Şimdi Ara

ASTRA 1,3 CDTİ Kullanıcı yorumları (186. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (2 Mobil) - 1 Masaüstü2 Mobil
5 sn
9.674
Cevap
64
Favori
1.148.991
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Benim Clio aracımda klima açıkken yapardı, kapattığımda o ses olmazdı.

    Alıntıları Göster
    2. vites konusundaki souna sağolsun Garfiii arkadaşım " doğrusu 90 hp astra iin 2. vitesteki bu sorun "bir problem", tabi kullandığın hava şu aralar hele biraz soğuk olduğunda etkili olabilir ancak bu vitese özel olmaz hele 2. vitesde ben 2000 devirlerde koltuğa yapışabiliyorum, bir bilene göstermekte fayda var " diye yanıtlamış.

    Sanırım ben sorunu yeterince tanımlayamadım yada anlatamadım. turbo devreye girince koltuğa yapışmama derdi olmuyor tabi. hele 3 den 2 ye düşünce arka cama bile yapışma olası

    ancak yaşadığım şu. barboros bulvarı yada ıhlamur yıldız caddesi veya dolap dere caddesinden kurtuluşa veya cumhuriyet caddesine olduğu gibi dik bir yokuşu 2000 civarı bir devirde çıkarken, yokuş yukarı sağa veya sola 90 derecelik bir dönüş yaptığımda araç devirden ve turbodan düşüyor. 1000- 1100 devire iniyor. bu devirde de akan trafiğin gerisinde kalıyorsun. mecburen 1 vitese atıp 3000 ve biraz üstüne çıkıp 2 vitesde 1900-2000 devri yakalamak gerekiyor. hacı muratın bile 2 ile takılmadan yaptığı bu dönüşü 1.3 cdti astra hp yapamıyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barak hp

    2. vites konusundaki souna sağolsun Garfiii arkadaşım " doğrusu 90 hp astra iin 2. vitesteki bu sorun "bir problem", tabi kullandığın hava şu aralar hele biraz soğuk olduğunda etkili olabilir ancak bu vitese özel olmaz hele 2. vitesde ben 2000 devirlerde koltuğa yapışabiliyorum, bir bilene göstermekte fayda var " diye yanıtlamış.

    Sanırım ben sorunu yeterince tanımlayamadım yada anlatamadım. turbo devreye girince koltuğa yapışmama derdi olmuyor tabi. hele 3 den 2 ye düşünce arka cama bile yapışma olası

    ancak yaşadığım şu. barboros bulvarı yada ıhlamur yıldız caddesi veya dolap dere caddesinden kurtuluşa veya cumhuriyet caddesine olduğu gibi dik bir yokuşu 2000 civarı bir devirde çıkarken, yokuş yukarı sağa veya sola 90 derecelik bir dönüş yaptığımda araç devirden ve turbodan düşüyor. 1000- 1100 devire iniyor. bu devirde de akan trafiğin gerisinde kalıyorsun. mecburen 1 vitese atıp 3000 ve biraz üstüne çıkıp 2 vitesde 1900-2000 devri yakalamak gerekiyor. hacı muratın bile 2 ile takılmadan yaptığı bu dönüşü 1.3 cdti astra hp yapamıyorum.

