Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (191. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
9 Misafir (2 Mobil) - 7 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.265
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Ids plus olmasın o.

    Alıntıları Göster
    Ben de zahmetine katlandım ve aşağıdaki bilgileri açan olur açamayan olur diye jpg olarak ekledim.
    Bu arada Plus olunca noluyor diye soranlara : Yanlış bilmiyorsam ESP de tek tekere Plus ta ise 3 teke birden müdahale yapılıyor.

    Saygılarımla

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Ben de zahmetine katlandım ve aşağıdaki bilgileri açan olur açamayan olur diye jpg olarak ekledim.
    Bu arada Plus olunca noluyor diye soranlara : Yanlış bilmiyorsam ESP de tek tekere Plus ta ise 3 teke birden müdahale yapılıyor.

    Saygılarımla

     ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları


    Alıntıları Göster
    ESP tek teker Plus 3teker olayı yanlış

    Eğer ESP varsa tüm tekerelere bağımsız bir şekilde frenleme yapar. Bu 3teker olur 1teker olur 2olur onu aracın hareketine göre belirler.

    Plus'tan kasıtları gelişmiş anlamında olması gerek. ESP plus diye bir şey yani + bir durum görmedim.

    @GöKHaN 35

    IDS farklı bir sistem

    Süspansiyon kontrolü, Aracın hızına veya hareketlerine göre süspansiyon kontrol ediliyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkozen

    ESP tek teker Plus 3teker olayı yanlış

    Eğer ESP varsa tüm tekerelere bağımsız bir şekilde frenleme yapar. Bu 3teker olur 1teker olur 2olur onu aracın hareketine göre belirler.

    Plus'tan kasıtları gelişmiş anlamında olması gerek. ESP plus diye bir şey yani + bir durum görmedim.

    @GöKHaN 35

    IDS farklı bir sistem

    Süspansiyon kontrolü, Aracın hızına veya hareketlerine göre süspansiyon kontrol ediliyor.

    ben de esp plusın esp den farkını ilgazi arkadaşın açıkladığı gibi olduğunu bir yerde okudum. opelin esp plus açıklamasında olması lazım. ha opel sallıyorsa bilemem ancak diğer markalardada esp ve esp plus kullanılıyor. esp plus çok daha iyi bir esp olmalı. diye düşünüyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: bkozen

    ESP tek teker Plus 3teker olayı yanlış

    Eğer ESP varsa tüm tekerelere bağımsız bir şekilde frenleme yapar. Bu 3teker olur 1teker olur 2olur onu aracın hareketine göre belirler.

    Plus'tan kasıtları gelişmiş anlamında olması gerek. ESP plus diye bir şey yani + bir durum görmedim.

    @GöKHaN 35

    IDS farklı bir sistem

    Süspansiyon kontrolü, Aracın hızına veya hareketlerine göre süspansiyon kontrol ediliyor.

    ben de esp plusın esp den farkını ilgazi arkadaşın açıkladığı gibi olduğunu bir yerde okudum. opelin esp plus açıklamasında olması lazım. ha opel sallıyorsa bilemem ancak diğer markalardada esp ve esp plus kullanılıyor. esp plus çok daha iyi bir esp olmalı. diye düşünüyorum

    Alıntıları Göster
    @oquzdag


    Eğer öyle bir yazı bulursan lütfen buraya yaz yanlış biliyorsam düzelteyim.

    Ama ESP mantık aracı yolda tutmak tek teker olması oldukça zor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: bkozen

    @oquzdag


    Eğer öyle bir yazı bulursan lütfen buraya yaz yanlış biliyorsam düzelteyim.

    Ama ESP mantık aracı yolda tutmak tek teker olması oldukça zor.

    Alıntıları Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35



    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_27804063/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm#27827416

    Benim bildiğim esp plus ta normal esp lere göre en önemli fark normal esp tek tekerleğe kaymayı algıladığında fren yaptırarak stabiliteyi sağlamaya çalışmaktadır esp plus ta ise bu 3 tekerleğe kadar aynı anda müdahale gerçekleşebilmekte ve bu sayede daha hasssas bir şekilde müdahaleye izin vermektedir.
    Bu sayede normal esp çalışırken bir miktar sesli ve kasıntılı olarak çalışmaktadır buna karşılık esp plus çalışırken hemen hemen bu kasıntılar hiç hissedilmemektedir.Kullandığım araçtan örnek verirsem 2001 passatta esp devreye girdiğinde çalışması astraya göre hissedilmekte ve astraya göre hafif sanki bir kasma veya hangi sıfatı kullanacağımı gerçekten bilemedim garip bir his oluşmakta 'eski nesil abs ler devreye girdiğinde fren pedalında yoğun bir titreşim yaratmaktadır ki bir miktar buna benziyor'
    Sonuç olarak bu sistemin asıl farkı normal esp de tek olan fren hidrolik pompası esp plus ta birbirine paralel bağlanmış olarak çift ünitenin birbiriyle entegre olarak çalışmasıyla olmakta ki bu sayede tek bir sert frenleme yerine daha geniş bir basınç skalası oluşabilmektedir.
    Kısaca normal esp tek tekerleğe sert bir frenle stabiliteyi sağlarken esp plus birden fazla tekerleğe daha az veye daha fazla basınçla frenleme imkanını daha hassasiyetle yapabilmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35



