Şimdi Ara

SADECE SONY XF90 (BABA KONU) (328. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
14.438
Cevap
216
Favori
961.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
13 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Netflix de dolbyvision filmlerde renkler soluklaşıyor,4k ve hd filmlerde sorun yok.Aynı sorunu yaşayan veya çözümü bilen
  • quote:

    Orijinalden alıntı: why

    Netflix de dolbyvision filmlerde renkler soluklaşıyor,4k ve hd filmlerde sorun yok.Aynı sorunu yaşayan veya çözümü bilen
    Bu ezelden beri olan bir sorun ve sanırım kimse sony veya netflix ile iletişime geçmemiş.

    Ben yaklaşık 1 saatlik bir görüşme gerçekleştirdim biraz önce ve video çekerek kendilerine ilettim.

    Kendilerinin de sorundan haberi varmış mühendislik departmanına iletmişler. Bakalım ne zaman çözülecek.

    Daha fazla insan sorunla ilgili iletişime geçerse daha çabuk çözüm aranır.

    Konuşmadan bir kesit;

    Netflix ORKUN
    İstenen bilgiler tamamdır Onur Bey
    Netflix ORKUN
    Bundan sonrasında inceleme süreci devam edecek, mühendisliğe ilettiler durumu kıdemli birimimiz.
    Netflix ORKUN
    İş birliğiniz için çok çok teşekkürler
    Netflix ORKUN
    Ayrıca sorundan da haberdar oldukları belirttiler.




  • why kullanıcısına yanıt
    Hocam söylediğiniz gibi genelde karanlık sahneler ama Designated Survivor Dizisinin son sezonunda Dolby Vision renkler çok canlı ve parlak. Önceki bölümlerinde daha karanlıktı Anladığım kadarıyla filmlere göre değişiyor bir standardı yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi EnteymenTürk -- 8 Aralık 2019; 13:46:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar selam, xf veya xg serisini AVR ses sistemiyle kullanan var mı?

    Ben de HDMİ-3 ARC çıkışıyla ACR uyumlu ses sistemine bağlı, TV’yi açtığımda bazen ses sistemine ses sinyali gidiyor, başka zaman açtığımda ses sinyali tv’ye gitmiyor ve ses gelmiyor.

    Tüm ayarları denedim, olmuyor. Benzer sorun yaşayan veya çözümünü bilen var mı?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EnteymenTürk

    Hocam söylediğiniz gibi genelde karanlık sahneler ama Designated Survivor Dizisinin son sezonunda Dolby Vision renkler çok canlı ve parlak. Önceki bölümlerinde daha karanlıktı Anladığım kadarıyla filmlere göre değişiyor bir standardı yok.
    Evet stranger things baktım renkler daha parlak.İrishman de cok mat.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Resurrectionn

    Bu ezelden beri olan bir sorun ve sanırım kimse sony veya netflix ile iletişime geçmemiş.

    Ben yaklaşık 1 saatlik bir görüşme gerçekleştirdim biraz önce ve video çekerek kendilerine ilettim.

    Kendilerinin de sorundan haberi varmış mühendislik departmanına iletmişler. Bakalım ne zaman çözülecek.

    Daha fazla insan sorunla ilgili iletişime geçerse daha çabuk çözüm aranır.

    Konuşmadan bir kesit;

    Netflix ORKUN
    İstenen bilgiler tamamdır Onur Bey
    Netflix ORKUN
    Bundan sonrasında inceleme süreci devam edecek, mühendisliğe ilettiler durumu kıdemli birimimiz.
    Netflix ORKUN
    İş birliğiniz için çok çok teşekkürler
    Netflix ORKUN
    Ayrıca sorundan da haberdar oldukları belirttiler.

    Alıntıları Göster
    Bende aynı şekilde şikayette bulunacağım.




  • Az önce bir görüşme sağladım.kayıt oluşturdular.Sony'nin ana sayfasında ve cihazın sayfasında Netflix'in sony tvleri önerdiğini bildirdiğini hatırlatıp Sorunu çözmeleri ricasında bulundum.Bu modelle alakalı olabileceğini söylediler.Acaba Xg serisi bu sorunu yaşıyor mu?
  • needacar kullanıcısına yanıt
    Merhaba hocam o 5600 e ne zaman aldiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huskas H kullanıcısına yanıt
    2 Cuma önce fiyat 5849 TL idi (49₺ kargo parası) 140 kusur TL paraf puan kazandım 5700 e denk geldi. ( Bu arada yukarıda 5600 demişim hesap hatası olmuş; düzelteyim bari.)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: muratt.35

