komple dijital yapalım ekrandan acıp kapasınlar die düşünmüşler heralde :), ama bana zor gelior açıp kapamak klimayı.
    sonuçta ekranda ECO yazmadıkca bilki fazla yakıt tüketiyosun.
    Ses konusunda hiçbir fikrim yok.




  • yani hız kısmını "0" getirdimizde klima kapalı olmuyor mu? eğer öyleyse nasıl kapatıyoruz?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: staff55

    1-Kapılar kapanmıyor
    2-malesef yok
    3- aracı ilk çalıştırdığından sonra 1 defa firene basmadan cruse kontrol çalışmaz.
    Yardımcı olur umarım.
    Benim merak ettiğim bir konu var aracı ilk çalıştırdığımda 5 sn sonra 2 sn lik bir uğultu geliyor sonra tekrar çalıştırana kadar duyulmuyor ne olabilir? 2010 astra H CDTİ sedan



    Bu uğultu muhtemelen direksiyon hidrolik pompasının zırıltısı benim gördüğüm bütün astra larda var.tabii benimkinde de .Servis bunun problem olmadığını da söylemişti.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aphele

    arkadaşlar bende 2010 model 1,3 enjoy elegance var, şuana kadar öğrenemediğim 1-2 özellik ve ufak tefek sorunlar hakkında yardımınıza ihtiyacım var
    1- Araç haraket ettiğinde kapılar otomatik kapanıyormu, kapanıyorsa nasıl oluyor..?
    2- Arka kapılarda çocuk kilidi haricinde, içerden açılmasını önleyen bir kilit sistemi varmı.? ( her seferinde inip kapıyı açmaktan sıkıldım)
    3- Cruse control bazen çalışmıyor. Kenara çekip istop ediyorum, tekrar çalıştırıp hızlandığımda genelde çalışıyor,
    bunu neden yapıor olabilir,
    4- Merak eden arkadaşlar için, yakıt tüketimim şehir içi 5,4 şehir dışı 4,9- 4,8 lt civarında. motorun performansından son derece memnunum.



    3.Cruise yolda devreye girmiyorsa gaz ve debriyaj pedalına bağlı sensörler vardır,DEVREYE GİRMEDİĞİ anda ya debriyaja ya da frene hafifce dokunup tekrar devreye almaya çalışın bu işe yarayacaktır.




  • Arkadaşlar,
    Cruise Control frene basmak dışında nasıl devreden çıkartılıyor?Kitapçıkta CC yi devreye sokan sinyal kolundan devreden çıkartılacağı yazılıyor ama ben yapamadım.Ya hız artıyor ya da hız azaltılıyor ama illaki frene basmak gerekiyor devreden çıkarmak için.Düğmeden yapabilen var mı?
  • ben kolda cc yi iptal etim şöyle oluyor cc yi devreye sokarken biri hızı düşüürür biride indirir onun hemen altın da bir düğme daha var ona tıklarsan devre dışı kalır.umarım yardımcı olmuşumdur.benim klimada dijital sadece dışardaki havayı içeriye alabiliyormuyuz klimayı çalıştırmadan?birde klima çalışırken fan hızını sıfıra düşürürsen klima devre dışı kalır saygılar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: enginsel


    quote:

    Orijinalden alıntı: aphele

    arkadaşlar bende 2010 model 1,3 enjoy elegance var, şuana kadar öğrenemediğim 1-2 özellik ve ufak tefek sorunlar hakkında yardımınıza ihtiyacım var
    1- Araç haraket ettiğinde kapılar otomatik kapanıyormu, kapanıyorsa nasıl oluyor..?
    2- Arka kapılarda çocuk kilidi haricinde, içerden açılmasını önleyen bir kilit sistemi varmı.? ( her seferinde inip kapıyı açmaktan sıkıldım)
    3- Cruse control bazen çalışmıyor. Kenara çekip istop ediyorum, tekrar çalıştırıp hızlandığımda genelde çalışıyor,
    bunu neden yapıor olabilir,
    4- Merak eden arkadaşlar için, yakıt tüketimim şehir içi 5,4 şehir dışı 4,9- 4,8 lt civarında. motorun performansından son derece memnunum.



    3.Cruise yolda devreye girmiyorsa gaz ve debriyaj pedalına bağlı sensörler vardır,DEVREYE GİRMEDİĞİ anda ya debriyaja ya da frene hafifce dokunup tekrar devreye almaya çalışın bu işe yarayacaktır.



    teşekkürler en kısa zamanda deneyeceğim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mir.21

    ben kolda cc yi iptal etim şöyle oluyor cc yi devreye sokarken biri hızı düşüürür biride indirir onun hemen altın da bir düğme daha var ona tıklarsan devre dışı kalır.umarım yardımcı olmuşumdur.benim klimada dijital sadece dışardaki havayı içeriye alabiliyormuyuz klimayı çalıştırmadan?birde klima çalışırken fan hızını sıfıra düşürürsen klima devre dışı kalır saygılar


    koldan cc yi iptal edemezin fren yada debraja basman gerekli iptal etmek için.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafermavi

    yani hız kısmını "0" getirdimizde klima kapalı olmuyor mu? eğer öyleyse nasıl kapatıyoruz?