    Alıntıları Göster
    merhaba arkadaşlar,
    ben Astra Sedan 1.3 CDTi Dizel - 90 HP(Enjoy Elegance Paketi) almayı düşünüyorum.bursa neskar a gittim sordum 41.000 tl dediler.fiyat yükselmiş mi? forumda 37.500 tl gibi rakamlar söylenmiş. :S
    birde bu linktehttp://fiyatlistesi.opel.com.tr/ istediğim modelin fiyatı 38.959 tl gözüküyor. bu işi biraz izah edebilir misiniz? araç 2010 model olacakmış. bu modeli 0 alanlar kaça aldı? yardımcı olabilir misiniz? pm de atabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cüneyt RC

    merhaba arkadaşlar,
    ben Astra Sedan 1.3 CDTi Dizel - 90 HP(Enjoy Elegance Paketi) almayı düşünüyorum.bursa neskar a gittim sordum 41.000 tl dediler.fiyat yükselmiş mi? forumda 37.500 tl gibi rakamlar söylenmiş. :S
    birde bu linktehttp://fiyatlistesi.opel.com.tr/ istediğim modelin fiyatı 38.959 tl gözüküyor. bu işi biraz izah edebilir misiniz? araç 2010 model olacakmış. bu modeli 0 alanlar kaça aldı? yardımcı olabilir misiniz? pm de atabilirsiniz.

    Alıntıları Göster
    Astra Sedan 1.3 CDTi Dizel - 90 HP(Enjoy Elegance Paketi) fiyatı dün 40.059.-TL idi. 1.100.-TL düşerek bugün sabah 38.959.-TL oldu. bende alacağım sürekli takip ediyorum fiyatını. 2. ÖTV indirimindeki fiyatı 39.830 idi bu fiyata metalik renk dahildi. ama ilk ÖTV deki fiyatını bilmiyorum bende merak ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aphele

    Astra Sedan 1.3 CDTi Dizel - 90 HP(Enjoy Elegance Paketi) fiyatı dün 40.059.-TL idi. 1.100.-TL düşerek bugün sabah 38.959.-TL oldu. bende alacağım sürekli takip ediyorum fiyatını. 2. ÖTV indirimindeki fiyatı 39.830 idi bu fiyata metalik renk dahildi. ama ilk ÖTV deki fiyatını bilmiyorum bende merak ediyorum.

    Alıntıları Göster
    Eylül 2009 donanımlar güncellenmiş. Cosmo'da artık esp standart.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GöKHaN 35

    Eylül 2009 donanımlar güncellenmiş. Cosmo'da artık esp standart.

    Aman ya sanki anamızın karnından esp le doğduk siz bu arabayı bulduğunuza şükredin...
  • Açıklamaya hacet bırakmamışssın.

    Teşekkürler.

    Yanlış bvilgilendirme yapmayalım.

    Saygılarımla


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_27804063/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm#27827416

    Benim bildiğim esp plus ta normal esp lere göre en önemli fark normal esp tek tekerleğe kaymayı algıladığında fren yaptırarak stabiliteyi sağlamaya çalışmaktadır esp plus ta ise bu 3 tekerleğe kadar aynı anda müdahale gerçekleşebilmekte ve bu sayede daha hasssas bir şekilde müdahaleye izin vermektedir.
    Bu sayede normal esp çalışırken bir miktar sesli ve kasıntılı olarak çalışmaktadır buna karşılık esp plus çalışırken hemen hemen bu kasıntılar hiç hissedilmemektedir.Kullandığım araçtan örnek verirsem 2001 passatta esp devreye girdiğinde çalışması astraya göre hissedilmekte ve astraya göre hafif sanki bir kasma veya hangi sıfatı kullanacağımı gerçekten bilemedim garip bir his oluşmakta 'eski nesil abs ler devreye girdiğinde fren pedalında yoğun bir titreşim yaratmaktadır ki bir miktar buna benziyor'
    Sonuç olarak bu sistemin asıl farkı normal esp de tek olan fren hidrolik pompası esp plus ta birbirine paralel bağlanmış olarak çift ünitenin birbiriyle entegre olarak çalışmasıyla olmakta ki bu sayede tek bir sert frenleme yerine daha geniş bir basınç skalası oluşabilmektedir.
    Kısaca normal esp tek tekerleğe sert bir frenle stabiliteyi sağlarken esp plus birden fazla tekerleğe daha az veye daha fazla basınçla frenleme imkanını daha hassasiyetle yapabilmektedir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Açıklamaya hacet bırakmamışssın.

    Teşekkürler.

    Yanlış bvilgilendirme yapmayalım.