    Alıntıları Göster
    barak hp... beyefendı normal 2.vites de oyle yapıstırma fılan bende uzun sure kullandım bu aracı 2006 2008 ayları da hesap edersen 2 bucuk seneden fazla olmustur ekonomı sadece ekonımı ve rahat bır arac motoru gercekten vasat ya vasatın vasatı 1.vitese ben vites demıyordum bıle arac dolu ıken arkada 2 kısı onde 2 kısı bagaja gerek yok depon dolu olsun klımayı da acma acarsan zaten geberdın bu dedıklerımle le degıl 1.. 2 de de aynı kamyon kullanıyor hıssı verıyor arkadaslar ıdda etmıyorum 3 seneye yakın kullandıgım arac cunkı benzınlısı gayet guzel ama dızel vasat degıl ya vasat boyle bır sey olamaz yok 2.vitesde yapıstırıyormus bırakfın efendı bunları bırakın ya yalan dolan bır suru 3.ve 4.vites ideal vitesler 5 de guzel ama 6.vites gene olu ha ekonomık bır arac ve konforlu bu aracla 2 SEYDEN NEFRET EDER ARABADAN SOGURSUNUZ 1 VE 2. Bvites ler ve SERVISTE ınsanla dalga gecer gıbı davranıp aptal aptal davranmaları ve klasık OPEL SORUNLARI... 2.VTESIN yapıstırma lafına cok ama cok hatta kopma derecesınde guldum 1.6 sına bının dıyorum sadece baska aracları ornek vermıyorum 1.6 sına bının:D




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cayci41

    barak hp... beyefendı normal 2.vites de oyle yapıstırma fılan bende uzun sure kullandım bu aracı 2006 2008 ayları da hesap edersen 2 bucuk seneden fazla olmustur ekonomı sadece ekonımı ve rahat bır arac motoru gercekten vasat ya vasatın vasatı 1.vitese ben vites demıyordum bıle arac dolu ıken arkada 2 kısı onde 2 kısı bagaja gerek yok depon dolu olsun klımayı da acma acarsan zaten geberdın bu dedıklerımle le degıl 1.. 2 de de aynı kamyon kullanıyor hıssı verıyor arkadaslar ıdda etmıyorum 3 seneye yakın kullandıgım arac cunkı benzınlısı gayet guzel ama dızel vasat degıl ya vasat boyle bır sey olamaz yok 2.vitesde yapıstırıyormus bırakfın efendı bunları bırakın ya yalan dolan bır suru 3.ve 4.vites ideal vitesler 5 de guzel ama 6.vites gene olu ha ekonomık bır arac ve konforlu bu aracla 2 SEYDEN NEFRET EDER ARABADAN SOGURSUNUZ 1 VE 2. Bvites ler ve SERVISTE ınsanla dalga gecer gıbı davranıp aptal aptal davranmaları ve klasık OPEL SORUNLARI... 2.VTESIN yapıstırma lafına cok ama cok hatta kopma derecesınde guldum 1.6 sına bının dıyorum sadece baska aracları ornek vermıyorum 1.6 sına bının:D

    Alıntıları Göster
    1.6 115 HP de keyifsiz bir araç..
    motor hızlanma hissi vermiyor zaten hızlanma karakteri de yok ama son hıza ne hikmetse açıldıkça ulaşıyor..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    1.6 115 HP de keyifsiz bir araç..
    motor hızlanma hissi vermiyor zaten hızlanma karakteri de yok ama son hıza ne hikmetse açıldıkça ulaşıyor..

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar Kağıthane'de ikamet ediyorum. Servis olarak tavsiye ettiğiniz neresi vardır?

    düzenleme: bu arada Astra'da koltuk alçalıp yükseliyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 12 Kasım 2009; 19:24:12 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Arkadaşlar Kağıthane'de ikamet ediyorum. Servis olarak tavsiye ettiğiniz neresi vardır?

    düzenleme: bu arada Astra'da koltuk alçalıp yükseliyor mu?

    Alıntıları Göster
    servis akatlar arkas
    sürücü koltuğunda yükseklik ayarı olması gerek astrada en azından bundan önceki arabam gtcde vardı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TiFoSi_BJK

    servis akatlar arkas
    sürücü koltuğunda yükseklik ayarı olması gerek astrada en azından bundan önceki arabam gtcde vardı