    fabrika ayarlarına döndürürsem tekrardan kurmam mı gerekecek son versiyonu ?
    Hayır, FW i silmiyor. Ayarları, app leri sıfırlıyor. Temizliyor TV yi diyelim.
  • Fitblue F kullanıcısına yanıt
    Yamaha RX-V585 ile kullanıyorum. Sıfır sorun. Hatta AVR'nin kumandası TV'yi tamamen kontrol edebiliyor veya tam tersi TV'nin kumandası AVR'yi kontrol edebiliyor. Basit komutlar değil baya baya kontrol ediyorlar birbirlerini. Ses gelmeme sorunu hiç yaşamadım. TV kapalıyken AVR'de Radyo veya Spotify dinlerken bile TV'yi açtığımda otomatik olarak TV'ye geçiyor ve TV seslerini iletmeye başlıyor. İki cihazı da kapatıp yeniden başlatmayı deneyin. ARC için kullandığınız kabloyu daha kaliteli bir kabloyla değiştirin. TV'yi fabrika ayarlarına döndürüp tekrar kurun. Tüm bunlar sorunu gidermezse AVR ile TV tam uyumlu çalışmıyor ve Bravia Sync AVR'nizi desteklemiyor olabilir.
  • muratt.35 M kullanıcısına yanıt
    arkadaşın verdiği linkten kurun, fabrika ayarlarına dönün. Devam ederse cihaz sorunlu olabilir. Servis çağırır baktırırsınız.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Fitblue

    Arkadaşlar selam, xf veya xg serisini AVR ses sistemiyle kullanan var mı?

    Ben de HDMİ-3 ARC çıkışıyla ACR uyumlu ses sistemine bağlı, TV’yi açtığımda bazen ses sistemine ses sinyali gidiyor, başka zaman açtığımda ses sinyali tv’ye gitmiyor ve ses gelmiyor.

    Tüm ayarları denedim, olmuyor. Benzer sorun yaşayan veya çözümünü bilen var mı?
    XF ile Sony dn1080 AVR kullanıyorum, sorun yaşamıyorum.
    AVR den TV ye, TV den AVR ye herşey düzgün iletiliyor.
    Acaba hangi hdmi kabloyu kullanıyorsunuz?
    PAugge 2.0b ve S-link 2.1 denedim ben. Paugge 2.0b iyi bir kablo.

    AVR ve TV deki tüm hdmi-cec-arc ayarlarını kontrol edin.
    4.0.0 olanları enhanced/4.2.2 ve üstüne ayarlayın.
    Sorununuz ayarlarla ilgilidir muhtemelen.

    AVR nizin marka modeli nedir?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi siyaha -- 8 Aralık 2019; 18:42:59 >




  • siyaha kullanıcısına yanıt
    dediğin gibi yaptım fabrika ayarlarına döndürdüm düzeldi hocam şimdilik hata yok bikaç gün bakıcam bakalım.teşekkür ederim tekrardan

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • SultanApex S kullanıcısına yanıt
    aynen sıfırladık bakalım şimdilik umarım ilerleyen günlerde sıkıntı yaşamayız

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Netflix teki karanlık sorunu garip bir sorun, içeriğe göre değişiyor. Sony veya Netflix dolby vision kapatma ayarı sunsa yine iş çözülecek.

    Bu arada xf90 da karanlık olan dolby vision the king filmi, p4 pro iie oynatınca hdr ve yine karanlık ;)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: needacar

    2 Cuma önce fiyat 5849 TL idi (49₺ kargo parası) 140 kusur TL paraf puan kazandım 5700 e denk geldi. ( Bu arada yukarıda 5600 demişim hesap hatası olmuş; düzelteyim bari.)
    Anladim hayirlisi olsun su zamana kadarki goruslerinizi yazarmisiniz acaba tv hakkindaki

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aynı karanlık sorununu bazı samsung tvlerde de yaşıyoruz,çok berbat bir sorun.fw ile çözülür inş

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: why

    Az önce bir görüşme sağladım.kayıt oluşturdular.Sony'nin ana sayfasında ve cihazın sayfasında Netflix'in sony tvleri önerdiğini bildirdiğini hatırlatıp Sorunu çözmeleri ricasında bulundum.Bu modelle alakalı olabileceğini söylediler.Acaba Xg serisi bu sorunu yaşıyor mu?
    Bende durumu iza ettim. Durum hakkında bilgileri varmış. Forumda ki bütün arkadaşlardan ricam canlı bağlantı kurarak durumu anlatmaları durumu hızlandırabileceğini düşünüyorum. Benden 10 saniyelik bir ekran görüntüsü istediler problemle ilgili

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • huskas H kullanıcısına yanıt
    10 gün oldu daha Horoz lojistik getirecek! Bekliyoruz..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 326327328329330
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.