    ilk önce aracınızın model ve donanımı nedir açıklamak için bilmek lazım. kendi aracımdan örenk vermem gerekirse, dijital klimalı astralarda klima fan hızı ayar tekerleğine basınca klima menüsü geliyor bilgi ekranına tekerleği sağa yada sola cevirerek klimayı açabilir, kapatabilir, yada fan üfleme hızlarını değiştirebiliyorsun.
    ama şundan kesinlikle eminimki klima açıkken fan ayarını sıfıra getirsende, fark etmez halen kliman açık demektir.
    kapamak için tekerleğe basarak kapalı konuma getirmen gerekir, zaten ekrandada kapalı konumdayken ekonomik anlamına gelen ECO yazısını göreceksin..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: aphele


    quote:

    Orijinalden alıntı: mir.21

    ben kolda cc yi iptal etim şöyle oluyor cc yi devreye sokarken biri hızı düşüürür biride indirir onun hemen altın da bir düğme daha var ona tıklarsan devre dışı kalır.umarım yardımcı olmuşumdur.benim klimada dijital sadece dışardaki havayı içeriye alabiliyormuyuz klimayı çalıştırmadan?birde klima çalışırken fan hızını sıfıra düşürürsen klima devre dışı kalır saygılar


    koldan cc yi iptal edemezin fren yada debraja basman gerekli iptal etmek için.

    Yanlış bilgiler vermeyelim arkadaşlar sinyal kolundan tabi ki cc iptal olur.Kola dikkatlice bakarsanız yuksarı aşağı ve arkada düz bir düğme vardır,hızınızı hafızaya almak için sadece yukarıdaki tuşa bir kere basarsınız ve hız sabitlenir.Bunun dışında herhangi bir sebepten dolayı frene yada debriyaja basarsanız cc devreden çıkar ama aynı işlemi arkadaki düğmeden de yapabilirsiniz.Bunun dışında hız sabitledikten sonra bir nedenden dolayı fren yada debriyaja bastığınızda cc devre dışı kaldığı zaman daha önce hafızaya aldığınız hızı tekrar çağırmak için yukarı bir kere basarsanız,araç önceki hızına otomatik olarak çıkacak ve o hızda kalacaktır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bulosele

    Aracım su an 14900 km'de, haftasonu sehirdısına tatile gitmeyi düsünüyorum, acaba 15000 bakımına aracım 15800 km olarak götürürsem garanti konusunda bir sıkıntı olur mu?

    Ayrıca Astra 1.3 CDTI 15000 km bakım ücretleri hakkında bilginiz var mı? Bursa'da ne yazık ki tek secenek Neskar.

    Simdiden tesekkurler...

    Dostum 15000 km bakımını benim bildiğim kadarı ile en fazla 200 yada 300 km geçebilirsin bunun üstündeki kilometrelerde garanti konusunda sıkıntı yaratabilirler.Fiyatı 400-450 civarı istanbulda,ama en sağlıklı bilgii servisinizi arayarak öğrenebilirsin...

    Bu arada daha önceki mesajımda 30.000 bakımı için 500 lira civarı demiştim 430 lira tuttu bilginize...
    Bu bakım sırasında şikayetlerimin birisi olan kontağı açıp araç çalışınca ,5sn sonra takırt diye bir ses geliyordu,arızası belli oldu kalorifer klepe motoru arızalıymış,garanti kapsamında siparişi verildi ve parça geldiğinde değiştirecekler.Eğer böyle problemi olan arkadaşlar varsa araçları garanti kapsamında iken baktırmalarında fayda var ve bu problemin çoğu opel de olduğu diğer forum sitelerinde de dile getirilmiş...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi sugarbaro -- 5 Mayıs 2010; 11:58:04 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aphele


    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermavi

    yani hız kısmını "0" getirdimizde klima kapalı olmuyor mu? eğer öyleyse nasıl kapatıyoruz?



    ilk önce aracınızın model ve donanımı nedir açıklamak için bilmek lazım. kendi aracımdan örenk vermem gerekirse, dijital klimalı astralarda klima fan hızı ayar tekerleğine basınca klima menüsü geliyor bilgi ekranına tekerleği sağa yada sola cevirerek klimayı açabilir, kapatabilir, yada fan üfleme hızlarını değiştirebiliyorsun.
    ama şundan kesinlikle eminimki klima açıkken fan ayarını sıfıra getirsende, fark etmez halen kliman açık demektir.
    kapamak için tekerleğe basarak kapalı konuma getirmen gerekir, zaten ekrandada kapalı konumdayken ekonomik anlamına gelen ECO yazısını göreceksin..