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar geçen hafta 2010 astra 1.3 cdti elegance easytronic aldım. malzeme kalitesi ve konforu super. açıkçası motor konusunda çok çekindiğim noktalar vardı. ama performans abartıldığı kadar kötü değil ya, yapmayın. 1. viteste kalkıyorsunuz, devamı, otobanda yokuş yukarı 4 kişiyle bile gayet iyi hızlanıyor. sadece trafikte durunca biraz fazla gürültülü gibi geldi bana, frene basarken ve frenden ayağınızı çekerken ve araç kalkarken motor bi ses yapıyor. bu sizde de var mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prepare4takeoff

    arkadaşlar geçen hafta 2010 astra 1.3 cdti elegance easytronic aldım. malzeme kalitesi ve konforu super. açıkçası motor konusunda çok çekindiğim noktalar vardı. ama performans abartıldığı kadar kötü değil ya, yapmayın. 1. viteste kalkıyorsunuz, devamı, otobanda yokuş yukarı 4 kişiyle bile gayet iyi hızlanıyor. sadece trafikte durunca biraz fazla gürültülü gibi geldi bana, frene basarken ve frenden ayağınızı çekerken ve araç kalkarken motor bi ses yapıyor. bu sizde de var mı?

    Alıntıları Göster
    aynı motorlu corsa da öyle bir ses var. servis çok normal olduğunu söyledi 40bine geldi henüz o ses bir sorun yaratmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: prepare4takeoff

    arkadaşlar geçen hafta 2010 astra 1.3 cdti elegance easytronic aldım. malzeme kalitesi ve konforu super. açıkçası motor konusunda çok çekindiğim noktalar vardı. ama performans abartıldığı kadar kötü değil ya, yapmayın. 1. viteste kalkıyorsunuz, devamı, otobanda yokuş yukarı 4 kişiyle bile gayet iyi hızlanıyor. sadece trafikte durunca biraz fazla gürültülü gibi geldi bana, frene basarken ve frenden ayağınızı çekerken ve araç kalkarken motor bi ses yapıyor. bu sizde de var mı?

    Alıntıları Göster
    Bende hep sert suspansiyonları var diye okudum ağır gitmiyor diye okumuştum. Aracı 2 gündür kullanıyorum. Gayet iyi ya, şimdi Golf'den inersen dedikleri gibi olabilir. Ama ben Clio Hb'den indikten sonra araba bana çok iyi geldi. Sanki bazen doğru yönlendirilmiyor gibi geldi bana.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Bende hep sert suspansiyonları var diye okudum ağır gitmiyor diye okumuştum. Aracı 2 gündür kullanıyorum. Gayet iyi ya, şimdi Golf'den inersen dedikleri gibi olabilir. Ama ben Clio Hb'den indikten sonra araba bana çok iyi geldi. Sanki bazen doğru yönlendirilmiyor gibi geldi bana.

    Alıntıları Göster
    "arkadaşlar geçen hafta 2010 astra 1.3 cdti elegance easytronic aldım. malzeme kalitesi ve konforu super. açıkçası motor konusunda çok çekindiğim noktalar vardı. ama performans abartıldığı kadar kötü değil ya, yapmayın. 1. viteste kalkıyorsunuz, devamı, otobanda yokuş yukarı 4 kişiyle bile gayet iyi hızlanıyor."

    sorun 3 de, 4, de 5 de 6 da değil. sorun sadece ikinci vitesde. düşük hızda 2. vitede rampa yukarı keskin dönüşlerde devrin 1750 dd altına düşmesinde.
    oto yolda çekişde bir sorun yok. 5 kişi ile bolu dağını 6. viteste rahat çıkıyor araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: barak hp

    "arkadaşlar geçen hafta 2010 astra 1.3 cdti elegance easytronic aldım. malzeme kalitesi ve konforu super. açıkçası motor konusunda çok çekindiğim noktalar vardı. ama performans abartıldığı kadar kötü değil ya, yapmayın. 1. viteste kalkıyorsunuz, devamı, otobanda yokuş yukarı 4 kişiyle bile gayet iyi hızlanıyor."

    sorun 3 de, 4, de 5 de 6 da değil. sorun sadece ikinci vitesde. düşük hızda 2. vitede rampa yukarı keskin dönüşlerde devrin 1750 dd altına düşmesinde.
    oto yolda çekişde bir sorun yok. 5 kişi ile bolu dağını 6. viteste rahat çıkıyor araç.