    Saygılarımla


    quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    http://forum.donanimhaber.com/m_27804063/mpage_1/fromTicket_/key_//tm.htm#27827416

    Benim bildiğim esp plus ta normal esp lere göre en önemli fark normal esp tek tekerleğe kaymayı algıladığında fren yaptırarak stabiliteyi sağlamaya çalışmaktadır esp plus ta ise bu 3 tekerleğe kadar aynı anda müdahale gerçekleşebilmekte ve bu sayede daha hasssas bir şekilde müdahaleye izin vermektedir.
    Bu sayede normal esp çalışırken bir miktar sesli ve kasıntılı olarak çalışmaktadır buna karşılık esp plus çalışırken hemen hemen bu kasıntılar hiç hissedilmemektedir.Kullandığım araçtan örnek verirsem 2001 passatta esp devreye girdiğinde çalışması astraya göre hissedilmekte ve astraya göre hafif sanki bir kasma veya hangi sıfatı kullanacağımı gerçekten bilemedim garip bir his oluşmakta 'eski nesil abs ler devreye girdiğinde fren pedalında yoğun bir titreşim yaratmaktadır ki bir miktar buna benziyor'
    Sonuç olarak bu sistemin asıl farkı normal esp de tek olan fren hidrolik pompası esp plus ta birbirine paralel bağlanmış olarak çift ünitenin birbiriyle entegre olarak çalışmasıyla olmakta ki bu sayede tek bir sert frenleme yerine daha geniş bir basınç skalası oluşabilmektedir.
    Kısaca normal esp tek tekerleğe sert bir frenle stabiliteyi sağlarken esp plus birden fazla tekerleğe daha az veye daha fazla basınçla frenleme imkanını daha hassasiyetle yapabilmektedir.


    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar benim kol dayama dimdik duruyor onu indiremiyorum. Acaba bir mandalı bir engeli mi vardır?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Arkadaşlar benim kol dayama dimdik duruyor onu indiremiyorum. Acaba bir mandalı bir engeli mi vardır?


    Biraz sert çek iner....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan3535

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Arkadaşlar benim kol dayama dimdik duruyor onu indiremiyorum. Acaba bir mandalı bir engeli mi vardır?


    Biraz sert çek iner....

    Alıntıları Göster
    Kırılacak gibi arkadaş, onun hemen yamacında koltukta dönen bir mandal var. Onunla ilişkili midir? Yoksa sert çevireyim mi? 470 TL servis'te gördüm kırılırsa, bana kaçacak.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Kırılacak gibi arkadaş, onun hemen yamacında koltukta dönen bir mandal var. Onunla ilişkili midir? Yoksa sert çevireyim mi? 470 TL servis'te gördüm kırılırsa, bana kaçacak.

    Alıntıları Göster
    Aşağı indirebilmek için önce yukarıya tam olarak kaldırman lazım. Ondan sonra kendisi aşağıya düşecektir. Yoksa bozuk demektir.

    Saygılarımla
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilgazi

    Aşağı indirebilmek için önce yukarıya tam olarak kaldırman lazım. Ondan sonra kendisi aşağıya düşecektir. Yoksa bozuk demektir.

    Saygılarımla

    Alıntıları Göster
    Hallettim sorun yok. Allah olmayan herkese araba nasip etsin. Ama bu Astra'nın yol tutuşu bir acayip ya, Clio Hb'den sonra 160-180 arası manevra makaslar inanıl güven verici ve rahat. Yaptığım yanlış ve tehlikeli kabul ediyorum ama bu kadar güven veripte rahat yolculuk yaptığım araba olmamıştı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Hallettim sorun yok. Allah olmayan herkese araba nasip etsin. Ama bu Astra'nın yol tutuşu bir acayip ya, Clio Hb'den sonra 160-180 arası manevra makaslar inanıl güven verici ve rahat. Yaptığım yanlış ve tehlikeli kabul ediyorum ama bu kadar güven veripte rahat yolculuk yaptığım araba olmamıştı.

    Alıntıları Göster
    Astra'sında Bor Power tarzı motor yağ katkıları kullanan varmı? Katkıları hakkında yorumlarınız nelerdir.?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilhan3535

    Astra'sında Bor Power tarzı motor yağ katkıları kullanan varmı? Katkıları hakkında yorumlarınız nelerdir.?

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar aracım rolanti devresi hafif oynama yapıyor 750dd mesela hiç gaza basmadan çok azda olsa devamlı aşşağı yukarı yapıyor sizde böle birşey var mı?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sky43

    arkadaşlar aracım rolanti devresi hafif oynama yapıyor 750dd mesela hiç gaza basmadan çok azda olsa devamlı aşşağı yukarı yapıyor sizde böle birşey var mı?

    Alıntıları Göster
    aynı bela bendede var. ve servis bişey yapamıyor. Çözüm bulan arkadaş varsa paylaşşsında bizde kurtulalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DEVIL

    aynı bela bendede var. ve servis bişey yapamıyor. Çözüm bulan arkadaş varsa paylaşşsında bizde kurtulalım.

    Alıntıları Göster
    tam olarak nedir arkadaşlar? Bende olup olmadığını nasıl anlarım?
  • 
Sayfa: önceki 189190191192193
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.