    2010 astra 1.3 cdti Hatchback komfor paket. Ben sadece hızı sıfıra getirip bırakıyordum, dediğiniz gibi kapattım ama eco simgesini hala göremedim:(



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi zafermavi -- 5 Mayıs 2010; 15:25:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: zafermavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: aphele


    quote:

    Orijinalden alıntı: zafermavi

    yani hız kısmını "0" getirdimizde klima kapalı olmuyor mu? eğer öyleyse nasıl kapatıyoruz?



    ilk önce aracınızın model ve donanımı nedir açıklamak için bilmek lazım. kendi aracımdan örenk vermem gerekirse, dijital klimalı astralarda klima fan hızı ayar tekerleğine basınca klima menüsü geliyor bilgi ekranına tekerleği sağa yada sola cevirerek klimayı açabilir, kapatabilir, yada fan üfleme hızlarını değiştirebiliyorsun.
    ama şundan kesinlikle eminimki klima açıkken fan ayarını sıfıra getirsende, fark etmez halen kliman açık demektir.
    kapamak için tekerleğe basarak kapalı konuma getirmen gerekir, zaten ekrandada kapalı konumdayken ekonomik anlamına gelen ECO yazısını göreceksin..



    2010 astra 1.3 cdti Hatchback komfor paket. Ben sadece hızı sıfıra getirip bırakıyordum, dediğiniz gibi kapattım ama eco simgesini hala göremedim:(


    Dostum Eco yazısını göremediysen halen klima açık demektir kalorifer 0 konumunda olsa bile.Havalandırma kanallarını yönlerdiğin ortadaki büyük düğmeyi teybe doğru bastırınca menü açılması gerekiyor ordan klima seçeneginin yanındaki kutucukta x işareti varsa onun üzerine gelip tekrar ortadaki dümeye basacaksın...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sugarbaro

    quote:

    Orijinalden alıntı: bulosele

    Aracım su an 14900 km'de, haftasonu sehirdısına tatile gitmeyi düsünüyorum, acaba 15000 bakımına aracım 15800 km olarak götürürsem garanti konusunda bir sıkıntı olur mu?

    Ayrıca Astra 1.3 CDTI 15000 km bakım ücretleri hakkında bilginiz var mı? Bursa'da ne yazık ki tek secenek Neskar.

    Simdiden tesekkurler...

    Dostum 15000 km bakımını benim bildiğim kadarı ile en fazla 200 yada 300 km geçebilirsin bunun üstündeki kilometrelerde garanti konusunda sıkıntı yaratabilirler.Fiyatı 400-450 civarı istanbulda,ama en sağlıklı bilgii servisinizi arayarak öğrenebilirsin...

    Bu arada daha önceki mesajımda 30.000 bakımı için 500 lira civarı demiştim 430 lira tuttu bilginize...
    Bu bakım sırasında şikayetlerimin birisi olan kontağı açıp araç çalışınca ,5sn sonra takırt diye bir ses geliyordu,arızası belli oldu kalorifer klepe motoru arızalıymış,garanti kapsamında siparişi verildi ve parça geldiğinde değiştirecekler.Eğer böyle problemi olan arkadaşlar varsa araçları garanti kapsamında iken baktırmalarında fayda var ve bu problemin çoğu opel de olduğu diğer forum sitelerinde de dile getirilmiş...

    arkadaşım bu ses direksiyonun üstünden mi geliyor du? Benim aracımda da buna benzer bir ses var ama her defasında gelmiyor aracı uzun süreli park ettikten sonra çalıştırınca geliyor ve motoru kapattıktan 5 dk sonra da bir dişli sesine benzeyen bir ses geliyor 4 sn falan sürüyor. bu konuda bir fikrin varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aphele


    quote:

    Orijinalden alıntı: staff55

    aphele yani havalandırma sıfırda bile olsa yakıt miktarında artış olur mu? motor sesi değişmiyor çünkü. Yanlız grafik bilgi ekranı daha önceki modellerde böyle bir duruma imkan vermiyordu yani ekrandan klimayı açıp kapatamıyrosun diye biliyorum.
    aracımı ilk çalıştırdığımdan 5 sn sonra direksiyonun üst kısmından 2 sn lik bir uğultu geliyor sonra tekrar çalıştırana kadar duyulmuyor ne olabilir? 2010 astra H CDTİ sedan




    grafik bilgi ekranından klimayı açık konuma getirmen yakıt artışı için yeterli, havalandırma sıfırda bile olsa, çünki sen havalandırmayı açmıyosun ama klima çalışıyor sonuçta, mesela elini tut havalandırmalara soğuk havayı hissedeceksindir.
    dijital klimaya o yüzden komple dijital yapalım ekrandan acıp kapasınlar die düşünmüşler heralde :), ama bana zor gelior açıp kapamak klimayı.
    sonuçta ekranda ECO yazmadıkca bilki fazla yakıt tüketiyosun.
    Ses konusunda hiçbir fikrim yok.

    Fakat bir süredir klima sıfır konumunda kullanıyorum ortalama tüketimde bir değişiklik olmadı hatta toparlama için gaza daha az bastığımdan dolayı yakıt bira düşyü diyebilirim yanlız uzun yolda aracı cc devrede kullanıyorum.




  • 
Sayfa: önceki 220221222223224
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.