    Alıntıları Göster
    ben bu arabayla izmir aydın otobanında aydın 2 gidişte 100 km civarı seyir ile 4,8 lt ortalama gördüm çok rahat..
    ama performans sıfır.. opel fanatiğiyimdir ancak 1.3 cdti opel'e yakışan bir motor değil..
    kia daki 1.6 crdi ve peugeot hdi 110 hp motor bu konuda başarılı..
    zaten bu ikisi üzerine de dizel motor yok..
    105 lik 1.6 multijet fiat motorunda bile tork daha yüksek olmasına rağmen bu ikisindeki keyifi alamadım test sürüşünde..
    belki de 10-15 dk da anlayamadım ama kia cerato daki 1.5 crdi 102 lik motor bile kesinlikle daha iyiydi..
    hele şimdiki 1.6 crdi tam bir dizel motor oldu..

    astra tank gibi arabadır bu arada mıknatıslı gibidir yola yapışır.. güven hissini tam verir her konuda.. hele ki HB deki fren hiç bir arabada yok..
    36 mt yazıyordu testlerinde ve hakikaten şu ana kadar en iyi duruşları yapabildiğim arabamdı..
    söylemek istedim..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    ben bu arabayla izmir aydın otobanında aydın 2 gidişte 100 km civarı seyir ile 4,8 lt ortalama gördüm çok rahat..
    ama performans sıfır.. opel fanatiğiyimdir ancak 1.3 cdti opel'e yakışan bir motor değil..
    kia daki 1.6 crdi ve peugeot hdi 110 hp motor bu konuda başarılı..
    zaten bu ikisi üzerine de dizel motor yok..
    105 lik 1.6 multijet fiat motorunda bile tork daha yüksek olmasına rağmen bu ikisindeki keyifi alamadım test sürüşünde..
    belki de 10-15 dk da anlayamadım ama kia cerato daki 1.5 crdi 102 lik motor bile kesinlikle daha iyiydi..
    hele şimdiki 1.6 crdi tam bir dizel motor oldu..

    astra tank gibi arabadır bu arada mıknatıslı gibidir yola yapışır.. güven hissini tam verir her konuda.. hele ki HB deki fren hiç bir arabada yok..
    36 mt yazıyordu testlerinde ve hakikaten şu ana kadar en iyi duruşları yapabildiğim arabamdı..
    söylemek istedim..

    Alıntıları Göster
    Dün akşam Kia Cerato sahibi arkadaşım benim yeni aldığım aracı kullandı. Her iki arabada otomatik. Söylediği tek şey, abi araba bu'dur işte. Kia yüksek hızlarda yolda kıpırdıyor, Astra çok iyi buna göre.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Dün akşam Kia Cerato sahibi arkadaşım benim yeni aldığım aracı kullandı. Her iki arabada otomatik. Söylediği tek şey, abi araba bu'dur işte. Kia yüksek hızlarda yolda kıpırdıyor, Astra çok iyi buna göre.

    Alıntıları Göster
    makyajlı cerato yolda daha stabil..
    ne hikmetse yol tutuşu da daha iyi.. ( 3,5 yıldır şirket arabam olarak kullanıyorum hem öncekini ve bu yıl başından beridir de makyajlısını )
    bu arada cerato kötü araba değildir süspansiyon yumuşak sayılabilir ve sessizdir..
    en güzel tarafı ise crdi motorudur..
    astra da tank gibidir,mıknatıslı gibidir..
    adam gibi bir dizel motor koysalar sürekli tek geçeceğim arabadır..
    o arabaya halim selim bir performans hiç yakışmıyor..
    ne dizelde ne de benzinlide.. çünkü benzinli 1.6 da başarılı değil..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: corail

    makyajlı cerato yolda daha stabil..
    ne hikmetse yol tutuşu da daha iyi.. ( 3,5 yıldır şirket arabam olarak kullanıyorum hem öncekini ve bu yıl başından beridir de makyajlısını )
    bu arada cerato kötü araba değildir süspansiyon yumuşak sayılabilir ve sessizdir..
    en güzel tarafı ise crdi motorudur..
    astra da tank gibidir,mıknatıslı gibidir..
    adam gibi bir dizel motor koysalar sürekli tek geçeceğim arabadır..
    o arabaya halim selim bir performans hiç yakışmıyor..
    ne dizelde ne de benzinlide.. çünkü benzinli 1.6 da başarılı değil..

    Alıntıları Göster
    Valla benim basacam edecem gidecem diye çok acelem yok. Arabanın malzeme kalitesi çok iyi, ağır olabilir, ki dizel demek tasarruf demek. Vergi olsun uzun yol olsun her açıdan performans beklemek doğru olmaz. İçine bindiğimde, sessizlik ve kalite bir araba izlenimi verdiği için mutluyum. Hem her tarafı ışıklı maşallah. Yani ben Clio Hb'den çıkınca, bırak tank'ı uzay mekiği gibi geldi be.:) Ehuehue Yani kimin hangi araçtan inip hangi araca geçtiğide önemli. Şimdi A3'den inip Astra'ya binsem dedikleriniz olabilir. Ama valla Clio'dan sonra mars'ın içinde gibiyim.:)



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Alfredo -- 13 Kasım 2009; 14:53:11 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cayci41

    barak hp... beyefendı normal 2.vites de oyle yapıstırma fılan bende uzun sure kullandım bu aracı 2006 2008 ayları da hesap edersen 2 bucuk seneden fazla olmustur ekonomı sadece ekonımı ve rahat bır arac motoru gercekten vasat ya vasatın vasatı 1.vitese ben vites demıyordum bıle arac dolu ıken arkada 2 kısı onde 2 kısı bagaja gerek yok depon dolu olsun klımayı da acma acarsan zaten geberdın bu dedıklerımle le degıl 1.. 2 de de aynı kamyon kullanıyor hıssı verıyor arkadaslar ıdda etmıyorum 3 seneye yakın kullandıgım arac cunkı benzınlısı gayet guzel ama dızel vasat degıl ya vasat boyle bır sey olamaz yok 2.vitesde yapıstırıyormus bırakfın efendı bunları bırakın ya yalan dolan bır suru 3.ve 4.vites ideal vitesler 5 de guzel ama 6.vites gene olu ha ekonomık bır arac ve konforlu bu aracla 2 SEYDEN NEFRET EDER ARABADAN SOGURSUNUZ 1 VE 2. Bvites ler ve SERVISTE ınsanla dalga gecer gıbı davranıp aptal aptal davranmaları ve klasık OPEL SORUNLARI... 2.VTESIN yapıstırma lafına cok ama cok hatta kopma derecesınde guldum 1.6 sına bının dıyorum sadece baska aracları ornek vermıyorum 1.6 sına bının:D


    delikanlı burada kimse kimse yalan söylemez diye düşünüyorum, herkes tecrübesini ve yaşadıkları paylaşıyor, yalan dolan gibi sözler seviyesiz kalıyor, ama anlaşılan 3 yıl kullansan da öğrenememişsin aracının huyunu suyunu, ben ilk kez dizel kullanıyorum bu 1.3 araçla ancak aracın karakterini çözdüm kısa zamanda, gayet güzel ivmesi 2.viteste evet haklısın 3-4 daha güzel ancak seviyeyi kaybetmeden fikirlere değer verin sizce tecrübe edilememiş bile olsa




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    Valla benim basacam edecem gidecem diye çok acelem yok. Arabanın malzeme kalitesi çok iyi, ağır olabilir, ki dizel demek tasarruf demek. Vergi olsun uzun yol olsun her açıdan performans beklemek doğru olmaz. İçine bindiğimde, sessizlik ve kalite bir araba izlenimi verdiği için mutluyum. Hem her tarafı ışıklı maşallah. Yani ben Clio Hb'den çıkınca, bırak tank'ı uzay mekiği gibi geldi be.:) Ehuehue Yani kimin hangi araçtan inip hangi araca geçtiğide önemli. Şimdi A3'den inip Astra'ya binsem dedikleriniz olabilir. Ama valla Clio'dan sonra mars'ın içinde gibiyim.:)

    Alıntıları Göster
    barak hp,

    daha önce başka bir dizel araç kullandın mı? bilmiyorum ama. 1500 devir alrında dizelde 2. vitesde ve keskin dönüş yaparken, e270 cdi bile vitesi 1 e düşürüyor. bence normal. dizel yapısı gereği çiğ atamıyor. ve devrinde gitmek gerekiyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    barak hp,

    daha önce başka bir dizel araç kullandın mı? bilmiyorum ama. 1500 devir alrında dizelde 2. vitesde ve keskin dönüş yaparken, e270 cdi bile vitesi 1 e düşürüyor. bence normal. dizel yapısı gereği çiğ atamıyor. ve devrinde gitmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    oguzdağ kardeş selamlar,

    Ben aracı aldım bir gerginlik yaşadık seninle, kusura bakma. Küs değiliz umarım.

    Görüşmek üzere,
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    barak hp,

    daha önce başka bir dizel araç kullandın mı? bilmiyorum ama. 1500 devir alrında dizelde 2. vitesde ve keskin dönüş yaparken, e270 cdi bile vitesi 1 e düşürüyor. bence normal. dizel yapısı gereği çiğ atamıyor. ve devrinde gitmek gerekiyor.

    Alıntıları Göster
    birde aracın sıfır bile olsa, ithal edildikden sonra, beklemiş olabileceği varsayımı ile en son güncel motor yazılımı yüklü olmayabilir. servisde kontrol ettirmende fayda var. alt devirler gerçekden değişiyor.

    benimde her günki güzergahımda, yukarıdaki şartların oluşduğu bir dönüşüm var. ve 2. vitesde dönebiliyorum. gaza asılmadan yedirince




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    oguzdağ kardeş selamlar,

    Ben aracı aldım bir gerginlik yaşadık seninle, kusura bakma. Küs değiliz umarım.

    Görüşmek üzere,

    aleykum selam, küsmek benim yaşam tarzıma aykırı. hayırlı olsun...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    quote:

    Orijinalden alıntı: Alfredo

    oguzdağ kardeş selamlar,

    Ben aracı aldım bir gerginlik yaşadık seninle, kusura bakma. Küs değiliz umarım.

    Görüşmek üzere,

    aleykum selam, küsmek benim yaşam tarzıma aykırı. hayırlı olsun...

    Alıntıları Göster
    Çok teşekkür ederim çok saol. Küsmediğimize sevindim. Bir araç almak bu kadar sancılı ve zor olamazdı. Neyse sonuç olarak aldık. Şimşek gri'si. Siyah bulamadım. Kısmet

    Tekrar selamlar,




  • quote:

    Orijinalden alıntı: oquzdag

    birde aracın sıfır bile olsa, ithal edildikden sonra, beklemiş olabileceği varsayımı ile en son güncel motor yazılımı yüklü olmayabilir. servisde kontrol ettirmende fayda var. alt devirler gerçekden değişiyor.

    benimde her günki güzergahımda, yukarıdaki şartların oluşduğu bir dönüşüm var. ve 2. vitesde dönebiliyorum. gaza asılmadan yedirince

    Alıntıları Göster



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi vartar -- 1 Mayıs 2013; 16:18:33 >
  • 
Sayfa: önceki 184185186187188
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.